Mag jij deze even inkoppen, professor: "Ian_Nick heeft geneukt, denk ik."quote:
Ik heb niet geneukt, was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Mag jij deze even inkoppen, professor: "Ian_Nick heeft geneukt, denk ik."
Ik en APK?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Gaan jullie samen neuken?
Man, dat is niet eens een counter, dat is feyenoord-Excelsior.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb niet geneukt, was het maar zo'n feest.
Waar was jij?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Gaan jullie samen neuken?
Ik wéét hetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Man, dat is niet eens een counter, dat is feyenoord-Excelsior.
Wordt alleen door de 5knockle-brigade in gepostquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer een ruktopique!? [ afbeelding ]
4quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoeveel knokkels telt jouw hand al je een vuist maakt?
Skattie, ik heb me nooit druk gemaaktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar..ben je weer een beetje tot rust gekomen?
Eruptie? Lag ik zeker te slapen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Skattie, ik heb me nooit druk gemaakt
Ik ben weg gegaan voor de eruptie en teruggekomen na dat het hoge woord eruit was.
Het is maar internet weet je?
T is datquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:35 schreef PC eend het volgende:
Icelator![]()
40 euro per gram
Maar dan ben je opeens ook wel heeel... euh.... moe
Volgens google is het hash.quote:
Morgen Pietje en tot ziens, het is weer tennis ohne Ende dus?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een partij van Roger "God" Federer. 10-8 in de 5e, hele 5e set gezien
.
Zo, bijgelezen, was best spannend vannacht Pietje, heb je het gelezen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mogguh Blurksterbabe, het is al afgelopen (iig het live-gedeelte op eurosport).
Heel kort dan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee niks, heb je een hele korte samenvatting, is er iemand weg?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een Blurkstermuziekje
http://nl.youtube.com/watch?v=mdRd3k4CIAg
Dat valt mee dan hè Piet?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fantastisch, want ik had een verhaal over Lieke verwacht.
Nee, die gaat in na het gesprek met Anita de psycholoog.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:, de 24 uur die ze gister aangevraagd heeft loopt toch ook in de loop van de dag af? Of heeft ze weer een nieuwe aangevraagd (wat een waardeloze regel trouwens, dat dat überhaupt kan
).
Het schijnt dat ze dat opnieuw gedaan heeft, na het bezoek van die zogenaamde psychologe, maar ik kan het mis hebben. Wedden dat ze gewoon blijft?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:, de 24 uur die ze gister aangevraagd heeft loopt toch ook in de loop van de dag af? Of heeft ze weer een nieuwe aangevraagd (wat een waardeloze regel trouwens, dat dat überhaupt kan
).
Stel je voor dat je niet kan gaan paaldansen, dan stort toch je hele wereld in?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, die gaat in na het gesprek met Anita de psycholoog.
Was voorheen nooit maar nu wel want Lieke moet nog paaldansen vanavond.
Volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze dat opnieuw gedaan heeft, na het bezoek van die zogenaamde psychologe, maar ik kan het mis hebben. Wedden dat ze gewoon blijft?
Hee, de meeste vrouwen krijgen slechts aandacht van één man, als ze een paal tussen hun benen hebben. Zij van een stuk of 100 bierdrinkende boeren tegelijk! Snap je toch wel, dat ze dat mee wil maken?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Stel je voor dat je niet kan gaan paaldansen, dan stort toch je hele wereld in?
Die brief komt even mooi uit maar de hele dag was het al duidelijk dat het los zou gaan op haar met de steun van de redactie. Lieke zal nooit toegeven dat ze daarom weg wil. Die brief kwam even handig uit want een dag daarvoor was geld wel belangrijker dan haar moeder. Ze wilde haar borg terug en toen bleek dat ze die borg niet zomaar makkelijk zou krijgen en dat het 3 maanden afzien zou worden, koos ze eieren voor haar geld.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Ze wil o.a. weg naar aanleiding van de brief van haar moeder, diie voilgende week de uitslag krijgt,
Daar wil ze bij zijn.
Zou wel heel grof zijn, als dat er voor haar nu ineens niet meer toe doet, om erbij te zijn wanneer haar moeder hoort of ze ongeneeslijk ziek is of niet.
Of zou het bovenstaande ook maar een gelegenheids-excuus zijn geweest.
Bij Lieke zou me dat niet ineens verbazen, kille opportuniste als ze is,
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Ze wil o.a. weg naar aanleiding van de brief van haar moeder, diie voilgende week de uitslag krijgt,
Daar wil ze bij zijn.
Zou wel heel grof zijn, als dat er voor haar nu ineens niet meer toe doet, om erbij te zijn wanneer haar moeder hoort of ze ongeneeslijk ziek is of niet.
Of zou het bovenstaande ook maar een gelegenheids-excuus zijn geweest.
Bij Lieke zou me dat niet ineens verbazen, kille opportuniste als ze is,
Ik denk dat als je écht naar huis wil om je moeder bij te staan dat je dan niet zo vast blijft houden aan een optreden met een paal, maar zonder veel bombarie naar huis gaat.
Nee, eerst een hele avond door zeiken en de andere dag alsnog 24 uur aanvragen en nu weer uitstellen, wat wil ze nou?
Ja, als je het zó bekijkt....al die jongens uit Heerhugowaard die naar je staan te kijkenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, de meeste vrouwen krijgen slechts aandacht van één man, als ze een paal tussen hun benen hebben. Zij van een stuk of 100 bierdrinkende boeren tegelijk! Snap je toch wel, dat ze dat mee wil maken?
In je geile pakje en die cavia op je hoofd. Dat moet echt een enorme kick geven.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, als je het zó bekijkt....al die jongens uit Heerhugowaard die naar je staan te kijken
Jij legt ook álles negatief uit dat betrekking op LIeke heeft hè.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Die brief komt even mooi uit maar de hele dag was het al duidelijk dat het los zou gaan op haar met de steun van de redactie. Lieke zal nooit toegeven dat ze daarom weg wil. Die brief kwam even handig uit want een dag daarvoor was geld wel belangrijker dan haar moeder. Ze wilde haar borg terug en toen bleek dat ze die borg niet zomaar makkelijk zou krijgen en dat het 3 maanden afzien zou worden, koos ze eieren voor haar geld.
O ja, Amanda gaat ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:42 schreef noekje het volgende:
[..]
In je geile pakje en die cavia op je hoofd. Dat moet echt een enorme kick geven.
En je af en toe een briefje van vijf toewerpen, met een geile knipoog, de resten van de frikadel speciaal nog in hun snor hangend. Ja, dat wordt genieten voor Lieke.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, als je het zó bekijkt....al die jongens uit Heerhugowaard die naar je staan te kijken
Dat klopt en dat komt omdat ik mezelf in haar herken maar zij is dan uitvergroot.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij legt ook álles negatief uit dat betrekking op LIeke heeft hè.![]()
Uhh.... yep, om een uurtje of twee vannacht weer.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:54 schreef noekje het volgende:
Ik ga op naar de zaalvoetbal. Kijken of ik nog wat moeders jankend de sportzaal uit kan krijgen.
Dat gaat je vast wel lukken Noekje, altijd positief denken, veel plezier!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat klopt en dat komt omdat ik mezelf in haar herken maar zij is dan uitvergroot.
Ik houd van dat soort psychologische keukentafel conclusie's. Ook ben ik enorm jaloers natuurlijk. Zoveel waardigheid. Zelfs Maxima verbleekt bij haar.
Zij voelt veel en dat wil ik óók! Ik wil veel en groots voelen, net als Estelle, die dat subtiel zegt in elk interview die ze afneemt in de Beau Monde.
Ja, ik lees de Beau Monde. Zo weet ik ook dat Connie altijd windkracht 8 tegen zich heeft en dat haar leven echt niet zo makkelijk is als het lijkt.![]()
Ik ga op naar de zaalvoetbal. Kijken of ik nog wat moeders jankend de sportzaal uit kan krijgen.
Waarom?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:07 schreef Gert het volgende:
Wie heeft er hier zin om met z'n driëen door Alphen te gaan lopen?
Lache joh.
Oeh, die vind ik bijna mooi genoeg als ondertitel.quote:
Kon je um niet ruilen ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, die vind ik bijna mooi genoeg als ondertitel.
noekje
groots en meeslepend
Geweldige wedstrijd. Binnen 15 minuten weer thuis met een jongetje met een dikke bult op z'n kop en een tand door de lip. Andere kind had wel gewonnen maar geen tijd gehad om moeders te terroriseren.
Nee maar had wel tijd over voor een nieuwe frituurpan.quote:
Plannen zat..t schort alleen al een paar decennia aan de uitvoeringquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar had wel tijd over voor een nieuwe frituurpan.
Ik maak wat mee, een zaterdag hier bestaat uit een aaneenschakeling van grootse en meeslepende avonturen.
Gelukkig mag ik morgen kijken bij een survivalrun. Hopelijk verstuikt er één z'n enkel en dan ben ik ook weer zo thuis.
En jij Jappie? Heb jij nog spannende plannen?
Sadistquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:01 schreef noekje het volgende:
Hopelijk verstuikt er één z'n enkel en dan ben ik ook weer zo thuis.
De verstuikte enkel is trouwens voor manlief. Ik neem aan dat je met een verstuikt enkeltje gewoon kunt blijven stofzuigen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf kids hebt...ik zou het eerder willen omschrijven als "praktisch"
Ontaardequote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
De verstuikte enkel is trouwens voor manlief. Ik neem aan dat je met een verstuikt enkeltje gewoon kunt blijven stofzuigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |