Mag jij deze even inkoppen, professor: "Ian_Nick heeft geneukt, denk ik."quote:
Ik heb niet geneukt, was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Mag jij deze even inkoppen, professor: "Ian_Nick heeft geneukt, denk ik."
Ik en APK?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Gaan jullie samen neuken?
Man, dat is niet eens een counter, dat is feyenoord-Excelsior.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb niet geneukt, was het maar zo'n feest.
Waar was jij?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Gaan jullie samen neuken?
Ik wéét hetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Man, dat is niet eens een counter, dat is feyenoord-Excelsior.
Wordt alleen door de 5knockle-brigade in gepostquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer een ruktopique!? [ afbeelding ]
4quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoeveel knokkels telt jouw hand al je een vuist maakt?
Skattie, ik heb me nooit druk gemaaktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar..ben je weer een beetje tot rust gekomen?
Eruptie? Lag ik zeker te slapen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Skattie, ik heb me nooit druk gemaakt
Ik ben weg gegaan voor de eruptie en teruggekomen na dat het hoge woord eruit was.
Het is maar internet weet je?
T is datquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:35 schreef PC eend het volgende:
Icelator![]()
40 euro per gram
Maar dan ben je opeens ook wel heeel... euh.... moe
Volgens google is het hash.quote:
Morgen Pietje en tot ziens, het is weer tennis ohne Ende dus?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een partij van Roger "God" Federer. 10-8 in de 5e, hele 5e set gezien
.
Zo, bijgelezen, was best spannend vannacht Pietje, heb je het gelezen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mogguh Blurksterbabe, het is al afgelopen (iig het live-gedeelte op eurosport).
Heel kort dan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee niks, heb je een hele korte samenvatting, is er iemand weg?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een Blurkstermuziekje
http://nl.youtube.com/watch?v=mdRd3k4CIAg
Dat valt mee dan hè Piet?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fantastisch, want ik had een verhaal over Lieke verwacht.
Nee, die gaat in na het gesprek met Anita de psycholoog.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:, de 24 uur die ze gister aangevraagd heeft loopt toch ook in de loop van de dag af? Of heeft ze weer een nieuwe aangevraagd (wat een waardeloze regel trouwens, dat dat überhaupt kan
).
Het schijnt dat ze dat opnieuw gedaan heeft, na het bezoek van die zogenaamde psychologe, maar ik kan het mis hebben. Wedden dat ze gewoon blijft?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:, de 24 uur die ze gister aangevraagd heeft loopt toch ook in de loop van de dag af? Of heeft ze weer een nieuwe aangevraagd (wat een waardeloze regel trouwens, dat dat überhaupt kan
).
Stel je voor dat je niet kan gaan paaldansen, dan stort toch je hele wereld in?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, die gaat in na het gesprek met Anita de psycholoog.
Was voorheen nooit maar nu wel want Lieke moet nog paaldansen vanavond.
Volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze dat opnieuw gedaan heeft, na het bezoek van die zogenaamde psychologe, maar ik kan het mis hebben. Wedden dat ze gewoon blijft?
Hee, de meeste vrouwen krijgen slechts aandacht van één man, als ze een paal tussen hun benen hebben. Zij van een stuk of 100 bierdrinkende boeren tegelijk! Snap je toch wel, dat ze dat mee wil maken?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Stel je voor dat je niet kan gaan paaldansen, dan stort toch je hele wereld in?
Die brief komt even mooi uit maar de hele dag was het al duidelijk dat het los zou gaan op haar met de steun van de redactie. Lieke zal nooit toegeven dat ze daarom weg wil. Die brief kwam even handig uit want een dag daarvoor was geld wel belangrijker dan haar moeder. Ze wilde haar borg terug en toen bleek dat ze die borg niet zomaar makkelijk zou krijgen en dat het 3 maanden afzien zou worden, koos ze eieren voor haar geld.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Ze wil o.a. weg naar aanleiding van de brief van haar moeder, diie voilgende week de uitslag krijgt,
Daar wil ze bij zijn.
Zou wel heel grof zijn, als dat er voor haar nu ineens niet meer toe doet, om erbij te zijn wanneer haar moeder hoort of ze ongeneeslijk ziek is of niet.
Of zou het bovenstaande ook maar een gelegenheids-excuus zijn geweest.
Bij Lieke zou me dat niet ineens verbazen, kille opportuniste als ze is,
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Ze wil o.a. weg naar aanleiding van de brief van haar moeder, diie voilgende week de uitslag krijgt,
Daar wil ze bij zijn.
Zou wel heel grof zijn, als dat er voor haar nu ineens niet meer toe doet, om erbij te zijn wanneer haar moeder hoort of ze ongeneeslijk ziek is of niet.
Of zou het bovenstaande ook maar een gelegenheids-excuus zijn geweest.
Bij Lieke zou me dat niet ineens verbazen, kille opportuniste als ze is,
Ik denk dat als je écht naar huis wil om je moeder bij te staan dat je dan niet zo vast blijft houden aan een optreden met een paal, maar zonder veel bombarie naar huis gaat.
Nee, eerst een hele avond door zeiken en de andere dag alsnog 24 uur aanvragen en nu weer uitstellen, wat wil ze nou?
Ja, als je het zó bekijkt....al die jongens uit Heerhugowaard die naar je staan te kijkenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, de meeste vrouwen krijgen slechts aandacht van één man, als ze een paal tussen hun benen hebben. Zij van een stuk of 100 bierdrinkende boeren tegelijk! Snap je toch wel, dat ze dat mee wil maken?
In je geile pakje en die cavia op je hoofd. Dat moet echt een enorme kick geven.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, als je het zó bekijkt....al die jongens uit Heerhugowaard die naar je staan te kijken
Jij legt ook álles negatief uit dat betrekking op LIeke heeft hè.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Die brief komt even mooi uit maar de hele dag was het al duidelijk dat het los zou gaan op haar met de steun van de redactie. Lieke zal nooit toegeven dat ze daarom weg wil. Die brief kwam even handig uit want een dag daarvoor was geld wel belangrijker dan haar moeder. Ze wilde haar borg terug en toen bleek dat ze die borg niet zomaar makkelijk zou krijgen en dat het 3 maanden afzien zou worden, koos ze eieren voor haar geld.
O ja, Amanda gaat ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:42 schreef noekje het volgende:
[..]
In je geile pakje en die cavia op je hoofd. Dat moet echt een enorme kick geven.
En je af en toe een briefje van vijf toewerpen, met een geile knipoog, de resten van de frikadel speciaal nog in hun snor hangend. Ja, dat wordt genieten voor Lieke.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, als je het zó bekijkt....al die jongens uit Heerhugowaard die naar je staan te kijken
Dat klopt en dat komt omdat ik mezelf in haar herken maar zij is dan uitvergroot.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij legt ook álles negatief uit dat betrekking op LIeke heeft hè.![]()
Uhh.... yep, om een uurtje of twee vannacht weer.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:54 schreef noekje het volgende:
Ik ga op naar de zaalvoetbal. Kijken of ik nog wat moeders jankend de sportzaal uit kan krijgen.
Dat gaat je vast wel lukken Noekje, altijd positief denken, veel plezier!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat klopt en dat komt omdat ik mezelf in haar herken maar zij is dan uitvergroot.
Ik houd van dat soort psychologische keukentafel conclusie's. Ook ben ik enorm jaloers natuurlijk. Zoveel waardigheid. Zelfs Maxima verbleekt bij haar.
Zij voelt veel en dat wil ik óók! Ik wil veel en groots voelen, net als Estelle, die dat subtiel zegt in elk interview die ze afneemt in de Beau Monde.
Ja, ik lees de Beau Monde. Zo weet ik ook dat Connie altijd windkracht 8 tegen zich heeft en dat haar leven echt niet zo makkelijk is als het lijkt.![]()
Ik ga op naar de zaalvoetbal. Kijken of ik nog wat moeders jankend de sportzaal uit kan krijgen.
Waarom?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:07 schreef Gert het volgende:
Wie heeft er hier zin om met z'n driëen door Alphen te gaan lopen?
Lache joh.
Oeh, die vind ik bijna mooi genoeg als ondertitel.quote:
Kon je um niet ruilen ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, die vind ik bijna mooi genoeg als ondertitel.
noekje
groots en meeslepend
Geweldige wedstrijd. Binnen 15 minuten weer thuis met een jongetje met een dikke bult op z'n kop en een tand door de lip. Andere kind had wel gewonnen maar geen tijd gehad om moeders te terroriseren.
Nee maar had wel tijd over voor een nieuwe frituurpan.quote:
Plannen zat..t schort alleen al een paar decennia aan de uitvoeringquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar had wel tijd over voor een nieuwe frituurpan.
Ik maak wat mee, een zaterdag hier bestaat uit een aaneenschakeling van grootse en meeslepende avonturen.
Gelukkig mag ik morgen kijken bij een survivalrun. Hopelijk verstuikt er één z'n enkel en dan ben ik ook weer zo thuis.
En jij Jappie? Heb jij nog spannende plannen?
Sadistquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:01 schreef noekje het volgende:
Hopelijk verstuikt er één z'n enkel en dan ben ik ook weer zo thuis.
De verstuikte enkel is trouwens voor manlief. Ik neem aan dat je met een verstuikt enkeltje gewoon kunt blijven stofzuigen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf kids hebt...ik zou het eerder willen omschrijven als "praktisch"
Ontaardequote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
De verstuikte enkel is trouwens voor manlief. Ik neem aan dat je met een verstuikt enkeltje gewoon kunt blijven stofzuigen?
Beetje doorposten dan Bong...the suspense is killing mequote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zie nu btw dat we bijna in SC #1000 zitten, da's toch wel een mooi getal!
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Beetje doorposten dan Bong...the suspense is killing me afbeelding ]
quote:Alleu btw
Ik heb hier nog ergens een diploma zwachtelen slingeren dus ik ga me redden. Eveneens ken ik wel wat troosttechnieken. Weet je wel wat voor weer het morgen is? Ik doe veel om warm en droog te zitten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ontaarde![]()
![]()
Maar je hebt pech..in het grote "how to stay a lean and healthy mofo worth fucking" staat geschreven dat je bij het minste of geringste pijntje de hele dag op de bank moet blijven liggen...af en toe kermend en kreunend om het serieus te laten lijken. Het is tevens een uitgelezen excuus om alle evt opgespaarde gram met terugwerkende kracht uitbetaald te krijgen dus je krijgt het morgen onmenselijk zwaar.![]()
Hi noekjequote:
Hoi Bongquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hi noekje
Ook vrij actief in de SC zie ik
Hoho, ik heb vandaag als een ware bikkel de elementen getrotseerdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:33 schreef noekje het volgende:
Jij zit zeker wel lekker droog met je voetbalwedstrijdje?<---hier stond een t
![]()
Ben jij al met Mona begonnen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:08 schreef Jappie het volgende:
En als er echt helemaal niets te doen is is er altijd nog Mona
Not yet......t is echt een uiterst redmiddel he?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben jij al met Mona begonnen?En? Bevalt ze?
Ah toe, maak daar even een d van.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoho, ik heb vandaag als een ware bikkel de elementen getrotseerd![]()
Maar het was het meer dan waard; het drankenkabinet puilt weer gezellig uit.
Amateurquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebruiksaanwijzing lezen, dat doe ik pas als 't na een half uur nog niet lukt
.
Wij hebben er een zonder wekker eropquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:04 schreef noekje het volgende:
Hij doet het en ik heb niks gelezen.
Moge Mona je baard afscheren!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
De planning was om er eik nog een extra posd aan te wijden...
Ik ben begonnen met een paar lekkere lange basketballers.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Not yet......t is echt een uiterst redmiddel he?
Maar je ziet toch al aan die vette meuk of iets klaar is of niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wij hebben er een zonder wekker erop, staat er een eierwekker naast
.
Wat is de naam van hun team/club ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met een paar lekkere lange basketballers.Maar ik kan er zo moeilijk bij.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:18 schreef noekje het volgende:
Maar je ziet toch al aan die vette meuk of iets klaar is of niet.
*rent gauw naar de pan om te zien of ik wel een timer heb*
Ik wil nu ook een timer.
Ik heb geen timer.![]()
Klote-Blokker met hun klote-aanbiedingen zonder timers.
Eet smakelijk, Bong! Zijn ze lekker van de AH want ik boycot de AH nog steeds want dat moest van Gert.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
Over eten gesproken: Ik neem zo een lekkere diepvriespizza van de AH![]()
Pizza's van dr Oetker zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef noekje het volgende:
Eet smakelijk, Bong! Zijn ze lekker van de AH want ik boycot de AH nog steeds want dat moest van Gert.
De Ristorante reeks van Dr. Oetker staat bij mij op Nr.1 maar AH is ook goed te doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef noekje het volgende:
Beste koop, stond er op de doos.![]()
[..]
Eet smakelijk, Bong! Zijn ze lekker van de AH want ik boycot de AH nog steeds want dat moest van Gert.
GMTA dusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Pizza's van dr Oetker zijn.
quote:
Nieuwe Golfquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
GMTA, nee er rinkelt geen belletje.
Forumtaal (Great Minds Think Alike)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
GMTA, nee er rinkelt geen belletje.
Ja ja, en dan nu de relatie tot de dr Oetker pizza'squote:
Duh...die maak je warm in de microwave..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ja, en dan nu de relatie tot de dr Oetker pizza's?
Hmm, heb ik geprobeerd. Nog maar eens wat oefenen dan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is de naam van hun team/club ?
Sounds like?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hmm, heb ik geprobeerd. Nog maar eens wat oefenen dan.
...en die wist ik nogquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Forumtaal (Great Minds Think Alike)
EDIT: Noekje was me al voor
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weer wat geleerd.
* PietjePuk007 voelt zich Blurks
quote:
Dus nu blijf ik eeuwig met de vraag zitten welk muziekje je nou speciaal voor mij op wilde zettenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:28 schreef -Blurk- het volgende:
...en ik wilde net een leuk muziekje voor je neerzetten PP, nu kun je er naar fluiten
Ja, lullig hè Pietje?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Dus nu blijf ik eeuwig met de vraag zitten welk muziekje je nou speciaal voor mij op wilde zetten?
Nou, valt wel mee hoor PPquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vrouwen zijn hard en meedogenloos.
Je bedoelt dat linkje?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga je toch niet nog 1x in heroverweging nemen?
[lobasca-mode]quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:02 schreef -Blurk- het volgende:
Je bedoelt dat linkje?
Jij hebt altijd duizend vragen, word er soms doodmoe vanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[lobasca-mode]
Had ik nog iets anders aan je gevraagd dan?
[/lobasca-mode]
ja
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef noekje het volgende:
Is er hier een impasse mevrouwtje ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:30 schreef -Blurk- het volgende:
Zal ik dan maar even de impasse hier overbruggen met een mooi liedje?
http://www.youtube.com/watch?v=Fh_34f2FboI
Nou, een klein impasse-tje Jappie.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is er hier een impasse mevrouwtje ?
En kennuh wijh daar iets in betekenuh denk u ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, een klein impasse-tje Jappie.
Maar natuurlijk Jacobse...of spreek ik met van Esch?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
En kennuh wijh daar iets in betekenuh denk u ?
psst its me..Jappie *wink wink* ...en ik weet niets van tuinenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar natuurlijk Jacobse...of spreek ik met van Esch?
Mijn tuin moet nog winterklaar gemaakt worden, kunt u en uw compan daar zorg voor dragen?
Oké Jappie, my mistakequote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
psst its me..Jappie *wink wink* ...en ik weet niets van tuinen
Nou...ik ben wel in de rouw op het moment.......quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef APK het volgende:
Dooie boel hier, is er iemand overleden ofzo
Nou, vertel dan maar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou...ik ben wel in de rouw op het moment.......
Niet dat ik weet hoor, misschien komt het omdat Lobasca er niet is, die brengt meestal wel wat leven in de brouwerij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef APK het volgende:
Wat dan, Peter?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou...ik ben wel in de rouw op het moment.......
Zwaaiend door Amsterdam gezworven maar heb je niet gezienquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef APK het volgende:
Mijn bakkebaarden zijn na jaren trouwe dienst overleden............quote:
Ik bewoog mij tussen centrum en zuid.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zwaaiend door Amsterdam gezworven maar heb je niet gezien![]()
En wat een ongelovelijk vies goor weer was het
De rest ook afscheren!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:45 schreef PeterNB het volgende:
Mijn bakkebaarden zijn na jaren trouwe dienst overleden............
(Ongelukje met de tondeuze)
Ik had hem laatst opnieuw ge upped..wacht ff ik zoek ffiesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bewoog mij tussen centrum en zuid.
Jaapie, heb je nog een link naar jouw rollercostersmiley
Oei, dat zal een ander gezicht zijn, letterlijk dan!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mijn bakkebaarden zijn na jaren trouwe dienst overleden............
(Ongelukje met de tondeuze)
Hoi Caro!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zwaaiend door Amsterdam gezworven maar heb je niet gezien![]()
En wat een ongelovelijk vies goor weer was het
Alles kaal nu?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Om een beetje symetrisch te blijven was dat de enige oplossing ja
Zo groot waren ze nou ook weer niet...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oei, dat zal een ander gezicht zijn, letterlijk dan!
Je hebt dus nog steeds een kapper nodig voor de rest van je hoof?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:52 schreef PeterNB het volgende:
Was toch meer iemand van de kleine baarden (dan schijn je jonger
te lijken) maar moest er nu een soort van 'extended haarlijn' van brouwen![]()
Die bakkebaarden (en de nek) waren juist het enige nog waar ik een kapperquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt dus nog steeds een kapper nodig voor de rest van je hoof?
Fuck, wat ben jij knap!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:54 schreef PeterNB het volgende:
Qua haar lijk ik redelijk op jou (w avatar)
Gillette Mach3 roeleert hier.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:56 schreef PeterNB het volgende:
Die bakkebaarden (en de nek) waren juist het enige nog waar ik een kapper
voor nodig hadDe rest doe ik nu wekelijks met de tondeuze
Ik kwam langs het Anne Frank huis!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:59 schreef CarOnline het volgende:
Hoi Jappert en Blurk en APK en de rest.
Ik weet niet precies waar ik mij bewoog, iig in t centrum, door t Anne Frank huis en richting Centraal Station.
En maar zwaaien natuurlijk. Neem aan dat jullie ook zwaaiend op de fiets zaten
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Gillette Mach3 roeleert hier.![]()
All the way.
Pfff heb er 2x gestaan vandaag zelfs.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kwam langs het Anne Frank huis!![]()
Zit ze daar trouwens nog
Zeg dattan gelijk bloedhondquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Doe effe naar http://www.tinypic.com/ voor Pimmie.
Heb je wel foto's van de boom ? Kon wel eens de laatste keer zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pfff heb er 2x gestaan vandaag zelfs.
B&R wilden er persée naar toe. Eerste keer veel te druk, tot vér achter het achterhuis stond de rij. De tweede keer ook een rij maar ik was zo zeiknat dat ik me eigelijk wel kon verheugen op een droog plekje. Dus toch maar gewacht, en tijdens het schuivelen opgedroogd.
Ze zit er niet meer, de boekenkast stond op een kier
Maar euh, is het indrukwekkend enzoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
tweede keer ook een rij maar ik was zo zeiknat dat ik me eigelijk wel kon verheugen op een droog plekje. Dus toch maar gewacht, en tijdens het schuivelen opgedroogd.
Ze zit er niet meer, de boekenkast stond op een kier
Ik heb 'em even aan de gokkerds laten zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg dattan gelijk bloedhond...nu heb ik daaagen voor niets lopen zoeken.
![]()
http://i8.tinypic.com/873punt.gif
Haha ik ben het vergeten! Op het Jeugdjounaal volgen ze het op de voet, dus ik zei: ah kunnen we die ook bekijken, maar totaal niet meer aan gedachtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je wel foto's van de boom ? Kon wel eens de laatste keer zijn.
Ik heb gisteren iemand voor lompe koe uitgemaakt vanwege dit soort opmerkingen, dus ik gooi er een rits op.quote:
Lekker zinvol....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb 'em even aan de gokkerds laten zien.
Waaat ik snap het nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren iemand voor lompe koe uitgemaakt vanwege dit soort opmerkingen, dus ik gooi er een rits op.
Je zat trouwens toch niet toevallig met een groep van een man of 20.. 30 op de fiets he ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ik ben het vergeten! Op het Jeugdjounaal volgen ze het op de voet, dus ik zei: ah kunnen we die ook bekijken, maar totaal niet meer aan gedacht
Is Lara zoals de dikkerd in Weeds?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:14 schreef CarOnline het volgende:
Lara wilde alleen de keuken zien, waarom precies is me niet duidelijk geworden maar sinds we voorbij de kassa liepen vroeg ze er al om. Tot we in de keuken stonden, daar heeft ze t even bekeken en toen was het klaar
Er was een vermelding voor de betreffende post.quote:
Neequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zat trouwens toch niet toevallig met een groep van een man of 20.. 30 op de fiets he ?
You know.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:17 schreef CarOnline het volgende:
Waaat ik snap het niet![]()
Eigenlijk vind je me nu een lompe koe dus
Ik zwaai niet Blurk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:20 schreef -Blurk- het volgende:
Dag Caro, Jappie en APK, ga er vandoor, tot de volgende keer. Fijne nacht nog!
Neuh...ik zat hier voor het raam ( en nee ik verdien daar niets mee *zucht* ) en er komt hier wel vaker zo'n hele horde fietsende toeristen voorbij begeleid door zo'n student uit klazienaveen die kennelijk heel veel van de stad schijnen te weten.quote:
Dat meisje? Nee niet bepaald!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Is lara de zoals de dikkerd in Weeds?
Daaaag Blurkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:20 schreef -Blurk- het volgende:
Dag Caro, Jappie en APK, ga er vandoor, tot de volgende keer. Fijne nacht nog!
Ik las het ..vooral dat Russische "mijn vriend/kameraad" spreekt mij enorm aan...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Er was een vermelding voor de betreffende post.
Hahaha wtf? PM!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
You know.![]()
Het is allemaal de schuld van gert.![]()
Zit hij weer in ierland ofzo
Nou , wat aardig van je, waar heb ik dat aan te danken? En je hoeft helemaal niet te zwaaien hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zwaai niet Blurk.
Dat je een verschrikkelijke nachtrust met vele afgrijselijke dromen moge hebben.
Nee, ik was alleen met 3 dochters op sjouw.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...ik zat hier voor het raam ( en nee ik verdien daar niets mee *zucht* ) en er komt hier wel vaker zo'n hele horde fietsende toeristen voorbij begeleid door zo'n student uit klazienaveen die kennelijk heel veel van de stad schijnen te weten.
Pak um an Blurk..ut is een lompe koe.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou , wat aardig van je, waar heb ik dat aan te danken? En je hoeft helemaal niet te zwaaien hoor.
Ach ja, het zal wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pak um an Blurk..ut is een lompe koe.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:29 schreef CarOnline het volgende:
Maar t was wel leuk.
Weet nu zéker dat ik voorlopig niet met ze naar Londen ga
Mja, ik zat het ook ff terug te lezenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit klinkt als een vreemd soort tegenstelling
Juh, niet zeiken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou , wat aardig van je, waar heb ik dat aan te danken? En je hoeft helemaal niet te zwaaien hoor.
Ik zeik niet en ben nog steeds blij met mjin username.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Juh, niet zeiken.
Wees blij met je username.
Pleistersquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mja, ik zat het ook ff terug te lezen![]()
Het was echt leuk, we hebben best veel gelopen, en zelfs Lara kon het goed volhouden maaaaaaaar... 'ik heb zere voeten' 'ik moet plassen' 'mag ik wat lekkers?' 'Ik heb zere voeten' 'Ik heb heeel erge honger' 'Gaan we dit en dit en dit kopen?' 'Ik heb zere voeten' 'Hoelang moeten we nog in de trein?' 'Ik heb zere voeten' 'ik heb heel erge dorst' 'wil je ook deze winkel nog in? Die andere was de laatste!' enzo hoorde ik iets te vaak vandaag
Maar ze vonden het heel leuk verder
Ja, heel leuk! Voor hun einde examen vmboquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pleistersen een zweep
doen wonderen.
Maar London zou idd wel eens iets te heavy kunnen zijn...Al is Tower bridge en de dungeons wel weer ultraleuk voor kids.
Waar wou je ze dan voor mee naar London nemen ? Je weet toch dat picadilly circus geen clowns en dierenacts heeft he!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, heel leuk! Voor hun einde examen vmbo
Shoppen natuukquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar wou je ze dan voor mee naar London nemen ? Je weet toch dat picadilly circus geen clowns en dierenacts heeft he!
Maar toch een beetje touchy?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zeik niet en ben nog steeds blij met mjin username.
Dat het erger moge zijn!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:58 schreef Jappie het volgende:
Nu ga ik vast en zeker zo slapen als APK en Blurkie elkaar toewensten![]()
![]()
Sorry!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
quelle heureux![]()
Nu ga ik vast en zeker zo slapen als APK en Blurkie elkaar toewensten![]()
![]()
![]()
Heerlijk hequote:
Hoe kom jij zo Engels georienteerd als boerentrutje?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heerlijk he![]()
Vind het zo'n leuke serie, en zij is zwaar favoriet hier![]()
Samen met Marjorie en de Fat Fighters
Nou, ik heb sinds kort kabel televee en daar was wel eens wat engels op en ik ben me eens in dat land gaan verdiepen. Had er verder nooit van hoort, maar tis best leuk!quote:Op zondag 20 januari 2008 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo Engels georienteerd als boerentrutje?
Wat is dat 'Control'quote:Op zondag 20 januari 2008 00:25 schreef Gert het volgende:
En weer weg, laatste deel van Control kijken.
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:25 schreef Gert het volgende:
En weer weg, laatste deel van Control kijken.
Ik zou der doenquote:
Ik ben pas 19quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben pas 19![]()
![]()
Wat doe je![]()
quote:
Je kent me, alles moet me voorgekauwd wordenquote:Op zondag 20 januari 2008 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=UbBSDE-Dywo
Same same but different.
Ben ik weer. Was een film met onderbrekingen.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:30 schreef Lobasca het volgende:
Dolf, hoeveel afleveringen duurt die ellende nog?
Oz Open aan het kijken?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:14 schreef APK het volgende:
Ik ben er nog gewoon hoor.
Heb je het moeilijk?
Wil je praten?
Beetje te persoonlijk, voor op een forum. Bedacht ik me, tien seconden te laat.quote:
Mietje.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje te persoonlijk, voor op een forum. Bedacht ik me, tien seconden te laat.
Yes sir..quote:
Hé Pimmie?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:25 schreef APK het volgende:
Hé gert?
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé Gertje?![]()
![]()
Doe eens lief en kijk in de FB.
Niet huilen hoor, dat doe ik al
Ben je al zo moe dan, jongen?quote:
Ik heb mijn siesta overgeslagen om een paar schijtexposities te bekijken.quote:
Yeo.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb mijn siesta overgeslagen om een paar schijtexposities te bekijken.
Maar je komt dus vrijdag?
Ik heb 't net tijdens pokeren gehad 1 tegen 1quote:
* APK hikquote:Op zondag 20 januari 2008 03:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't net tijdens pokeren gehad 1 tegen 1, hoe irritant.
Asl ik net zodronen b en als nu... gezelllig!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Asl ik net zodronen b en als nu... gezelllig!
fUUCK DE TAXI OOSTBLOKKERS ANYWAY :Rquote:
Alaaf, Pietje.quote:
Als je je Ko Chang bioritme nog hebt, dan kun je zo meteen aan de siesta.quote:
Zelfs in KPDquote:Op zondag 20 januari 2008 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs op R&P, nu wordt 't toch wel ernstig.
http://www.myp2p.eu/softwareitem.php?softwareid=5&part=softwarequote:Op zondag 20 januari 2008 12:26 schreef Lobasca het volgende:
Iedere keer als ik wil downloaden krijg ik "De webpagina kan niet worden gevonden"
Thanks, nu lukt het wel.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:36 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/softwareitem.php?softwareid=5&part=software
Hier staan een paar mirrors, maar PHM heeft opgegeven dus er is geen tennis meer te zien.
ik welquote:Op zondag 20 januari 2008 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijken jullie nu niet naar Schaatsen
NEC en VVV?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:07 schreef Gert het volgende:
Maar goed, eerst eens kijken of het zo lekker blijft gaan in Nijmegen en Venlo.
Mag ik eerst even goed wakker worden NMNS?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijken jullie nu niet naar Schaatsen
Ja, een paar tientjes.quote:
quote:
dát ziet er inderdaad simpel uit Lobasca!quote:Op zondag 20 januari 2008 13:57 schreef Lobasca het volgende:
¡²³¤¤¼½¾‘’
µæå®quote:Op zondag 20 januari 2008 13:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
dát ziet er inderdaad simpel uit Lobasca!
Dat Ajax gelijk speelt tegen NECquote:Op zondag 20 januari 2008 15:28 schreef Gert het volgende:
NEC gelijk tegen ajax.
En ook PSV weet niet bij VVV te winnen.
Wat een rare competitie.
Denk jij nou maar aan je schooltas.quote:
Iedereen heeft een kater & is moequote:Op zondag 20 januari 2008 17:47 schreef musicfreakyme het volgende:
Het is hier best rustig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |