quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef noekje het volgende:
Eet smakelijk, Bong! Zijn ze lekker van de AH want ik boycot de AH nog steeds want dat moest van Gert.
Is er hier een impasse mevrouwtje ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:30 schreef -Blurk- het volgende:
Zal ik dan maar even de impasse hier overbruggen met een mooi liedje?
http://www.youtube.com/watch?v=Fh_34f2FboI
Nou, een klein impasse-tje Jappie.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is er hier een impasse mevrouwtje ?
En kennuh wijh daar iets in betekenuh denk u ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, een klein impasse-tje Jappie.
Maar natuurlijk Jacobse...of spreek ik met van Esch?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
En kennuh wijh daar iets in betekenuh denk u ?
psst its me..Jappie *wink wink* ...en ik weet niets van tuinenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar natuurlijk Jacobse...of spreek ik met van Esch?
Mijn tuin moet nog winterklaar gemaakt worden, kunt u en uw compan daar zorg voor dragen?
Oké Jappie, my mistakequote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
psst its me..Jappie *wink wink* ...en ik weet niets van tuinen
Nou...ik ben wel in de rouw op het moment.......quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef APK het volgende:
Dooie boel hier, is er iemand overleden ofzo
Nou, vertel dan maar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou...ik ben wel in de rouw op het moment.......
Niet dat ik weet hoor, misschien komt het omdat Lobasca er niet is, die brengt meestal wel wat leven in de brouwerij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef APK het volgende:
Wat dan, Peter?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou...ik ben wel in de rouw op het moment.......
Zwaaiend door Amsterdam gezworven maar heb je niet gezienquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef APK het volgende:
Mijn bakkebaarden zijn na jaren trouwe dienst overleden............quote:
Ik bewoog mij tussen centrum en zuid.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zwaaiend door Amsterdam gezworven maar heb je niet gezien![]()
En wat een ongelovelijk vies goor weer was het
De rest ook afscheren!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:45 schreef PeterNB het volgende:
Mijn bakkebaarden zijn na jaren trouwe dienst overleden............
(Ongelukje met de tondeuze)
Ik had hem laatst opnieuw ge upped..wacht ff ik zoek ffiesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bewoog mij tussen centrum en zuid.
Jaapie, heb je nog een link naar jouw rollercostersmiley
Oei, dat zal een ander gezicht zijn, letterlijk dan!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mijn bakkebaarden zijn na jaren trouwe dienst overleden............
(Ongelukje met de tondeuze)
Hoi Caro!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zwaaiend door Amsterdam gezworven maar heb je niet gezien![]()
En wat een ongelovelijk vies goor weer was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |