Ja, heel leuk! Voor hun einde examen vmboquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pleistersen een zweep
doen wonderen.
Maar London zou idd wel eens iets te heavy kunnen zijn...Al is Tower bridge en de dungeons wel weer ultraleuk voor kids.
Waar wou je ze dan voor mee naar London nemen ? Je weet toch dat picadilly circus geen clowns en dierenacts heeft he!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, heel leuk! Voor hun einde examen vmbo
Shoppen natuukquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar wou je ze dan voor mee naar London nemen ? Je weet toch dat picadilly circus geen clowns en dierenacts heeft he!
Maar toch een beetje touchy?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zeik niet en ben nog steeds blij met mjin username.
Dat het erger moge zijn!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:58 schreef Jappie het volgende:
Nu ga ik vast en zeker zo slapen als APK en Blurkie elkaar toewensten![]()
![]()
Sorry!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
quelle heureux![]()
Nu ga ik vast en zeker zo slapen als APK en Blurkie elkaar toewensten![]()
![]()
![]()
Heerlijk hequote:
Hoe kom jij zo Engels georienteerd als boerentrutje?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heerlijk he![]()
Vind het zo'n leuke serie, en zij is zwaar favoriet hier![]()
Samen met Marjorie en de Fat Fighters
Nou, ik heb sinds kort kabel televee en daar was wel eens wat engels op en ik ben me eens in dat land gaan verdiepen. Had er verder nooit van hoort, maar tis best leuk!quote:Op zondag 20 januari 2008 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo Engels georienteerd als boerentrutje?
Wat is dat 'Control'quote:Op zondag 20 januari 2008 00:25 schreef Gert het volgende:
En weer weg, laatste deel van Control kijken.
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:25 schreef Gert het volgende:
En weer weg, laatste deel van Control kijken.
Ik zou der doenquote:
Ik ben pas 19quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben pas 19![]()
![]()
Wat doe je![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |