Dat noemen ze "overwerken"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:00 schreef tuvokki het volgende:
[..]
[..]
Hoe doen jullie het??? Parttimers?
p.squote:
Nee, om 6 uur beginnenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:00 schreef tuvokki het volgende:
[..]
[..]
Hoe doen jullie het??? Parttimers?
thanksquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Nog verkeerd ook, de "officiële' term is:
PEBKAC is an acronym which stands for "Problem Exists Between Keyboard And Chair".[1] The phrase is used by computer experts as a semi-humorous[2] way to describe user errors.
Other variations are POBCAC ("Problem Occurs Between Computer and Chair"), PIBKAC ("Problem Is Between Keyboard And Chair"), PEBCAC ("Problem Exists Between Chair and Computer"), PEBMAC ("Problem Exists Between Monitor And Chair"), PEBCAK ("Problem Exists Between Chair And Keyboard"), or EBKAC ("Error Between Keyboard And Chair") and also PICNIC ("Problem In Chair Not In Computer"). The occasionally seen variant PEBKAM ("Problem Exists Between Keyboard and Monitor") would appear to be based on a misunderstanding or misremembrance of the phrase.
Ah, ik los mijn 'probleem' wat dat betreft makkelijker op. Ik kom tussen half tien en tien op mijn werk, en ga om 5 uur weg. Maar ja, ik heb hierna nog maar een week, en geen reet te doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Je nieuwe colum, waneer mag ik die op de frontpage verwachten?
Heb eigenlijk altijd je colums gelezen, en zag gisteren pas dat die van jou waren
hehe, zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat noemen ze "overwerken"![]()
Ik begin hier b.v om 8 uur, maar door de trein ben ik hier eerder...
ik ben dan om 16:30 klaar, maar de trein hier voor de deur gaat dan pas om 16:49.
Dus ik werk standaard meer zegmaar, en die tijd ga ik vrijdag altijd eerder naar huis toe
hehe zijn volgende colum:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Je nieuwe colum, waneer mag ik die op de frontpage verwachten?
Heb eigenlijk altijd je colums gelezen, en zag gisteren pas dat die van jou waren
Leuke colums hoor, die van oud en nieuw vond ik echtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:25 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ah, ik los mijn 'probleem' wat dat betreft makkelijker op. Ik kom tussen half tien en tien op mijn werk, en ga om 5 uur weg. Maar ja, ik heb hierna nog maar een week, en geen reet te doen.
Mijn column komt morgen om 0500 online, elke zaterdag zeg maar. Leuk dat je ze gelezen heb. Vond je ze leuk?
Ja, hoe die gast direct weer opstaat en weglooptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ik snap de toevoeging 'funny' niet zo goed.
* tuvokki schrok
uh.... ik en lynda in een columquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe zijn volgende colum:
Geen reet te doen op je werk, de mensen in het topic uitgelicht
doet denken aan liedje van herman v veen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, hoe die gast direct weer opstaat en wegloopt. Ik had in hetzelfde geval vleugeltjes gekregen incl. harpje
.
hahahahaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh.... ik en lynda in een colum"HUUR EEN KAMER!"
Zal ik eens een poging wagen? Kan ik zomaar limietloos usernames gebruiken? Ik zal hem eerst hier posten, k?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe zijn volgende colum:
Geen reet te doen op je werk, de mensen in het topic uitgelicht
Klopt, sentimenteel ben ik op mijn bestquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuke colums hoor, die van oud en nieuw vond ik echt![]()
(iets met een meisje en een groot feest waarvan je bijna niemand kon toch?)
Moet denk ik geen probleem zijn, maarja, voor ons alleen maar leuker als hij eerst hier komt te staanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:37 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Zal ik eens een poging wagen? Kan ik zomaar limietloos usernames gebruiken? Ik zal hem eerst hier posten, k?
Stukjes schrijven lukt me nooit goed, maar gooi ik het op een beat lukt het me redelijk eenvoudigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:38 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Klopt, sentimenteel ben ik op mijn best
Das op te lossen hoor, van het weekend even zoeken naar `ERD` commanderquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
zucht, verveling slaat weer toe
sluit net mn zen aan op de pc hier, moet je admin rechten hebben om dat ding te installeren.
usernames moet geen probleem zijn lijkt mijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:37 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Zal ik eens een poging wagen? Kan ik zomaar limietloos usernames gebruiken? Ik zal hem eerst hier posten, k?
ik nu aan het werk en vanavond flink feestenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
zooooo jullie gaan snel!
Vandaag weer even aan het werk en dan vanavond weer naar mn zoessie!!
hey thanksquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das op te lossen hoor, van het weekend even zoeken naar `ERD` commander
boot vanaf die cd, en admin ww is pleite
hehe ik zin in 31 janquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:53 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens!
Volgende week EINDELIJK m'n nieuwe laptophet zal godverdomme tijd worden ook...
zo lang gewacht? ik heb de mijne nu wel thuis alleen niemand in de buurt met een onbeveiligd draadloos internetquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:53 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens!
Volgende week EINDELIJK m'n nieuwe laptophet zal godverdomme tijd worden ook...
hehe, het lijkt wel sinterklaas!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe ik zin in 31 jan
Krijg ik mn 2de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |