Ben benieuwd wie de nieuwe moderator wordt, al vind ik het zo ook wel prima.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:50 schreef devzero het volgende:
En weer een mod weg. Misschien tijd dat quietguy weer terug komt
weet je wel zeker dat je dat wilt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:52 schreef Geqxon het volgende:
Misschien kan Sjowhan ons hier als moderator joinen?
Gastmodden kan ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:52 schreef Geqxon het volgende:
Misschien kan Sjowhan ons hier als moderator joinen?
Ik heb helaas notes.quote:
Bijna iedere moderator heeft ook wel notes, daarop worden ze dus niet beoordeeldquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb helaas notes.
Ik heb gewoon liever niet dat er één of andere buitenstaander moderator wordt.
Idd als je eens wist hoeveel notes sommige crew hebben in vergelijking met users sta je nog raar te kijkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bijna iedere moderator heeft ook wel notes, daarop worden ze dus niet beoordeeld
maar dan vraag ik me af he: waar dienen die notes dan voor?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bijna iedere moderator heeft ook wel notes, daarop worden ze dus niet beoordeeld
* Sjowhan denkt ook van niet neequote:Op donderdag 17 januari 2008 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Ik bedoel, je gaat er niet heen om de administratie te doen he
Notes worden vooral gebruikt als notitie wat niet door de beugel kan (of juist wel als positief); als de betreffende user bepaalde hoeveelheid notes hebben, kan het zijn dat deze even kan wieberen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan vraag ik me af he: waar dienen die notes dan voor?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:03 schreef Geqxon het volgende:
http://images.funda.nl/valentinamedia/003/625/281.pdf
Als ik het geld had.
Nee niet echt behalve wat er in de TT staat dan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:58 schreef SHERMAN het volgende:
Thx.
Nog wat spannends gebeurd hier?
Partners in crime.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:10 schreef JortK het volgende:
Ik en Wyri zouden een goed team vormen
Nope, UPS kan ieder moment voor de deur staanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Morguh! Ben je uit je bed gevallen? Het is toch je vrije dag?
Ook lekker iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nope, UPS kan ieder moment voor de deur staan [afbeelding] . (Tussen 8 en 17 uur [afbeelding].)
quote:
Ja dat zou je ook denkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:48 schreef phluphy het volgende:
Oh ja. Dat zou op zijn minst toch per dagdeel ingepland kunnen worden... ze leren het ook nooit.
Hey JortK jij hier ookquote:
1 |
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, geen 512, maar 388MB. Dat scheelt echt behoorlijk, minder swap dus snellere machine.
Een 3 verdubbeling dusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[afbeelding]. Ja nee, 388 = beter dan 512~!
[afbeelding]. Hoe dan ook meer dan 128 [afbeelding].
Wat voor machine is dat danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, geen 512, maar 388MB. Dat scheelt echt behoorlijk, minder swap dus snellere machine.
He ik heb er een naam mee hoog te houdenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
Pff, je kan 't nog steeds niet hè, spelen met de
[ code verwijderd ]
Ik ben even geheugen omgooien, van 128MB naar 512MB als het goed gaat
Als je in bed ligt om wat voor reden dan ookquote:
Ik lig alleen in bed om te slapenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je in bed ligt om wat voor reden dan ook.
Pff. Daar, geloof ik dus he-le-maal niets van.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Pff. Daar, geloof ik dus he-le-maal niets van.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet gaan quoten waar iedereen bij is.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet gaan quoten waar iedereen bij is.
Wat voor botje, IRC botje?! Ik heb ook nog een eggdrop op m 'n linux bak draaien, ik geloof dat ik al een jaar niet meer gecheckt heb of hij wel draaitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:53 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het trouwens met je botje ?
Nee een ander botjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat voor botje, IRC botje?! Ik heb ook nog een eggdrop op m 'n linux bak draaien, ik geloof dat ik al een jaar niet meer gecheckt heb of hij wel draait.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Hij kon altijd van alles, maar klaag nu over libraries. Wellicht vanmiddag even naar kijken.
Het was geloof ik, eightball, google, tvgids, etc. Maar het is alweer zo lang geleden, ik weet niet eens of het nou engels of nederlands was!
Zal dadelijk even kijken of ik hem nieuw leven in kan blazen... :p
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:53 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het trouwens met je botje ?
1 2 3 4 | <b>Error</b>: forum.fok.nl:80.config.php not found PHP Fatal error: Call to undefined method stdClass::submit() in /home/wyrihaximus/brewfest/FokPostBot.class.php on line 23 wyrihaximus@laptop:~/brewfest$ |
Nee een botje die hier op fok dingen kan doen. En 1 voor op thottbot.com (ze zijn op de zelfde class gebaseerd, die ik ook nog aan het bouwen ben)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
[..]
Wat voor botje, IRC botje?! Ik heb ook nog een eggdrop op m 'n linux bak draaien, ik geloof dat ik al een jaar niet meer gecheckt heb of hij wel draait.
Huhu, hij connect nog wel, maar modules en scripts zijn kwijtquote:
hmmm, moet ik me maar eens verder in verdiepen wanneer ik weer tijd heb , heb namelijk wel 1 script dat m'n postcount netjes uitleest... dat doettie ook met php + curl...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
PHP und CURL. Ik kan zo wel even wat uploaden.
Idd het kan heel simpel, en dat is het 5 a 10 regels maxquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
PHP und CURL. Ik kan zo wel even wat uploaden.
Jij hebt mijn scriptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd het kan heel simpel, en dat is het 5 a 10 regels max.
EDIT: Ow trouwens post hem maar niet hier, we willen niet dat iedereen een Fok! botje heeft straks. Want er gaat er geheid 1 mee lopen kloten.
Ik heb gewoon een pragmatisch script van 15 regels welke met 1 regel aan te roepen isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn eigen elitaire script. Met twin-classes!
Yup het ligt ergens stof te happen omdat ik met me eingelijk elitaire script bezig benquote:
WoW is bad mkay.quote:mee eens, de aan koop prijs is mij nog testevig en aangezien er net niet WoW mee gespeeld kan worden.
Maar het is zeker een moeilijk topje voor in de woon kamer terwijl je een Game pc in ze kamer sta.
Zodra er iemand over beschikt graag even een review tikken !!
quote:
1 2 3 4 5 6 7 | include('fpb.php'); $fpb = new FokPostBot; $fpb->PostInTopic("1116814", "14", "Deze is kleiner"); ?> |
Die van mij ook. Maar ik ben Java gewend, waar je met dit soort dingen altijd een boolean terug geeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:38 schreef JortK het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ik heb die if niet nodig aangezien mijn script altijd slaagt
quote:
Ziet er goed uit bert. Logt die van jouw ook automatish uit?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die van mij ook. Maar ik ben Java gewend, waar je met dit soort dingen altijd een boolean terug geeft.
Verder werkt die van jou met een vaste username / password / locatie.
Neuh, al heb ik de fok-session-expire wel op 10 seconden gezet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
Ziet er goed uit bert. Logt die van jouw ook automatish uit?
40usersquote:13:34:11 >> … These users have been split from #fok: Priyantha|ophetwerk, Sorcerer, Scorpie, Kleintje, Dubbeldrank, Paxlie, Nimose, krekker, Micro, mimic\jarig, marcels, Romke, V2, MissHobje|afk, BVGorp - check netsplits window for details!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd het kan heel simpel, en dat is het 5 a 10 regels max.
EDIT: Ow trouwens post hem maar niet hier, we willen niet dat iedereen een Fok! botje heeft straks. Want er gaat er geheid 1 mee lopen kloten.
Hehe, ik had het door ja. Tweakers.net ligt er helemaal uit nuquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niks netsplit. Die brakke back van tweakers is down.
Al een kwartier hoor, en nog meer sites uit hetzelfde data centrequote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, ik had het door ja. Tweakers.net ligt er helemaal uit nu
Mja, daar was ik achter, maar ze zitten toch bij true, net als fok?!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Al een kwartier hoor, en nog meer sites uit hetzelfde data centre
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:39 schreef Geqxon het volgende:
Zo, mijn botje kan zometeen ook berichten editen. Ik ben hem nu zo aan het aanpassen dat hij alle door mijn gezette posts in heel fok doorloopt, en overal een hartje achter zet.
Oh my!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:39 schreef Geqxon het volgende:
Zo, mijn botje kan zometeen ook berichten editen. Ik ben hem nu zo aan het aanpassen dat hij alle door mijn gezette posts in heel fok doorloopt, en overal een hartje achter zet.
Als je ze nog mag editenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:39 schreef Geqxon het volgende:
Wat is het tijdlimiet?!quote:
Fatsoenlijk time out er tussen zettenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat is het tijdlimiet?!.
Zou je alle posts vandaag nog kunnen doen, maar de rest niet meer...
Het was anders best een leuk idee... Weet niet of de fok! servers er zo blij mee zijn though, alhoewel 30000 posts best te doen is...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Fatsoenlijk time out er tussen zetten. Tsja geen idee heb er geen last van namelijk
.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | include('fokbot.php'); // START FOKBOT $fokbot = new FokBot("Geqxon", "jongemeisjes", "FokBot"); // GET REPLY $get_reply = $fokbot->getreply(56130111); // EDIT REPLY if ($fokbot->editreply(56130111, $get_reply['pi'], $get_reply['message'] . " O+", "Voor jullie allemaal!")){ echo "Hooray! "; } // POST REPLY if ($fokbot->setreply(1116814, 14, "Als iemand mij modrechten geeft, dan kan ik ook aan jullie posts hartjes toevoegen!")){ echo "Hooray! "; } ?> |
Kijk jump ff lief aanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:06 schreef Geqxon het volgende:
Als iemand mij modrechten geeft, dan kan ik ook aan jullie posts hartjes toevoegen!
You will never know my friendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:23 schreef Spike1506 het volgende:
Vraag me wel af hoe zo een scriptje werkt om via php te posten op FOK!..
1 HTTP POST actiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:23 schreef Spike1506 het volgende:
Vraag me wel af hoe zo een scriptje werkt om via php te posten op FOK!..
Ooit wel, ben alleen te luiquote:
Hmm, thanks voor de tipquote:
Kijk, dát is nog eens stoeremannen-praat!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inclusief de CURL-wrapper class een whopping 4.277 bytes.
Het stukkie code van JortK 916quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inclusief de CURL-wrapper class een whopping 4.277 bytes.
Het daadwerkelijke post gedeelte is ongeveer 12 regeltjes. Maar dat is zonder classes. Classes.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het stukkie code van JortK 916.
als mijn classes af zijn heb je maar 3 regels nodigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het daadwerkelijke post gedeelte is ongeveer 12 regeltjes. Maar dat is zonder classes. Classes.
Ik heb mijn stukje hierboven gepost. Mocht je inspiratie nodig hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
als mijn classes af zijn heb je maar 4 regels nodig.
Ja wel maar daar staat alleen op dat het onderweg is sinds vanmorgenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:23 schreef Geqxon het volgende:
En je hebt daar geen trakc and trace achtig iets op?
Uhu.quote:
Yup en ze komen juist op het moment dat ze niet moeten komenquote:
Je hebt er toch niet speciaal een dag voor vrij genomen zekerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja wel maar daar staat alleen op dat het onderweg is sinds vanmorgen.
[..]
Uhu.
[..]
Yup en ze komen juist op het moment dat ze niet moeten komen.
Spui je gal! Komop, laat het eruit, krop het niet op!quote:
Ze komen ALTIJD als het niet uitkomtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja wel maar daar staat alleen op dat het onderweg is sinds vanmorgen.
[..]
Uhu.
[..]
Yup en ze komen juist op het moment dat ze niet moeten komen.
Oi. Wat is er mis met 4 dagen per week, ik werk ook 4 dagen per week. (Maar krijg voor 5 betaald!)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:35 schreef Geqxon het volgende:
Ik dacht dat Wyri zo'n luie 4 dagen in de week werk persoon was?
Nee natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt er toch niet speciaal een dag voor vrij genomen zeker
3quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:35 schreef Geqxon het volgende:
Ik dacht dat Wyri zo'n luie 4 dagen in de week werk persoon was?
Idd en het erge is dat ik al de heledag hier zitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ze komen ALTIJD als het niet uitkomt.
Wet van Murphy enzo.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:33 schreef Geqxon het volgende:
Gaaf, mijn veel-beter-dan-wyri's fokbot heeft al 32 berichten via zijn A.I. gepost.
Wat heb jij in godsnaam te biedenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:12 schreef phluphy het volgende:
Hm. Is-ie omkoopbaar?
Omkoopbaar = Geld = Tieten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zei "omkoopbaar", kopen doe je met geld, dacht ik?
Nooit van in natura gehoordquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zei "omkoopbaar", kopen doe je met geld, dacht ik?
Yeah !!quote:
Ordinairquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef phluphy het volgende:
Bah, wat zijn jullie toch ordinair!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
Yeah !!![]()
Je opmerking klonk gewoon heel bot!
Alsof ik een nono ben.![]()
Mijn zieltje gekwetst.![]()
Mijn ego vertrapt.![]()
Maar het is al weer over!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:49 schreef phluphy het volgende:
O.k., jullie zijn ordinair, maar wel lief.
Het is hip om zwart te zijn johquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:24 schreef mschol het volgende:
pfff.. wel veel blauw hier...
moet ik ook maar een keertje gaan solliciteren naar een mod functie?
dan wordt het straks nog een echte mod slowchat
Nee spullen zijn er nog nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie al samenwoonden?Watskeburt?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef phluphy het volgende:
Mogen modjes wel drinken tijdens het uitoefenen van hun functie?
je hebt em binnenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Ah hebben ze je eingelijk blauw gemaakt Jo0lz?Overigens is dit een post van me nieuwe bakkie af
.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:57 schreef Jo0Lz het volgende:.
Hehe, wat een verkapte oneerbare voorstellen.
Tof Wyri, je nieuwe bakje.
Dat is ook niet nodig in de slowchatquote:
Whehehquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:07 schreef Sjowhan het volgende:
Pas op Joolz. Morgen reltopic in dig.
Speciaal voor jou [ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Daarom kies ik ze ook nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:50 schreef Geqxon het volgende:
En providers die poort 25 dicht zetten mogen DOOD GAAN. Het helpt voor geen meter als spambestrijding, en het is zo enorm kut dat ik nu enorm veel tijd kwijt ben door overal email applicaties totaal om moet gooien.![]()
![]()
Mja, dan kan je er weinig aan doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:18 schreef Geqxon het volgende:
Begrijpelijk, maar wat als je elke keer weer ergens anders zit?
Ben al opzoek naar iets in mijn studierichting (ICT) maar best moeilijk te vinden voor een student.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:30 schreef SHERMAN het volgende:
Hema..
Al heb ik nu bijna een applicatie klaar die naar de hostname van je huidige internetverbinding kijkt, en aan de hand daarvan in Outlook je SMTP settings aanpast.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, dan kan je er weinig aan doen.
Dat is best netjes! Ook telfort doet 't?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Al heb ik nu bijna een applicatie klaar die naar de hostname van je huidige internetverbinding kijkt, en aan de hand daarvan in Outlook je SMTP settings aanpast.
Ik ben nog bezig Visual Studio 2005 te installeren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is best netjes! Ook telfort doet 't?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig Visual Studio 2005 te installeren.
oke danquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
@mschol: de includes kan je gewoon toevoegen. Dit zal niet merkbaar zijn voor Apache.
Wat moet je moeder met een MDA?quote:Op zondag 20 januari 2008 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
oke dan
dat wordt em goed organiseren
m'n moeder heeft gister nieuwe mobiel gehaald..(de andere was echt dood
)
de MDA Compact III, mooi dingetje.
ingebouwde gps en wifi
voornamelijk voor tomtomquote:
omdat ze een mda heeft?quote:
ja maar voor haar "gratis"quote:Op zondag 20 januari 2008 12:31 schreef SHERMAN het volgende:
Haha, en dan heb je een telefoon van een vermogen..![]()
Kan ook stress oid zijn; dit vreet vaak ook energie, en verbruik je dus ook meer stoffen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben bang dat ik een zigeunervloek over mij heb. In een jaar 10 kilo aankomen door een ongezonde levensstjil, vervolgens in anderhalve maand 3 kilo eraf, en een week later weer een kilo lichter zijn.
Alsof iemand met een voodoo pop zit te fucken.
Wat voor?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:18 schreef JortK het volgende:
Morgen lekker internet aansluiten in me nieuwe crib
Telfort is tof hoor! Ik heb hetquote:Op zondag 20 januari 2008 18:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Gewoon simpel 4mbit internet... wou eerst Telfort maar toch maar niet gedaan
Doe ik ook nietquote:Op zondag 20 januari 2008 20:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef geen pr0n te downen de hele dag [afbeelding]
Nee jij upload het, en post het in KPD.quote:
pwnquote:Op maandag 21 januari 2008 09:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee jij upload het, en post het in KPD..
Goedemorgen!
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:37 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Goedemiddag voor veel mensen luiaard.
Mja, waar JortK ook wel bij kan helpenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee jij upload het, en post het in KPD. [afbeelding].
Goedemorgen!
Zou kunnen inderdaad. Heeft Gex weer meer te leechen!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, waar JortK ook wel bij kan helpen
Jazeker, werd gevraagd om lego te programmeren op de opendag.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
![]()
Alles goed met iedereen hier?
Geen KPD toegang.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Heeft Gex weer meer te leechen!.
Ja goed, het wilt weer vlotten met het herbouwen van me thuis servertje. Ben lekker aan het gamen op me nieuwe bak en ben de komende 2 dagen alleen hierquote:Op maandag 21 januari 2008 14:33 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Jazeker, werd gevraagd om lego te programmeren op de opendag.
En bij jou?
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:12 schreef phluphy het volgende:
Jo0Lz, ik vind jouw avatar echt een beetje sneu. Dat beestje zit nu al maanden te proberen dat vlekje in de linkerbovenhoek weg te krijgen... Ik word er plaatsvervangend gefrustreerd van!
Van de liefste van het hele stel nog welquote:Op maandag 21 januari 2008 17:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]!
Ik krijg alleen maar lovende opmerkingen over m'n beestje, en nu van jou opeens dit!.
Ja maar, ja maar, ik vind je beestje juist heel lief, daarom vind ik het zo sneu!quote:Op maandag 21 januari 2008 17:26 schreef Jo0Lz het volgende:!
Ik krijg alleen maar lovende opmerkingen over m'n beestje, en nu van jou opeens dit!.
Ooooo wat is ie groot!quote:Op maandag 21 januari 2008 17:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Heb ff me nieuwe desktop gepost (van de nieuwe bak dus): Het grote enige echte post je desktopic topic! dl17
Talk dirrrrrrrrrrrrrrrrrrrtyquote:Op maandag 21 januari 2008 18:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, leuk hé, bijna net zo leuk als vieze woorden zeggen!
Dat krijg ik wel vaker te horenquote:
quote:
Net iets grootter dan de mijne.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat krijg ik wel vaker te horen.
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:48 schreef Geqxon het volgende:
Mmmmmm fluf, lekkere grote flappen heeft die avatar van je......
Verrek!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:51 schreef JortK het volgende:
Fluf
http://en.wikipedia.org/wiki/Fluffing
En dat met ons om je heen hierquote:Op maandag 21 januari 2008 21:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
Verrek!Die betekenis was ik al weer helemaal vergeten.
![]()
![]()
Idd, het is niet makkelijk me hier staande te houden!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En dat met ons om je heen hier!
een of andere idioot vond het nodig internet hier uit te zetten.....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Idd, het is niet makkelijk me hier staande te houden!![]()
Wat is het hier trouwens rustig? Iedereen braaf en druk aan 't werk?
Wat een aparte manier om hier tegenaan te kijken!quote:Op maandag 21 januari 2008 18:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik vind je beestje juist heel lief, daarom vind ik het zo sneu!
Vind jij het niet zielig dan? Hij blijft maar proberen en proberen, dapper, onvermoeibaar, een echte held. Maar het lukt niet! En hij is zo moe! Hij wil zo graag slapen, lekker dromen, maar dat vlekje moet eerst weg! Da's toch zielig?!?!?!?!
Plurryquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Idd, het is niet makkelijk me hier staande te houden!![]()
Wat is het hier trouwens rustig? Iedereen braaf en druk aan 't werk?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:40 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat een aparte manier om hier tegenaan te kijken!.
Zo had ik het nog niet bekeken... Misschien haal ik het vlekje wel eens weg, als ik er om denk.
Was ik weg danquote:
Ja! Wil je ook?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:42 schreef SHERMAN het volgende:
Werk..?
Ik heb al een vrijwel perfecte baan. ;-)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja! Wil je ook?![]()
www.monsterboard.nl
www.JobTrack.nl
www.werk.nl
Doe mij die ook!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb al een vrijwel perfecte baan. ;-)
Moet je ambtenaar worden..quote:
Wil ik weten of jij wil weten wat ik als werk doe?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wil ik weten wat jij als werk doet?
Naakt?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Vandaag weer de hele dag bij het ministerie gezeten
En toen zei die: "Doe eens fluffen"quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:06 schreef phluphy het volgende:
Manlief moest trouwens wel erg lachen toen ik 'm vertelde wat een fluffer is!![]()
Hij lachtte me gewoon uit.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doe mij maar een vrouw die haar werk ook daadwerkelijk af maakt.
Ich bin je manquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?!
verborgen camera en microfoontje zoeken gaat...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Lijkt me erg onwaarschijnlijk, gezien de niet aanwezige computerkennis.
Plurry toch dacht dat jij zon nette dame wasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?!
verborgen camera en microfoontje zoeken gaat...
Ho es effe! Ik gaf ook een heel net dames-antwoord!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Plurry toch dacht dat jij zon nette dame was
Multiple choice:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:32 schreef Geqxon het volgende:
IK WIL SEKS MET JULLIE ALLEMAAL.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:32 schreef Geqxon het volgende:
IK WIL SEKS MET JULLIE ALLEMAAL.
Goedzoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik doelde op dat exemplaar hier op de bank!
van..?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Vandaag weer de hele dag bij het ministerie gezeten
*mompel*mompel*mompel* met je mond vol zekerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ho es effe! Ik gaf ook een heel net dames-antwoord!![]()
Alleen ga ik die hier niet vertellen natuurlijk.
Je moet ook niet tot diep in den nacht gamen Wyri!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:04 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus doet oog open om te kijken wat er gebeurt, kijk om zich heen, ziet niets spannend's en gaat weer verder slapen
Het was maar half 1, wou eingelijk om 23 all gaan maar het was zo leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je moet ook niet tot diep in den nacht gamen Wyri!![]()
Snel even de vaat doen?! Komt vandaag het dinnetje weer thuis toevalligquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het was maar half 1, wou eingelijk om 23 all gaan maar het was zo leuk. Toen nog ff snel de vaat doen en maffen
.
Uhuquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Snel even de vaat doen?! Komt vandaag het dinnetje weer thuis toevallig.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:37 schreef mschol het volgende:
[afbeelding] tomtom 6 gedownload + geinstalleerd, werkt als een trein [afbeelding]
en i.p.v. de standaard saaie "bram" heb ik giel (beelen) maar eff geinstalleerd...
had ook die nieuws lezers kunnen installeren overigens [afbeelding]
Giel!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:37 schreef mschol het volgende:tomtom 6 gedownload + geinstalleerd, werkt als een trein
en i.p.v. de standaard saaie "bram" heb ik giel (beelen) maar eff geinstalleerd...
had ook die nieuws lezers kunnen installeren overigens
Nu heb je TomTom op je pc!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:37 schreef mschol het volgende:tomtom 6 gedownload + geinstalleerd, werkt als een trein
had ook die nieuws lezers kunnen installeren overigens
ik niet, me ma op d'r pda (mda compact 3) , ik rijd toch geen auto dus heb er geen snars aan..quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nu heb je TomTom op je pc!
(Of op je smartphone/pda/whateva)
of 50 euro voor een benelux versie van tomtom 5 neerleggen of gewoon tomtom 6 + heel europa + zwik stemmen e.d. voor nope...quote:
Die van mij is wel van de zaakquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Noway, lekker een eigen. Was auto die ik overnam dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |