Gezellige beesten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze zitten wel meestal op mekaar als ze paren dus....
hahahaquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
komt je baas binnen
""zo wat ben jij aan het doen ?"
"nou ik google ff voor homo kikkers "
Zakdoekje nodig?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:52 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Met die irritante klap dingen als AZer ben je sowieso opvallend
wtfquote:
whahahaquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
hahaha
Deed de mijne ook vanmorgen... "waar zit jij godver naar te kijken"
Ik lees nog eens na, hoe die joden van jou vreselijk zijn ingemaakt gister
whahahahqaquote:
Ha! Mijn baas loopt regelmatig lang. Hij kwam eens bij mij aan mijn buro zitten met de vraag: "hee, kan jij wel bij je Gmail? Ik wordt geblokkeerd door de proxy!" Misschien was het een subtiele hint, dat ik eens iets moest gaan doen ofzo, maar ja, ik had niks te doen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
komt je baas binnen
""zo wat ben jij aan het doen ?"
"nou ik google ff voor homo kikkers "
Bekend verhaalquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaha![]()
inwrijven bij collegas is leuk. als ik dat doe hier bij een collega, krijgen we vet ruzie haha.
maja kan het niet laten heh ? ...![]()
![]()
LOLquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaha![]()
inwrijven bij collegas is leuk. als ik dat doe hier bij een collega, krijgen we vet ruzie haha.
maja kan het niet laten heh ? ...![]()
![]()
of ze denken lynda is gewoon eigewijs. daar brandt ik mn vingers niet aanquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Bekend verhaal![]()
1 vrouw tegen 4 man... vind het alleen zo jammer dat ze vaak na 3 zinnen uitgeluld zijn![]()
ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:46 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ha! Mijn baas loopt regelmatig lang. Hij kwam eens bij mij aan mijn buro zitten met de vraag: "hee, kan jij wel bij je Gmail? Ik wordt geblokkeerd door de proxy!" Misschien was het een subtiele hint, dat ik eens iets moest gaan doen ofzo, maar ja, ik had niks te doen.
BA:Ik kijk nog regelmatig naar the A-team tijdens het eten! Woo hoo!
Nee zijn typische gevalletjes van ik ben 020'er omdat de helft van Nederland het ook isquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of ze denken lynda is gewoon eigewijs. daar brandt ik mn vingers niet aan![]()
vond altijd gaaf hoe ze die autos ombouwde enzoquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook
en kwam er gisteren achter dat het sochtends op 13th street wordt uitgezonden , dus dubbelop![]()
![]()
das typisch een AZ opmerking!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee zijn typische gevalletjes van ik ben 020'er omdat de helft van Nederland het ook is
Nooit stadion van binnen gezien, gaat het slecht hoor je ze niet, vraag ze wat over het verleden en ze weten nietszoals elk 020'er dus
![]()
Dat gaat dan zo:quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Bekend verhaal![]()
1 vrouw tegen 4 man... vind het alleen zo jammer dat ze vaak na 3 zinnen uitgeluld zijn![]()
ik vond mcgyver persoonlijk leuker.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vond altijd gaaf hoe ze die autos ombouwde enzo
Mag jij vindenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das typisch een AZ opmerking!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |