abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:20:07 #1
177069 Glaskamer19
If it\'s hard......look f
pi_56094834
Hallo Mede-Fokkers,

Ik zeg niet dat er altijd gelogen wordt en vind het ook verschrikkelijk als het gebeurd is voor diegene. Maar mij vraag is, wanneer is nu iemand echt verkracht als die dat beweerd?

Want ik hoor toch vaker verhalen en lees ze ook bijvoorbeeld in de krant verhalen over meisjes die beweren dat ze verkracht zijn, maar achteraf dan toch verzonnen hebben.

Waarom zouden ze zoiets verzinnen, voor aandacht misschien? Ook is het vaker gebeurd een jongen werd beschuldigt van verkrachting nadat het uit is, of als er maar 1keer seks is geweest. Wellicht dat het gebeurd uit wraak omdat de jongen het meisje heeft "geplayed"?

Graag jullie mening hierover,

Glaskamer19
  Official ESF Kreviewer donderdag 17 januari 2008 @ 09:22:47 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56094903
Heb je iemand aangerand en wil je weten wat je rechten zijn? Dan kun je beter in WGR terecht.
pi_56094919
Ze verzinnen het voor aandacht, meestal komt dit omdat ze daarna gedumpt zijn en dus wraak willen, dan zeggen ze dat ze verkracht zijn door degene waarmee ze sex hebben gehad. Op het moment van de sex stemden beide partijen in, maar naderhand dumpt de jongen het meisje en verzint zij dus zoiets.

Het is pas echt verkrachting als het meisje op het moment van de gemeenschap gedwongen wordt ertoe.
Lambo of Rekt
pi_56094962
Moet er penetratie plaatsvinden?

Wanneer is het verkrachting, en wanneer aanranding?
pi_56095011
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef Oksel het volgende:

volgens mij is het aanranding totdat er penetratie plaats vind!???
  Official ESF Kreviewer donderdag 17 januari 2008 @ 09:27:54 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56095019
quote:

Aanranden hoeft niet eens persé sexueel te zijn, al wordt het daar wel mee geassocieerd. Het is ieg fysiek lastigvallen...
Verkrachting is iemand tegen de wil in penetreren/sexueel misbruiken.
pi_56095101
quote:

idd, het heet officieel verkrachting als er penetratie plaatsvindt, maar daarmee wordt ook oraal etc. bedoeld.

Wat het verzinnen betreft.. ik denk idd dat dat wel gebeurt, wil niet zwart/wit oordelen, maar ik denk dat je aan de manier waarop iemand het verteld wel een beetje kan merken hoe het echt zit. Iemand die daadwerkelijk slachtoffer van verkrachting is zal er in de regel niet snel mee te koop lopen.
Het gebeurt ook wel dat een meisje iemand aangeeft die het niet gedaan heeft, maar dat meisje wel eerder slachtoffer is geweest. Dat kan projectie zijn, of een schreeuw om aandacht (ik noem het liever een schreeuw om hulp, want duidelijk moge zijn dat zo iemand echt een probleem heeft, men onderschat nog wel eens de gevolgen die seksueel misbruik kan hebben)

Dit is dan mijn poging tot een enigszins genuanceerd antwoord, kan je er wat mee?
pi_56095125
oh en nog iets, penetreren hoeft niet persee met de penis te zijn, met de hand of een voorwerp geldt ook als verkrachting
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:39:05 #9
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_56095263
Meestal schamen meiden zich veels te veel om te vertellen dat ze verkracht zijn, dus alle meiden die ermee te koop lopen, meestal is dat niet waar
pi_56095298
9/10 verkrachtingen zijn verzonnen, heb wel van die figuren gekent die zoiets verzonnen, echt heel triest.
En ze verzinnen het inderdaad om aandacht te krijgen, zodat je heel veel medelijden met ze krijgt.
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:43:39 #11
177069 Glaskamer19
pi_56095344
Ik bedoel meer, hoe weet je nu of iemand dat verzint of dat het echt zo is?

Mijn vriendin heeft mij dat verteld toen ik over iets vroeg. Maar ik twijfel toch een klein beetje aan het verhaal omdat ze een kleine maand later toch alweer met mij afsprak en we in bed lagen te zoenen en vrijen(geen seks). En nu twijfel ik er toch een beetje aan of ik niet voorgelogen wordt ofniet.

Ik bedoel, als je daadwerkelijk verkracht bent, dan lijkt het me niet aannemelijk dat je een korte tijd later weer iemand vertrouwt en ermee gaat zitten zoenen en dergelijke?

Ook was het verhaal eerst anders. Eerst was het dat die jongen opeens niks meer van zich liet horen. En laatst was het dat ze verkracht was en het nooit verwacht had want die jongen had op dat moment een vriendin. En ze durfde het niet te vertellen, want diegene had haar bedreigd als ze het verder zou vertellen. Dat is dus wat ze gezegd had.
pi_56095389
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:43 schreef Glaskamer19 het volgende:

Mijn vriendin heeft mij dat verteld toen ik over iets vroeg. Maar ik twijfel toch een klein beetje aan het verhaal omdat ze een kleine maand later toch alweer met mij afsprak en we in bed lagen te zoenen en vrijen(geen seks). En nu twijfel ik er toch een beetje aan of ik niet voorgelogen wordt ofniet.

Ik bedoel, als je daadwerkelijk verkracht bent, dan lijkt het me niet aannemelijk dat je een korte tijd later weer iemand vertrouwt en ermee gaat zitten zoenen en dergelijke?

Ook was het verhaal eerst anders. Eerst was het dat die jongen opeens niks meer van zich liet horen. En laatst was het dat ze verkracht was en het nooit verwacht had want die jongen had op dat moment een vriendin. En ze durfde het niet te vertellen, want diegene had haar bedreigd als ze het verder zou vertellen. Dat is dus wat ze gezegd had.
Als het er met moeite uitkomt kan het echt zijn, als ze ermee te koop lopen is het nep.
Lambo of Rekt
pi_56095401
quote:
Ik heb iemand gekent die zei dat ze verkracht was, maar blijkbaar bleef ik er te nuchter en normaal bij en kreeg ze niet genoeg aandacht, dat ze ineens van het ene op het andere moment nog een keer vaker verkracht was

haha die smoes komt er bij mij niet meer in

edit/ en inderdaad, als ze ermee te koop lopen is het ook fake
pi_56095587
quote:

kan goed zijn dat het verhaal niet meteen goed eruit komt en verandert, bij slachtoffers van verkrachting speelt schaamte en schuldgevoelens (die ook niet uit de lucht komen vallen want mensen oordelen hard en vragen zich vaak hardop af of ze het wel zeker weten en of ze er zelf niet een aandeel aan hebben) een rol, het is niet makkelijk.
Het is ook niet gezegd dat iemand die het meegemaakt heeft niet meer instaat is tot vrijen, maar als ik je zo lees vermoedt ik dat het haar meer om de intimiteit gaat dan de seks?

Soms is het bij slachtoffers zelfs zo dat ze seksualiteit heel erg op zoeken, een soort compensatiedrang.
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:07:08 #15
177069 Glaskamer19
pi_56095782
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:56 schreef MarMar het volgende:

[..]

kan goed zijn dat het verhaal niet meteen goed eruit komt en verandert, bij slachtoffers van verkrachting speelt schaamte en schuldgevoelens (die ook niet uit de lucht komen vallen want mensen oordelen hard en vragen zich vaak hardop af of ze het wel zeker weten en of ze er zelf niet een aandeel aan hebben) een rol, het is niet makkelijk.
Het is ook niet gezegd dat iemand die het meegemaakt heeft niet meer instaat is tot vrijen, maar als ik je zo lees vermoedt ik dat het haar meer om de intimiteit gaat dan de seks?

Soms is het bij slachtoffers zelfs zo dat ze seksualiteit heel erg op zoeken, een soort compensatiedrang.
Dankjewel voor je post, goed onderbouwt en ik heb er echt wat aan. Ik vind het ook gewoon heel fijn mijn hart te luchten op dit forum. Tegen je vrienden en ouders erover praten is toch heel stuk moeilijker.

hoe bedoel je:

pi_56095836
quote:

Met iemand die je wel vertrouwd is het natuurlijk ook een heel ander verhaal. Met vriendjes heb ik er ook geen moeite mee, maar ik heb wel eens omstandigheden gehad waarin mijn vriend me een beetje zat te plagen (die wist van niks) en dat ik ineens ook zoiets had van "lieve help.." en ineens begon te huilen. De een gaat er ook heel anders mee om dan de ander. Het is gebeurd, je veranderd er niks aan, maar ik heb geen zin om dan de rest van mijn leven er een soort van fobie op na te houden.
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:16:40 #17
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56095960
Ik had nadat ik verkracht ben ook al vrij snel weer sex, omdat ik graag bij mijn vriend was en dit ook een vorm van troost voor me was.
Ook omdat ik het probeerde te ontkennen, er is niks veranderd... Dat idee.

Ik loop er niet mee te koop, maar zal het ook niet ontwijken, niet meer iig, in het begin probeerde ik dat wel, maar dat was erg moeilijk omdat ik die jongen nog heel vaak zag en iedereen zich afvroeg waarom ik niets meer tegen hem zei...
Smoesjes verzinnen werkte niet zo goed, dus op een gegeven moment had ik zoiets van : nou ja, dan maar gewoon zeggen, of ze het geloven of niet, moeten ze zelf weten...

Misschien was liegen gemakkelijker geweest, ik ben daar alleen niet zo goed in.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  Official ESF Kreviewer donderdag 17 januari 2008 @ 10:21:35 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56096062
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik loop er niet mee te koop.
Nee, want je zet het niet in detail op het grootste publieke forum van het land, dat scheelt.
pi_56096064
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:07 schreef Glaskamer19 het volgende:

[..]

Dankjewel voor je post, goed onderbouwt en ik heb er echt wat aan. Ik vind het ook gewoon heel fijn mijn hart te luchten op dit forum. Tegen je vrienden en ouders erover praten is toch heel stuk moeilijker.

hoe bedoel je:

Ik bedoel dat de een er anders mee omgaat dan de ander. Het is dus niet persee zo dat iemand die verkracht is meteen een totale afkeer van seks heeft.
Soms zoeken ze juist de seks op om de slechte ervaring te compenseren met goede ervaringen, of om weer zelf baas te worden over hun eigen seksleven, of omdat ze geen nee meer kunnen/durven zeggen na die ervaring.
Hoe jij erover praat (vrijen, zoenen enzo..) klinkt het alsof het gewoon heel lief/intiem is, dat kan een vorm van troost/veiligheid zoeken zijn en juist een goed gevoel geven voor iemand die zoiets meegemaakt heeft omdat ze zich dan veilig voelt omdat ze weet dat je niet verder gaat dan zij wil.

Zoiets.

Als je meer info wilt, pm me maar, ik heb kwa werk/vrijwilligerswerk etc. wel veel ervaring met dit onderwerp.
pi_56096129
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee, want je zet het niet in detail op het grootste publieke forum van het land, dat scheelt.
Does lief
Lambo of Rekt
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:28:23 #21
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56096212
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik niet tegen iedereen die ik tegenkom ga lopen vertellen dat ik verkracht ben.

Als ik denk dat ik iets zinnigs kan zeggen, waarom niet.
Jezus, tis 11 jaar geleden, ondertussen ben ik er wel overheen.

O, en waar lees je de details?
pi_56096284
van de meiden die het hebben meegemaakt....

moet ik me er dan iets bij voorstellen zoals het volgende...

meisje jongen zijn lekker bezig beetje kutten beetje kleffen.... alles leuk en aardig totdat de jongen dus te ver gaat. je geeft aan dat je dat (liever) niet wil maar hij gaat toch door... en je durft er eigenlijk niet teveel tegenin te gaan en laat het gebeuren... (of heb je juist wel moord en brand geschreeuwd maar hielp dat niks?)

of bv je bent van je fiets getrokken en onder bedreiging verkracht door een onbekende?
pi_56096288
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:40 schreef Poogie het volgende:
9/10 verkrachtingen zijn verzonnen,
Hoe kom je aan deze cijfers?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:32:25 #24
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56096316
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:31 schreef rival het volgende:

meisje jongen zijn lekker bezig beetje kutten beetje kleffen.... alles leuk en aardig totdat de jongen dus te ver gaat. je geeft aan dat je dat (liever) niet wil maar hij gaat toch door... en je durft er eigenlijk niet teveel tegenin te gaan en laat het gebeuren... (of heb je juist wel moord en brand geschreeuwd maar hielp dat niks?)

of bv je bent van je fiets getrokken en onder bedreiging verkracht door een onbekende?
O ja, want er zijn geen tussenwegen
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:36:45 #25
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56096428
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:27 schreef rival het volgende:

[..]

volgens mij is het aanranding totdat er penetratie plaats vind!???
Volgens mij ook
en de lichte vorm ervan zou dan nog "ongewenste intimiteit'genoemd worden.

Feit is dat dit alles tegen de wil van een van beide partijen gebeurd...niet voor niets: "Nee is nee".
Alea jacta est
pi_56096496
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:31 schreef rival het volgende:

kan beide, maar het eerste komt denk ik vaker voor, bij het grootste deel van verkrachtingen zijn de daders bekenden. kan ook iemand zijn in een machtspositie, vriend van ouders, leraar, noem maar op.

dat 9 van de 10 keer het verzonnen is, is een in de ruimte gelul-cijfer.
wat wel waar is, is dat 1 op de drie vrouwen met aanranding te maken heeft (gehad) en 1 op de 8 met verkrachting en dat maar een klein percentage van de slachtoffers aangifte doet (met reden, want dat brengt vaak meer ellende dan oplossing omdat bewijslast een lastige is en het steeds weer opnieuw moeten vertellen erg traumatiserend kan zijn)
pi_56096499
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:31 schreef Lucille het volgende:

[..]

Hoe kom je aan deze cijfers?
wilde gok, kijkend naar mijn ervaring met zulke mensen, kan ook minder zijn, was alleen maar om duidelijk te maken dat ik de schijt krijg van zulke trieste figuren die de boel bij elkaar lopen te lullen. En ja, heb er erg slechte ervaring mee (niet dat ik zelf ooit ben beschuldigd ofzo )
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:42:08 #28
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_56096560
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:36 schreef cul_non_kul het volgende:

[..]

Volgens mij ook
en de lichte vorm ervan zou dan nog "ongewenste intimiteit'genoemd worden.

Feit is dat dit alles tegen de wil van een van beide partijen gebeurd...niet voor niets: "Nee is nee".
Nee, de 'lichte vorm', heet aanranding.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_56096627
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:32 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

O ja, want er zijn geen tussenwegen

vandaar mijn vraag want in films zie je meestal 1 van die 2. vandaar... ik weet et niet ik heb er namelijk geen ervaringen mee.... vandaar mijn VRAAG!

met je ge-:')
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:46:36 #30
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56096707
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef rival het volgende:

[..]

vandaar mijn vraag want in films zie je meestal 1 van die 2. vandaar... ik weet et niet ik heb er namelijk geen ervaringen mee.... vandaar mijn VRAAG!

met je ge-:')
Het kwam niet over als een vraag, het kwam over als een kortzichtige opmerking, excuses als ik het verkeerd begrepen heb.
Meestal gaat het om een bekende, dat is al gezegd.
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:47:38 #31
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56096736
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:39 schreef Poogie het volgende:

[..]

wilde gok, kijkend naar mijn ervaring met zulke mensen, kan ook minder zijn, was alleen maar om duidelijk te maken dat ik de schijt krijg van zulke trieste figuren die de boel bij elkaar lopen te lullen. En ja, heb er erg slechte ervaring mee (niet dat ik zelf ooit ben beschuldigd ofzo )
Er zijn meisjes die dat doen, maar 8/10 lijkt me wat veel...
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:48:48 #32
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_56096769
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:39 schreef Poogie het volgende:

[..]

Misschien is het verstandiger om niet op basis van één ervaring van jou, wilde gokken te maken. Het is ook niet een klein beetje lager, maar behoorlijk veel lager dan wat jij roept.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_56096876
Ik rand mijn vriendin wel eens aan. In mijn slaap. Echt. Dan droom ik.. (1 keer raden waarover..), en betast ik haar in haar slaap. Soms echt te erg. Is dat aanranding? Ze moet me soms echt wakker maken..
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:15:37 #34
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56097470
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:42 schreef Inekris het volgende:

[..]

Nee, de 'lichte vorm', heet aanranding.
ah

ik d8 de volgende gradaties

ongewenste intimiteit
aanranding
verkrachting

waarbij met name de eerste vaak afgedaan wordt als zijnde "onschuldig"
(zoals bv op de werkvloer gebeurt)

Evengoed, wens ik geen van de drie iemand toe, het blijft een aantasting van integriteit, vertrouwen en meer.
Alea jacta est
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:24:04 #35
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56097717
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:53 schreef Oksel het volgende:
Ik rand mijn vriendin wel eens aan. In mijn slaap. Echt. Dan droom ik.. (1 keer raden waarover..), en betast ik haar in haar slaap. Soms echt te erg. Is dat aanranding? Ze moet me soms echt wakker maken..
Das t lekkerste wat er is Al half neukend wakker worden Maar das een beetje offtopic hier

En doorgaans ben ik t er wel mee eens dat de mensen die het hardste roepen, het minste hebben meegemaakt...
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_56098473
voor verkrachting dient er welke vorm van penetratie dan ook plaatst te vinden.
Anders is het aanranding
Case solved.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:38:14 #37
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_56101279
Kan ook omdat meisje zwanger is, of moslim.
Dan is het een grote schande dat zij vrijwillig hebben ingestemd tot (onveilige) seks en dan verzinnen ze een excuus.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:39:41 #38
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56101307
Het kan natuurlijk ook dat zo'n meisje echt verkracht is.

Of zoek ik het te ver nu?
pi_56101881
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Het kan natuurlijk ook dat zo'n meisje echt verkracht is.

Of zoek ik het te ver nu?
het is wel ver gezocht inderdaad.
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:06:47 #40
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56102023
Het valt me op dat er best vaak geroepen wordt dat "het wel niet waar zal zijn", zeker als je de jongen/man kent die beschuldigd wordt, is dat op zich best logisch, wie wil nu geloven dat een goede vriend, familielid, weet ik het dat gedaan heeft?
pi_56102097
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Het valt me op dat er best vaak geroepen wordt dat "het wel niet waar zal zijn", zeker als je de jongen/man kent die beschuldigd wordt, is dat op zich best logisch, wie wil nu geloven dat een goede vriend, familielid, weet ik het dat gedaan heeft?
is ook zo,..
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:10:35 #42
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56102120
o, of vrouw btw, die doen dat ook weleens.
pi_56102202
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:10 schreef JamesBrownie het volgende:
o, of vrouw btw, die doen dat ook weleens.
daar zou ik nou geen bezwaar tegen hebben,.. k ben de moeilijkste niet
maarjah,.. ieder zijn ding,..
Wat het is met bekenden denk ik, je denkt ze te "kennen".
Echter draaien er hier en daar wel is wat door na breken in een relatie oid.
Ook van diegene waar je het zeker niet van verwacht.
Op donderdag 17 januari 2008 14:13 schreef het.ismij het volgende:

[..]

daar zou ik nou geen bezwaar tegen hebben,.. k ben de moeilijkste niet
Ook als je 12 jaar bent, en de vrouw in kwestie een vieze tante van jou?
pi_56110673
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:07 schreef katerwater het volgende:

[..]

Ook als je 12 jaar bent, en de vrouw in kwestie een vieze tante van jou?
Oke punt waard, maar je snapt ongetwijfeld wel mijn punt.
Dus nu (als 22 jarige) een vrouw naar me toe komt (buiten echt vieze) en die "misbruikt me" als k te dronken ben, of op een andere planeet door de dope.
Ik denk niet echt dat ik daar een gigantisch probleem mee zou hebben.
Ik heb het er met mijn vriendin over gehad, over wat nou verkrachting precies is. Ze denkt dat het eigenlijk niet mogelijk is, tenzij de vrouw echt niet in staat is om te bewegen. Wanneer de vrouw door de man echt bedreigd wordt met het beroof op haar leven is het als verkachting te bestempelen. Daar waren we het na afloop van het gesprek over eens.
pi_56111324
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:45 schreef Ice_Tea het volgende:
Ik heb het er met mijn vriendin over gehad, over wat nou verkrachting precies is. Ze denkt dat het eigenlijk niet mogelijk is, tenzij de vrouw echt niet in staat is om te bewegen. Wanneer de vrouw door de man echt bedreigd wordt met het beroof op haar leven is het als verkachting te bestempelen. Daar waren we het na afloop van het gesprek over eens.
Het is zeker wel mogelijk, met idd door het "niet meewerken" de nodige blauwe plekken, ook inwendig, als gevolg en dat is dan nog niet het ergste.
Beetje naief om te gaan speculeren over hoe je iets lichamelijk aan zou kunnen als je het niet meegemaakt hebt.
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:53:20 #48
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_56111374
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:45 schreef Ice_Tea het volgende:
Dus bij de bijna 1500 verkrachtingsslachtoffers per jaar is er per definitie sprake van daadwerkelijke bedreiging met de dood?

Dat geloof ik eigenlijk niet, om eerlijk te zijn.
pi_56111426
misschien is het nog als positief te zien dat veel mensen zich niet kunnen voorstellen hoe zoiets gaat...
pi_56111455
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:51 schreef MarMar het volgende:

[..]

Het is zeker wel mogelijk, met idd door het "niet meewerken" de nodige blauwe plekken, ook inwendig, als gevolg en dat is dan nog niet het ergste.
Beetje naief om te gaan speculeren over hoe je iets lichamelijk aan zou kunnen als je het niet meegemaakt hebt.
Een vrouw kan zich toch ten alle tijden verzetten tegen zoiets, als ze niet vastgebonden is of in een situatie verkeerd die al eerder zijn genoemd? Knijp desnoods in z'n ballen als je het niet wilt, dan springt die ene man/jongen wel van je af hoor!

In alle overige gevallen, dat 'geplayed worden', gaat het zo: eenmaal penetratie aan de gang stribbelt de vrouw ook niet meer tegen, dan vindt ze het toch wel lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')