Moet je ambtenaar worden..quote:
Wil ik weten of jij wil weten wat ik als werk doe?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wil ik weten wat jij als werk doet?
Naakt?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Vandaag weer de hele dag bij het ministerie gezeten
En toen zei die: "Doe eens fluffen"quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:06 schreef phluphy het volgende:
Manlief moest trouwens wel erg lachen toen ik 'm vertelde wat een fluffer is!![]()
Hij lachtte me gewoon uit.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doe mij maar een vrouw die haar werk ook daadwerkelijk af maakt.
Ich bin je manquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?!
verborgen camera en microfoontje zoeken gaat...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Lijkt me erg onwaarschijnlijk, gezien de niet aanwezige computerkennis.
Plurry toch dacht dat jij zon nette dame wasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?!
verborgen camera en microfoontje zoeken gaat...
Ho es effe! Ik gaf ook een heel net dames-antwoord!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Plurry toch dacht dat jij zon nette dame was
Multiple choice:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:32 schreef Geqxon het volgende:
IK WIL SEKS MET JULLIE ALLEMAAL.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:32 schreef Geqxon het volgende:
IK WIL SEKS MET JULLIE ALLEMAAL.
Goedzoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik doelde op dat exemplaar hier op de bank!
van..?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Vandaag weer de hele dag bij het ministerie gezeten
*mompel*mompel*mompel* met je mond vol zekerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ho es effe! Ik gaf ook een heel net dames-antwoord!![]()
Alleen ga ik die hier niet vertellen natuurlijk.
Je moet ook niet tot diep in den nacht gamen Wyri!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:04 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus doet oog open om te kijken wat er gebeurt, kijk om zich heen, ziet niets spannend's en gaat weer verder slapen
Het was maar half 1, wou eingelijk om 23 all gaan maar het was zo leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je moet ook niet tot diep in den nacht gamen Wyri!![]()
Snel even de vaat doen?! Komt vandaag het dinnetje weer thuis toevalligquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het was maar half 1, wou eingelijk om 23 all gaan maar het was zo leuk. Toen nog ff snel de vaat doen en maffen
.
Uhuquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Snel even de vaat doen?! Komt vandaag het dinnetje weer thuis toevallig.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:37 schreef mschol het volgende:
[afbeelding] tomtom 6 gedownload + geinstalleerd, werkt als een trein [afbeelding]
en i.p.v. de standaard saaie "bram" heb ik giel (beelen) maar eff geinstalleerd...
had ook die nieuws lezers kunnen installeren overigens [afbeelding]
Giel!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:37 schreef mschol het volgende:tomtom 6 gedownload + geinstalleerd, werkt als een trein
en i.p.v. de standaard saaie "bram" heb ik giel (beelen) maar eff geinstalleerd...
had ook die nieuws lezers kunnen installeren overigens
Nu heb je TomTom op je pc!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:37 schreef mschol het volgende:tomtom 6 gedownload + geinstalleerd, werkt als een trein
had ook die nieuws lezers kunnen installeren overigens
ik niet, me ma op d'r pda (mda compact 3) , ik rijd toch geen auto dus heb er geen snars aan..quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nu heb je TomTom op je pc!
(Of op je smartphone/pda/whateva)
of 50 euro voor een benelux versie van tomtom 5 neerleggen of gewoon tomtom 6 + heel europa + zwik stemmen e.d. voor nope...quote:
Die van mij is wel van de zaakquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Noway, lekker een eigen. Was auto die ik overnam dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |