Ja maar, ja maar, ik vind je beestje juist heel lief, daarom vind ik het zo sneu!quote:Op maandag 21 januari 2008 17:26 schreef Jo0Lz het volgende:!
Ik krijg alleen maar lovende opmerkingen over m'n beestje, en nu van jou opeens dit!.
Ooooo wat is ie groot!quote:Op maandag 21 januari 2008 17:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Heb ff me nieuwe desktop gepost (van de nieuwe bak dus): Het grote enige echte post je desktopic topic! dl17
Talk dirrrrrrrrrrrrrrrrrrrtyquote:Op maandag 21 januari 2008 18:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, leuk hé, bijna net zo leuk als vieze woorden zeggen!
Dat krijg ik wel vaker te horenquote:
quote:
Net iets grootter dan de mijne.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat krijg ik wel vaker te horen.
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:48 schreef Geqxon het volgende:
Mmmmmm fluf, lekkere grote flappen heeft die avatar van je......
Verrek!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:51 schreef JortK het volgende:
Fluf
http://en.wikipedia.org/wiki/Fluffing
En dat met ons om je heen hierquote:Op maandag 21 januari 2008 21:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
Verrek!Die betekenis was ik al weer helemaal vergeten.
![]()
![]()
Idd, het is niet makkelijk me hier staande te houden!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En dat met ons om je heen hier!
een of andere idioot vond het nodig internet hier uit te zetten.....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Idd, het is niet makkelijk me hier staande te houden!![]()
Wat is het hier trouwens rustig? Iedereen braaf en druk aan 't werk?
Wat een aparte manier om hier tegenaan te kijken!quote:Op maandag 21 januari 2008 18:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik vind je beestje juist heel lief, daarom vind ik het zo sneu!
Vind jij het niet zielig dan? Hij blijft maar proberen en proberen, dapper, onvermoeibaar, een echte held. Maar het lukt niet! En hij is zo moe! Hij wil zo graag slapen, lekker dromen, maar dat vlekje moet eerst weg! Da's toch zielig?!?!?!?!
Plurryquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Idd, het is niet makkelijk me hier staande te houden!![]()
Wat is het hier trouwens rustig? Iedereen braaf en druk aan 't werk?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:40 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat een aparte manier om hier tegenaan te kijken!.
Zo had ik het nog niet bekeken... Misschien haal ik het vlekje wel eens weg, als ik er om denk.
Was ik weg danquote:
Ja! Wil je ook?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:42 schreef SHERMAN het volgende:
Werk..?
Ik heb al een vrijwel perfecte baan. ;-)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja! Wil je ook?![]()
www.monsterboard.nl
www.JobTrack.nl
www.werk.nl
Doe mij die ook!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb al een vrijwel perfecte baan. ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |