He ik heb er een naam mee hoog te houdenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
Pff, je kan 't nog steeds niet hè, spelen met de
[ code verwijderd ]
Ik ben even geheugen omgooien, van 128MB naar 512MB als het goed gaat
Als je in bed ligt om wat voor reden dan ookquote:
Ik lig alleen in bed om te slapenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je in bed ligt om wat voor reden dan ook.
Pff. Daar, geloof ik dus he-le-maal niets van.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Pff. Daar, geloof ik dus he-le-maal niets van.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet gaan quoten waar iedereen bij is.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet gaan quoten waar iedereen bij is.
Wat voor botje, IRC botje?! Ik heb ook nog een eggdrop op m 'n linux bak draaien, ik geloof dat ik al een jaar niet meer gecheckt heb of hij wel draaitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:53 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het trouwens met je botje ?
Nee een ander botjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat voor botje, IRC botje?! Ik heb ook nog een eggdrop op m 'n linux bak draaien, ik geloof dat ik al een jaar niet meer gecheckt heb of hij wel draait.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Hij kon altijd van alles, maar klaag nu over libraries. Wellicht vanmiddag even naar kijken.
Het was geloof ik, eightball, google, tvgids, etc. Maar het is alweer zo lang geleden, ik weet niet eens of het nou engels of nederlands was!
Zal dadelijk even kijken of ik hem nieuw leven in kan blazen... :p
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:53 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het trouwens met je botje ?
1 2 3 4 | <b>Error</b>: forum.fok.nl:80.config.php not found PHP Fatal error: Call to undefined method stdClass::submit() in /home/wyrihaximus/brewfest/FokPostBot.class.php on line 23 wyrihaximus@laptop:~/brewfest$ |
Nee een botje die hier op fok dingen kan doen. En 1 voor op thottbot.com (ze zijn op de zelfde class gebaseerd, die ik ook nog aan het bouwen ben)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
[..]
Wat voor botje, IRC botje?! Ik heb ook nog een eggdrop op m 'n linux bak draaien, ik geloof dat ik al een jaar niet meer gecheckt heb of hij wel draait.
Huhu, hij connect nog wel, maar modules en scripts zijn kwijtquote:
hmmm, moet ik me maar eens verder in verdiepen wanneer ik weer tijd heb , heb namelijk wel 1 script dat m'n postcount netjes uitleest... dat doettie ook met php + curl...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
PHP und CURL. Ik kan zo wel even wat uploaden.
Idd het kan heel simpel, en dat is het 5 a 10 regels maxquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
PHP und CURL. Ik kan zo wel even wat uploaden.
Jij hebt mijn scriptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd het kan heel simpel, en dat is het 5 a 10 regels max.
EDIT: Ow trouwens post hem maar niet hier, we willen niet dat iedereen een Fok! botje heeft straks. Want er gaat er geheid 1 mee lopen kloten.
Ik heb gewoon een pragmatisch script van 15 regels welke met 1 regel aan te roepen isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn eigen elitaire script. Met twin-classes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |