quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, een uur later werd ik naar de PUB-SC gestuurd. Ik heb maar gedaan alsof ik dat bericht niet gezien heb.
Het valt me voor de rest wel mee eigenlijk, alleen een stuk omslachtiger hier en daar dan XPquote:
Heb jij nog meer computers thuis, waarvan 1 voorzien van XP?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het valt me voor de rest wel mee eigenlijk, alleen een stuk omslachtiger hier en daar dan XP
Grafisch wel veel mooier. Alleen het gekut om het mijn getweakte modem te laten vinden de eerste keer, dat was wat minder prettig.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het valt me voor de rest wel mee eigenlijk, alleen een stuk omslachtiger hier en daar dan XP
Grafisch wel veel mooier. Alleen het gekut om het mijn getweakte modem te laten vinden de eerste keer, dat was wat minder prettig.
oja, je komt uit 1969quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=fsAvWMhJRSA
zoeken gaat ook lekker makkelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
In verkenner kun je nu in de adresbalk de vorige mappen lekker aanklikken, vindt ik wel gemakkelijk
idd, ik moet wel bekennen dat ik Vista in de XP look draaiquote:
Ik vind het anders best hippe muziek voor een ouwe lulquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:35 schreef murp het volgende:
[..]
oja, je komt uit 1969![]()
touwens ben ik zaterdag mog in B'wijk geweest
ja, ik heb echt nergens problemen mee, ja alleen werkt mn oide webcam nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En er is meer Vista compatible dan je denkt
en ik draaide XP in vista-lookquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, ik moet wel bekennen dat ik Vista in de XP look draai![]()
En er is meer Vista compatible dan je denkt
ja, ik vind het niet onaardig hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik vind het anders best hippe muziek voor een ouwe lul
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, een uur later werd ik naar de PUB-SC gestuurd. Ik heb maar gedaan alsof ik dat bericht niet gezien heb [afbeelding].
klinkt goedquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=fsAvWMhJRSA
hier komt vista er niet in voordat ,quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Hier komt Vista er (nog) niet in totdat Ms ook toelaat dat 3rd party drivers (voor geluidskaarten) ook (goed) aangeroepen worden
leuke kloon naamquote:
draaide hier metteen goed, ik kon zo doorgaan met het rippen van grammafoonplatenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Hier komt Vista er (nog) niet in totdat Ms ook toelaat dat 3rd party drivers (voor geluidskaarten) ook (goed) aangeroepen worden
Die heb ik ook wel, eigenlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:56 schreef Kuukske het volgende:
Ineens had ik nuttige zaken te verrichten.
dat was de uitspraak die ik zochtquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:57 schreef DaMart het volgende:
Hier komt Vista er pas op als de systeembeheerder er aan toe is.
En thuis pas als ik echt niet anders meer kan... zolang XP werkt, werkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |