quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:52 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Dagje forum vandaag, ik heb me de blubber gewerkt de afgelopen weken...
Vandaag een beetje van Nescafe en een beetje van mezelf
quote:
Warm inderdaad, maar vandaag met een stralend zonnetjequote:Op donderdag 17 januari 2008 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Warm? Regenachtig?
Fine by me.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:59 schreef DaMart het volgende:
Dat is wel een hele grote misschien in de TT!
Ik ben ietwat jaloers.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Warm inderdaad, maar vandaag met een stralend zonnetje
Vragen wij (users) zich ook weleens af...quote:
Dit is het nieuwe BeF.quote:
je zit hier in de mod kweekvijver jaquote:
Anders ik wel...quote:
En jij vist?quote:
Lijkt er verdacht veel op ja....quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
je zit hier in de mod kweekvijver ja
dit is echt erg jahquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
je zit hier in de mod kweekvijver ja
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Warm inderdaad, maar vandaag met een stralend zonnetje
Koffie tankenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:06 schreef BrandX het volgende:
Ik ga me maar eens opmaken om naar kantoor te gaan. Eerst tanken, want gister ging het benzinelampje ineens branden
Ohja! Dat moet ik zondag ook nog even doen. *Mental note.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:06 schreef BrandX het volgende:
Ik ga me maar eens opmaken om naar kantoor te gaan. Eerst tanken, want gister ging het benzinelampje ineens branden
geloof me of niet, maar het grootste deel is echt puur toeval.quote:
Gekke FA's.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:08 schreef buzzer het volgende:
geloof me of niet, maar het grootste deel is echt puur toeval.
Maar ik vis wel ja
doet me denken aan een stukje uit monthy python * heel idioot stuk *quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
geloof me of niet, maar het grootste deel is echt puur toeval.
Maar ik vis wel ja
Ik niet eigenlijk...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kuukske ik zie jou nog wel Mod worden
quote:
Maar gisteren was het hier ook maar naadje, weinig regen, maar wel van die verschikkelijke Nederlandse motregen die ook hier uren en uren kan duren.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[afbeelding] ZOOOOON ik wil ook zon.......
Ik weet het niet. Hangt van het subforum af.quote:
volgens mij iedereen die hier postquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kuukske ik zie jou nog wel Mod worden
Geeft je gelijk het gevoel alsof je terug in nederland bent. * aan je ref te zien *quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar gisteren was het hier ook maar naadje, weinig regen, maar wel van die verschikkelijke Nederlandse motregen die ook hier uren en uren kan duren.
Wat doet 'ie?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:11 schreef DaMart het volgende:
Sjowhan!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:13 schreef murp het volgende:
[..]
volgens mij iedereen die hier post
alleen kom je dan wel in de wachtkamer te staan
Laatmaar. Ik weet het alquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Wat doet 'ie?
Ik dacht dat je ooit had gezegd sowieso geen mod te willen zijn/worden...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hangt van het subforum af.
meaning of lifequote:Op donderdag 17 januari 2008 09:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
doet me denken aan een stukje uit monthy python * heel idioot stuk *![]()
Find the fish , van "meaning of life "
Dat zal wel meevallen. Ik post al sinds deel 2 mee. Met een klein dipje dan de afgelopen maandenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:13 schreef murp het volgende:
dus wie de FiPo heeft heeft veel meer kans om mod te worden en ga zo maar door
hiervan misschien iets voor je?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hangt van het subforum af.
Dan heb je jouw kansen weer wat groter gemaakt met je FiPo in deze KSC!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:13 schreef murp het volgende:
[..]
De Grafkelder....quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:16 schreef murp het volgende:
[..]
hiervan misschien iets voor je?
http://forum.fok.nl/index/list_archives
ik ga voor FAquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je jouw kansen weer wat groter gemaakt met je FiPo in deze KSC!
weest optimistisch weken klinkt leukquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:16 schreef murp het volgende:
[..]
hiervan misschien iets voor je?
http://forum.fok.nl/index/list_archives
ik zie het al voor me als mod al die geschonden topics op slot zettenquote:
En dan zijn er ook nog mensen die pas mee gaan posten hier als ze al mod zijn!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Ik post al sinds deel 2 mee. Met een klein dipje dan de afgelopen maanden.
ja komt omdat mods ze hier naar toe trekken mods <3 mods ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan zijn er ook nog mensen die pas mee gaan posten hier als ze al mod zijn!
*kuch"quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:13 schreef murp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja komt omdat mods ze hier naar toe trekken mods <3 mods ?
dat dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er worden vast stiekum TR's geplaatst, waarin elke mod wordt opgeroepen zich hier te melden...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
achter de schermen staat een topic en daarin staat dat je hier moet postenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:23 schreef OA het volgende:
[..]
Er worden vast stiekum TR's geplaatst, waarin elke mod wordt opgeroepen zich hier te melden...
hmjah, dat gevoel kan ik prima missenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geeft je gelijk het gevoel alsof je terug in nederland bent. * aan je ref te zien * [afbeelding]
* Het_hupt mee eens isquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:23 schreef OA het volgende:
[..]
Er worden vast stiekum TR's geplaatst, waarin elke mod wordt opgeroepen zich hier te melden...
laat eens horen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef buzzer het volgende:
Zo even een lekker muziekje erbji opgezet
En, hoe bevalt je Vista?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef buzzer het volgende:
Zo even een lekker muziekje erbji opgezet
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:24 schreef murp het volgende:
[..]
achter de schermen staat een topic en daarin staat dat je hier moet posten [afbeelding]
Zo ging het bij mij dus wel zo ongeveerquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:24 schreef murp het volgende:
[..]
achter de schermen staat een topic en daarin staat dat je hier moet posten
je wordt als mod alle kanten op gestuurdquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij dus wel zo ongeveer.
Ja, een uur later werd ik naar de PUB-SC gestuurd. Ik heb maar gedaan alsof ik dat bericht niet gezien hebquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:28 schreef murp het volgende:
[..]
je wordt als mod alle kanten op gestuurd
Valt er trouwens nog wat te beleven in TTK LPT?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, een uur later werd ik naar de PUB-SC gestuurd. Ik heb maar gedaan alsof ik dat bericht niet gezien heb.
Het doet zijn naam eer aan... er wordt langzaam gepraatquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Valt er trouwens nog wat te beleven in TTK LPT?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, een uur later werd ik naar de PUB-SC gestuurd. Ik heb maar gedaan alsof ik dat bericht niet gezien heb.
Het valt me voor de rest wel mee eigenlijk, alleen een stuk omslachtiger hier en daar dan XPquote:
Heb jij nog meer computers thuis, waarvan 1 voorzien van XP?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het valt me voor de rest wel mee eigenlijk, alleen een stuk omslachtiger hier en daar dan XP
Grafisch wel veel mooier. Alleen het gekut om het mijn getweakte modem te laten vinden de eerste keer, dat was wat minder prettig.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het valt me voor de rest wel mee eigenlijk, alleen een stuk omslachtiger hier en daar dan XP
Grafisch wel veel mooier. Alleen het gekut om het mijn getweakte modem te laten vinden de eerste keer, dat was wat minder prettig.
oja, je komt uit 1969quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=fsAvWMhJRSA
zoeken gaat ook lekker makkelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
In verkenner kun je nu in de adresbalk de vorige mappen lekker aanklikken, vindt ik wel gemakkelijk
idd, ik moet wel bekennen dat ik Vista in de XP look draaiquote:
Ik vind het anders best hippe muziek voor een ouwe lulquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:35 schreef murp het volgende:
[..]
oja, je komt uit 1969![]()
touwens ben ik zaterdag mog in B'wijk geweest
ja, ik heb echt nergens problemen mee, ja alleen werkt mn oide webcam nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En er is meer Vista compatible dan je denkt
en ik draaide XP in vista-lookquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, ik moet wel bekennen dat ik Vista in de XP look draai![]()
En er is meer Vista compatible dan je denkt
ja, ik vind het niet onaardig hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik vind het anders best hippe muziek voor een ouwe lul
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, een uur later werd ik naar de PUB-SC gestuurd. Ik heb maar gedaan alsof ik dat bericht niet gezien heb [afbeelding].
klinkt goedquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=fsAvWMhJRSA
hier komt vista er niet in voordat ,quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Hier komt Vista er (nog) niet in totdat Ms ook toelaat dat 3rd party drivers (voor geluidskaarten) ook (goed) aangeroepen worden
leuke kloon naamquote:
draaide hier metteen goed, ik kon zo doorgaan met het rippen van grammafoonplatenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Hier komt Vista er (nog) niet in totdat Ms ook toelaat dat 3rd party drivers (voor geluidskaarten) ook (goed) aangeroepen worden
Die heb ik ook wel, eigenlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:56 schreef Kuukske het volgende:
Ineens had ik nuttige zaken te verrichten.
dat was de uitspraak die ik zochtquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:57 schreef DaMart het volgende:
Hier komt Vista er pas op als de systeembeheerder er aan toe is.
En thuis pas als ik echt niet anders meer kan... zolang XP werkt, werkt het.
Hehe. Maar doen? HO MAAR.quote:
(N)iemand?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij nog meer computers thuis, waarvan 1 voorzien van XP?
En krijg jij dit samen in een netwerk?
Ik ga weer een nieuwe poging doen. In ieder geval over half uurtje even taart eten met collega'squote:
ik heb geen flauw idee wat je vraag isquote:
Ik heb een pc met XP en een laptop met Vista.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee wat je vraag is
Mijn andere PC blijft ook lekker op Vista draaien, maar nieuwe PC's worden tegenwoordig standaard met Vista geleverd. Ik heb wel laten upgraden naar Ulimate. Die home zooi hoef ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:57 schreef DaMart het volgende:
Hier komt Vista er pas op als de systeembeheerder er aan toe is.
En thuis pas als ik echt niet anders meer kan... zolang XP werkt, werkt het.
vraag het ff aan Jo)lz als hij hier is, die weet het wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een pc met XP en een laptop met Vista.
Beide hangen ze aan een router, maar het is onmogelijk (voor mij althans) om ze samen in een netwerk te krijgen...
misschien is dit iets?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
Beide hangen ze aan een router, maar het is onmogelijk (voor mij althans) om ze samen in een netwerk te krijgen...
Smakelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef DaMart het volgende:
Ik ga weer een nieuwe poging doen. In ieder geval over half uurtje even taart eten met collega's.
Ohja, van dat afbakspul met pesto? Da's verrukkelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:14 schreef Aarti het volgende:
breekbrood van appie, errrrrrug lekker
Je vindt 38 al oud?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik vind het anders best hippe muziek voor een ouwe lul
Mijn man en kids hebben XP en ik heb een laptop met vista, allemaal op de zelfde router.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
Doe ik als ik er niets opschiet met de info van Murpquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
vraag het ff aan Jo)lz als hij hier is, die weet het wel.
Ga ik dus proberen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:12 schreef murp het volgende:
[..]
misschien is dit iets?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1245567
vage bende...quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn man en kids hebben XP en ik heb een laptop met vista, allemaal op de zelfde router.
Ik kan wel bij mijn man in de pc via de laptop, maar andersom niet.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:39 schreef cablegunmaster het volgende:
Sterkte met je router probleem als je de oplossing weet kun je die dan ff pmmen?
hackerquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
Zou het ook wel willen weten, alhoewel ik hier geen probleem mee heb.
Zolang ik maar overal in kom.
Hier een xp en een vista pc aan een switch ze zien elkaar gewoonquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
koffie? iedere pc liefhebber heeft op zijn tijd een kopje koffie nodigquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:04 schreef buzzer het volgende:
We zijn hier in DIG beland
Klopt net nog een koffie gedronkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
koffie? iedere pc liefhebber heeft op zijn tijd een kopje koffie nodig
ho ho.quote:
ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
koffie? iedere pc liefhebber heeft op zijn tijd een kopje koffie nodig
kerstmanquote:
wat moet je doen als het druk word? Kopierenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Het moet nu niet ineens druk worden op het werk.
Geen idee... ik had eerst alleen een pc en verder niets...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hier een xp en een vista pc aan een switch ze zien elkaar gewoon![]()
Doet die router het normaal wel bij xp+xp?
Capp, als het mag.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kerstman![]()
koffie?
ik kreeg laatst 2 bonnen van de NS opgestuurd omdat u lid bent van de NS korting krijgt u hierbij 2 koffie bonnen , te gebruiken in de kiosk van de NS voor Koffie chocolade melk of thee
gister een heerlijk bakkie koffie van de NS gehadviel nog best te zuipen
![]()
Gebeurt hier wel vaker. Voor je het weet zitten we ineens weer in TRV of F&F...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:04 schreef buzzer het volgende:
We zijn hier in DIG beland
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat moet je doen als het druk word? Kopieren?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Capp, als het mag.
Zaten er ook geen bonnen op de DE pakken? Gratis koffie bij de NS kiosk?
Misschien was dat ook al weer een poosje terug. ik vind de koffie wat sterk bij de NS.
Delegeren Kuukske, delegeren, laat die anderen je werk doen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Ach, heb je wat te doenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Het moet nu niet ineens druk worden op het werk [afbeelding].
Ik heb heerlijke ontbijtkoek opquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:17 schreef DaMart het volgende:
Dat was een heerlijke appeltaart die ik had uitgezocht voor taartmoment op werk [afbeelding].
O zo.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Geen idee... ik had eerst alleen een pc en verder niets...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Idd. Nu een pc en een laptop, waarop tegelijk internetten mogelijk is!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
O zo.
Die had je dus op de router staan en nu 2 pcs op de router![]()
Ze kunnen allebei tegelijk internetten nu maar geen bestanden overzetten enzo.
Moet wel kunnen met sommige routers maar jij gebruikt gewoon de standaard multi pc modem heb ik het idee.
Toch maar een switchje kopen![]()
Lokaal zo`n 20 euro.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Switch_(hardware)quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:27 schreef OA het volgende:
[..]
Idd. Nu een pc en een laptop, waarop tegelijk internetten mogelijk is!
Ik heb er verder totaal geen verstand van. Heb een router gekregen bij mij abonnement van Tiscali.
Wat is een switch btw?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Even douchen en dan ff naar de super
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:12 schreef cablegunmaster het volgende:
wat moet je doen als het druk word? Kopieren?
Eerlijk waar? Schandelijkquote:
Idem, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben toe aan weekend. Echt. Poeh. En het is nog een druk weekend ook, wat er aan zit te komen.
Om 11.00 jaquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eerlijk waar? Schandelijk. Studenten van tegenwoordig.
Leerschuw tuig!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eerlijk waar? Schandelijk. Studenten van tegenwoordig.
Ik heb ook wel erg veel trekquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:05 schreef OA het volgende:
Idem, eigenlijk wel.
Ik kan dat echt niet, zo lang in bed blijven liggen, laat staan tot die tijd slapen...quote:
Ik kan dat ook niet meer. In het weekend sta ik vaak om 7 uur op en kruip dan later nog ff terugquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:06 schreef OA het volgende:
Ik kan dat echt niet, zo lang in bed blijven liggen, laat staan tot die tijd slapen...
Trek. Ah, dat is het!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb ook wel erg veel trek. Misschien dat ik daarom zo weinig fut heb om iets te doen.
Terugkruipen doe ik al helemaal niet. Dan kom je weer zo gaar uit je bed...quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet meer. In het weekend sta ik vaak om 7 uur op en kruip dan later nog ff terug.
Nah. Valt wel meequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:08 schreef OA het volgende:
Terugkruipen doe ik al helemaal niet. Dan kom je weer zo gaar uit je bed...
Me2. Gelukkig nog 2 dagen werken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben toe aan weekend. Echt. Poeh. En het is nog een druk weekend ook, wat er aan zit te komen.
Ik heb geen gordijnen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Valt wel mee. Gordijnen open, naar buiten turen. Lekker liggen.
hier net zoquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet, zo lang in bed blijven liggen, laat staan tot die tijd slapen...
Kwestie van gewenningquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet meer. In het weekend sta ik vaak om 7 uur op en kruip dan later nog ff terug.
Je hebt het maar zwaar als student...quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Kwestie van gewenning![]()
Nee hoor, ik lag er pas om 2 uur af vannacht. Dan wil ik altijd wel even langer slapen dan normaal. De dagen ervoor moest ik er ook steeds vroeg uit.
Haha, af en toe wel ja. Maar mij zul je niet horen klagen hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:43 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt het maar zwaar als student...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, af en toe wel ja. Maar mij zul je niet horen klagen hoor![]()
Ja toch?! Ik ga echt niet van de daken schreeuwen dat het allemaal zo zwaar en moeilijk is. Ik ben blij dat me deze kans geboden wordt, en ik geniet er met mate vanquote:
Groot gelijk heb je idd...quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja toch?! Ik ga echt niet van de daken schreeuwen dat het allemaal zo zwaar en moeilijk is. Ik ben blij dat me deze kans geboden wordt, en ik geniet er met mate van
Ga kijken dan!quote:
Kijk maar uit danquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:37 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, die spekpannenkoek was dus echt niet te eten.
Was zelfs collega vorige keer van ziek geworden, dus ik ben erg benieuwd.
Pannenkoeken zijn sowieso niet te vreten...quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:37 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, die spekpannenkoek was dus echt niet te eten.
Was zelfs collega vorige keer van ziek geworden, dus ik ben erg benieuwd.
Dat dan weer welquote:
Pannenkoeken zijn lekker!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn sowieso niet te vreten... [afbeelding]
met een maximum van een per jaarquote:
ik ben overgestapt op espresso, dat is wel beterquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:49 schreef OA het volgende:
Je hóéft het natuurlijk niet te drinken...
Dat klinkt niet geheel vervelendquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben overgestapt op espresso, dat is wel beter
maar ik bedoel zo een lekkere kop koffie, versgemalen bonen, heerlijk kruidig
daaaaaaar heb ik trek in
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:40 schreef Pheno het volgende:
Die laatste zin deed het 'm he?
Ik val helemaal in het zwarte gat momenteelquote:
quote:
quote:
Too badquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:12 schreef OA het volgende:
Niets meer aan het handje btw...
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:00 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:14 schreef Pheno het volgende:
Kut, het ziekenhuis gaat niets meer voor me doen.
Sjonge jonge. Second opinion dan maar?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:14 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:14 schreef Pheno het volgende:
En gelijk of dat je hebt!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
achterlijke randidioten. Alsof je voor jan met de korte achternaam en je plezier dokters afloopt.
![]()
me vandaag trouwens de touwtiefus gewerkt, ik ga nu naar huis.
tis een gavequote:Op donderdag 17 januari 2008 19:05 schreef Tmaatje het volgende:
waarom valt dit topic steeds stil als ik gepost heb???![]()
Hoi BrandXquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:09 schreef BrandX het volgende:Tmaatje
*ben thuis, maar nog steeds pokkehumeur, want moe
quote:
Nou, ik wandel binnen.. en meteen wordt er gepraat over af rammelen. Dus kweenie!quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:13 schreef BrandX het volgende:
hoe is het nou hier zo al keuvelend op het wereld wijde web?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, ik wandel binnen.. en meteen wordt er gepraat over af rammelen. Dus kweenie!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, ik wandel binnen.. en meteen wordt er gepraat over af rammelen. Dus kweenie!
who the f*ck is A_A?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
that reminds me een bapaalde user genaamde A_A nog even flink af te rammelen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Alles nog heel bij jou?
[..]
who the f*ck is A_A?
admiraal anaal?
Jahoor. Ik weet niet of de bewuste A A user nog heel is?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
who the f*ck is A_A?
admiraal anaal?
A_A is toch een man?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:27 schreef PeZu het volgende:
juist die ja![]()
mijn ex die nu tegen mij is gekeerd![]()
Admiraal Anaal is je ex?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist die ja![]()
ja drom ook dequote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja drom ook de![]()
ik val idd op vrouwen ja
Hè?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:32 schreef PeZu het volgende:
ja drom ook de![]()
ik val idd op vrouwen ja
Mits interpunctie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:39 schreef cablegunmaster het volgende:
helder topic ^^
Denk dat een zeker iemand helderheid moet verschaffen
verhaaltje?
Jammerquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:38 schreef PeZu het volgende:
zomg de verwarring
ik grapte dus maar wat
Het ging meer om [KSC #664] Eerst koffie, daarna misschien werken...quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Was serieus bedoeld hoor, het kan toch niet zo zijn dat ze niets meer voor m doen ?
Omg. Sterkte enzo.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist die ja![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:39 schreef cablegunmaster het volgende:
helder topic ^^
Denk dat een zeker iemand helderheid moet verschaffen
verhaaltje?
toen het gebeurde neequote:Op donderdag 17 januari 2008 20:12 schreef BrandX het volgende:
eM!!! net wakker jongen?
Nee, dat nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:12 schreef BrandX het volgende:
eM!!! net wakker jongen?
douchenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:16 schreef Tmaatje het volgende:
wtf heb jij gedaan dat je dwars door een ruit heen valt , teveel gezopen ? geduwd ?![]()
oeps te laat ... toch niet gevochten ???![]()
"Slippery when wet"quote:
laminaat & water is gladder olie op een kutquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:21 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
OMG toch niet het zeepje laten vallen?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:21 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
OMG toch niet het zeepje laten vallen?
Sorry, kon het niet laten.quote:
Vraag Tmaatje of ze een foto plaatstquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:31 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten.![]()
Maar zonder flauwekul, je moet hard gevallen zijn te zien aan al die hechtingen, geen pezen iod beschadigd geraakt?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag Tmaatje of ze een foto plaatst
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:25 schreef eer-ik het volgende:
Hier is jullie working class hero weer
Alles goed Tmaatje ende M-to-the-P-to-the-motherfucking-G?
edit: en BrandX?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:30 schreef BrandX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rO3xrNlsgOE&feature=related
mijn oren, wat doejequote:Op donderdag 17 januari 2008 21:30 schreef BrandX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rO3xrNlsgOE&feature=related
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:37 schreef BrandX het volgende:
die tweede is nog leuker, dan doen ze I'm blue ladadi ladada
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:37 schreef BrandX het volgende:
die tweede is nog leuker, dan doen ze I'm blue ladadi ladada
Ja, iddquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier alles wel chill hoor! Ik las het van de week van je 'zeer ingewikkelde en enerverende' baan
Hey, as long as it delivers doo, who cares!
oh okeequote:Op donderdag 17 januari 2008 22:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis traditie bij de KSC om met regelmaat een paar keer door KSC-slotjes te posten
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis traditie bij de KSC om met regelmaat een paar keer door KSC-slotjes te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |