abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:04:00 #51
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56111634
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:56 schreef Ice_Tea het volgende:

[..]

Een vrouw kan zich toch ten alle tijden verzetten tegen zoiets, als ze niet vastgebonden is of in een situatie verkeerd die al eerder zijn genoemd? Knijp desnoods in z'n ballen als je het niet wilt, dan springt die ene man/jongen wel van je af hoor!

In alle overige gevallen, dat 'geplayed worden', gaat het zo: eenmaal penetratie aan de gang stribbelt de vrouw ook niet meer tegen, dan vindt ze het toch wel lekker.

Je hebt gelijk, vrouwen die nee zeggen bedoelen ja!

Is het nou echt ZO moeilijk te begrijpen dat er vrouwen zijn die verkracht worden door een bekende (of onbekende trouwens)en dan gewoon dichtklappen?

[ Bericht 1% gewijzigd door JamesBrownie op 17-01-2008 20:12:41 ]
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_56111644
quote:

[..]

Een vrouw kan zich toch ten alle tijden verzetten tegen zoiets, als ze niet vastgebonden is of in een situatie verkeerd die al eerder zijn genoemd? Knijp desnoods in z'n ballen als je het niet wilt, dan springt die ene man/jongen wel van je af hoor!

In alle overige gevallen, dat 'geplayed worden', gaat het zo: eenmaal penetratie aan de gang stribbelt de vrouw ook niet meer tegen, dan vindt ze het toch wel lekker.
heb ik eigenlijk maar 1 vraag, als je stoeit met een meisje, verlies je dan altijd?
Of ben je lichamelijk toch net een tikke sterker?

maar goed, gezien het voorstellingsvermogen moet ik het misschien even wat letterlijker uitleggen...
iemand op de grond duwen, polsen beetpakken, knieen tussen de benen duwen...
is het moeilijk voor te stellen dat let's say een gozer van 1.80 dat voor elkaar krijgt bij een meid van 1.60 bijvoorbeeld?
daarbij komt ook nog de schrik/paniek, je moet wel een hele koele kikker zijn als je dan nog berekenend kan reageren.

nuff said of moeten er nu ook nog plaatjes bij? (gelieve het sarcasme in deze vraagstelling niet over het hoofd zien)
pi_56111792
quote:

[..]

Mijn god wat een kortzichtigheid van iemand die duidelijk totaal niet weet waar ie het over heeft.
Een vrouw kan makkelijk overmeesterd worden of verlamd raken van angst in een zodanig stressvolle situatie. En als een vrouw op een gegeven moment na een 'gevecht' te moe is om zich verder te verzetten, omdat de energie er niet meer is, is het volgens jouw redenatie dus geen verkrachting? Yeah right. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:09:49 #54
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56111796
Ook dat...

Maar er zijn ook zat vrouwen die gewoon helemaal niets meer "kunnen" Die klappen dicht.
Je zal maar tegen hen zeggen: ja, maar als je hem niet in zijn ballen hebt geknepen, ben je niet echt verkracht hoor ...
pi_56111828
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:45 schreef Ice_Tea het volgende:
Ik heb het er met mijn vriendin over gehad, over wat nou verkrachting precies is. Ze denkt dat het eigenlijk niet mogelijk is, tenzij de vrouw echt niet in staat is om te bewegen.
Ben ik het niet mee eens.
Over het algemeen is een man fysiek al sterker dan de vrouw, ik kan bv bij de meeste vrouwen met 1 hand beide handen/polsen van de meeste vrouwen die ik ken vasthouden met niet extreme moeite.
Daarbij heb je het schok/"verassings" effect, bedreiging, geweld. je wordt zeker wel overweldigd op zo'n moment. Allemaal punten die heel zwaar meetellen.
Daarnaast heb je wel het terugvechten inderdaad, maar hoeveel zouden er in dergelijke situatie denken aan ballen trappen oid?
Ik denk niet veel door eerder genoemde "effecten".
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op donderdag 17 januari 2008 20:04 schreef MarMar het volgende:

[..]

heb ik eigenlijk maar 1 vraag, als je stoeit met een meisje, verlies je dan altijd?
Of ben je lichamelijk toch net een tikke sterker?

maar goed, gezien het voorstellingsvermogen moet ik het misschien even wat letterlijker uitleggen...
iemand op de grond duwen, polsen beetpakken, knieen tussen de benen duwen...
is het moeilijk voor te stellen dat let's say een gozer van 1.80 dat voor elkaar krijgt bij een meid van 1.60 bijvoorbeeld?
daarbij komt ook nog de schrik/paniek, je moet wel een hele koele kikker zijn als je dan nog berekenend kan reageren.

nuff said of moeten er nu ook nog plaatjes bij? (gelieve het sarcasme in deze vraagstelling niet over het hoofd zien)
Dit is het scenario voor de vrouw die gedwongen is seks te hebben. Dat is me wel duidelijk hoor miss.
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:15:58 #57
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56111946
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:13 schreef Ice_Tea het volgende:

[..]

Dit is het scenario voor de vrouw die gedwongen is seks te hebben. Dat is me wel duidelijk hoor miss.
Maar je wordt dus niet gedwongen als je verstijft en geen idee meer hebt wat je nou eigenlijk in zo'n situatie moet doen?
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:16:25 #58
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_56111963
quote:

[..]

En dat is dus verkrachting Ice_Tea
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_56112017
Ok ik ben redelijk overtuigd dat de man altijd sterker zal zijn. Ik heb mijn reactie ook wel erg scherp neergezet.
pi_56112042
quote:

[..]

je bent niet heel scherp he vandaag?
Dat is dus de definitie van verkrachting.

En niet altijd sterker, maar in veel gevallen wel.

[..]

goed, dan kan je je nu misschien indenken dat het voor een dader met een beetje kracht een stuk makkelijker is dan je dacht...

overigens zijn "mensen" die dit doen zogeheten predators.. jagers dus. ze kijken wel uit dat ze een slachtoffer uitzoeken die ze fysiek danwel mentaal aankunnen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:20:12 #62
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56112079
Ik weet dat ik met stoeien met mijn ex ook ALTIJD verloor, hoe hard ik ook mn best deed, mannen zijn nu eenmaal sterker, of we het nu willen toegeven of niet
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_56112113
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:18 schreef het.ismij het volgende:

[..]

je bent niet heel scherp he vandaag?
Dat is dus de definitie van verkrachting.

En niet altijd sterker, maar in veel gevallen wel.
nouja laten we zeggen, niet echt scherp nee

Maar we hebben gezamenlijk nog steeds geen goede verklaring gevonden voor die andere gevallen waarin de meid/vrouw geplayed is achteraf.
pi_56112131
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:20 schreef MarMar het volgende:
overigens zijn "mensen" die dit doen zogeheten predators.. jagers dus. ze kijken wel uit dat ze een slachtoffer uitzoeken die ze fysiek danwel mentaal aankunnen.
Precies, en gedreven om niet gepakt te worden, kan een mens veel uithalen.
Zeker met een zieke geest.
Op donderdag 17 januari 2008 20:21 schreef Ice_Tea het volgende:
Maar we hebben gezamenlijk nog steeds geen goede verklaring gevonden voor die andere gevallen waarin de meid/vrouw geplayed is achteraf.
De aandracht trekken, wraak.
Schamen, en het daarop gooien.
You name it.
Op donderdag 17 januari 2008 20:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

goed, dan kan je je nu misschien indenken dat het voor een dader met een beetje kracht een stuk makkelijker is dan je dacht...

Dan kan ik vertellen dat ik dat zelf totaal niet ben, en me dat daarom moeilijk voor kon stellen.
pi_56112205
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef Ice_Tea het volgende:

[..]

Dan kan ik vertellen dat ik dat zelf totaal niet ben, en me dat daarom moeilijk voor kon stellen.
Ook nooit voor een avond een meisje "versiert"?
Elke man heeft dat wel eens gedaan? of leef ik in een twisted wereld hier in deze stad?
Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef het.ismij het volgende:

[..]

De aandracht trekken, wraak.
Schamen, en het daarop gooien.
You name it.
boos op zichzelf, liefdesverdriet, nog meer indicatoren?
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:26:31 #69
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56112249
Onvermoede humor in de subforumindeling:

R&P/S&M/Verkracht.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_56112254
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:25 schreef Ice_Tea het volgende:

[..]

boos op zichzelf, liefdesverdriet, nog meer indicatoren?
precies, Gevoel is iets raars, en doet rare en onberekenbare dingen met mensen.
Ik denk dat het ook een soort van wering optrekken is, zich gebruikt voelen, en dat uiten op een minder aangename manier.
Voor de vrouwen die dit echt zijn overkomen, en voor de gast die er de dupe van is.
Op donderdag 17 januari 2008 20:24 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Elke man heeft dat wel eens gedaan? of leef ik in een twisted wereld hier in deze stad?
Ik ben meestal versierd, wat ik overigens niet echt stoer vind nee
pi_56112285
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:27 schreef Ice_Tea het volgende:

[..]

Ik ben meestal versierd, wat ik overigens niet echt stoer vind nee
Oke, najah ieder zijn ding.
Maar daar komt het iig op neer, op een extreme vorm dan.
Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef Ice_Tea het volgende:

[..]

aangezien ik "iets" scherper en misschien iets wijzer (lees "ouder") ben dan jij, had ik dat wel al door

het is overigens missus
* MarMar zwaait met der ringvinger

Dat played geval...
even iets dieper op de materie ingaande dan alleen "wraak" "schaamte" etc. :als je intiem met iemand bent in goed vertrouwen en achteraf blijkt diegene je gewoon keihard gebruikt te hebben, kan dit best een gevoel geven alsof je "verkracht" bent. Je wilde dan misschien zelf wel die seks, maar niet onder die voorwaarde en het ergste van misbruik (dat is playen in deze zin eigenlijk ook toch?) is dat mensen over je grenzen heen gaan en als het ware een stukje van jouw baas zijn over je eigen lijf/gevoel (hoe je het maar wilt noemen) stelen.
Dan krijg je dus mensen die dat gevoel hebben, maar het verhaal wat ze hebben past niet bij dat gevoel.
Gooi daar een kronkeltje in de hersenen bij en stel je dan maar voor dat mensen die onterecht vertellen dat ze verkracht zijn soms misschien gewoon bedoelen dat ze het gevoel hebben verkracht te zijn.
pi_56112381
Ik WAS dus beschuldigt van het aanranden en nog meer van dat soort dingen ( was hele was lijst) van mijn buurmeisje en haar vriendinnetje
Heb hier 3 hele dagen voor vast gezeten , wat echt geen pretje is
Nadat het vriendinnetje 2 verschillende verhalen had verteld en daarna toegaf dat het allemaal lulkoek was
mocht ik dus weer na huis toe .... ( god zei dank )
Maar mensen die zoiets kunnen verzinnen / bedenken beseffen niet wat ze een ander aandoen

Het is nu 4 jaar geleden en ik zit er elke dag maar mee ...
Toen ik net weer thuis kwam had ik het gevoel dat iedereen me met de nek aankeek van '' daar heb je die pedo weer ''..maar dat is gelukkig nu al stukken minder ...woon op een dorp en daar wordt alles goed onthouden door de mensen .
Maar dan de grapjes in de kroeg / werk elke keer weer ... je wordt er echt helemaal gek van .

En dan nog dat je er met niemand over kunt praaten want niemand snapt het verhaal
en dat klinkt vreemd ,ma is echt zo..

Echt Dames / Heren
als je zoiets gaat doen '' iemand vals beschuldigen '' en het is echt flauwekul
denk dan goed aan die persoon die je gaat aangeven .. die heeft daarna een klote tyd
pi_56112393
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:24 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Als je geen gouden toekomst belooft is daar toch niets mis mee? Of leef je in de veronderstelling dat vrouwen/meisjes niet soms ook gewoon zin hebben in een vent voor 1 avond?
pi_56112600
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:31 schreef MarMar het volgende:

[..]

het is overigens missus
Ahaa , mijn excuses. Profielen checken komt altijd later als ik topics lees .

Maar dat wat je zegt over de geplayde meiden... ze kunnen dus lust en liefde niet uit elkaar houden. Zoiets?
pi_56112759
Tja, Psychologie, interessante theorieën en een prachtige wetenschap, vooral de neuropsychologie en de ontwikkelingsleer, eerlijk waar. In de praktijk blijft het echter een beetje natte vingerwerk. Dat is mijn mening op basis van een mislukt propedeusejaar. Maar van een psychiatrisch verpleegkundige, jij krijgt regelmatig dit soort patiënten over de vloer, neem ik aan dat ze toch wel heel dicht bij de waarheid zit.
pi_56112801
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:46 schreef Ice_Tea het volgende:

[..]

Ahaa , mijn excuses. Profielen checken komt altijd later als ik topics lees .

Maar dat wat je zegt over de geplayde meiden... ze kunnen dus lust en liefde niet uit elkaar houden. Zoiets?
Dat kan, kan ook zo zijn dat ze denken er liefde voor terug te krijgen, of dat ze eigenlijk gewoon niet weten wat liefde is of wat dan ook.. of dat ze gewoon stapelgek op de "player" zijn (liefde maakt blind-effect)

ik begin je nu bijna schattig naief te vinden.
pi_56112990
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:52 schreef Ice_Tea het volgende:
Tja, Psychologie, interessante theorieën en een prachtige wetenschap, vooral de neuropsychologie en de ontwikkelingsleer, eerlijk waar. In de praktijk blijft het echter een beetje natte vingerwerk. Dat is mijn mening op basis van een mislukt propedeusejaar. Maar van een psychiatrisch verpleegkundige, jij krijgt regelmatig dit soort patiënten over de vloer, neem ik aan dat ze toch wel heel dicht bij de waarheid zit.
psychologie is wat mij betreft inderdaad geen concrete wetenschap, het gaat meer om begrijpen dan om weten en dat kan je naar mijn idee niet allemaal uit boeken leren (ik ken ook wel mensen die psychologie gestudeerd hebben maar geen hol snappen van mensen )
en ja, ik zie dat soort mensen meer dan eens maar ken de mindere kant van het verhaal ook. (dat is eigenlijk een van de redenen dat ik dit werk ben gaan doen, want als ik mezelf kan helpen dan wellicht anderen ook niewaar?)

Btw, wat het onterecht beschuldigen betreft, Nagel72, lijkt me idd klote om mee te maken! Toch denk ik dat er iets niet goed gaat met meisjes die zulke dingen verzinnen. Niet dat dat het minder klote voor jou maakt!
pi_56113797
idd meiden zijn vaak bitches als het hierop aankomt
er was ook een keer zo'n meisje int buitenland die het leuk had met een jongen, roept ze daarna gewoon ff dat ze verkracht is en de jongen beland in de cel.
  zondag 20 januari 2008 @ 10:33:28 #81
177069 Glaskamer19
If it\'s hard......look f
pi_56172319
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:31 schreef MarMar het volgende:

[..]

aangezien ik "iets" scherper en misschien iets wijzer (lees "ouder") ben dan jij, had ik dat wel al door

het is overigens missus

Dat played geval...
even iets dieper op de materie ingaande dan alleen "wraak" "schaamte" etc. :als je intiem met iemand bent in goed vertrouwen en achteraf blijkt diegene je gewoon keihard gebruikt te hebben, kan dit best een gevoel geven alsof je "verkracht" bent. Je wilde dan misschien zelf wel die seks, maar niet onder die voorwaarde en het ergste van misbruik (dat is playen in deze zin eigenlijk ook toch?) is dat mensen over je grenzen heen gaan en als het ware een stukje van jouw baas zijn over je eigen lijf/gevoel (hoe je het maar wilt noemen) stelen.
Dan krijg je dus mensen die dat gevoel hebben, maar het verhaal wat ze hebben past niet bij dat gevoel.
Gooi daar een kronkeltje in de hersenen bij en stel je dan maar voor dat mensen die onterecht vertellen dat ze verkracht zijn soms misschien gewoon bedoelen dat ze het gevoel hebben verkracht te zijn.

Dit vind ik een goed stuk wat je hier beschrijft over dat gevoel hebben verkracht te zijn. Hoe kom je aan die redenatie als ik vragen mag? Ook over kronkeltje in de hersenen zou ik graag wat dieper ingaan, want jou post beantwoordt eigenlijk de vraag wat in de OP stond. Mijn vriendin heeft zowiezo wat rare trekken, de huisarts dacht wellicht aan enige vorm van borderline of adhd. Ik hen zelf al langer onderzoek gedaan naar de symptonen en gedrag daarvan en ze heeft alle symptonen van borderline, inc snijden en roepen zelfmoord te plegen. Sommige periodes is dat heel erg, en sommige merk je er bijna niks van... Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
  zondag 20 januari 2008 @ 11:12:46 #82
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56172775
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:13 schreef het.ismij het volgende:

[..]

daar zou ik nou geen bezwaar tegen hebben,.. k ben de moeilijkste niet
maarjah,.. ieder zijn ding,..
Wat het is met bekenden denk ik, je denkt ze te "kennen".
Echter draaien er hier en daar wel is wat door na breken in een relatie oid.
Ook van diegene waar je het zeker niet van verwacht.
big momma is gonna fistfuck your ass white punk

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_56173281
quote:

[..]

Een vrouw kan zich wellicht wel in veel gevallen verzetten, maar het zijn meestal toch mensen in een machtspositie. Leraren, familieleden, de Fitnessleraar die je eigenlijk wel leuk vond, maar als het zover is je toch bang van hem word, maar dat je denkt dat je het hebt uitgelokt, en dat jij daar nu niets meer van mag zeggen.
And the druids turn to stone...
pi_56192137
quote:
Op zondag 20 januari 2008 11:12 schreef Re het volgende:

[..]

big momma is gonna fistfuck your ass white punk

[ afbeelding ]
  woensdag 23 januari 2008 @ 03:10:29 #85
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_56241796
Wat een deskundigen hier zeg.

Ikzelf ben sexueel misbruikt, dit heeft een aantal jaren geduurd, hoe lang exact weet ik niet eens.
Ik weet wel dat ik vroeg sexueel actief was en juist een beetje losbandig, ik had het gevoel dat dat toch het enige was wat mannen wilden.

Gelukkig weet ik ondertussen beter, dat meiden verkrachtingen verzinnen is erg, maar ook een schreeuw om aandacht, helaas brengen ze vaak anderen heel erg veel leed toe. ( de zogenaamde dader, familie "slachtoffer" en "dader" enz.).

Ik ben wel van mening dat we eens af moeten van het stigma dat slachtoffer alleen maar stil in een hoekje zitten te grienen.
Ik praat er over, als mensen er naar vragen of als ik het idee heb dat het van belang is, ik schaam me niet (meer) en ik ben zelfs ook gewoon gelukkig nu en tervreden met mijn leven.
Het isiecht niet zo dat slachtoffers altijd maar depressieve wezentjes zijn, dat ligt ook geheel aan het karakter van die persoon.
En ja het is af en toe nog steed moeilijk maar that's life.

wat betreft TS, geen idee of je vriendin de waarheid spreekt of niet, het is erg moeilijk alleen zou ik haar wel adviseren om hulp te zoeken, dit heeft ze nodig als haar verhaal echt is maar ook als ze het verzint.
  woensdag 23 januari 2008 @ 03:16:22 #86
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_56241806
quote:

[..]

Ja, toen ik 9 was kon ik dat ook echt.
O warempel, niet alleen volwassen meiden of tienermeiden worden verkracht, maar ook kinderen.

Daarnaast zijn veel slachtoffer psychisch eerst kapot gemaakt voordat het lichamelijke begint.

En wat betreft het laatse, de vrouw stribbeld niet meer tegen omdat het lichaam uit zelfbescherming stopt met bewegen, het geeft zich over, omdat het anders nog meer schade zal aanrichten, dus niet omdat ze het "stiekem" toch wel lekker vind.

ik heb sterk het vermoeden dat jij geen idee hebt waar je over praat..

[ Bericht 0% gewijzigd door KD-fotografie op 23-01-2008 03:21:26 ]
pi_56242476
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 03:16 schreef KD-fotografie het volgende:
ik heb sterk het vermoeden dat jij geen idee hebt waar je over praat..
Daar waren we gelukkig al achter
  woensdag 23 januari 2008 @ 08:58:44 #88
73244 MikeT80
ICT... I like it
pi_56242821
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:35 schreef nagel72 het volgende:
Ik WAS dus beschuldigt van het aanranden en nog meer van dat soort dingen ( was hele was lijst) van mijn buurmeisje en haar vriendinnetje
Heb hier 3 hele dagen voor vast gezeten , wat echt geen pretje is
Nadat het vriendinnetje 2 verschillende verhalen had verteld en daarna toegaf dat het allemaal lulkoek was
mocht ik dus weer na huis toe .... ( god zei dank )
Maar mensen die zoiets kunnen verzinnen / bedenken beseffen niet wat ze een ander aandoen

Het is nu 4 jaar geleden en ik zit er elke dag maar mee ...
Toen ik net weer thuis kwam had ik het gevoel dat iedereen me met de nek aankeek van '' daar heb je die pedo weer ''..maar dat is gelukkig nu al stukken minder ...woon op een dorp en daar wordt alles goed onthouden door de mensen .
Maar dan de grapjes in de kroeg / werk elke keer weer ... je wordt er echt helemaal gek van .

En dan nog dat je er met niemand over kunt praaten want niemand snapt het verhaal
en dat klinkt vreemd ,ma is echt zo..

Echt Dames / Heren
als je zoiets gaat doen '' iemand vals beschuldigen '' en het is echt flauwekul
denk dan goed aan die persoon die je gaat aangeven .. die heeft daarna een klote tyd
Hellaas gebeurt dit vaker...
Soms heeft men geen idee wat ze aanrichten

Mike
Here I Am !!!
pi_56297454
quote:

[..]

Typisch voorbeeld van iemand die niet weet waar ie over praat.
Wat denk je van de chemische processen in je lijf? Welk effect heeft (doods)angst op je lichaam denk je? En wat denk je van een volwassen man met een klein kind?

In zo'n situatie stopt je lichaam met het verzet om niet verder gewond te raken. Jij bent vast nog nooit écht, oprecht bang geweest.
pi_56297592
Ik ben als kind verkracht en heb als gevolg daarop bijna 8 jaar lang in een soort zelfbeschadigingsproces gezeten. Ik was in mijn ogen niets meer waard en zocht naar bevestiging van mijn bestaansrecht in de vorm van sex met anyone. Het heeft mij 8 jaar gekost om dit voor mezelf zichtbaar te krijgen en ermee te kunnen stoppen. En nog steeds ben ik bezig met het herstellen van de schade die me is aangedaan, en het gevolg: de schade die ik mezelf heb aangedaan. Ik ben uit de onveilige omgeving gestapt en ontwijk voor mij 'gevaarlijke situaties', want nee zeggen is iets dat ik hard heb afgeleerd en nu weer aan het leren ben.
Maar dit betekent inderdaad zoals KD-fotografie zegt niet dat ik (als slachtoffer) in een hoekje zit te janken en gedeprimeerd ben en geen seks meer heb. Of dat ik er niet over zou willen of moeten praten. Ik heb immers 8 jaar niet gesproken, en dat heeft veel meer schade aangericht dan nu occasionally mijn verhaal (in grove lijnen) te vertellen.
En besides, een waar slachtoffer van (fysiek) geweld zit bij het vertellen van een verhaal niet te wachten op medelijden, hij/zij weet zelf wel genoeg wat de ernst van de situatie is of is geweest. Een verteller wenst hooguit begrip.

En overigens, het lijkt me vreselijk om beschuldigd te worden van verkrachting, aanranding, whatever, terwijl je je van geen kwaad bewust bent.
Aan de andere kant gebeurt het ook regelmatig dat iemand die het wél gedaan heeft vrijgesproken wordt door gebrek aan bewijs, of niet eens aangegeven wordt.
Wat mij betreft allebei net zo erg.
pi_56319275
Vrouwen kunnen rare sprongen maken om aandacht te krijgen. Het is ook wel een tik van vrouwen om het leed van mensen die ze kennen op zichzelf te betrekken.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 15:13:38 #92
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_56319809
irréversible
My mama didn't raise no fool
pi_56376112
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:20 schreef Glaskamer19 het volgende:
Ik zeg niet dat er altijd gelogen wordt en vind het ook verschrikkelijk als het gebeurd is voor diegene. Maar mij vraag is, wanneer is nu iemand echt verkracht als die dat beweerd?
Hmmm... na het lezen van je OP vroeg ik me af waarom je die vraag stelde. Dat werd al snel in je latere reactie duidelijk.

Maarre.. waarom vraag je jezelf dat af? (of haar verhaal waar is). Heb je het gevoel dat je vriendin 'zich aanstelt', dat ze liegt of kun je je niet genoeg inleven of begrijp je niet goed wat er in haar omgaat tijdens jullie intieme omgang?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_56376149
Mensen die liegen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:20:13 #95
73244 MikeT80
ICT... I like it
pi_56378502
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Mensen die liegen
Dat is het probleem, en zie dat maar eens duidelijk te maken....
Meneer agent ze liegt....
Tuurlijk...
Meneer de rechter ze wilde zelf, en toen het zover kwam wilde ze niet meer
Tuurlijk.....

Niks ten kwade van de meiden/vrouwen die dit echt mee hebben gemaak, voor hun is het inderdaad heel erg. Maar als man verlies je al snel
Here I Am !!!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:23:17 #96
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_56378553
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:53 schreef Oksel het volgende:
Ik rand mijn vriendin wel eens aan. In mijn slaap. Echt. Dan droom ik.. (1 keer raden waarover..), en betast ik haar in haar slaap. Soms echt te erg. Is dat aanranding? Ze moet me soms echt wakker maken..
sexsomnia
pi_56378672
Yvonne, Oh Admin met het ijzeren geheugen voor smeuiig, lees je dit?

hoe heetten die users ook alweer, meisjes dus, die een topic opende over "haar verkrachting" en die gaande het topic, verspreid over een aantal dagen dus, nog twee aangerand cq verkracht werd?

er waren er twee dus, eentje die steeds van haar fiets werd getrokken, of in het zwenbad betast
en de ander was verkracht door een vriend van haar vriend, op zijn kamer, om daar na een week nog eens naar toe te gaan, want hij had spijt betuigd, en om weer verkracht te worden.. ja, ze was in slaap gevallen op de bank of zo.. twee keer.... en volgens mij plakte ze er nog een derde keer aan vast
ik herinner me dat die laatste dame een ballroomdanseres was ook, altijd strak in de make up op die in US geplaatste foto's en in geile glitterjurkjes
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_56379146
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:30 schreef milagro het volgende:
Yvonne, Oh Admin met het ijzeren geheugen voor smeuiig, lees je dit?

hoe heetten die users ook alweer, meisjes dus, die een topic opende over "haar verkrachting" en die gaande het topic, verspreid over een aantal dagen dus, nog twee aangerand cq verkracht werd?

er waren er twee dus, eentje die steeds van haar fiets werd getrokken, of in het zwenbad betast
en de ander was verkracht door een vriend van haar vriend, op zijn kamer, om daar na een week nog eens naar toe te gaan, want hij had spijt betuigd, en om weer verkracht te worden.. ja, ze was in slaap gevallen op de bank of zo.. twee keer.... en volgens mij plakte ze er nog een derde keer aan vast
ik herinner me dat die laatste dame een ballroomdanseres was ook, altijd strak in de make up op die in US geplaatste foto's en in geile glitterjurkjes
* het.ismij weet ook waar je het over hebt.
Vooral het bankverhaal is me bijgebleven.
Op dinsdag 29 januari 2008 09:53 schreef het.ismij het volgende:

[..]

* het.ismij weet ook waar je het over hebt.
Vooral het bankverhaal is me bijgebleven.
ja maar hoe heetten ze ook alweer, dan kunnen we hier linkjes plaatsen, ter lering ende vermaeck
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_56380761
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:05 schreef milagro het volgende:

[..]

ja maar hoe heetten ze ook alweer, dan kunnen we hier linkjes plaatsen, ter lering ende vermaeck
ik heb echt werkelijk waar gene idee meer
het was onder mijn oude profiel het_ismij.
ik zal zo als ik even meer tijd heb is even zoeken.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')