quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:53 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het trouwens met je botje ?
1 2 3 4 | <b>Error</b>: forum.fok.nl:80.config.php not found PHP Fatal error: Call to undefined method stdClass::submit() in /home/wyrihaximus/brewfest/FokPostBot.class.php on line 23 wyrihaximus@laptop:~/brewfest$ |
Nee een botje die hier op fok dingen kan doen. En 1 voor op thottbot.com (ze zijn op de zelfde class gebaseerd, die ik ook nog aan het bouwen ben)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
[..]
Wat voor botje, IRC botje?! Ik heb ook nog een eggdrop op m 'n linux bak draaien, ik geloof dat ik al een jaar niet meer gecheckt heb of hij wel draait.
Huhu, hij connect nog wel, maar modules en scripts zijn kwijtquote:
hmmm, moet ik me maar eens verder in verdiepen wanneer ik weer tijd heb , heb namelijk wel 1 script dat m'n postcount netjes uitleest... dat doettie ook met php + curl...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
PHP und CURL. Ik kan zo wel even wat uploaden.
Idd het kan heel simpel, en dat is het 5 a 10 regels maxquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
PHP und CURL. Ik kan zo wel even wat uploaden.
Jij hebt mijn scriptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd het kan heel simpel, en dat is het 5 a 10 regels max.
EDIT: Ow trouwens post hem maar niet hier, we willen niet dat iedereen een Fok! botje heeft straks. Want er gaat er geheid 1 mee lopen kloten.
Ik heb gewoon een pragmatisch script van 15 regels welke met 1 regel aan te roepen isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn eigen elitaire script. Met twin-classes!
Yup het ligt ergens stof te happen omdat ik met me eingelijk elitaire script bezig benquote:
WoW is bad mkay.quote:mee eens, de aan koop prijs is mij nog testevig en aangezien er net niet WoW mee gespeeld kan worden.
Maar het is zeker een moeilijk topje voor in de woon kamer terwijl je een Game pc in ze kamer sta.
Zodra er iemand over beschikt graag even een review tikken !!
quote:
1 2 3 4 5 6 7 | include('fpb.php'); $fpb = new FokPostBot; $fpb->PostInTopic("1116814", "14", "Deze is kleiner"); ?> |
Die van mij ook. Maar ik ben Java gewend, waar je met dit soort dingen altijd een boolean terug geeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:38 schreef JortK het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ik heb die if niet nodig aangezien mijn script altijd slaagt
quote:
Ziet er goed uit bert. Logt die van jouw ook automatish uit?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die van mij ook. Maar ik ben Java gewend, waar je met dit soort dingen altijd een boolean terug geeft.
Verder werkt die van jou met een vaste username / password / locatie.
Neuh, al heb ik de fok-session-expire wel op 10 seconden gezet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
Ziet er goed uit bert. Logt die van jouw ook automatish uit?
40usersquote:13:34:11 >> … These users have been split from #fok: Priyantha|ophetwerk, Sorcerer, Scorpie, Kleintje, Dubbeldrank, Paxlie, Nimose, krekker, Micro, mimic\jarig, marcels, Romke, V2, MissHobje|afk, BVGorp - check netsplits window for details!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd het kan heel simpel, en dat is het 5 a 10 regels max.
EDIT: Ow trouwens post hem maar niet hier, we willen niet dat iedereen een Fok! botje heeft straks. Want er gaat er geheid 1 mee lopen kloten.
Hehe, ik had het door ja. Tweakers.net ligt er helemaal uit nuquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niks netsplit. Die brakke back van tweakers is down.
Al een kwartier hoor, en nog meer sites uit hetzelfde data centrequote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, ik had het door ja. Tweakers.net ligt er helemaal uit nu
Mja, daar was ik achter, maar ze zitten toch bij true, net als fok?!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Al een kwartier hoor, en nog meer sites uit hetzelfde data centre
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |