Alles kaal nu?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Om een beetje symetrisch te blijven was dat de enige oplossing ja
Zo groot waren ze nou ook weer niet...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oei, dat zal een ander gezicht zijn, letterlijk dan!
Je hebt dus nog steeds een kapper nodig voor de rest van je hoof?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:52 schreef PeterNB het volgende:
Was toch meer iemand van de kleine baarden (dan schijn je jonger
te lijken) maar moest er nu een soort van 'extended haarlijn' van brouwen![]()
Die bakkebaarden (en de nek) waren juist het enige nog waar ik een kapperquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt dus nog steeds een kapper nodig voor de rest van je hoof?
Fuck, wat ben jij knap!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:54 schreef PeterNB het volgende:
Qua haar lijk ik redelijk op jou (w avatar)
Gillette Mach3 roeleert hier.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:56 schreef PeterNB het volgende:
Die bakkebaarden (en de nek) waren juist het enige nog waar ik een kapper
voor nodig hadDe rest doe ik nu wekelijks met de tondeuze
Ik kwam langs het Anne Frank huis!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:59 schreef CarOnline het volgende:
Hoi Jappert en Blurk en APK en de rest.
Ik weet niet precies waar ik mij bewoog, iig in t centrum, door t Anne Frank huis en richting Centraal Station.
En maar zwaaien natuurlijk. Neem aan dat jullie ook zwaaiend op de fiets zaten
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Gillette Mach3 roeleert hier.![]()
All the way.
Pfff heb er 2x gestaan vandaag zelfs.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kwam langs het Anne Frank huis!![]()
Zit ze daar trouwens nog
Zeg dattan gelijk bloedhondquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Doe effe naar http://www.tinypic.com/ voor Pimmie.
Heb je wel foto's van de boom ? Kon wel eens de laatste keer zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pfff heb er 2x gestaan vandaag zelfs.
B&R wilden er persée naar toe. Eerste keer veel te druk, tot vér achter het achterhuis stond de rij. De tweede keer ook een rij maar ik was zo zeiknat dat ik me eigelijk wel kon verheugen op een droog plekje. Dus toch maar gewacht, en tijdens het schuivelen opgedroogd.
Ze zit er niet meer, de boekenkast stond op een kier
Maar euh, is het indrukwekkend enzoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
tweede keer ook een rij maar ik was zo zeiknat dat ik me eigelijk wel kon verheugen op een droog plekje. Dus toch maar gewacht, en tijdens het schuivelen opgedroogd.
Ze zit er niet meer, de boekenkast stond op een kier
Ik heb 'em even aan de gokkerds laten zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg dattan gelijk bloedhond...nu heb ik daaagen voor niets lopen zoeken.
![]()
http://i8.tinypic.com/873punt.gif
Haha ik ben het vergeten! Op het Jeugdjounaal volgen ze het op de voet, dus ik zei: ah kunnen we die ook bekijken, maar totaal niet meer aan gedachtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je wel foto's van de boom ? Kon wel eens de laatste keer zijn.
Ik heb gisteren iemand voor lompe koe uitgemaakt vanwege dit soort opmerkingen, dus ik gooi er een rits op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |