quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef Oksel het volgende:
Moet er penetratie plaatsvinden?
Wanneer is het verkrachting, en wanneer aanranding?
Aanranden hoeft niet eens persé sexueel te zijn, al wordt het daar wel mee geassocieerd. Het is ieg fysiek lastigvallen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef Oksel het volgende:
idd, het heet officieel verkrachting als er penetratie plaatsvindt, maar daarmee wordt ook oraal etc. bedoeld.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef Oksel het volgende:
Als het er met moeite uitkomt kan het echt zijn, als ze ermee te koop lopen is het nep.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:43 schreef Glaskamer19 het volgende:
Ik bedoel meer, hoe weet je nu of iemand dat verzint of dat het echt zo is?
Mijn vriendin heeft mij dat verteld toen ik over iets vroeg. Maar ik twijfel toch een klein beetje aan het verhaal omdat ze een kleine maand later toch alweer met mij afsprak en we in bed lagen te zoenen en vrijen(geen seks). En nu twijfel ik er toch een beetje aan of ik niet voorgelogen wordt ofniet.
Ik bedoel, als je daadwerkelijk verkracht bent, dan lijkt het me niet aannemelijk dat je een korte tijd later weer iemand vertrouwt en ermee gaat zitten zoenen en dergelijke?
Ook was het verhaal eerst anders. Eerst was het dat die jongen opeens niks meer van zich liet horen. En laatst was het dat ze verkracht was en het nooit verwacht had want die jongen had op dat moment een vriendin. En ze durfde het niet te vertellen, want diegene had haar bedreigd als ze het verder zou vertellen. Dat is dus wat ze gezegd had.
Ik heb iemand gekent die zei dat ze verkracht was, maar blijkbaar bleef ik er te nuchter en normaal bij en kreeg ze niet genoeg aandacht, dat ze ineens van het ene op het andere moment nog een keer vaker verkracht wasquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:43 schreef Glaskamer19 het volgende:
kan goed zijn dat het verhaal niet meteen goed eruit komt en verandert, bij slachtoffers van verkrachting speelt schaamte en schuldgevoelens (die ook niet uit de lucht komen vallen want mensen oordelen hard en vragen zich vaak hardop af of ze het wel zeker weten en of ze er zelf niet een aandeel aan hebben) een rol, het is niet makkelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:43 schreef Glaskamer19 het volgende:
Mijn vriendin heeft mij dat verteld toen ik over iets vroeg. Maar ik twijfel toch een klein beetje aan het verhaal omdat ze een kleine maand later toch alweer met mij afsprak en we in bed lagen te zoenen en vrijen(geen seks). En nu twijfel ik er toch een beetje aan of ik niet voorgelogen wordt ofniet.
Ik bedoel, als je daadwerkelijk verkracht bent, dan lijkt het me niet aannemelijk dat je een korte tijd later weer iemand vertrouwt en ermee gaat zitten zoenen en dergelijke?
Ook was het verhaal eerst anders. Eerst was het dat die jongen opeens niks meer van zich liet horen. En laatst was het dat ze verkracht was en het nooit verwacht had want die jongen had op dat moment een vriendin. En ze durfde het niet te vertellen, want diegene had haar bedreigd als ze het verder zou vertellen. Dat is dus wat ze gezegd had.
Dankjewel voor je post, goed onderbouwt en ik heb er echt wat aan. Ik vind het ook gewoon heel fijn mijn hart te luchten op dit forum. Tegen je vrienden en ouders erover praten is toch heel stuk moeilijker.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
kan goed zijn dat het verhaal niet meteen goed eruit komt en verandert, bij slachtoffers van verkrachting speelt schaamte en schuldgevoelens (die ook niet uit de lucht komen vallen want mensen oordelen hard en vragen zich vaak hardop af of ze het wel zeker weten en of ze er zelf niet een aandeel aan hebben) een rol, het is niet makkelijk.
Het is ook niet gezegd dat iemand die het meegemaakt heeft niet meer instaat is tot vrijen, maar als ik je zo lees vermoedt ik dat het haar meer om de intimiteit gaat dan de seks?
Soms is het bij slachtoffers zelfs zo dat ze seksualiteit heel erg op zoeken, een soort compensatiedrang.
Met iemand die je wel vertrouwd is het natuurlijk ook een heel ander verhaal. Met vriendjes heb ik er ook geen moeite mee, maar ik heb wel eens omstandigheden gehad waarin mijn vriend me een beetje zat te plagen (die wist van niks) en dat ik ineens ook zoiets had van "lieve help.." en ineens begon te huilen. De een gaat er ook heel anders mee om dan de ander. Het is gebeurd, je veranderd er niks aan, maar ik heb geen zin om dan de rest van mijn leven er een soort van fobie op na te houden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:43 schreef Glaskamer19 het volgende:
Nee, want je zet het niet in detail op het grootste publieke forum van het land, dat scheelt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik loop er niet mee te koop.
Ik bedoel dat de een er anders mee omgaat dan de ander. Het is dus niet persee zo dat iemand die verkracht is meteen een totale afkeer van seks heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:07 schreef Glaskamer19 het volgende:
[..]
Dankjewel voor je post, goed onderbouwt en ik heb er echt wat aan. Ik vind het ook gewoon heel fijn mijn hart te luchten op dit forum. Tegen je vrienden en ouders erover praten is toch heel stuk moeilijker.
hoe bedoel je:
Het is ook niet gezegd dat iemand die het meegemaakt heeft niet meer instaat is tot vrijen, maar als ik je zo lees vermoedt ik dat het haar meer om de intimiteit gaat dan de seks?
Does liefquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, want je zet het niet in detail op het grootste publieke forum van het land, dat scheelt.
Ik bedoel dat ik niet tegen iedereen die ik tegenkom ga lopen vertellen dat ik verkracht ben.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, want je zet het niet in detail op het grootste publieke forum van het land, dat scheelt.
Hoe kom je aan deze cijfers?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:40 schreef Poogie het volgende:
9/10 verkrachtingen zijn verzonnen,
O ja, want er zijn geen tussenwegenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:31 schreef rival het volgende:
van de meiden die het hebben meegemaakt....
moet ik me er dan iets bij voorstellen zoals het volgende...
meisje jongen zijn lekker bezig beetje kutten beetje kleffen.... alles leuk en aardig totdat de jongen dus te ver gaat. je geeft aan dat je dat (liever) niet wil maar hij gaat toch door... en je durft er eigenlijk niet teveel tegenin te gaan en laat het gebeuren... (of heb je juist wel moord en brand geschreeuwd maar hielp dat niks?)
of bv je bent van je fiets getrokken en onder bedreiging verkracht door een onbekende?
Volgens mij ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij is het aanranding totdat er penetratie plaats vind!???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |