Daarom kies ik ze ook nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:50 schreef Geqxon het volgende:
En providers die poort 25 dicht zetten mogen DOOD GAAN. Het helpt voor geen meter als spambestrijding, en het is zo enorm kut dat ik nu enorm veel tijd kwijt ben door overal email applicaties totaal om moet gooien.![]()
![]()
Mja, dan kan je er weinig aan doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:18 schreef Geqxon het volgende:
Begrijpelijk, maar wat als je elke keer weer ergens anders zit?
Ben al opzoek naar iets in mijn studierichting (ICT) maar best moeilijk te vinden voor een student.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:30 schreef SHERMAN het volgende:
Hema..
Al heb ik nu bijna een applicatie klaar die naar de hostname van je huidige internetverbinding kijkt, en aan de hand daarvan in Outlook je SMTP settings aanpast.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, dan kan je er weinig aan doen.
Dat is best netjes! Ook telfort doet 't?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Al heb ik nu bijna een applicatie klaar die naar de hostname van je huidige internetverbinding kijkt, en aan de hand daarvan in Outlook je SMTP settings aanpast.
Ik ben nog bezig Visual Studio 2005 te installeren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is best netjes! Ook telfort doet 't?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig Visual Studio 2005 te installeren.
oke danquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
@mschol: de includes kan je gewoon toevoegen. Dit zal niet merkbaar zijn voor Apache.
Wat moet je moeder met een MDA?quote:Op zondag 20 januari 2008 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
oke dan
dat wordt em goed organiseren
m'n moeder heeft gister nieuwe mobiel gehaald..(de andere was echt dood
)
de MDA Compact III, mooi dingetje.
ingebouwde gps en wifi
voornamelijk voor tomtomquote:
omdat ze een mda heeft?quote:
ja maar voor haar "gratis"quote:Op zondag 20 januari 2008 12:31 schreef SHERMAN het volgende:
Haha, en dan heb je een telefoon van een vermogen..![]()
Kan ook stress oid zijn; dit vreet vaak ook energie, en verbruik je dus ook meer stoffen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben bang dat ik een zigeunervloek over mij heb. In een jaar 10 kilo aankomen door een ongezonde levensstjil, vervolgens in anderhalve maand 3 kilo eraf, en een week later weer een kilo lichter zijn.
Alsof iemand met een voodoo pop zit te fucken.
Wat voor?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:18 schreef JortK het volgende:
Morgen lekker internet aansluiten in me nieuwe crib
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |