Wat hebben jullie toch met pallets? Is dat het nieuwste mode accessoire?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tussen wat opgestapelde gesorteerde pallets?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens afwassen, dat moet ook maar eens gebeuren.
Zoveel uur breng jij hier ook wel door per week, waarde Phenoquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik meen het ook allemaal
Die werkt 100 uur per week
2 stukken dode koe zelfsquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
U heeft dode koe gegeten?
girorekening 7298765 tnv BrandX Den Haagquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef JortK het volgende:
/Ik heb 2900 euro aan contanten naast me liggen
HWquote:
I'll deal with him singlehandedly, als mede GC modquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij wonen hier genoeg MODs om heatwave te overrulen.
Ik mis alleen Danny zelf nog.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Danny leest wel mee, ben ik van overtuigd
Je hebt geen afwasmachine?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens afwassen, dat moet ook maar eens gebeuren.
Geen idee, ik haakte gewoon in op een eerdere opmerkingquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met pallets? Is dat het nieuwste mode accessoire?
Nee oude grap.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met pallets? Is dat het nieuwste mode accessoire?
boh gekquote:
Uit de tijd van de gulden?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt geen afwasmachine?
Ik zie hetquote:
ongelovelijk, wat een zaadkloonquote:
Twee man, dus niet al te veel afwas. Je moet het wel elke dag doen, anders stapelt het zich opquote:
Dat zou betekenen dat het zich nog vermenigvuldigen kan. Laten we hopen van niet.quote:
Ja en loopt het wegquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee man, dus niet al te veel afwas. Je moet het wel elke dag doen, anders stapelt het zich op
Ik ook niet. Ik maak dan ook zo min mogelijk afwas.quote:
dan ben je bij deze gpwned wie unne n00b, want ik heb geen kloonsquote:
Dat is het bestequote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik maak dan ook zo min mogelijk afwas.
ik ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ben je bij deze gpwned wie unne n00b, want ik heb geen kloons
Zitten te lurkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:12 schreef Pheno het volgende:
Zo, de kloons have left the building
ook bestquote:
hoe is't met je lichamelijke gesteldheid?quote:
Ik leef nogquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hoe is't met je lichamelijke gesteldheid?
Ben al weg hoorquote:
hoi !!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef crossover het volgende:
goedenavond!!!!!!!!!
het lokt niet echt nee.quote:
quote:
One mod gone, a lot to goquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |