You will never know my friendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:23 schreef Spike1506 het volgende:
Vraag me wel af hoe zo een scriptje werkt om via php te posten op FOK!..
1 HTTP POST actiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:23 schreef Spike1506 het volgende:
Vraag me wel af hoe zo een scriptje werkt om via php te posten op FOK!..
Ooit wel, ben alleen te luiquote:
Hmm, thanks voor de tipquote:
Kijk, dát is nog eens stoeremannen-praat!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inclusief de CURL-wrapper class een whopping 4.277 bytes.
Het stukkie code van JortK 916quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inclusief de CURL-wrapper class een whopping 4.277 bytes.
Het daadwerkelijke post gedeelte is ongeveer 12 regeltjes. Maar dat is zonder classes. Classes.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het stukkie code van JortK 916.
als mijn classes af zijn heb je maar 3 regels nodigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het daadwerkelijke post gedeelte is ongeveer 12 regeltjes. Maar dat is zonder classes. Classes.
Ik heb mijn stukje hierboven gepost. Mocht je inspiratie nodig hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
als mijn classes af zijn heb je maar 4 regels nodig.
Ja wel maar daar staat alleen op dat het onderweg is sinds vanmorgenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:23 schreef Geqxon het volgende:
En je hebt daar geen trakc and trace achtig iets op?
Uhu.quote:
Yup en ze komen juist op het moment dat ze niet moeten komenquote:
Je hebt er toch niet speciaal een dag voor vrij genomen zekerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja wel maar daar staat alleen op dat het onderweg is sinds vanmorgen.
[..]
Uhu.
[..]
Yup en ze komen juist op het moment dat ze niet moeten komen.
Spui je gal! Komop, laat het eruit, krop het niet op!quote:
Ze komen ALTIJD als het niet uitkomtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja wel maar daar staat alleen op dat het onderweg is sinds vanmorgen.
[..]
Uhu.
[..]
Yup en ze komen juist op het moment dat ze niet moeten komen.
Oi. Wat is er mis met 4 dagen per week, ik werk ook 4 dagen per week. (Maar krijg voor 5 betaald!)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:35 schreef Geqxon het volgende:
Ik dacht dat Wyri zo'n luie 4 dagen in de week werk persoon was?
Nee natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt er toch niet speciaal een dag voor vrij genomen zeker
3quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:35 schreef Geqxon het volgende:
Ik dacht dat Wyri zo'n luie 4 dagen in de week werk persoon was?
Idd en het erge is dat ik al de heledag hier zitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ze komen ALTIJD als het niet uitkomt.
Wet van Murphy enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |