Had ook zoiets vanochtend... beveiliging van de receptie belde...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
ik kom binnen:
na 5 min met de dame achter de receptie gepraat te hebben loop ik naar boven.
Verzet een beeldscherm en in de tussentijd gebeld. Ik bel terug naar de receptie:
Ja je moet met spoed die en die persoon terugbellen.
Ik: Ok, waar zit ze?
receptie: Ehm weet ik neit, zit toch altijd op 1 locatie?
Ik: Doos, nee, die kan in adam, diemen, diemen, utrecht, hilversum zittenn.
Receptie: O ja ze had last van de pc in diemen.
Ik: Ok, geef maar telefoonnummer diemen
echt handig als mensen nog niet wakker zijn
mogguh WL!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:42 schreef tuvokki het volgende:
En natuurlijk de afteller resetten:Nog 7 uur en 17 minuten 4 uur en 14 minuten en dan is het ....
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!
Nog 2 uur en 50 minutenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:42 schreef tuvokki het volgende:
Goeiemorgen!
Vanmorgen om half zeven naast mijn bed om mijn vriendinnetje met koffie en ontbijt de deur uit te sturen. Kon me daarna nauwelijks motiveren om niet terug mijn bed in te kruipen. Had ik het maar gedaan, dan zat ik hier nu niet. Helaas helaas.
Vrijdag: column schrijven voor morgen!
En natuurlijk de afteller resetten:Nog 7 uur en 17 minuten en dan is het ....
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!
Ej, maar dat mag niet! posten krengquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, nu ik de 10k berichten heb gehaald mag ik weer even rustig aan doen van mezelf
mja hier was ook beeldscherm probleem.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ook zoiets vanochtend... beveiliging van de receptie belde...
klant: Ja mijn scherm doet het niet...
ik: Wat werkt er niet dan, gaat hij niet aan, brand het lampje?
klant: ja uh ... lampje doet ook niets..
ik: Zou je willen controleren of de stroomstekker er wel goed in zit?
klant: ja heb ik aangedrukt enzo, maar hij doet niets!
ik: Ik kom zo wel even langs...
sta ik daar, druk de stroomstekker aan, en *poef* hij werkt...
sommige mensen
quote:
Hoe doen jullie het??? Parttimers?quote:
PEBCAKquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja hier was ook beeldscherm probleem.
ze hadden er zelf al een zachte tik tegen aangegeven en toen deed hij het weer
juist, Die zocht ik eerstquote:
Nog verkeerd ook, de "officiële' term is:quote:
Ik snap de toevoeging 'funny' niet zo goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:06 schreef Lynx666 het volgende:
klik voor YouTube-filmpje
wtf [ afbeelding ].
Dat noemen ze "overwerken"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:00 schreef tuvokki het volgende:
[..]
[..]
Hoe doen jullie het??? Parttimers?
p.squote:
Nee, om 6 uur beginnenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:00 schreef tuvokki het volgende:
[..]
[..]
Hoe doen jullie het??? Parttimers?
thanksquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Nog verkeerd ook, de "officiële' term is:
PEBKAC is an acronym which stands for "Problem Exists Between Keyboard And Chair".[1] The phrase is used by computer experts as a semi-humorous[2] way to describe user errors.
Other variations are POBCAC ("Problem Occurs Between Computer and Chair"), PIBKAC ("Problem Is Between Keyboard And Chair"), PEBCAC ("Problem Exists Between Chair and Computer"), PEBMAC ("Problem Exists Between Monitor And Chair"), PEBCAK ("Problem Exists Between Chair And Keyboard"), or EBKAC ("Error Between Keyboard And Chair") and also PICNIC ("Problem In Chair Not In Computer"). The occasionally seen variant PEBKAM ("Problem Exists Between Keyboard and Monitor") would appear to be based on a misunderstanding or misremembrance of the phrase.
Ah, ik los mijn 'probleem' wat dat betreft makkelijker op. Ik kom tussen half tien en tien op mijn werk, en ga om 5 uur weg. Maar ja, ik heb hierna nog maar een week, en geen reet te doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Je nieuwe colum, waneer mag ik die op de frontpage verwachten?
Heb eigenlijk altijd je colums gelezen, en zag gisteren pas dat die van jou waren
hehe, zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat noemen ze "overwerken"![]()
Ik begin hier b.v om 8 uur, maar door de trein ben ik hier eerder...
ik ben dan om 16:30 klaar, maar de trein hier voor de deur gaat dan pas om 16:49.
Dus ik werk standaard meer zegmaar, en die tijd ga ik vrijdag altijd eerder naar huis toe
hehe zijn volgende colum:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Je nieuwe colum, waneer mag ik die op de frontpage verwachten?
Heb eigenlijk altijd je colums gelezen, en zag gisteren pas dat die van jou waren
Leuke colums hoor, die van oud en nieuw vond ik echtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:25 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ah, ik los mijn 'probleem' wat dat betreft makkelijker op. Ik kom tussen half tien en tien op mijn werk, en ga om 5 uur weg. Maar ja, ik heb hierna nog maar een week, en geen reet te doen.
Mijn column komt morgen om 0500 online, elke zaterdag zeg maar. Leuk dat je ze gelezen heb. Vond je ze leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |