Ja dom he? Ik was al lang weer wat anders aan het doen toen me opeens opdoemde dat ik het fout verbeterd hadquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:28 schreef Dreverhaven het volgende:
[..]
In de Bijbel vond ik aanzegd als voltooid deelwoord van aanzeggen. Echter, sigme verbetert hier de fout van Ippon. Ippon vervoegde het werkwoord aanzetten in derde persoon enkelvoud.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:35 schreef nagel72 het volgende:
Nadat het vriendinnetje 2 verschillende verhalen had verteld en daarna toegaf dat het allemaal lulkoek was
mocht ik dus weer na huis toe .... ( god zei dank )
Zal Sofie blij mee zijnquote:Op woensdag 6 februari 2008 01:21 schreef tong80 het volgende:
Is het dom om mijn bankrekening nummer en sofie nummer te hebben gepost ?
Ongeveer hetzelfde niveau als Arnies Engelsquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Simpele vraag.
Kan Arnold Swarchenegger president van de verenigde staten van amerika worden en mag hij mee doen?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:04 schreef Meki het volgende:
als je geen baby wilt ga je dan niet neuken, dan neuk je maar met een pop als je organisme wilt, maar je gaat geen baby's doodmaken omdat je zogenaamd geen baby wilt![]()
We hebben er weer eentjequote:Op donderdag 7 februari 2008 22:06 schreef toma het volgende:
Daarna bedacht zij tijdens die sijn opdracht dat ze de naam Georgina zouden over-sijnen terwijl dit de allerlastigste naam is!
Nee, het moet op dit forum staan. En geldt is hier met dtquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:41 schreef lady-wrb het volgende:
bij de boksschool waar mijn zoontje traint staat al een tijdje op het bord dat buiten hangt dat er weer een geweldig feest komt met "warm en kaud buffet"
geld dat ook of moet het persé op beeld vastliggen?
Ze post hier nu nooit meerquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:55 schreef Arcee het volgende:
En het is per se.
Trouwens, een foto mag, lady-wrb.
iets minder mag wel ja:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders formuleren![]()
Mensen die vanwege religie niet iemand in levensnood willen helpen (reanimeren, of minder crue, bijv. een bloeding stoppen door af te binden of zelfs 112 te bellen, wat toch iedere malloot kan), zijn strafbaar?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:00 schreef RemcoW85 het volgende:
Direct antwoord geven in shows in lange zinnen is dus nog lasteriger, zeker als het live is.
Bron http://www.ad.nl/holloway/article2040037.ecequote:Hij verried zichzelf en zijn helper door bepaalde uitspraken en de manier waarop hij zijn eigen naam uitsprak.
Niet erg origineel, maar hij blijft leuk... zou zijn vriendin echt blij zijn als hij haar in de fik steekt?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:32 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je vriendin snel een leukere vent tegenkomtIk probeer namelijk mijn vriendin blij te maken met dingen die ZIJ wil, op momenten dat ze het wil, en soms als verassing uiteraard. Maar ik doe dat niet zoals jij alleen op momenten die mij goed uitkomen, omdat ik me even beter moet voelen.
Ik heb de Koran gelezen.quote:criminelen zitten vol met moslims
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |