Lekker zinvol....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb 'em even aan de gokkerds laten zien.
Waaat ik snap het nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren iemand voor lompe koe uitgemaakt vanwege dit soort opmerkingen, dus ik gooi er een rits op.
Je zat trouwens toch niet toevallig met een groep van een man of 20.. 30 op de fiets he ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ik ben het vergeten! Op het Jeugdjounaal volgen ze het op de voet, dus ik zei: ah kunnen we die ook bekijken, maar totaal niet meer aan gedacht
Is Lara zoals de dikkerd in Weeds?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:14 schreef CarOnline het volgende:
Lara wilde alleen de keuken zien, waarom precies is me niet duidelijk geworden maar sinds we voorbij de kassa liepen vroeg ze er al om. Tot we in de keuken stonden, daar heeft ze t even bekeken en toen was het klaar
Er was een vermelding voor de betreffende post.quote:
Neequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zat trouwens toch niet toevallig met een groep van een man of 20.. 30 op de fiets he ?
You know.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:17 schreef CarOnline het volgende:
Waaat ik snap het niet![]()
Eigenlijk vind je me nu een lompe koe dus
Ik zwaai niet Blurk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:20 schreef -Blurk- het volgende:
Dag Caro, Jappie en APK, ga er vandoor, tot de volgende keer. Fijne nacht nog!
Neuh...ik zat hier voor het raam ( en nee ik verdien daar niets mee *zucht* ) en er komt hier wel vaker zo'n hele horde fietsende toeristen voorbij begeleid door zo'n student uit klazienaveen die kennelijk heel veel van de stad schijnen te weten.quote:
Dat meisje? Nee niet bepaald!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Is lara de zoals de dikkerd in Weeds?
Daaaag Blurkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:20 schreef -Blurk- het volgende:
Dag Caro, Jappie en APK, ga er vandoor, tot de volgende keer. Fijne nacht nog!
Ik las het ..vooral dat Russische "mijn vriend/kameraad" spreekt mij enorm aan...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Er was een vermelding voor de betreffende post.
Hahaha wtf? PM!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
You know.![]()
Het is allemaal de schuld van gert.![]()
Zit hij weer in ierland ofzo
Nou , wat aardig van je, waar heb ik dat aan te danken? En je hoeft helemaal niet te zwaaien hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zwaai niet Blurk.
Dat je een verschrikkelijke nachtrust met vele afgrijselijke dromen moge hebben.
Nee, ik was alleen met 3 dochters op sjouw.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...ik zat hier voor het raam ( en nee ik verdien daar niets mee *zucht* ) en er komt hier wel vaker zo'n hele horde fietsende toeristen voorbij begeleid door zo'n student uit klazienaveen die kennelijk heel veel van de stad schijnen te weten.
Pak um an Blurk..ut is een lompe koe.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou , wat aardig van je, waar heb ik dat aan te danken? En je hoeft helemaal niet te zwaaien hoor.
Ach ja, het zal wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pak um an Blurk..ut is een lompe koe.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:29 schreef CarOnline het volgende:
Maar t was wel leuk.
Weet nu zéker dat ik voorlopig niet met ze naar Londen ga
Mja, ik zat het ook ff terug te lezenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit klinkt als een vreemd soort tegenstelling
Juh, niet zeiken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou , wat aardig van je, waar heb ik dat aan te danken? En je hoeft helemaal niet te zwaaien hoor.
Ik zeik niet en ben nog steeds blij met mjin username.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Juh, niet zeiken.
Wees blij met je username.
Pleistersquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mja, ik zat het ook ff terug te lezen![]()
Het was echt leuk, we hebben best veel gelopen, en zelfs Lara kon het goed volhouden maaaaaaaar... 'ik heb zere voeten' 'ik moet plassen' 'mag ik wat lekkers?' 'Ik heb zere voeten' 'Ik heb heeel erge honger' 'Gaan we dit en dit en dit kopen?' 'Ik heb zere voeten' 'Hoelang moeten we nog in de trein?' 'Ik heb zere voeten' 'ik heb heel erge dorst' 'wil je ook deze winkel nog in? Die andere was de laatste!' enzo hoorde ik iets te vaak vandaag
Maar ze vonden het heel leuk verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |