Het geheim van een opgeruimd bureau: niks er op leggen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
zio maar is naar huis
Heb mn boven kant van bureau opgeruimd .....
nooit geweten dat ik zoveel ruimte had
(nu moet je alleen niet mn la opentrekken)
inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:51 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Het geheim van een opgeruimd bureau: niks er op leggen!
Maareh, ik ga er zo ook vandoor. Weer een dag naar de klote!
Wie heeft het over wedstrijden? je kan toch ook gewoon over andere dingen mbt voetbal pratenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik bedoelde meer, van hoe kan je nou meepraten over een wedstrijd als je er niets van hebt gezien ?
niet dat je de regels niet kent ofzo
Zo, time to go! De ambtenarenmentaliteit RULEZZZZZZZZ!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie heeft het over wedstrijden? je kan toch ook gewoon over andere dingen mbt voetbal praten
Ik moet er nog 40 ofzo hoorquote:
mja de Cameras zien alles zoals het is. fantastisch tochquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:50 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Omdat wedstrijden ook maar onderhevig zijn aan perceptie. De een ziet een overtreding, de ander een schwalbe. De een vind het buitenspel, de ander een goal. En als je Louis van G mag geloven kan hij veldoverwicht en pure klasse zien van zijn ploeg, terwijl ze dik verdiend verloren hebben volgens de rest van de wereld. niks objectiefs aan ...
Kutquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:59 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Zo, time to go! De ambtenarenmentaliteit RULEZZZZZZZZ!!!!!!!!
Gast Chill! voel je niet zo aangesprokenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie heeft het over wedstrijden? je kan toch ook gewoon over andere dingen mbt voetbal praten
Heb je stukje gelezenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Roken is wel heel leuk. De mensen die ik miste zijn nu allemaal al weer terug, op een enkeling na ...
Sorry vandaag ben ik niet "chill", was dacht ik wel duidelijk aan mijn posts te zienquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gast Chill! voel je niet zo aangesproken![]()
9 vd 10 keer gaat het gewoon over de gespeelde wedstrijden.
mja vanavond maar ff de wii pakkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry vandaag ben ik niet "chill", was dacht ik wel duidelijk aan mijn posts te zien
you know where you can find mequote:Op donderdag 17 januari 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry vandaag ben ik niet "chill", was dacht ik wel duidelijk aan mijn posts te zien
Boxenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja vanavond maar ff de wii pakkenkan je al je agressie kwijt met bowlen
Gelukkig wel!quote:
tot morgen WL!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga er ieder geval vandoor
whaha, dat heb ik nou ook altijd weet je dat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Boxen![]()
Ben door een goede vriendin (die voor het eerst achter een Wii zat) ingemaakt met bowlen,
dat doe ik voorlopig dus ook niet meer met haar
slecht hoor :pquote:
* Dr.Droxz nog veeeeeeeeeeul minder zin heeftquote:
zoiets?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
ik ook geen zin,
maar dat heb ik al lang niet meer
31 JANUARI WORDT MN LEASE AUTO AFGELEVERD![]()
![]()
![]()
![]()
waarom maakte ik die grap 5 min geleden al tegen een nieuwe collega?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |