Beetje doorposten dan Bong...the suspense is killing mequote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zie nu btw dat we bijna in SC #1000 zitten, da's toch wel een mooi getal!
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Beetje doorposten dan Bong...the suspense is killing me afbeelding ]
quote:Alleu btw
Ik heb hier nog ergens een diploma zwachtelen slingeren dus ik ga me redden. Eveneens ken ik wel wat troosttechnieken. Weet je wel wat voor weer het morgen is? Ik doe veel om warm en droog te zitten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ontaarde![]()
![]()
Maar je hebt pech..in het grote "how to stay a lean and healthy mofo worth fucking" staat geschreven dat je bij het minste of geringste pijntje de hele dag op de bank moet blijven liggen...af en toe kermend en kreunend om het serieus te laten lijken. Het is tevens een uitgelezen excuus om alle evt opgespaarde gram met terugwerkende kracht uitbetaald te krijgen dus je krijgt het morgen onmenselijk zwaar.![]()
Hi noekjequote:
Hoi Bongquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hi noekje
Ook vrij actief in de SC zie ik
Hoho, ik heb vandaag als een ware bikkel de elementen getrotseerdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:33 schreef noekje het volgende:
Jij zit zeker wel lekker droog met je voetbalwedstrijdje?<---hier stond een t
![]()
Ben jij al met Mona begonnen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:08 schreef Jappie het volgende:
En als er echt helemaal niets te doen is is er altijd nog Mona
Not yet......t is echt een uiterst redmiddel he?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben jij al met Mona begonnen?En? Bevalt ze?
Ah toe, maak daar even een d van.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoho, ik heb vandaag als een ware bikkel de elementen getrotseerd![]()
Maar het was het meer dan waard; het drankenkabinet puilt weer gezellig uit.
Amateurquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebruiksaanwijzing lezen, dat doe ik pas als 't na een half uur nog niet lukt
.
Wij hebben er een zonder wekker eropquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:04 schreef noekje het volgende:
Hij doet het en ik heb niks gelezen.
Moge Mona je baard afscheren!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
De planning was om er eik nog een extra posd aan te wijden...
Ik ben begonnen met een paar lekkere lange basketballers.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Not yet......t is echt een uiterst redmiddel he?
Maar je ziet toch al aan die vette meuk of iets klaar is of niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wij hebben er een zonder wekker erop, staat er een eierwekker naast
.
Wat is de naam van hun team/club ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met een paar lekkere lange basketballers.Maar ik kan er zo moeilijk bij.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:18 schreef noekje het volgende:
Maar je ziet toch al aan die vette meuk of iets klaar is of niet.
*rent gauw naar de pan om te zien of ik wel een timer heb*
Ik wil nu ook een timer.
Ik heb geen timer.![]()
Klote-Blokker met hun klote-aanbiedingen zonder timers.
Eet smakelijk, Bong! Zijn ze lekker van de AH want ik boycot de AH nog steeds want dat moest van Gert.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
Over eten gesproken: Ik neem zo een lekkere diepvriespizza van de AH![]()
Pizza's van dr Oetker zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef noekje het volgende:
Eet smakelijk, Bong! Zijn ze lekker van de AH want ik boycot de AH nog steeds want dat moest van Gert.
De Ristorante reeks van Dr. Oetker staat bij mij op Nr.1 maar AH is ook goed te doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef noekje het volgende:
Beste koop, stond er op de doos.![]()
[..]
Eet smakelijk, Bong! Zijn ze lekker van de AH want ik boycot de AH nog steeds want dat moest van Gert.
GMTA dusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Pizza's van dr Oetker zijn.
quote:
Nieuwe Golfquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
GMTA, nee er rinkelt geen belletje.
Forumtaal (Great Minds Think Alike)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
GMTA, nee er rinkelt geen belletje.
Ja ja, en dan nu de relatie tot de dr Oetker pizza'squote:
Duh...die maak je warm in de microwave..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ja, en dan nu de relatie tot de dr Oetker pizza's?
Hmm, heb ik geprobeerd. Nog maar eens wat oefenen dan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is de naam van hun team/club ?
Sounds like?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hmm, heb ik geprobeerd. Nog maar eens wat oefenen dan.
...en die wist ik nogquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Forumtaal (Great Minds Think Alike)
EDIT: Noekje was me al voor
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weer wat geleerd.
* PietjePuk007 voelt zich Blurks
quote:
Dus nu blijf ik eeuwig met de vraag zitten welk muziekje je nou speciaal voor mij op wilde zettenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:28 schreef -Blurk- het volgende:
...en ik wilde net een leuk muziekje voor je neerzetten PP, nu kun je er naar fluiten
Ja, lullig hè Pietje?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Dus nu blijf ik eeuwig met de vraag zitten welk muziekje je nou speciaal voor mij op wilde zetten?
Nou, valt wel mee hoor PPquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vrouwen zijn hard en meedogenloos.
Je bedoelt dat linkje?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga je toch niet nog 1x in heroverweging nemen?
[lobasca-mode]quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:02 schreef -Blurk- het volgende:
Je bedoelt dat linkje?
Jij hebt altijd duizend vragen, word er soms doodmoe vanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[lobasca-mode]
Had ik nog iets anders aan je gevraagd dan?
[/lobasca-mode]
ja
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef noekje het volgende:
Is er hier een impasse mevrouwtje ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:30 schreef -Blurk- het volgende:
Zal ik dan maar even de impasse hier overbruggen met een mooi liedje?
http://www.youtube.com/watch?v=Fh_34f2FboI
Nou, een klein impasse-tje Jappie.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is er hier een impasse mevrouwtje ?
En kennuh wijh daar iets in betekenuh denk u ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, een klein impasse-tje Jappie.
Maar natuurlijk Jacobse...of spreek ik met van Esch?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
En kennuh wijh daar iets in betekenuh denk u ?
psst its me..Jappie *wink wink* ...en ik weet niets van tuinenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar natuurlijk Jacobse...of spreek ik met van Esch?
Mijn tuin moet nog winterklaar gemaakt worden, kunt u en uw compan daar zorg voor dragen?
Oké Jappie, my mistakequote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
psst its me..Jappie *wink wink* ...en ik weet niets van tuinen
Nou...ik ben wel in de rouw op het moment.......quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef APK het volgende:
Dooie boel hier, is er iemand overleden ofzo
Nou, vertel dan maar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou...ik ben wel in de rouw op het moment.......
Niet dat ik weet hoor, misschien komt het omdat Lobasca er niet is, die brengt meestal wel wat leven in de brouwerij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef APK het volgende:
Wat dan, Peter?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou...ik ben wel in de rouw op het moment.......
Zwaaiend door Amsterdam gezworven maar heb je niet gezienquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef APK het volgende:
Mijn bakkebaarden zijn na jaren trouwe dienst overleden............quote:
Ik bewoog mij tussen centrum en zuid.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zwaaiend door Amsterdam gezworven maar heb je niet gezien![]()
En wat een ongelovelijk vies goor weer was het
De rest ook afscheren!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:45 schreef PeterNB het volgende:
Mijn bakkebaarden zijn na jaren trouwe dienst overleden............
(Ongelukje met de tondeuze)
Ik had hem laatst opnieuw ge upped..wacht ff ik zoek ffiesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bewoog mij tussen centrum en zuid.
Jaapie, heb je nog een link naar jouw rollercostersmiley
Oei, dat zal een ander gezicht zijn, letterlijk dan!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mijn bakkebaarden zijn na jaren trouwe dienst overleden............
(Ongelukje met de tondeuze)
Hoi Caro!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zwaaiend door Amsterdam gezworven maar heb je niet gezien![]()
En wat een ongelovelijk vies goor weer was het
Alles kaal nu?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Om een beetje symetrisch te blijven was dat de enige oplossing ja
Zo groot waren ze nou ook weer niet...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oei, dat zal een ander gezicht zijn, letterlijk dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |