De bekende Eddie Murphy scene (uit een van zijn stand-up shows) over BA. Ik weet niet meer of het Raw of Delirious was ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dnek dat je gelijk hebt
[ afbeelding ]
Ik mag aannemen dat Suarez dit jaar geen schwalbe meer maakt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:08 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat jij geen "AZ Kampioen" op je been hebt getatoeëerd?
"Don't mess up and come to fast! I might clutch up my butcheeks and rip your dick off!"quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:16 schreef tuvokki het volgende:
[..]
De bekende Eddie Murphy scene (uit een van zijn stand-up shows) over BA. Ik weet niet meer of het Raw of Delirious was ...
Ik had nog precies drie dagen en anderhalf uur staan. Kwam dus 6 1/2 uur tekort voor vier dagen vakantie. Die uren wou ik bijkopen, maar die werden me geweigerd: "omdat het een te moeilijke berekening was"quote:
oei je roert dus een gevoelig punt aanquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat Suarez dit jaar geen schwalbe meer maakt?
http://www.youtube.com/watch?v=7bht2VOqtAkquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat Suarez dit jaar geen schwalbe meer maakt?
Ik begin er spontaan tranen van in me ogen te krijgenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oei je roert dus een gevoelig punt aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een welgemeend OMFG is hier wel op zijn plaats denk ik.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik begin er spontaan tranen van in me ogen te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
[..]
Snoepen is emotie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel gram onnozelheid past er eigenlijk in je brein?
-- TGW
Hij heeft het beloofdquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:21 schreef tuvokki het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=7bht2VOqtAk
Maar hij heeft het beloofd. Wie weet wordt het nog wat als hij op zijn voeten blijft staan. Liggen heb je geen kans om te scoren. Kan ik me bij Robben vaak ook zo aan storen, die ging ook liggen als hij de bal er gewoon in had kunnen schieten.
tja, ik lig op mn werk, en ook gee nzin meer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef Michelle.v het volgende:
Zit hier op m'n werk, best druk.Geen zin meer.
[..]
zullen we maar over luis gaan beginnen dan om het feest compleet te maken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
welkom !quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef Michelle.v het volgende:
Zit hier op m'n werk, best druk.Geen zin meer.
Ik vind deze columns altijd érg leuk: http://frontpage.fok.nl/column/6950/1quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
tralalala,
krant weer weinig boeiends
maar repo aan het lezen over vrachtwagens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |