Moeten we weer een topic over tennis vollullen?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef musicfreakyme het volgende:
Wist niet dat dit een voetbalthread was
Neeeeeequote:Op zondag 20 januari 2008 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Moeten we weer een topic over tennis vollullen?
Netto een geeltje, maar daar is momenteel nog 3 euro van over.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:48 schreef APK het volgende:
Gerdie, hoeveel heb je aan die Davydonkey bet overgehouden?
Tennis ligt me meer dan voetbalquote:Op zondag 20 januari 2008 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Moeten we weer een topic over tennis vollullen?
Nee hèquote:Op zondag 20 januari 2008 19:26 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Tennis ligt me meer dan voetbal
Dan toch maar over de wanprestatie van ajaks, bij de sympathieke Nijmegenaren?quote:
Netjes!quote:Op zondag 20 januari 2008 19:22 schreef Gert het volgende:
Netto een geeltje, maar daar is momenteel nog 3 euro van over.![]()
Er staat nog wel wat op Nadal, die al voor een kleine surewin te verkopen is.
Of 100 euro incasseren als-ie het toernooi wint.
Yups, ik ben klaar.quote:Ga jij lekker, in Oz, maestro?
Wat vertel je dat leuk haha. Ik drink niet hoor, nou ja, wat wijntjes en zoquote:Op zondag 20 januari 2008 19:29 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb ook helemaal geen last van een kater, drink sowieso niet (nouja net een paar wijntjes gedronken en een Irish Coffee maar dat mag geen naam hebben)
Vanavond weer heerlijk aan de thee (Pickwick elements)
Ja idd nu ik het zo terugleesquote:Op zondag 20 januari 2008 19:32 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Wat vertel je dat leuk haha. Ik drink niet hoor, nou ja, wat wijntjes en zo![]()
Dat is wel behoorlijk snelquote:Ik ben trouwens niet zo'n ster met alcohol, vind het wel lekker maar met mn derde drankje lig ik onder de tafel.
..het is AJAX en nee, wil het er niet meer over hebbenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan toch maar over de wanprestatie van ajaks, bij de sympathieke Nijmegenaren?
Lekkerrrr! Je loopt vet voor op schema, mbt een nieuw vliegticket.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Netjes!![]()
[..]
Yups, ik ben klaar.
Nadal staat +844 bij een andere bookie en je moet overal 50¤ vanaf trekken wegens inzetten bij Unibet.
+212¤ of +111¤ dus. Dat Nadal zijn poot maar mag breken.![]()
[ afbeelding ]
Geboren en getogen in Alkmaar. En dan die afgegleden arrogantjes met allemaal hoofdletters schrijven.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
..het is AJAX en nee, wil het er niet meer over hebben![]()
Dus een paar wijntjes + een Irish Coffee, nee dat is inderdaad niet veelquote:Op zondag 20 januari 2008 19:29 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb ook helemaal geen last van een kater, drink sowieso niet (nouja net een paar wijntjes gedronken en een Irish Coffee maar dat mag geen naam hebben)
Vanavond weer heerlijk aan de thee (Pickwick elements)
Daar bedoel ik mee dat ik er de volgende dag (lees: 06:00uur 's ochtends) geen last meer van hebquote:Op zondag 20 januari 2008 19:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus een paar wijntjes + een Irish Coffee, nee dat is inderdaad niet veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |