* _Arual_ voegt eenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
En wow, dat optreden. Briljant, ik ben verliefd
Wanneer is het dan wel verpletterend?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond het helemaal niet zo'n geweldig optreden. Het was wel oké, maar niet echt verpletterend.
Dit zei ik eerder deze week.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:30 schreef _Arual_ het volgende:
Als Nikki en Nathalie samen in de finale komen, dan is het goed. Dan maakt het me ook echt niet meer uit wie er gaat winnen.
Wat wij hier ook op gaan zeggen, jouw antwoord ligt al klaar, toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Hoelang woont ze al in Nederland dan?
Nou idd, dat ze er niet uit floepten johquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
[afbeelding] Nathalie [afbeelding]
En die benen! En dat dansje! En die wapperende borsten! [afbeelding]
Het feit dat ze daar gewoon helemaal niet bij stilstaat en uit d'r plaat gaat, geweldigquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou idd, dat ze er niet uit floepten joh
Volgens mij heeft ze hier met tussenpozen gewoond.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Hoelang woont ze al in Nederland dan?
Ligt eraan hoe lang ze hier woont. Als het 5/6 jaar is valt het me mee. Langer dan is ze gewoon dom en kan ze wat mij betreft nooit een "idool" worden. Dat had die jongen die weg moest meer kansen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wij hier ook op gaan zeggen, jouw antwoord ligt al klaar, toch?
Raar dat ze dan niet beter Nederlands spreekt.
Zo, ik heb je de moeite vast bespaard
Ik vond dat ze het Shirley Bassey 'gedoe' anders ook best lekker deedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:15 schreef Promiss het volgende:
Natuurlijk was haar laatste optreden heftig, wel moet ik zeggen dat het wel een beetje een 'one trick pony' is.. Dit tina turner gedoe doet ze erg oké maar vindt dat ze daarin blijft hanger. Niettemin vind ik haar geschikter dan Charlene voor de finale. Nikki heeft wat mij betreft al een finaleplaats..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |