Mag jij deze even inkoppen, professor: "Ian_Nick heeft geneukt, denk ik."quote:
Ik heb niet geneukt, was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Mag jij deze even inkoppen, professor: "Ian_Nick heeft geneukt, denk ik."
Ik en APK?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Gaan jullie samen neuken?
Man, dat is niet eens een counter, dat is feyenoord-Excelsior.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb niet geneukt, was het maar zo'n feest.
Waar was jij?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Gaan jullie samen neuken?
Ik wéét hetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Man, dat is niet eens een counter, dat is feyenoord-Excelsior.
Wordt alleen door de 5knockle-brigade in gepostquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer een ruktopique!? [ afbeelding ]
4quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoeveel knokkels telt jouw hand al je een vuist maakt?
Skattie, ik heb me nooit druk gemaaktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar..ben je weer een beetje tot rust gekomen?
Eruptie? Lag ik zeker te slapen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Skattie, ik heb me nooit druk gemaakt
Ik ben weg gegaan voor de eruptie en teruggekomen na dat het hoge woord eruit was.
Het is maar internet weet je?
T is datquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:35 schreef PC eend het volgende:
Icelator![]()
40 euro per gram
Maar dan ben je opeens ook wel heeel... euh.... moe
Volgens google is het hash.quote:
Morgen Pietje en tot ziens, het is weer tennis ohne Ende dus?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een partij van Roger "God" Federer. 10-8 in de 5e, hele 5e set gezien
.
Zo, bijgelezen, was best spannend vannacht Pietje, heb je het gelezen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mogguh Blurksterbabe, het is al afgelopen (iig het live-gedeelte op eurosport).
Heel kort dan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee niks, heb je een hele korte samenvatting, is er iemand weg?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een Blurkstermuziekje
http://nl.youtube.com/watch?v=mdRd3k4CIAg
Dat valt mee dan hè Piet?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fantastisch, want ik had een verhaal over Lieke verwacht.
Nee, die gaat in na het gesprek met Anita de psycholoog.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:, de 24 uur die ze gister aangevraagd heeft loopt toch ook in de loop van de dag af? Of heeft ze weer een nieuwe aangevraagd (wat een waardeloze regel trouwens, dat dat überhaupt kan
).
Het schijnt dat ze dat opnieuw gedaan heeft, na het bezoek van die zogenaamde psychologe, maar ik kan het mis hebben. Wedden dat ze gewoon blijft?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:, de 24 uur die ze gister aangevraagd heeft loopt toch ook in de loop van de dag af? Of heeft ze weer een nieuwe aangevraagd (wat een waardeloze regel trouwens, dat dat überhaupt kan
).
Stel je voor dat je niet kan gaan paaldansen, dan stort toch je hele wereld in?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, die gaat in na het gesprek met Anita de psycholoog.
Was voorheen nooit maar nu wel want Lieke moet nog paaldansen vanavond.
Volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze dat opnieuw gedaan heeft, na het bezoek van die zogenaamde psychologe, maar ik kan het mis hebben. Wedden dat ze gewoon blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |