En dan zijn er ook nog mensen die pas mee gaan posten hier als ze al mod zijn!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Ik post al sinds deel 2 mee. Met een klein dipje dan de afgelopen maanden.
ja komt omdat mods ze hier naar toe trekken mods <3 mods ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan zijn er ook nog mensen die pas mee gaan posten hier als ze al mod zijn!
*kuch"quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:13 schreef murp het volgende:
[..]
volgens mij iedereen die hier post
alleen kom je dan wel in de wachtkamer te staan
dus wie de FiPo heeft heeft veel meer kans om mod te worden en ga zo maar door
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja komt omdat mods ze hier naar toe trekken mods <3 mods ?
dat dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er worden vast stiekum TR's geplaatst, waarin elke mod wordt opgeroepen zich hier te melden...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
achter de schermen staat een topic en daarin staat dat je hier moet postenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:23 schreef OA het volgende:
[..]
Er worden vast stiekum TR's geplaatst, waarin elke mod wordt opgeroepen zich hier te melden...
hmjah, dat gevoel kan ik prima missenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geeft je gelijk het gevoel alsof je terug in nederland bent. * aan je ref te zien * [afbeelding]
* Het_hupt mee eens isquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:23 schreef OA het volgende:
[..]
Er worden vast stiekum TR's geplaatst, waarin elke mod wordt opgeroepen zich hier te melden...
laat eens horen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef buzzer het volgende:
Zo even een lekker muziekje erbji opgezet
En, hoe bevalt je Vista?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef buzzer het volgende:
Zo even een lekker muziekje erbji opgezet
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:24 schreef murp het volgende:
[..]
achter de schermen staat een topic en daarin staat dat je hier moet posten [afbeelding]
Zo ging het bij mij dus wel zo ongeveerquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:24 schreef murp het volgende:
[..]
achter de schermen staat een topic en daarin staat dat je hier moet posten
je wordt als mod alle kanten op gestuurdquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij dus wel zo ongeveer.
Ja, een uur later werd ik naar de PUB-SC gestuurd. Ik heb maar gedaan alsof ik dat bericht niet gezien hebquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:28 schreef murp het volgende:
[..]
je wordt als mod alle kanten op gestuurd
Valt er trouwens nog wat te beleven in TTK LPT?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, een uur later werd ik naar de PUB-SC gestuurd. Ik heb maar gedaan alsof ik dat bericht niet gezien heb.
Het doet zijn naam eer aan... er wordt langzaam gepraatquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Valt er trouwens nog wat te beleven in TTK LPT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |