Idd, het is niet makkelijk me hier staande te houden!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En dat met ons om je heen hier!
een of andere idioot vond het nodig internet hier uit te zetten.....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Idd, het is niet makkelijk me hier staande te houden!![]()
Wat is het hier trouwens rustig? Iedereen braaf en druk aan 't werk?
Wat een aparte manier om hier tegenaan te kijken!quote:Op maandag 21 januari 2008 18:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik vind je beestje juist heel lief, daarom vind ik het zo sneu!
Vind jij het niet zielig dan? Hij blijft maar proberen en proberen, dapper, onvermoeibaar, een echte held. Maar het lukt niet! En hij is zo moe! Hij wil zo graag slapen, lekker dromen, maar dat vlekje moet eerst weg! Da's toch zielig?!?!?!?!
Plurryquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Idd, het is niet makkelijk me hier staande te houden!![]()
Wat is het hier trouwens rustig? Iedereen braaf en druk aan 't werk?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:40 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat een aparte manier om hier tegenaan te kijken!.
Zo had ik het nog niet bekeken... Misschien haal ik het vlekje wel eens weg, als ik er om denk.
Was ik weg danquote:
Ja! Wil je ook?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:42 schreef SHERMAN het volgende:
Werk..?
Ik heb al een vrijwel perfecte baan. ;-)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja! Wil je ook?![]()
www.monsterboard.nl
www.JobTrack.nl
www.werk.nl
Doe mij die ook!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb al een vrijwel perfecte baan. ;-)
Moet je ambtenaar worden..quote:
Wil ik weten of jij wil weten wat ik als werk doe?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wil ik weten wat jij als werk doet?
Naakt?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Vandaag weer de hele dag bij het ministerie gezeten
En toen zei die: "Doe eens fluffen"quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:06 schreef phluphy het volgende:
Manlief moest trouwens wel erg lachen toen ik 'm vertelde wat een fluffer is!![]()
Hij lachtte me gewoon uit.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doe mij maar een vrouw die haar werk ook daadwerkelijk af maakt.
Ich bin je manquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?!
verborgen camera en microfoontje zoeken gaat...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Lijkt me erg onwaarschijnlijk, gezien de niet aanwezige computerkennis.
Plurry toch dacht dat jij zon nette dame wasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?!
verborgen camera en microfoontje zoeken gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |