Wat hebben jullie toch met pallets? Is dat het nieuwste mode accessoire?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tussen wat opgestapelde gesorteerde pallets?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens afwassen, dat moet ook maar eens gebeuren.
Zoveel uur breng jij hier ook wel door per week, waarde Phenoquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik meen het ook allemaal
Die werkt 100 uur per week
2 stukken dode koe zelfsquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
U heeft dode koe gegeten?
girorekening 7298765 tnv BrandX Den Haagquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef JortK het volgende:
/Ik heb 2900 euro aan contanten naast me liggen
HWquote:
I'll deal with him singlehandedly, als mede GC modquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij wonen hier genoeg MODs om heatwave te overrulen.
Ik mis alleen Danny zelf nog.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Danny leest wel mee, ben ik van overtuigd
Je hebt geen afwasmachine?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens afwassen, dat moet ook maar eens gebeuren.
Geen idee, ik haakte gewoon in op een eerdere opmerkingquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met pallets? Is dat het nieuwste mode accessoire?
Nee oude grap.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met pallets? Is dat het nieuwste mode accessoire?
boh gekquote:
Uit de tijd van de gulden?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt geen afwasmachine?
Ik zie hetquote:
ongelovelijk, wat een zaadkloonquote:
Twee man, dus niet al te veel afwas. Je moet het wel elke dag doen, anders stapelt het zich opquote:
Dat zou betekenen dat het zich nog vermenigvuldigen kan. Laten we hopen van niet.quote:
Ja en loopt het wegquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee man, dus niet al te veel afwas. Je moet het wel elke dag doen, anders stapelt het zich op
Ik ook niet. Ik maak dan ook zo min mogelijk afwas.quote:
dan ben je bij deze gpwned wie unne n00b, want ik heb geen kloonsquote:
Dat is het bestequote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik maak dan ook zo min mogelijk afwas.
ik ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ben je bij deze gpwned wie unne n00b, want ik heb geen kloons
Zitten te lurkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:12 schreef Pheno het volgende:
Zo, de kloons have left the building
ook bestquote:
hoe is't met je lichamelijke gesteldheid?quote:
Ik leef nogquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hoe is't met je lichamelijke gesteldheid?
Ben al weg hoorquote:
hoi !!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef crossover het volgende:
goedenavond!!!!!!!!!
het lokt niet echt nee.quote:
quote:
One mod gone, a lot to goquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
**** 60000ste post ****
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
**** 60000ste post ****
Als het woord rukken of fappen voorkomt ben je uiteraard verdachte nummer 1quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Terwijl ik kids aan het trainen was. Right
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:54 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Als het woord rukken of fappen voorkomt ben je uiteraard verdachte nummer 1
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:54 schreef JortK het volgende:
Als het woord rukken of fappen voorkomt ben je uiteraard verdachte nummer 1
ik ook, ik lul ook maar gewoon mee maar heb eigenlijk geen idee waar ik het over hebquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
fappen, ik vraag me echt af waar dat woord van afgeleid is
Fery Active Personquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
Zoals verder iedereen hier ???quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef JortK het volgende:
[..]
ik ook, ik lul ook maar gewoon mee maar heb eigenlijk geen idee waar ik het over heb
Ok. Dank.quote:
quote:Tanken voor 3 cent de liter!
Voor eventjes was ze de heldin van Duitsland: de tankbediende die de benzineprijs verlaagde naar drie cent per liter.
Rond middernacht kreeg Britta Filary de gebruikelijke prijsaanpassing van het hoofdkantoor door. En ja, de 20-karige meid fronste wel even de wenkbrauwen toen daar stond dat de nieuwe prijs vanaf middernacht drie cent per liter benzine, super en diesel was.
Maar orders zijn orders! En bovendien bleef een correctie van de baas uit. 'We dachten dat het wel zou kloppen'.
De eerste klanten van de tankstelle in Iserlohn (rechtsonder Dortmund) konden hun ogen niet geloven toen ze de teller op de pomp zagen lopen, zo schrijft Bild. Een half uurtje na de spectaculaire aanbieding stroomden de auto's van alle kanten toe.
Wagens draaiden om, iedereen wilde het aan de pomp controleren. Rond drie uur 's nachts was het zo'n gekkenhuis dat de politie ingreep en de weg en het tankstation afsloot.
De bazin van de pomp was 'not amused' toen bleek dat de meiden voor 10.000 euro benzine hadden weggegeven. Ontslag op staande voet volgde voor het duo. 'Schade eigentlich...', schrijft Bild treurig. Britta was even een heldin..
Ja of natuurlijk het geluid wat er te horen is wanneer men op de handkar gaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
jogie is een andere usertquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:03 schreef Tmaatje het volgende:
goet gedaan jogie
ik zou eens naar de dokter gaan als ie echt "fapfap" doet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja of natuurlijk het geluid wat er te horen is wanneer men op de handkar gaat.
OMG blondquote:
Ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fucking mooi gek! Ik zou ook omdraaien
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou eens naar de dokter gaan als ie echt "fapfap" doet.
Hehe, ja dan loopt 'ie aanquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou eens naar de dokter gaan als ie echt "fapfap" doet.
Ik ook niet want ik heb een tankpasquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet
Ik heb er echt geen baat bij.
0.03 denk ikquote:
Ik moet ook zo'n ding hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik heb een tankpas
wJzquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik heb een tankpas
Het heeft één nadeel: Ik kan alleen maar bij een Shell tankenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik moet ook zo'n ding hebben
Mwah, als het gratis is dan tank ik overal wel hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Het heeft één nadeel: Ik kan alleen maar bij een Shell tanken
Gelukkig is dat voor mij 5 minuten rijden. En met de airmiles was ik af en toe mijn auto.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Het heeft één nadeel: Ik kan alleen maar bij een Shell tanken
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo ouddd
Hoe oud is U eigenlijk?
[ afbeelding ] En sjorhan klikt niet, dan moet het sjorhand worden
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:26 schreef Tmaatje het volgende:
[quote]Op woensdag 16 januari 2008 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
Hoe oud is U eigenlijk?
te oud om te fappen....![]()
Forum Opties | |