Ha! Leuk! Dus je zit ook zo maar een beetje je tijd uit te zitten? Of moet je nog zinloze dingen doen als kennisoverdracht, documentatie ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
Ik moet tot 31 januari.
en 1 eb nieuwe baan
Waar moet ie over gaan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
tja, ik moet nog beginnen aan de engelse brief
Waar is die genomen? Staan volgens mij chinese tekens aan de muur onder het viaduct. Of is dat wat men grafiti noemt? LOLquote:
nope, van de 20 vestigingen zijn er al 6 naar een externe bedrijfquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:21 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ha! Leuk! Dus je zit ook zo maar een beetje je tijd uit te zitten? Of moet je nog zinloze dingen doen als kennisoverdracht, documentatie ofzo?
jah, heb hier een herrineringsbrief liggen in het engels. Alleen is zo slecht geschreven (nederlandse zinnen letterlijk naar engels vertaald) Maar goed, dadelijk is aan beginnen ofzoquote:[..]
Waar moet ie over gaan?
Vrachtwagen te hoog voor viaduct in Haarlemquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:22 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Waar is die genomen? Staan volgens mij chinese tekens aan de muur onder het viaduct. Of is dat wat men grafiti noemt? LOL
.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope, van de 20 vestigingen zijn er al 6 naar een externe bedrijf
net degene waar de meeste storingen zitten
scheelt echt veel. Nu dus beetje fok, msn, irc, noem maar op
[..]
jah, heb hier een herrineringsbrief liggen in het engels. Alleen is zo slecht geschreven (nederlandse zinnen letterlijk naar engels vertaald) Maar goed, dadelijk is aan beginnen ofzo
da's een understatementquote:
IRC...bestaat dat nog?quote:
pratenquote:
Balkie moet poepen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben toch niet zo creatief vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben toch niet zo creatief vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
ja hoorquote:
Ah, outsourcen die hap. En omdat iedereen die problemen veroorzaakt weg is moet jij ook gaan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope, van de 20 vestigingen zijn er al 6 naar een externe bedrijf
net degene waar de meeste storingen zitten
scheelt echt veel. Nu dus beetje fok, msn, irc, noem maar op
Leuk man, ik deed ook vaak zaken met indiers, die schrijven vlekkeloos engels maar spreken het met een zo zwaar accent dat je er geen flaikker van verstaat. Na een kwartiertje met die gasten aan de telefoon zei ik ook altijd dat ze de case even in een mailtje moesten zetten. Vaak kwam ik er dan pas achter waar ze het allemaal over gehad hadden.quote:[..]
jah, heb hier een herrineringsbrief liggen in het engels. Alleen is zo slecht geschreven (nederlandse zinnen letterlijk naar engels vertaald) Maar goed, dadelijk is aan beginnen ofzo
dat kan helemaal niet man!quote:
Zo er is er een wakker zegquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet man!
je kan daar alleen typen en downloaden
je wil niet weten hoeveel koffie ik vandaag op heb.quote:
Koffie, goei plan....quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeveel koffie ik vandaag op heb.
Nee wilde al langer wegquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:33 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ah, outsourcen die hap. En omdat iedereen die problemen veroorzaakt weg is moet jij ook gaan?
tja breif is door ons personeel gemaakt.Is een brief voor betaling en moet naar mensen in buitenland. Alleen de zinsopbouwenquote:Leuk man, ik deed ook vaak zaken met indiers, die schrijven vlekkeloos engels maar spreken het met een zo zwaar accent dat je er geen flaikker van verstaat. Na een kwartiertje met die gasten aan de telefoon zei ik ook altijd dat ze de case even in een mailtje moesten zetten. Vaak kwam ik er dan pas achter waar ze het allemaal over gehad hadden.
ok ok....quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet man!
je kan daar alleen typen en downloaden
doe voor mij ook een bakkiequote:Op donderdag 17 januari 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koffie, goei plan....
* Sgele zwalkt naar de koffiemachine
ja ik gebruik het nog omdat ik een online spel speel, en iedereen daarvan op irc zit :pquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kom al iets van 4 jaar neit meer op irc.
vroeger enorm veel.
* WhiteLightning mompelt its met fxp enzo
Klut, als ik nu naar de koffieautomaat loop moet ik voor zes man mee nemenquote:
mja het is wel het uitgebreidste chatprog natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ik gebruik het nog omdat ik een online spel speel, en iedereen daarvan op irc zit :p
Ah, ik ken het. Had een keer 3 maanden (!) opzegtermijn. Mijn manager was zo pissed dat ik mijn baan op zei (precies tegelijk met een andere collega uit hetzelfde team van 5) dat ze me alle drie de maanden 'vast gehouden' heeft. Dat waren nog eens tijden. Ik heb twee weken alles gedaan om te zorgen dat ik misbaar was (kennisoverdracht e.d.) en twee weken vakantie opgenomen aan het einde. Daarna werkelijk twee maanden he-le-maal niks gedaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee wilde al langer weg
wilde eigenlijk begin deze maand al beginnen bij nieuwe werk, Maar mocht niet weg. Dus ik loop al 2 maanden uit mn neus te eten
"I fok horses" - I fok paardenquote:[..]
tja breif is door ons personeel gemaakt.Is een brief voor betaling en moet naar mensen in buitenland. Alleen de zinsopbouwen![]()
![]()
![]()
nee, server van gamequote:Op donderdag 17 januari 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja het is wel het uitgebreidste chatprog natuurlijk
hmmm.... kga mn oude contacten maar s opsporen.
maar voor die game neem ik aan dat je op Quakenet zit ?>
mja hier was hoop gezeik over half jaar contract enzo, advocaten enzo bij gehaaldquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:49 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ah, ik ken het. Had een keer 3 maanden (!) opzegtermijn. Mijn manager was zo pissed dat ik mijn baan op zei (precies tegelijk met een andere collega uit hetzelfde team van 5) dat ze me alle drie de maanden 'vast gehouden' heeft. Dat waren nog eens tijden. Ik heb twee weken alles gedaan om te zorgen dat ik misbaar was (kennisoverdracht e.d.) en twee weken vakantie opgenomen aan het einde. Daarna werkelijk twee maanden he-le-maal niks gedaan.
Nu heb ik besloten een andere baan te zoeken omdat het hier heel normaal is dat je twee maanden maar sporadisch werk hebt, en vervolgens twee maanden zo druk bent dat je dagelijks moet overwerken om het allemaal af te krijgen. Dat vind ik een beetje zonde.
[..]
zo erg nog niet niet :pquote:"I fok horses" - I fok paarden
"We are looking through coffee thick" - "We kijken door koffie dik"
"I always get my sin" - "Ik krijg altijd mijn zin"
"How do you do, and how do you do your wife?" - Hoe gaat het met je, en hoe gaat het met je vrouw.
'Please thank your cock for the delicious dinner.' - Bedank uw ... voor het heerlijke eten.
'Take your pet off.' - Doe je huisdier af.
klinkt goedquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo heb nu een nieuwe combi:
expreshoc + cappucino
Lekker. De vorige keer dat ik van baan veranderde gaf ik mijn baas mijn ontslagbrief. Toen had hij al een briefje klaar liggen dat hij het niet accepteerde. Na lang gesteggel kwamen mijn oude en mijn nieuwe werkgever er uit. Er zal wel iets betaald zijn want de nieuwe werkgever was een klant van mijn oude.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja hier was hoop gezeik over half jaar contract enzo, advocaten enzo bij gehaald
[..]
zo erg nog niet niet :p
ook hoe het hier nu gaat.....quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:04 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Lekker. De vorige keer dat ik van baan veranderde gaf ik mijn baas mijn ontslagbrief. Toen had hij al een briefje klaar liggen dat hij het niet accepteerde. Na lang gesteggel kwamen mijn oude en mijn nieuwe werkgever er uit. Er zal wel iets betaald zijn want de nieuwe werkgever was een klant van mijn oude.
wel ooit van gehoord jahquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
kent iemand Dungeon & Dragons Online ??
gratis proefversie van 10 dagen nu
kikkers vind ik ook lief jahquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:19 schreef Johan. het volgende:
Zo, ben zojuist voor stage weer even naar de Porsche geweest
Deze was wel schattig:
[ afbeelding ]
ik vind er geen kikker ehm flikker aanquote:
Heh.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook hoe het hier nu gaat.....
Probleem komt in mail binnen met cc naar leiding gevende.
ik reageer 10 min niet. Stuurt leidinggevende mail:
Ik heb het al opgelost voor hun.
Lekker makkelijk zo
telefoon gaat:
heb je dit op voorraad?
Nee alleen 1.5 meter.
Ok dan gaan we wel zelf even naar de inkel voor langere kabels.
Zouden er ook flikkerkikkers bestaan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind er geen kikker ehm flikker aan
ze zitten wel meestal op mekaar als ze paren dus....quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Zouden er ook flikkerkikkers bestaan?
Gezellige beesten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze zitten wel meestal op mekaar als ze paren dus....
hahahaquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
komt je baas binnen
""zo wat ben jij aan het doen ?"
"nou ik google ff voor homo kikkers "
Zakdoekje nodig?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:52 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Met die irritante klap dingen als AZer ben je sowieso opvallend
wtfquote:
whahahaquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
hahaha
Deed de mijne ook vanmorgen... "waar zit jij godver naar te kijken"
Ik lees nog eens na, hoe die joden van jou vreselijk zijn ingemaakt gister
whahahahqaquote:
Ha! Mijn baas loopt regelmatig lang. Hij kwam eens bij mij aan mijn buro zitten met de vraag: "hee, kan jij wel bij je Gmail? Ik wordt geblokkeerd door de proxy!" Misschien was het een subtiele hint, dat ik eens iets moest gaan doen ofzo, maar ja, ik had niks te doen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
komt je baas binnen
""zo wat ben jij aan het doen ?"
"nou ik google ff voor homo kikkers "
Bekend verhaalquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaha![]()
inwrijven bij collegas is leuk. als ik dat doe hier bij een collega, krijgen we vet ruzie haha.
maja kan het niet laten heh ? ...![]()
![]()
LOLquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaha![]()
inwrijven bij collegas is leuk. als ik dat doe hier bij een collega, krijgen we vet ruzie haha.
maja kan het niet laten heh ? ...![]()
![]()
of ze denken lynda is gewoon eigewijs. daar brandt ik mn vingers niet aanquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Bekend verhaal![]()
1 vrouw tegen 4 man... vind het alleen zo jammer dat ze vaak na 3 zinnen uitgeluld zijn![]()
ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:46 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ha! Mijn baas loopt regelmatig lang. Hij kwam eens bij mij aan mijn buro zitten met de vraag: "hee, kan jij wel bij je Gmail? Ik wordt geblokkeerd door de proxy!" Misschien was het een subtiele hint, dat ik eens iets moest gaan doen ofzo, maar ja, ik had niks te doen.
BA:Ik kijk nog regelmatig naar the A-team tijdens het eten! Woo hoo!
Nee zijn typische gevalletjes van ik ben 020'er omdat de helft van Nederland het ook isquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of ze denken lynda is gewoon eigewijs. daar brandt ik mn vingers niet aan![]()
vond altijd gaaf hoe ze die autos ombouwde enzoquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook
en kwam er gisteren achter dat het sochtends op 13th street wordt uitgezonden , dus dubbelop![]()
![]()
das typisch een AZ opmerking!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee zijn typische gevalletjes van ik ben 020'er omdat de helft van Nederland het ook is
Nooit stadion van binnen gezien, gaat het slecht hoor je ze niet, vraag ze wat over het verleden en ze weten nietszoals elk 020'er dus
![]()
Dat gaat dan zo:quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Bekend verhaal![]()
1 vrouw tegen 4 man... vind het alleen zo jammer dat ze vaak na 3 zinnen uitgeluld zijn![]()
ik vond mcgyver persoonlijk leuker.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vond altijd gaaf hoe ze die autos ombouwde enzo
Mag jij vindenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das typisch een AZ opmerking!
Hup NAC! zegt het mannetje met dat rare oog...quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:54 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Dat gaat dan zo:
"Haha, ajax heeft verloren!" Zegt Lynda.
"Nou nou, die van AZ moeten niet mekkeren," zegt collega een.
"Nee, kijk maar eens naar de ranglijst," zegt collega twee.zegt collega drie ...
Ze worden toch altijd opgesloten in een schuur met oa een lasapparaat, losliggende staalplaten, hogedrukcylinders, een (oud) onderstel van een vrachtwagen. En niemand hoort ze als ze bezig zijn. En iedereen wacht tot hun wagen nèt af is, zodat ze uitbreken als Kolonel Decker aan komt rijden, en de badguys nèt hun grote slag willen slaan. Vervolgens vuurt iedereen honderden kogels af waarvan er geeneen doel raakt. Briljant!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vond altijd gaaf hoe ze die autos ombouwde enzo
Jah, die was ook leuker. Ik heb ooit een dikke discussie gehad over wie er eerst waren, en dat was toch the A-Team.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vond mcgyver persoonlijk leuker.
die wist van een kralenketting en de zon , een lazer te maken om handboeien door te branden
Nee dat gaat zo:quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:54 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Dat gaat dan zo:
"Haha, ajax heeft verloren!" Zegt Lynda.
"Nou nou, die van AZ moeten niet mekkeren," zegt collega een.
"Nee, kijk maar eens naar de ranglijst," zegt collega twee.zegt collega drie ...
hehe ach jahquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:59 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Jah, die was ook leuker. Ik heb ooit een dikke discussie gehad over wie er eerst waren, en dat was toch the A-Team.
Geef mij een kauwgom en een vogelpoepje en ik maak een kneedbom. Zo lang ik maar de beschikking heb over mijn zakmes en een rolletje ducktape (wat wij bij ons thuis nog steeds McGuyvertape noemen)
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hup NAC! zegt het mannetje met dat rare oog...
In de polonaise over de tribunequote:Op donderdag 17 januari 2008 15:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hup NAC! zegt het mannetje met dat rare oog...
haha brilliantquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee dat gaat zo:
* lynda loopt zaak binnen en glimlacht vriendelijk
Baas/collega: vraagt wat is er?
* lynda zegt dat clubje van je
Baas/collega: uur later ja we hebben verloren
AZ verliest
* lynda loopt nog steeds vol trots met sjaal de zaak binnen
Baas/collega: HA HA AZ heeft verloren
* lynda vraagt en wat heeft jullie club gedaan?
Baas/collega: euhhhhhhhhhhhh![]()
* lynda antwoord was 2-1 he?
Baas/collega: JAA!!
* lynda zegt: lul het was *insert score* eindstand
Baas/collega: zegt: haha wij staan lekker 1e
* lynda zegt dat vind ik knap met 36 punten als PSV er 39 heeft
Baas/collega: euhhhhhhhh![]()
* lynda mailt baas: was leuk he die wedstrijd van gister!
Baas: ja jullie doen lekker niet meer mee!
* lynda mailt terug ja lul jij bent er gister uitgeknikkerd![]()
Dan snap je NU me reactie vast wel van ik heb zooooooo geen zin om een nutteloze discussie aan te gaan over voetbal als je alleen maar voor een club bent om er maar voor te zijnquote:
mja ik was ooit voor willem2.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan snap je NU me reactie vast wel van ik heb zooooooo geen zin om een nutteloze discussie aan te gaan over voetbal als je alleen maar voor een club bent om er maar voor te zijn
Kan het met Droxz bijv gewoon heel normaal over voetbal hebben
Nou en dat mag jequote:Op donderdag 17 januari 2008 16:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik was ooit voor willem2.
maar heb intresse in voetbal nogal hard verloren
nu intresseert het me echt niet meer
hahahahaquote:
jaja, en dan nog maar 11 hele werkdagenquote:
Ik mag aannemen dat jij geen "AZ Kampioen" op je been hebt getatoeëerd?quote:
Hij's een beetje gayquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahaha
vies mannetje die BA
droxz kijkt geen voetbal , dus dat kloptquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan snap je NU me reactie vast wel van ik heb zooooooo geen zin om een nutteloze discussie aan te gaan over voetbal als je alleen maar voor een club bent om er maar voor te zijn
Kan het met Droxz bijv gewoon heel normaal over voetbal hebben
of nog erger, luis van gaal op je rugquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:08 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat jij geen "AZ Kampioen" op je been hebt getatoeëerd?
11?? morgen nog, en dan nog een week (euh, dat is ZES!!!) daarbij krijg ik volgende week donderdag nog een borrel aangeboden, en is vrijdag vanaf drie uur (bijna) iedereen weg hier wegens een of andere bijeenkomst waar ik niet naartoe hoef. Dus eigenlijk is het nog maar vijf dagen (ja, ik ben optimist!!), ha, hahaaa!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaja, en dan nog maar 11 hele werkdagen
Dan liet ik me dus in m'n rug schietenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of nog erger, luis van gaal op je rug
ik dnek dat je gelijk hebtquote:
Er loopt ergens een gast rond met John de Wolff (wie kent hem nog?) op zijn rug, en eentje met Edward Metgod (ik weet niet wat erger is....)quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of nog erger, luis van gaal op je rug
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:11 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Er loopt ergens een gast rond met John de Wolff (wie kent hem nog?) op zijn rug, en eentje met Edward Metgod (ik weet niet wat erger is....)
mazzelnichtquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:09 schreef tuvokki het volgende:
[..]
11?? morgen nog, en dan nog een week (euh, dat is ZES!!!) daarbij krijg ik volgende week donderdag nog een borrel aangeboden, en is vrijdag vanaf drie uur (bijna) iedereen weg hier wegens een of andere bijeenkomst waar ik niet naartoe hoef. Dus eigenlijk is het nog maar vijf dagen (ja, ik ben optimist!!), ha, hahaaa!
De bekende Eddie Murphy scene (uit een van zijn stand-up shows) over BA. Ik weet niet meer of het Raw of Delirious was ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dnek dat je gelijk hebt
[ afbeelding ]
Ik mag aannemen dat Suarez dit jaar geen schwalbe meer maakt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:08 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat jij geen "AZ Kampioen" op je been hebt getatoeëerd?
"Don't mess up and come to fast! I might clutch up my butcheeks and rip your dick off!"quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:16 schreef tuvokki het volgende:
[..]
De bekende Eddie Murphy scene (uit een van zijn stand-up shows) over BA. Ik weet niet meer of het Raw of Delirious was ...
Ik had nog precies drie dagen en anderhalf uur staan. Kwam dus 6 1/2 uur tekort voor vier dagen vakantie. Die uren wou ik bijkopen, maar die werden me geweigerd: "omdat het een te moeilijke berekening was"quote:
oei je roert dus een gevoelig punt aanquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat Suarez dit jaar geen schwalbe meer maakt?
http://www.youtube.com/watch?v=7bht2VOqtAkquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat Suarez dit jaar geen schwalbe meer maakt?
Ik begin er spontaan tranen van in me ogen te krijgenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oei je roert dus een gevoelig punt aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een welgemeend OMFG is hier wel op zijn plaats denk ik.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik begin er spontaan tranen van in me ogen te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
[..]
Snoepen is emotie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel gram onnozelheid past er eigenlijk in je brein?
-- TGW
Hij heeft het beloofdquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:21 schreef tuvokki het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=7bht2VOqtAk
Maar hij heeft het beloofd. Wie weet wordt het nog wat als hij op zijn voeten blijft staan. Liggen heb je geen kans om te scoren. Kan ik me bij Robben vaak ook zo aan storen, die ging ook liggen als hij de bal er gewoon in had kunnen schieten.
tja, ik lig op mn werk, en ook gee nzin meer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef Michelle.v het volgende:
Zit hier op m'n werk, best druk.Geen zin meer.
[..]
zullen we maar over luis gaan beginnen dan om het feest compleet te maken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
welkom !quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef Michelle.v het volgende:
Zit hier op m'n werk, best druk.Geen zin meer.
Ik vind deze columns altijd érg leuk: http://frontpage.fok.nl/column/6950/1quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
tralalala,
krant weer weinig boeiends
maar repo aan het lezen over vrachtwagens
Haha die's inderdaad vet ja !quote:
jij ligt op je werk ???quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, ik lig op mn werk, en ook gee nzin meer.
U bent dus geschikt voor dit topic
quote:
Die lijdt aan schromelijke zelfoverschatting. Ook met polsstokhoogspringen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen we maar over luis gaan beginnen dan om het feest compleet te maken ?
Met de stoelen die we hier hebben, kunnen we ook liggenquote:
ze moeten dat soort spelers gewoon straffen. hop flinke boete.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Hij heeft het beloofdDubai, AZ, NAC
Wie weet telit hij de jaren anders ... of eh ... geen idee eigenlijk ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Hij heeft het beloofdDubai, AZ, NAC
kan je niet zon stoel deze kant op sturen dan ?? per express aubquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met de stoelen die we hier hebben, kunnen we ook liggen
Verplicht wisselen die gasten!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze moeten dat soort spelers gewoon straffen. hop flinke boete.
net zoals domme overtredingen, waarmee je de ploeg in het nadeel stelt
het is immers prof, en niet de amateurs
Lieve schat..quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen we maar over luis gaan beginnen dan om het feest compleet te maken ?
mja onderuit in de stoel gezaktquote:
* lynda zegt iets met knjbquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze moeten dat soort spelers gewoon straffen. hop flinke boete.
net zoals domme overtredingen, waarmee je de ploeg in het nadeel stelt
het is immers prof, en niet de amateurs
who cares, je weet wie ik bedoel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Lieve schat..
het is Louis van Gaal
en luis suarez
Nog een typisch gevalletje van [ afbeelding ]
tot morgenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Menschen..ik ga er vandoor.. ben er klaar mee voor vandaag
Fijne avond!
morgen mag je weer over computers en spelletjes lullenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
voetbal gezeur in dit topic![]()
daarvoor is afdeling voetbal, zo lijkt het net of we iets te doen hebben als we ons druk maken over voetbal
latersquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond!
Jij ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond!
nah is ook saai :pquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef lynda het volgende:
[..]
morgen mag je weer over computers en spelletjes lullen
precies , gisteren ook de ek sjoelen zitten kijken ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
voetbal gezeur in dit topic![]()
daarvoor is afdeling voetbal, zo lijkt het net of we iets te doen hebben als we ons druk maken over voetbal
zal ik maar over sex beginnen dan , en bepaalde plaatjes ?quote:
nee maar bedoel, onderwerp dat iedereen kan meelullenquote:
haha, plaatjes en werk = no donequote:Op donderdag 17 januari 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik maar over sex beginnen dan , en bepaalde plaatjes ?
Wat niet, het is geen werk ieg ...quote:
die plaatjes zijn dan weer een donequote:
Hmm ... daar kan je in elk geval over lullenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik maar over sex beginnen dan , en bepaalde plaatjes ?
ehm computers is mijn werkquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Wat niet, het is geen werk ieg ...
en SFW!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die plaatjes zijn dan weer een done
juist humor loopt wegquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:40 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Hmm ... daar kan je in elk geval over lullen
omg, de 'humor' wordt ook steeds minder....
Gelukkig mag ik over 20 minuten weg!
Blocking proxy? Heb ooit een eigen proxy opgezet om vanaf mijn werk 100% ongemonitors te kunnen internetten. Was ff vergeten dat het een open proxy was ... heeft me een maand gekost om mijn internetverbinding weer terug te krijgen van de KPN ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, plaatjes en werk = no done
ik zit op 6 weken niks doen, en dat onder normaal werkquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:41 schreef Toryu het volgende:
afgelopen 3 werkweken niets of nauwelijks iets gedaan. Leuk man, stage....
Ja, lamlendigheid! It is! Bleugh ... oftewel: Pff ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
juist humor loopt weg
vermoeidheid slaat toe na een hele dag niks doen
whahahaahquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:42 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Blocking proxy? Heb ooit een eigen proxy opgezet om vanaf mijn werk 100% ongemonitors te kunnen internetten. Was ff vergeten dat het een open proxy was ... heeft me een maand gekost om mijn internetverbinding weer terug te krijgen van de KPN ...
Heh, 3 weken ... beginneling ....quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:41 schreef Toryu het volgende:
afgelopen 3 werkweken niets of nauwelijks iets gedaan. Leuk man, stage....
Safe For Work, als tegenhanger van NFSW ...quote:
iddquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:42 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ja, lamlendigheid! It is! Bleugh ... oftewel: Pff ...
Ik, als linuxnerd, kon ze er niet van overtuigen dat ik een open proxy draaide, en dat ik geen virus had. Moest de laatste windows virusscanner draaien en een rapport opsturen. Ik zei: dat draait niet op mijn linuxbox, en dat geloofden ze nietquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:43 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Safe For Work, als tegenhanger van NFSW ...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ok!
Er waren eens twee mannen die flink wilden gaan drinken. Het enige probleem was: ze hadden maar twee gulden. Toen zei de ene: "Ik heb een plan". Dus gingen ze een worst kopen. Daarna gingen ze naar het cafe en als de kastelein dan vroeg of ze eindelijk eens wilden afrekenen deed de ene man zijn rits open, hing de worst eruit, en de andere deed dan alsof hij hem aan het pijpen was. Toen werden ze het cafe uit geschopt, zonder te hebben betaald. Dat deden ze vijftien keer bij steeds een ander cafe. Toen zei de ene: "Ik kan niet meer, ik moet elke keer op mijn knieen en hoe meer bier ik op heb hoe moeilijker het voor me wordt om weer op te staan." Zegt de andere: "Wat dacht je van mij dan, we waren na drie keer de worst al kwijt!"
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ok!
Er waren eens twee mannen die flink wilden gaan drinken. Het enige probleem was: ze hadden maar twee gulden. Toen zei de ene: "Ik heb een plan". Dus gingen ze een worst kopen. Daarna gingen ze naar het cafe en als de kastelein dan vroeg of ze eindelijk eens wilden afrekenen deed de ene man zijn rits open, hing de worst eruit, en de andere deed dan alsof hij hem aan het pijpen was. Toen werden ze het cafe uit geschopt, zonder te hebben betaald. Dat deden ze vijftien keer bij steeds een ander cafe. Toen zei de ene: "Ik kan niet meer, ik moet elke keer op mijn knieen en hoe meer bier ik op heb hoe moeilijker het voor me wordt om weer op te staan." Zegt de andere: "Wat dacht je van mij dan, we waren na drie keer de worst al kwijt!"
Roken is wel heel leuk. De mensen die ik miste zijn nu allemaal al weer terug, op een enkeling na ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ik leef nog... denk ik ...
na 2 fotoboeken van een collega te hebben bekeken, 4 keer te hebben gerookt, 1 dvd verder, en nog moet ik nog bijna een uur .... dan ga ik nog maar een keer roken
Lyndaja we kunnen gewoon normaal over voetbal praten
![]()
WL: Ik kijk het niet meer, dat wil niet zeggen dat ik niets van voetbal weet he
mja ik bedoelde meer, van hoe kan je nou meepraten over een wedstrijd als je er niets van hebt gezien ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Je moet wat doen op je werkquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ik leef nog... denk ik ...
na 2 fotoboeken van een collega te hebben bekeken, 4 keer te hebben gerookt, 1 dvd verder, en nog moet ik nog bijna een uur .... dan ga ik nog maar een keer roken
Lyndaja we kunnen gewoon normaal over voetbal praten
![]()
Omdat wedstrijden ook maar onderhevig zijn aan perceptie. De een ziet een overtreding, de ander een schwalbe. De een vind het buitenspel, de ander een goal. En als je Louis van G mag geloven kan hij veldoverwicht en pure klasse zien van zijn ploeg, terwijl ze dik verdiend verloren hebben volgens de rest van de wereld. niks objectiefs aan ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik bedoelde meer, van hoe kan je nou meepraten over een wedstrijd als je er niets van hebt gezien ?
niet dat je de regels niet kent ofzo
Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik dit topic heb, weet ik in elk geval dat ik niet als enige kansloos zit te F5-en tijdens kantoorurenquote:
Het geheim van een opgeruimd bureau: niks er op leggen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
zio maar is naar huis
Heb mn boven kant van bureau opgeruimd .....
nooit geweten dat ik zoveel ruimte had
(nu moet je alleen niet mn la opentrekken)
inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:51 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Het geheim van een opgeruimd bureau: niks er op leggen!
Maareh, ik ga er zo ook vandoor. Weer een dag naar de klote!
Wie heeft het over wedstrijden? je kan toch ook gewoon over andere dingen mbt voetbal pratenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik bedoelde meer, van hoe kan je nou meepraten over een wedstrijd als je er niets van hebt gezien ?
niet dat je de regels niet kent ofzo
Zo, time to go! De ambtenarenmentaliteit RULEZZZZZZZZ!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie heeft het over wedstrijden? je kan toch ook gewoon over andere dingen mbt voetbal praten
Ik moet er nog 40 ofzo hoorquote:
mja de Cameras zien alles zoals het is. fantastisch tochquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:50 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Omdat wedstrijden ook maar onderhevig zijn aan perceptie. De een ziet een overtreding, de ander een schwalbe. De een vind het buitenspel, de ander een goal. En als je Louis van G mag geloven kan hij veldoverwicht en pure klasse zien van zijn ploeg, terwijl ze dik verdiend verloren hebben volgens de rest van de wereld. niks objectiefs aan ...
Kutquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:59 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Zo, time to go! De ambtenarenmentaliteit RULEZZZZZZZZ!!!!!!!!
Gast Chill! voel je niet zo aangesprokenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie heeft het over wedstrijden? je kan toch ook gewoon over andere dingen mbt voetbal praten
Heb je stukje gelezenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Roken is wel heel leuk. De mensen die ik miste zijn nu allemaal al weer terug, op een enkeling na ...
Sorry vandaag ben ik niet "chill", was dacht ik wel duidelijk aan mijn posts te zienquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gast Chill! voel je niet zo aangesproken![]()
9 vd 10 keer gaat het gewoon over de gespeelde wedstrijden.
mja vanavond maar ff de wii pakkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry vandaag ben ik niet "chill", was dacht ik wel duidelijk aan mijn posts te zien
you know where you can find mequote:Op donderdag 17 januari 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry vandaag ben ik niet "chill", was dacht ik wel duidelijk aan mijn posts te zien
Boxenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja vanavond maar ff de wii pakkenkan je al je agressie kwijt met bowlen
Gelukkig wel!quote:
tot morgen WL!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga er ieder geval vandoor
whaha, dat heb ik nou ook altijd weet je dat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Boxen![]()
Ben door een goede vriendin (die voor het eerst achter een Wii zat) ingemaakt met bowlen,
dat doe ik voorlopig dus ook niet meer met haar
slecht hoor :pquote:
* Dr.Droxz nog veeeeeeeeeeul minder zin heeftquote:
zoiets?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
ik ook geen zin,
maar dat heb ik al lang niet meer
31 JANUARI WORDT MN LEASE AUTO AFGELEVERD![]()
![]()
![]()
![]()
waarom maakte ik die grap 5 min geleden al tegen een nieuwe collega?quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom maakte ik die grap 5 min geleden al tegen een nieuwe collega?
maar wordt een Subaru impreza WRX STi
roflquote:
Je kent me tochquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Shit, en ik maar denken dat ie echt een WRX kreeg
Stom, ik ben nog niet wakker blijkbaar...
Tja, dat kan ik niet ontkennen idd.. Mooie bak!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kent me toch![]()
Blijft toch gewoon een geile bak, of niet soms?
Whehe, dikke twenty-fo's onder zo'n karretje, leuk voor op het strand ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh allemaal!![]()
ej Tinus, wat vind je van deze 280 pk sterke "cart":
[ afbeelding ]
De Peugeot 207 WRCquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik niet ontkennen idd.. Mooie bak!
Over 2 weken krijg ik m'n nieuwe auto...
Een splinternieuwe auto R8
Peugeot 207 dus![]()
Dat lijkt me niet, is gewoon een impreza onderkant (dus standaard 4 wiel aandrijving)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:50 schreef Arjan007 het volgende:
daar kun je alleen maar vooruit mee rijden, bochtjes worden wat moeilijker lijkt me haha
nicequote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh allemaal!![]()
ej Tinus, wat vind je van deze 280 pk sterke "cart":
[ afbeelding ]
Had ook zoiets vanochtend... beveiliging van de receptie belde...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
ik kom binnen:
na 5 min met de dame achter de receptie gepraat te hebben loop ik naar boven.
Verzet een beeldscherm en in de tussentijd gebeld. Ik bel terug naar de receptie:
Ja je moet met spoed die en die persoon terugbellen.
Ik: Ok, waar zit ze?
receptie: Ehm weet ik neit, zit toch altijd op 1 locatie?
Ik: Doos, nee, die kan in adam, diemen, diemen, utrecht, hilversum zittenn.
Receptie: O ja ze had last van de pc in diemen.
Ik: Ok, geef maar telefoonnummer diemen
echt handig als mensen nog niet wakker zijn
mogguh WL!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:42 schreef tuvokki het volgende:
En natuurlijk de afteller resetten:Nog 7 uur en 17 minuten 4 uur en 14 minuten en dan is het ....
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!
Nog 2 uur en 50 minutenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:42 schreef tuvokki het volgende:
Goeiemorgen!
Vanmorgen om half zeven naast mijn bed om mijn vriendinnetje met koffie en ontbijt de deur uit te sturen. Kon me daarna nauwelijks motiveren om niet terug mijn bed in te kruipen. Had ik het maar gedaan, dan zat ik hier nu niet. Helaas helaas.
Vrijdag: column schrijven voor morgen!
En natuurlijk de afteller resetten:Nog 7 uur en 17 minuten en dan is het ....
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!
Ej, maar dat mag niet! posten krengquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, nu ik de 10k berichten heb gehaald mag ik weer even rustig aan doen van mezelf
mja hier was ook beeldscherm probleem.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ook zoiets vanochtend... beveiliging van de receptie belde...
klant: Ja mijn scherm doet het niet...
ik: Wat werkt er niet dan, gaat hij niet aan, brand het lampje?
klant: ja uh ... lampje doet ook niets..
ik: Zou je willen controleren of de stroomstekker er wel goed in zit?
klant: ja heb ik aangedrukt enzo, maar hij doet niets!
ik: Ik kom zo wel even langs...
sta ik daar, druk de stroomstekker aan, en *poef* hij werkt...
sommige mensen
quote:
Hoe doen jullie het??? Parttimers?quote:
PEBCAKquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja hier was ook beeldscherm probleem.
ze hadden er zelf al een zachte tik tegen aangegeven en toen deed hij het weer
juist, Die zocht ik eerstquote:
Nog verkeerd ook, de "officiële' term is:quote:
Ik snap de toevoeging 'funny' niet zo goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:06 schreef Lynx666 het volgende:
klik voor YouTube-filmpje
wtf [ afbeelding ].
Dat noemen ze "overwerken"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:00 schreef tuvokki het volgende:
[..]
[..]
Hoe doen jullie het??? Parttimers?
p.squote:
Nee, om 6 uur beginnenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:00 schreef tuvokki het volgende:
[..]
[..]
Hoe doen jullie het??? Parttimers?
thanksquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Nog verkeerd ook, de "officiële' term is:
PEBKAC is an acronym which stands for "Problem Exists Between Keyboard And Chair".[1] The phrase is used by computer experts as a semi-humorous[2] way to describe user errors.
Other variations are POBCAC ("Problem Occurs Between Computer and Chair"), PIBKAC ("Problem Is Between Keyboard And Chair"), PEBCAC ("Problem Exists Between Chair and Computer"), PEBMAC ("Problem Exists Between Monitor And Chair"), PEBCAK ("Problem Exists Between Chair And Keyboard"), or EBKAC ("Error Between Keyboard And Chair") and also PICNIC ("Problem In Chair Not In Computer"). The occasionally seen variant PEBKAM ("Problem Exists Between Keyboard and Monitor") would appear to be based on a misunderstanding or misremembrance of the phrase.
Ah, ik los mijn 'probleem' wat dat betreft makkelijker op. Ik kom tussen half tien en tien op mijn werk, en ga om 5 uur weg. Maar ja, ik heb hierna nog maar een week, en geen reet te doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Je nieuwe colum, waneer mag ik die op de frontpage verwachten?
Heb eigenlijk altijd je colums gelezen, en zag gisteren pas dat die van jou waren
hehe, zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat noemen ze "overwerken"![]()
Ik begin hier b.v om 8 uur, maar door de trein ben ik hier eerder...
ik ben dan om 16:30 klaar, maar de trein hier voor de deur gaat dan pas om 16:49.
Dus ik werk standaard meer zegmaar, en die tijd ga ik vrijdag altijd eerder naar huis toe
hehe zijn volgende colum:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Je nieuwe colum, waneer mag ik die op de frontpage verwachten?
Heb eigenlijk altijd je colums gelezen, en zag gisteren pas dat die van jou waren
Leuke colums hoor, die van oud en nieuw vond ik echtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:25 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ah, ik los mijn 'probleem' wat dat betreft makkelijker op. Ik kom tussen half tien en tien op mijn werk, en ga om 5 uur weg. Maar ja, ik heb hierna nog maar een week, en geen reet te doen.
Mijn column komt morgen om 0500 online, elke zaterdag zeg maar. Leuk dat je ze gelezen heb. Vond je ze leuk?
Ja, hoe die gast direct weer opstaat en weglooptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ik snap de toevoeging 'funny' niet zo goed.
* tuvokki schrok
uh.... ik en lynda in een columquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe zijn volgende colum:
Geen reet te doen op je werk, de mensen in het topic uitgelicht
doet denken aan liedje van herman v veen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, hoe die gast direct weer opstaat en wegloopt. Ik had in hetzelfde geval vleugeltjes gekregen incl. harpje
.
hahahahaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh.... ik en lynda in een colum"HUUR EEN KAMER!"
Zal ik eens een poging wagen? Kan ik zomaar limietloos usernames gebruiken? Ik zal hem eerst hier posten, k?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe zijn volgende colum:
Geen reet te doen op je werk, de mensen in het topic uitgelicht
Klopt, sentimenteel ben ik op mijn bestquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuke colums hoor, die van oud en nieuw vond ik echt![]()
(iets met een meisje en een groot feest waarvan je bijna niemand kon toch?)
Moet denk ik geen probleem zijn, maarja, voor ons alleen maar leuker als hij eerst hier komt te staanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:37 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Zal ik eens een poging wagen? Kan ik zomaar limietloos usernames gebruiken? Ik zal hem eerst hier posten, k?
Stukjes schrijven lukt me nooit goed, maar gooi ik het op een beat lukt het me redelijk eenvoudigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:38 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Klopt, sentimenteel ben ik op mijn best
Das op te lossen hoor, van het weekend even zoeken naar `ERD` commanderquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
zucht, verveling slaat weer toe
sluit net mn zen aan op de pc hier, moet je admin rechten hebben om dat ding te installeren.
usernames moet geen probleem zijn lijkt mijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:37 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Zal ik eens een poging wagen? Kan ik zomaar limietloos usernames gebruiken? Ik zal hem eerst hier posten, k?
ik nu aan het werk en vanavond flink feestenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
zooooo jullie gaan snel!
Vandaag weer even aan het werk en dan vanavond weer naar mn zoessie!!
hey thanksquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das op te lossen hoor, van het weekend even zoeken naar `ERD` commander
boot vanaf die cd, en admin ww is pleite
hehe ik zin in 31 janquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:53 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens!
Volgende week EINDELIJK m'n nieuwe laptophet zal godverdomme tijd worden ook...
zo lang gewacht? ik heb de mijne nu wel thuis alleen niemand in de buurt met een onbeveiligd draadloos internetquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:53 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens!
Volgende week EINDELIJK m'n nieuwe laptophet zal godverdomme tijd worden ook...
hehe, het lijkt wel sinterklaas!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe ik zin in 31 jan
Krijg ik mn 2de auto
Veel geld voor een bankzitterquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
AMSTERDAM/VALENCIA - Hedwiges Maduro zet zijn loopbaan per direct voort in Valencia. De middenvelder van Ajax heeft een akkoord bereikt over een contract voor 4,5 jaar. Vandaag of morgen hoopt hij de medisch keuring te kunnen ondergaan. Beide clubs zijn er eveneens uit. Ajax zal de overgang echter pas wereldkundig maken zodra de bankgaranties binnen zijn. Met de transactie is 3 miljoen euro gemoeid.
Toch nog wat gevangen
Gisteren was Henny Vrienten bij DWDD, die las een gedicht van (ik geloof) Kopland voor, en zei: "als je het hardop leest, hoor je de muziek vanzelf".quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stukjes schrijven lukt me nooit goed, maar gooi ik het op een beat lukt het me redelijk eenvoudig
om er een "rap" van te maken... ook niet te geloven toch
thee altijd lekker....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef Seventees het volgende:
Welja, keelpijn. Dat kan er ook wel bij
*trachitol naar binnen werpt*
Tea anyone?
*kat aait*
Waren wat problemen bij DELL...en aangezien ons bedrijf een hele zwik tegelijk besteld was er wat vertraging..maar zojuist is de bestelling gedaan, dus ik ben eindelijk blijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo lang gewacht? ik heb de mijne nu wel thuis alleen niemand in de buurt met een onbeveiligd draadloos internet
dus nog geen internet thuis
vandaag alice nog eens bellen
dan ben ik gewoon blij met je mee!!!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waren wat problemen bij DELL...en aangezien ons bedrijf een hele zwik tegelijk besteld was er wat vertraging..maar zojuist is de bestelling gedaan, dus ik ben eindelijk blij
Achja, als je ziet dat er voor een spits in zijn carriere door de clubs waar hij heeft gevoetbald, alles bij elkaar ¤ 124.000.000 betaald is... kan ik me dat best voorstellen jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:00 schreef draculettetje het volgende:
ik blijf het belachelijk veel geld vinden wat er in de voetbalwereld rond gaat
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan ben ik gewoon blij met je mee!!!!!
Ok, ik ga even wat inspiratie opdoen door terug te scrollen ... ehm, nee, ik ga er een volledig verzonnen afdeling van maken. Ideeën of tips zijn welkom... uiteraard.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
usernames moet geen probleem zijn lijkt mij
zal wel lachen zijn
Lol. Weer een speler naar de prullenbak van hoofdcoachquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
AMSTERDAM/VALENCIA - Hedwiges Maduro zet zijn loopbaan per direct voort in Valencia. De middenvelder van Ajax heeft een akkoord bereikt over een contract voor 4,5 jaar. Vandaag of morgen hoopt hij de medisch keuring te kunnen ondergaan. Beide clubs zijn er eveneens uit. Ajax zal de overgang echter pas wereldkundig maken zodra de bankgaranties binnen zijn. Met de transactie is 3 miljoen euro gemoeid.
Toch nog wat gevangen
En nou wil ik je niet meer horen zeiken als ik het nog een keer zeg!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh.... ik en lynda in een colum"HUUR EEN KAMER!"
hihi kan ik me wel voorstellen, maar het is je wel gelukt dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
dank je!
M'n baas vond het wel raar waarom ik een laptop nodig had waar je ook op kon gamen![]()
Ik hoefde er niet eens om te vragen, dualcore T7200, 2GB RAM, vrij zware videokaart, geweldigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
dank je!
M'n baas vond het wel raar waarom ik een laptop nodig had waar je ook op kon gamen![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
thee altijd lekker....
begrijp dat je ziekjes bent?
Prrrr.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef Seventees het volgende:
Welja, keelpijn. Dat kan er ook wel bij [afbeelding]
*trachitol naar binnen werpt*
Tea anyone?
*kat aait*
Goede morgen, en hoe is het met de kleine?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
zooooo jullie gaan snel!
Vandaag weer even aan het werk en dan vanavond weer naar mn zoessie!!
ik zal is koekeloeren voor uquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:07 schreef Sgele het volgende:
Iemand enig idee hoe je AD2P werkend krijgt op Windows XP?
Seven, goede morgen!!!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Thee.
Suiker zelfs toevoegen
Ja, het lijkt erop.
Vriend is net van de keelpijn af en nu krijg ik het
nee alleen theequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Seven, goede morgen!!!!!
Mag ik ook een bakje koffie?
dank ik hoef ook geen suiker'quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Thee.
Suiker zelfs toevoegen
Ja, het lijkt erop.
Vriend is net van de keelpijn af en nu krijg ik het
XPS, Dual Core 2,2 GHZ, 8600GT, 2GB Geheugen... ook ik ben tevreden...hoefde er niet om te vragen, maar hij moest er wel een opmerking over maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoefde er niet eens om te vragen, dualcore T7200, 2GB RAM, vrij zware videokaart, geweldig
Naar wat ik gehoord heb gaat alles z'n gangetje zoals het moet. Iedereen in het gezin moet even z'n plekje weer vindenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen, en hoe is het met de kleine?
hihi en zo leer je weer wat meer kennen, ik wist niet dat je veel naar roemenie moest. Dan kan ik me ook voorstellen dat je wat ontspanning nodig hebt!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
XPS, Dual Core 2,2 GHZ, 8600GT, 2GB Geheugen... ook ik ben tevreden...hoefde er niet om te vragen, maar hij moest er wel een opmerking over maken.
Aangezien ik nogal vaak naar Roemenie moet, heb ik 'm buiten zakelijk gebruik nodig voor tijdsverdrijf
Dat laatste lijkt me een goede redenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
XPS, Dual Core 2,2 GHZ, 8600GT, 2GB Geheugen... ook ik ben tevreden...hoefde er niet om te vragen, maar hij moest er wel een opmerking over maken.
Aangezien ik nogal vaak naar Roemenie moet, heb ik 'm buiten zakelijk gebruik nodig voor tijdsverdrijf
Vond ik ook wel jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een goede reden
dat is idd nice jahquote:
hmm dronken mensen die gaan vechtenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:22 schreef lynda het volgende:
* lynda is ook weer wakker na een lange nacht werken waarin ik 112 mocht bellen aangezien ze het leuk vonden om even te gaan vechten..
resultaat 1 iemand KO met een hoofdwond, 1 gebroken hand en ik mocht de troep opruimen
Vandaag dus niet naar stage
Inderdaad, met rijmen lukt het gewoon een stuk beter.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:03 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Gisteren was Henny Vrienten bij DWDD, die las een gedicht van (ik geloof) Kopland voor, en zei: "als je het hardop leest, hoor je de muziek vanzelf".
Dus ik geloof het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |