3x woordwaardequote:Op woensdag 16 januari 2008 16:16 schreef OA het volgende:
Contrastvloeistof?
quote:
quote:
Moest ik weer zelf zoeken...quote:contrastvloeistof om bloedvaten en/ of organen beter zichtbaar te maken op de foto’s.
Preciesquote:
Dat is een ding dat zeker isquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:30 schreef Pheno het volgende:
Maar dommer word je er niet van
quote:
Ik stel mijn positieve beeld van jullie weer bij...quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, het komt niet aanwaaien hè
En Polenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:32 schreef Pheno het volgende:
Oh, en ik wil niet naar India
Ik wist het ook niet, vond zijn opmerking wel grappig?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:31 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Ik stel mijn positieve beeld van jullie weer bij...
Wellicht. Eerst mijn verslag lezen, daarna een leuke reactie geven en stemmen in de poll hierboven!quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, vond zijn opmerking wel grappig?
Stijg ik dan nu weer in je achting?
Lijkt me ook tof! Het probleem, heel veel lijkt me tofquote:
Lastig is dat hè?!quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof! Het probleem, heel veel lijkt me tof
Het is maal 2, dus rond de 3000pp is max. Hoe lang? Ligt weer geheel aan het geouwehoer op mijn werk, ze hebben wat vrije dagen afgepaktquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:44 schreef OA het volgende:
[..]
Lastig is dat hè?!![]()
Hoeveel wil je uitgeven? Hoe lang wil je weg?
3000 pp, is dat incl. wat je daar wilt uitgeven?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is maal 2, dus rond de 3000pp is max. Hoe lang? Ligt weer geheel aan het geouwehoer op mijn werk, ze hebben wat vrije dagen afgepakt
Lukt wel ja. Er stond nog een anti-anti-rook topic open en er zijn twee topics over friese mamma's die hun kinderen willen opvoeden door de horeca vroeger te laten sluiten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:57 schreef OA het volgende:
Hoi Papiertje.
Onlangs nog een beetje kunnen rellen in WFL of POL?
Wel thuisquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:00 schreef OA het volgende:
Zo. 1700 uur. Tijd om de pc uit te zetten!
Avondquote:
Hadden ze geen koffie?quote:
Tja, nou ja, dat was Japan ongeveer wel. Het kan alleen maar goedkoper worden denk ik maarquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
3000 pp, is dat incl. wat je daar wilt uitgeven?
Tuig is het.
Ik heb een folder er vanquote:
Al hadden ze koffie, dan nog dronk ik het nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hadden ze geen koffie?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:42 schreef Pheno het volgende:
Scandinavie trekt me ook wel. Zucht. Waarom waren niet meer landen als Polen, dan was de keus wat makkelijker
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
Costa Rica met gehuurde 4WD lijkt me ook tof. En fototechnisch gezien ook leuk.
Zeker om deze tijdquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:36 schreef Aarti het volgende:
hai!
probeer hier in te pakken, genoeg gewerkt voor vandaag!
Vind ik ook. Hop, naar huis jij!quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:36 schreef Aarti het volgende:
hai!
probeer hier in te pakken, genoeg gewerkt voor vandaag!
nog even dit!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hop, naar huis jij!
Lekkerquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
Wraps ftw
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:05 schreef Aarti het volgende:
ik ga NU NU NU
idd, gaat nergens overquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Wa'n kuttopic.
Eenschquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Wa'n kuttopic.
Bij 666 toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef Kuukske het volgende:
Opheffen dan maar?
Oké. Tof.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
Bij 666 toch?
Ik ga naar Toscanequote:Op woensdag 16 januari 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
*bladert reissites door
U heeft dode koe gegeten?quote:
Is ook tof. Als je ooit nog eens een ander stukje Italie wilt: sicilie is ook leuk, wel een auto huren danquote:
Dankomen jullie niet meer?quote:
Dat is bijna 3 maanden onbetaalde vakantie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef JortK het volgende:
/Ik heb 2900 euro aan contanten naast me liggen
Nee, dan mailen we heatwavequote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dankomen jullie niet meer?
Nu niet meer dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef JortK het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is bijna 3 maanden onbetaalde vakantie.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is bijna 3 maanden onbetaalde vakantie.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:21 schreef DaMart het volgende:
Hey Jort, kijk eens! Daar vliegt een eend achterstevoren!
[..]
Nu niet meer dus
Wat pheno zegt over HeatWave.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dankomen jullie niet meer?
Ik woon goedkoopquote:
Volgens mij wonen hier genoeg MODs om heatwave te overrulen.quote:
Wel een goede doorluchting van het huis op die manierquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tussen wat opgestapelde gesorteerde pallets?
Danny leest wel mee, ben ik van overtuigdquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij wonen hier genoeg MODs om heatwave te overrulen.
Ik mis alleen Danny zelf nog.
Ik meen het ook allemaalquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met pallets? Is dat het nieuwste mode accessoire?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tussen wat opgestapelde gesorteerde pallets?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens afwassen, dat moet ook maar eens gebeuren.
Zoveel uur breng jij hier ook wel door per week, waarde Phenoquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik meen het ook allemaal
Die werkt 100 uur per week
2 stukken dode koe zelfsquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
U heeft dode koe gegeten?
girorekening 7298765 tnv BrandX Den Haagquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef JortK het volgende:
HWquote:
I'll deal with him singlehandedly, als mede GC modquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Danny leest wel mee, ben ik van overtuigd
Je hebt geen afwasmachine?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens afwassen, dat moet ook maar eens gebeuren.
Geen idee, ik haakte gewoon in op een eerdere opmerkingquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met pallets? Is dat het nieuwste mode accessoire?
Nee oude grap.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met pallets? Is dat het nieuwste mode accessoire?
boh gekquote:
Uit de tijd van de gulden?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt geen afwasmachine?
Ik zie hetquote:
ongelovelijk, wat een zaadkloonquote:
Twee man, dus niet al te veel afwas. Je moet het wel elke dag doen, anders stapelt het zich opquote:
Dat zou betekenen dat het zich nog vermenigvuldigen kan. Laten we hopen van niet.quote:
Ja en loopt het wegquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee man, dus niet al te veel afwas. Je moet het wel elke dag doen, anders stapelt het zich op
Ik ook niet. Ik maak dan ook zo min mogelijk afwas.quote:
dan ben je bij deze gpwned wie unne n00b, want ik heb geen kloonsquote:
Dat is het bestequote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik maak dan ook zo min mogelijk afwas.
ik ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ben je bij deze gpwned wie unne n00b, want ik heb geen kloons
Zitten te lurkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:12 schreef Pheno het volgende:
Zo, de kloons have left the building
ook bestquote:
hoe is't met je lichamelijke gesteldheid?quote:
Ik leef nogquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hoe is't met je lichamelijke gesteldheid?
Ben al weg hoorquote:
hoi !!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef crossover het volgende:
goedenavond!!!!!!!!!
het lokt niet echt nee.quote:
quote:
One mod gone, a lot to goquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
**** 60000ste post ****
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
**** 60000ste post ****
Als het woord rukken of fappen voorkomt ben je uiteraard verdachte nummer 1quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Terwijl ik kids aan het trainen was. Right
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:54 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Als het woord rukken of fappen voorkomt ben je uiteraard verdachte nummer 1
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:54 schreef JortK het volgende:
Als het woord rukken of fappen voorkomt ben je uiteraard verdachte nummer 1
ik ook, ik lul ook maar gewoon mee maar heb eigenlijk geen idee waar ik het over hebquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
fappen, ik vraag me echt af waar dat woord van afgeleid is
Fery Active Personquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
Zoals verder iedereen hier ???quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef JortK het volgende:
[..]
ik ook, ik lul ook maar gewoon mee maar heb eigenlijk geen idee waar ik het over heb
Ok. Dank.quote:
quote:Tanken voor 3 cent de liter!
Voor eventjes was ze de heldin van Duitsland: de tankbediende die de benzineprijs verlaagde naar drie cent per liter.
Rond middernacht kreeg Britta Filary de gebruikelijke prijsaanpassing van het hoofdkantoor door. En ja, de 20-karige meid fronste wel even de wenkbrauwen toen daar stond dat de nieuwe prijs vanaf middernacht drie cent per liter benzine, super en diesel was.
Maar orders zijn orders! En bovendien bleef een correctie van de baas uit. 'We dachten dat het wel zou kloppen'.
De eerste klanten van de tankstelle in Iserlohn (rechtsonder Dortmund) konden hun ogen niet geloven toen ze de teller op de pomp zagen lopen, zo schrijft Bild. Een half uurtje na de spectaculaire aanbieding stroomden de auto's van alle kanten toe.
Wagens draaiden om, iedereen wilde het aan de pomp controleren. Rond drie uur 's nachts was het zo'n gekkenhuis dat de politie ingreep en de weg en het tankstation afsloot.
De bazin van de pomp was 'not amused' toen bleek dat de meiden voor 10.000 euro benzine hadden weggegeven. Ontslag op staande voet volgde voor het duo. 'Schade eigentlich...', schrijft Bild treurig. Britta was even een heldin..
Ja of natuurlijk het geluid wat er te horen is wanneer men op de handkar gaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
jogie is een andere usertquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:03 schreef Tmaatje het volgende:
goet gedaan jogie
ik zou eens naar de dokter gaan als ie echt "fapfap" doet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja of natuurlijk het geluid wat er te horen is wanneer men op de handkar gaat.
OMG blondquote:
Ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fucking mooi gek! Ik zou ook omdraaien
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou eens naar de dokter gaan als ie echt "fapfap" doet.
Hehe, ja dan loopt 'ie aanquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou eens naar de dokter gaan als ie echt "fapfap" doet.
Ik ook niet want ik heb een tankpasquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet
Ik heb er echt geen baat bij.
0.03 denk ikquote:
Ik moet ook zo'n ding hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik heb een tankpas
wJzquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik heb een tankpas
Het heeft één nadeel: Ik kan alleen maar bij een Shell tankenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik moet ook zo'n ding hebben
Mwah, als het gratis is dan tank ik overal wel hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Het heeft één nadeel: Ik kan alleen maar bij een Shell tanken
Gelukkig is dat voor mij 5 minuten rijden. En met de airmiles was ik af en toe mijn auto.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Het heeft één nadeel: Ik kan alleen maar bij een Shell tanken
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo ouddd
Hoe oud is U eigenlijk?
[ afbeelding ] En sjorhan klikt niet, dan moet het sjorhand worden
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:26 schreef Tmaatje het volgende:
[quote]Op woensdag 16 januari 2008 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
Hoe oud is U eigenlijk?
te oud om te fappen....![]()
Bij deze gereageerdquote:
Whehehequote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
zo goed vind ik het topic niet, nieuw gipsplaatje ervoor lijkt me
voor mijn gevoel redelijk maar dat dacht ik de vorige keer ook.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef dndiek het volgende:
Hee M-m, hoe ging je tentamen??
ja best wel hoor, maar ik heb het even druk met multitaskenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Komen er hier nog mensen langs of helemaal niet?
Goede bezigheid welquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja best wel hoor, maar ik heb het even druk met multitasken
dat kunnen mannen heul niet!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja best wel hoor, maar ik heb het even druk met multitasken
ik multi task momenteel zelfs nog met 1 armquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat kunnen mannen heul niet!
Zal wel goed druk zijn inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef dndiek het volgende:
Ik ben toch blij dat ik geen VBL-mod meer ben merk ik vanavond
Dan ben je een grotequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik multi task momenteel zelfs nog met 1 arm
ik hoef niet te weten waar je met je andere zitquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik multi task momenteel zelfs nog met 1 arm
deze man is er enig inquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat kunnen mannen heul niet!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoef niet te weten waar je met je andere zit
Krijg niet eens een relletje aan de gangquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zal wel goed druk zijn inderdaad
ja enig als in uniekquote:
Dat laatste dacht ik inderdaad. Maar enig als in uniek klinkt wel beterquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja enig als in uniek
Niet als in: oh meid wat enig
quote:
ik zag het ja, pfffffffquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Krijg niet eens een relletje aan de gang
Verder prima uitslagen vanavond, maar wat een zooi
Auw maar dan moet je ook niet door ruiten heen donderenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
door een ruit heen gedonder met mijn rechterarm
paar diepe vleeswonden etc etc
kon je dat niet eerder vertellenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Auw maar dan moet je ook niet door ruiten heen donderen
Kon je dat zelf niet bedenken dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
kon je dat niet eerder vertellen_!
ik had me al bedacht drom zijn het maar een paar erg diepe vleeswonden ipv ergerquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kon je dat zelf niet bedenken dan?
wat is er precies gebeurd dan eigenlijk?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had me al bedacht drom zijn het maar een paar erg diepe vleeswonden ipv erger
kon nog redelijk zover mogelijk wegvallen_!
mr pezu dacht, aah lekker douchenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat is er precies gebeurd dan eigenlijk?
Ga door ik wil elk bloederige detailquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
mr pezu dacht, aah lekker douchen
normaal heb badslipper en handdoek klaar liggen maar die vergat, hoofd is er niet helemaal bij (wel nuchter btw)
ik loop na het douchen, rustig nd mijn was/kleding kamer om een handdoek t escoren
ik ben er bijna, glibber & glij, bene gaan heen weer alsof het een tekenfilm is
ik moeilijk bewegen om overeind te blijvn en van het gals weg 9naast de deur zit een raam)
maar helaas
bam, keihard op mijn rug, elleboog/arm door het glas, en kop keihard op de grond
ik voel eerst alleen mijn rug & hoofd en zie niks aan mijn arm, ik denk pff mazzel
ik kijk nog eens, de vellen hangen eraan en kijk zo mijn arm in
de rest zal ik je besparen
FOTO'S ALLEN VD DICHTE BENDEquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ga door ik wil elk bloederige detailen heb je er foto;s van?
heb je er al een broodje bij gepaskt om te dippen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
verder ben ik geen freak ofzo hoor
en dan heel ahrd roepen dat je nog nuchter was jajaquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
FOTO'S ALLEN VD DICHTE BENDE
uhm maar goed
ik kijk zo:, zie wat glas zitten dus loop nd kraan, zet deze aan en begin te spoeleen het gals erut te pulken
kon ruim een cm naa rbinnen om te voelen en dat om 3 plekken van ong 5 cm
ik dus, papier erop en een handoek er omheen ivm het bloeden en even mijn pa gebeld of w enh ziekenhuis konden
bleef nml bloeden, like duh
gelukig snel geholpen want het wa snogal druk zo tegen 24.00 op zarerdag
eenmaal aan de beurt ik alleen maar grappen maken en lachen en doorbloeden want het spoot uit ene adertje, welke de dokter als laatste hechtte
resultaar dus , 5-6 interne hechtingen en 12-14 extern en veel pijn nu
zal d efoto;s zsm uploaden
ik was nuchter haha echtquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan heel ahrd roepen dat je nog nuchter was jajamaar met alcohol is het bloed nog dunner dus nog een grotere bende
en JJ kon je douche dweilen de volgende dag?
dus foto's zonder bloed?
dus ook geen foto;'s van de bebloede badkamerquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was nuchter haha echt
toen ik thui skwam hebben mijn ouders heel lief al het bloed weghaald, zat echt overl, en het glas opgeruimd
jj was thuisdie kwam me de volgende dag verzorgen
d ebadkamer was de enieg eplek waar geen bloed lagquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus ook geen foto;'s van de bebloede badkamerjammer
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
d ebadkamer was de enieg eplek waar geen bloed lag_!
zal eens kijken wat er nog te vinden is qua bloedsporen morgen
iig de bank en ene deurpost zag ik net
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ik denk dat je ook nog wel spoortjes tegen zal komen komende tijd
was spectaculairder dan mijn zaterdagnachtquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mijn kleren kast, waa rik een handdoek vandaan pakte zaten idd ook wat spetters op kleren
pakej peuken onder het bloed
aah jaa was weer een leuek avond_!
ruilen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was spectaculairder dan mijn zaterdagnacht
Hier snap ik niets van...quote:Op donderdag 17 januari 2008 06:37 schreef Sjowhan het volgende:
Ook lekker handig, kon ik niet meer inloggen omdat ik het wachtwoord had ingesteld, en schijnbaar locked-out was.
Lang leve de NT Password-tooltje om het wachtwoord offline te resetten naar niets
quote:
JJ? JJ van hier?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:05 schreef PeZu het volgende:
ik was nuchter haha echt
toen ik thui skwam hebben mijn ouders heel lief al het bloed weghaald, zat echt overl, en het glas opgeruimd
jj was thuisdie kwam me de volgende dag verzorgen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 16 januari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 276 Pheno
012. 111 Sjowhan
013. 107 Papierversnipperaar
028. 086 Surveillance-Fiets
032. 082 Memento-Mori
032. 082 Sebasser
039. 075 JortK
057. 062 BrandX
060. 060 OA
069. 056 MPG
080. 053 Kuukske
080. 053 DaMart
087. 050 dndiek
096. 047 Houniet
096. 047 Aarti
116. 043 PeZu
122. 042 vrolijke-frits
241. 027 indahnesia.com
241. 027 Jo0Lz
Is dat een ramp?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Oh jee.. minder als eergisteren
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
En een goede middag natuurlijk
Ssst. Het is hier nog vroeg Indie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
En een goede middag natuurlijk
Stt.. Hier niet meerquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ssst. Het is hier nog vroeg Indie.
Och armequote:
Hoe is het daar? Warm? Regenachtig?quote:
Nah. Ik heb net eens even gekeken. Ik denk het niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:25 schreef OA het volgende:
Ga je nog nuttige dingen doen vandaag Kuuk?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:37 schreef cablegunmaster het volgende:wow die dag cijfers... bijna iedereen staat erin en ik lekker niet
quote:
Goed bezig! Werk valt dus niet onder zinnige bezigheden?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Ik heb net eens even gekeken. Ik denk het niet.
Mooi.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja , sorry tijd word opgenomen door school , gamen :p huiswerk en mn vriendin.![]()
* bijna 2 maand.*
Hier is alles prima. Je mist niets.quote:Maar hoe is het hier ? nog iets gebeurd :p?? iets gemist?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig! Werk valt dus niet onder zinnige bezigheden?
Nah misschien komt het nog.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:45 schreef OA het volgende:
Goed bezig! Werk valt dus niet onder zinnige bezigheden?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi.![]()
[..]
Hier is alles prima. Je mist niets.
Word ik er beter van?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* word je er zelf beter door ? Ja of nee
als ja dan is werk zinnig
als nee dan is werk onzinnig
Hier hopelijk ook. Het is na maanden van drukte ineens erg rustig...quote:
Mogge Buzzquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:52 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Dagje forum vandaag, ik heb me de blubber gewerkt de afgelopen weken...
Vandaag een beetje van Nescafe en een beetje van mezelf
Dus het wordt een productieve donderdag vandaag?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Ik heb net eens even gekeken. Ik denk het niet.
Aangezien ik ook zonder ww kan inloggen thuisquote:Op donderdag 17 januari 2008 06:44 schreef OA het volgende:
[..]
Hier snap ik niets van... [afbeelding]
Je ww is automatisch gewist... maar hoe kan je dan nu toch inloggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |