De bekende Eddie Murphy scene (uit een van zijn stand-up shows) over BA. Ik weet niet meer of het Raw of Delirious was ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dnek dat je gelijk hebt
[ afbeelding ]
Ik mag aannemen dat Suarez dit jaar geen schwalbe meer maakt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:08 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat jij geen "AZ Kampioen" op je been hebt getatoeėerd?
"Don't mess up and come to fast! I might clutch up my butcheeks and rip your dick off!"quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:16 schreef tuvokki het volgende:
[..]
De bekende Eddie Murphy scene (uit een van zijn stand-up shows) over BA. Ik weet niet meer of het Raw of Delirious was ...
Ik had nog precies drie dagen en anderhalf uur staan. Kwam dus 6 1/2 uur tekort voor vier dagen vakantie. Die uren wou ik bijkopen, maar die werden me geweigerd: "omdat het een te moeilijke berekening was"quote:
oei je roert dus een gevoelig punt aanquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat Suarez dit jaar geen schwalbe meer maakt?
http://www.youtube.com/watch?v=7bht2VOqtAkquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat Suarez dit jaar geen schwalbe meer maakt?
Ik begin er spontaan tranen van in me ogen te krijgenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oei je roert dus een gevoelig punt aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een welgemeend OMFG is hier wel op zijn plaats denk ik.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik begin er spontaan tranen van in me ogen te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
[..]
Snoepen is emotie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel gram onnozelheid past er eigenlijk in je brein?
-- TGW
Hij heeft het beloofdquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:21 schreef tuvokki het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=7bht2VOqtAk
Maar hij heeft het beloofd. Wie weet wordt het nog wat als hij op zijn voeten blijft staan. Liggen heb je geen kans om te scoren. Kan ik me bij Robben vaak ook zo aan storen, die ging ook liggen als hij de bal er gewoon in had kunnen schieten.
tja, ik lig op mn werk, en ook gee nzin meer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef Michelle.v het volgende:
Zit hier op m'n werk, best druk.Geen zin meer.
[..]
zullen we maar over luis gaan beginnen dan om het feest compleet te maken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
welkom !quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef Michelle.v het volgende:
Zit hier op m'n werk, best druk.Geen zin meer.
Ik vind deze columns altijd érg leuk: http://frontpage.fok.nl/column/6950/1quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
tralalala,
krant weer weinig boeiends
maar repo aan het lezen over vrachtwagens
Haha die's inderdaad vet ja !quote:
jij ligt op je werk ???quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, ik lig op mn werk, en ook gee nzin meer.
U bent dus geschikt voor dit topic
quote:
Die lijdt aan schromelijke zelfoverschatting. Ook met polsstokhoogspringen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen we maar over luis gaan beginnen dan om het feest compleet te maken ?
Met de stoelen die we hier hebben, kunnen we ook liggenquote:
ze moeten dat soort spelers gewoon straffen. hop flinke boete.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Hij heeft het beloofdDubai, AZ, NAC
Wie weet telit hij de jaren anders ... of eh ... geen idee eigenlijk ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Hij heeft het beloofdDubai, AZ, NAC
kan je niet zon stoel deze kant op sturen dan ?? per express aubquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met de stoelen die we hier hebben, kunnen we ook liggen
Verplicht wisselen die gasten!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze moeten dat soort spelers gewoon straffen. hop flinke boete.
net zoals domme overtredingen, waarmee je de ploeg in het nadeel stelt
het is immers prof, en niet de amateurs
Lieve schat..quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen we maar over luis gaan beginnen dan om het feest compleet te maken ?
mja onderuit in de stoel gezaktquote:
* lynda zegt iets met knjbquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze moeten dat soort spelers gewoon straffen. hop flinke boete.
net zoals domme overtredingen, waarmee je de ploeg in het nadeel stelt
het is immers prof, en niet de amateurs
who cares, je weet wie ik bedoel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Lieve schat..
het is Louis van Gaal
en luis suarez
Nog een typisch gevalletje van [ afbeelding ]
tot morgenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Menschen..ik ga er vandoor.. ben er klaar mee voor vandaag
Fijne avond!
morgen mag je weer over computers en spelletjes lullenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
voetbal gezeur in dit topic![]()
daarvoor is afdeling voetbal, zo lijkt het net of we iets te doen hebben als we ons druk maken over voetbal
latersquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond!
Jij ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond!
nah is ook saai :pquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef lynda het volgende:
[..]
morgen mag je weer over computers en spelletjes lullen
precies , gisteren ook de ek sjoelen zitten kijken ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
voetbal gezeur in dit topic![]()
daarvoor is afdeling voetbal, zo lijkt het net of we iets te doen hebben als we ons druk maken over voetbal
zal ik maar over sex beginnen dan , en bepaalde plaatjes ?quote:
nee maar bedoel, onderwerp dat iedereen kan meelullenquote:
haha, plaatjes en werk = no donequote:Op donderdag 17 januari 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik maar over sex beginnen dan , en bepaalde plaatjes ?
Wat niet, het is geen werk ieg ...quote:
die plaatjes zijn dan weer een donequote:
Hmm ... daar kan je in elk geval over lullenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik maar over sex beginnen dan , en bepaalde plaatjes ?
ehm computers is mijn werkquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Wat niet, het is geen werk ieg ...
en SFW!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die plaatjes zijn dan weer een done
juist humor loopt wegquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:40 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Hmm ... daar kan je in elk geval over lullen
omg, de 'humor' wordt ook steeds minder....
Gelukkig mag ik over 20 minuten weg!
Blocking proxy? Heb ooit een eigen proxy opgezet om vanaf mijn werk 100% ongemonitors te kunnen internetten. Was ff vergeten dat het een open proxy was ... heeft me een maand gekost om mijn internetverbinding weer terug te krijgen van de KPN ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, plaatjes en werk = no done
ik zit op 6 weken niks doen, en dat onder normaal werkquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:41 schreef Toryu het volgende:
afgelopen 3 werkweken niets of nauwelijks iets gedaan. Leuk man, stage....
Ja, lamlendigheid! It is! Bleugh ... oftewel: Pff ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
juist humor loopt weg
vermoeidheid slaat toe na een hele dag niks doen
whahahaahquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:42 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Blocking proxy? Heb ooit een eigen proxy opgezet om vanaf mijn werk 100% ongemonitors te kunnen internetten. Was ff vergeten dat het een open proxy was ... heeft me een maand gekost om mijn internetverbinding weer terug te krijgen van de KPN ...
Heh, 3 weken ... beginneling ....quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:41 schreef Toryu het volgende:
afgelopen 3 werkweken niets of nauwelijks iets gedaan. Leuk man, stage....
Safe For Work, als tegenhanger van NFSW ...quote:
iddquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:42 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ja, lamlendigheid! It is! Bleugh ... oftewel: Pff ...
Ik, als linuxnerd, kon ze er niet van overtuigen dat ik een open proxy draaide, en dat ik geen virus had. Moest de laatste windows virusscanner draaien en een rapport opsturen. Ik zei: dat draait niet op mijn linuxbox, en dat geloofden ze nietquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:43 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Safe For Work, als tegenhanger van NFSW ...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ok!
Er waren eens twee mannen die flink wilden gaan drinken. Het enige probleem was: ze hadden maar twee gulden. Toen zei de ene: "Ik heb een plan". Dus gingen ze een worst kopen. Daarna gingen ze naar het cafe en als de kastelein dan vroeg of ze eindelijk eens wilden afrekenen deed de ene man zijn rits open, hing de worst eruit, en de andere deed dan alsof hij hem aan het pijpen was. Toen werden ze het cafe uit geschopt, zonder te hebben betaald. Dat deden ze vijftien keer bij steeds een ander cafe. Toen zei de ene: "Ik kan niet meer, ik moet elke keer op mijn knieen en hoe meer bier ik op heb hoe moeilijker het voor me wordt om weer op te staan." Zegt de andere: "Wat dacht je van mij dan, we waren na drie keer de worst al kwijt!"
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ok!
Er waren eens twee mannen die flink wilden gaan drinken. Het enige probleem was: ze hadden maar twee gulden. Toen zei de ene: "Ik heb een plan". Dus gingen ze een worst kopen. Daarna gingen ze naar het cafe en als de kastelein dan vroeg of ze eindelijk eens wilden afrekenen deed de ene man zijn rits open, hing de worst eruit, en de andere deed dan alsof hij hem aan het pijpen was. Toen werden ze het cafe uit geschopt, zonder te hebben betaald. Dat deden ze vijftien keer bij steeds een ander cafe. Toen zei de ene: "Ik kan niet meer, ik moet elke keer op mijn knieen en hoe meer bier ik op heb hoe moeilijker het voor me wordt om weer op te staan." Zegt de andere: "Wat dacht je van mij dan, we waren na drie keer de worst al kwijt!"
Roken is wel heel leuk. De mensen die ik miste zijn nu allemaal al weer terug, op een enkeling na ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ik leef nog... denk ik ...
na 2 fotoboeken van een collega te hebben bekeken, 4 keer te hebben gerookt, 1 dvd verder, en nog moet ik nog bijna een uur .... dan ga ik nog maar een keer roken
Lyndaja we kunnen gewoon normaal over voetbal praten
![]()
WL: Ik kijk het niet meer, dat wil niet zeggen dat ik niets van voetbal weet he
mja ik bedoelde meer, van hoe kan je nou meepraten over een wedstrijd als je er niets van hebt gezien ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Je moet wat doen op je werkquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ik leef nog... denk ik ...
na 2 fotoboeken van een collega te hebben bekeken, 4 keer te hebben gerookt, 1 dvd verder, en nog moet ik nog bijna een uur .... dan ga ik nog maar een keer roken
Lyndaja we kunnen gewoon normaal over voetbal praten
![]()
Omdat wedstrijden ook maar onderhevig zijn aan perceptie. De een ziet een overtreding, de ander een schwalbe. De een vind het buitenspel, de ander een goal. En als je Louis van G mag geloven kan hij veldoverwicht en pure klasse zien van zijn ploeg, terwijl ze dik verdiend verloren hebben volgens de rest van de wereld. niks objectiefs aan ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik bedoelde meer, van hoe kan je nou meepraten over een wedstrijd als je er niets van hebt gezien ?
niet dat je de regels niet kent ofzo
Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik dit topic heb, weet ik in elk geval dat ik niet als enige kansloos zit te F5-en tijdens kantoorurenquote:
Het geheim van een opgeruimd bureau: niks er op leggen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
zio maar is naar huis
Heb mn boven kant van bureau opgeruimd .....
nooit geweten dat ik zoveel ruimte had
(nu moet je alleen niet mn la opentrekken)
inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:51 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Het geheim van een opgeruimd bureau: niks er op leggen!
Maareh, ik ga er zo ook vandoor. Weer een dag naar de klote!
Wie heeft het over wedstrijden? je kan toch ook gewoon over andere dingen mbt voetbal pratenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik bedoelde meer, van hoe kan je nou meepraten over een wedstrijd als je er niets van hebt gezien ?
niet dat je de regels niet kent ofzo
Zo, time to go! De ambtenarenmentaliteit RULEZZZZZZZZ!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie heeft het over wedstrijden? je kan toch ook gewoon over andere dingen mbt voetbal praten
Ik moet er nog 40 ofzo hoorquote:
mja de Cameras zien alles zoals het is. fantastisch tochquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:50 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Omdat wedstrijden ook maar onderhevig zijn aan perceptie. De een ziet een overtreding, de ander een schwalbe. De een vind het buitenspel, de ander een goal. En als je Louis van G mag geloven kan hij veldoverwicht en pure klasse zien van zijn ploeg, terwijl ze dik verdiend verloren hebben volgens de rest van de wereld. niks objectiefs aan ...
Kutquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:59 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Zo, time to go! De ambtenarenmentaliteit RULEZZZZZZZZ!!!!!!!!
Gast Chill! voel je niet zo aangesprokenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie heeft het over wedstrijden? je kan toch ook gewoon over andere dingen mbt voetbal praten
Heb je stukje gelezenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Roken is wel heel leuk. De mensen die ik miste zijn nu allemaal al weer terug, op een enkeling na ...
Sorry vandaag ben ik niet "chill", was dacht ik wel duidelijk aan mijn posts te zienquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gast Chill! voel je niet zo aangesproken![]()
9 vd 10 keer gaat het gewoon over de gespeelde wedstrijden.
mja vanavond maar ff de wii pakkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry vandaag ben ik niet "chill", was dacht ik wel duidelijk aan mijn posts te zien
you know where you can find mequote:Op donderdag 17 januari 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry vandaag ben ik niet "chill", was dacht ik wel duidelijk aan mijn posts te zien
Boxenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja vanavond maar ff de wii pakkenkan je al je agressie kwijt met bowlen
Gelukkig wel!quote:
tot morgen WL!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga er ieder geval vandoor
whaha, dat heb ik nou ook altijd weet je dat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Boxen![]()
Ben door een goede vriendin (die voor het eerst achter een Wii zat) ingemaakt met bowlen,
dat doe ik voorlopig dus ook niet meer met haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |