Is dat een ramp?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Oh jee.. minder als eergisteren
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
En een goede middag natuurlijk
Ssst. Het is hier nog vroeg Indie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
En een goede middag natuurlijk
Stt.. Hier niet meerquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ssst. Het is hier nog vroeg Indie.
Och armequote:
Hoe is het daar? Warm? Regenachtig?quote:
Nah. Ik heb net eens even gekeken. Ik denk het niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:25 schreef OA het volgende:
Ga je nog nuttige dingen doen vandaag Kuuk?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:37 schreef cablegunmaster het volgende:wow die dag cijfers... bijna iedereen staat erin en ik lekker niet
quote:
Goed bezig! Werk valt dus niet onder zinnige bezigheden?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Ik heb net eens even gekeken. Ik denk het niet.
Mooi.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja , sorry tijd word opgenomen door school , gamen :p huiswerk en mn vriendin.![]()
* bijna 2 maand.*
Hier is alles prima. Je mist niets.quote:Maar hoe is het hier ? nog iets gebeurd :p?? iets gemist?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig! Werk valt dus niet onder zinnige bezigheden?
Nah misschien komt het nog.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:45 schreef OA het volgende:
Goed bezig! Werk valt dus niet onder zinnige bezigheden?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi.![]()
[..]
Hier is alles prima. Je mist niets.
Word ik er beter van?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* word je er zelf beter door ? Ja of nee
als ja dan is werk zinnig
als nee dan is werk onzinnig
Hier hopelijk ook. Het is na maanden van drukte ineens erg rustig...quote:
Mogge Buzzquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:52 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Dagje forum vandaag, ik heb me de blubber gewerkt de afgelopen weken...
Vandaag een beetje van Nescafe en een beetje van mezelf
Dus het wordt een productieve donderdag vandaag?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Ik heb net eens even gekeken. Ik denk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |