lolquote:Op zondag 10 februari 2008 16:20 schreef Elixabete het volgende:
Valentijn is Amerikaans
en alles wat Amerikaans is haat ik
Net zoals TS een vuile gore wannabee Amerikaan.
Het is niet zo dat ik niks koop omdat ik weet dat zij verwacht dat ik wél iets koop en haar er zo mee wil pesten ofzo hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 16:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Niets moet natuurlijk. En natuurlijk kun je je partner elke dag van het jaar verrassen maar in werkelijkheid komt het er bijna nooit van. En dan is valentijnsdag toch een leuk moment om even iets leuks te doen. Bovendien gaat het er wat mij betreft niet om wat JIJ (of ik) ervan vinden maar onze partner. Als mijn vriendin zou zeggen 'valentijnsdag is belachelijke onzin' dan zou ik er niks aan doen. Maar ik weet dat zij het toevallig wel leuk vindt, en dan doe ik iets leuks voor haar omdat ik weet dat zij dat leuk vindt dus. Maar daar zijn de meesten hier blijkbaar te egoistisch voor. Die vinden hun eigen principes en idealen (*proest*) belangrijker.
[..]
Oh als het er 'gewoon' bij hoort, sja dan hoort het erbij he. Verder niet nadenken.
[..]
Ja? Jij krijgt op 24 en 25 december standaard een kerstgevoel? Ook al ben je niet gelovig, doe je niet aan cadeau's en ga je niet uiteten of wat dan ook. Spannend!
[..]
Who the fuck is 'de commercie' trouwens? Als ik iets origineels verzin voor op valentijnsdag voor mijn vriendin dan vindt ze dat heel leuk en daar wordt ze blij van. En daar word ik weer blij van. Dus dan zijn er 2 mensen blij, en wel de 2 mensen waar ik het meeste om geef in de hele wereld. En zo geldt dat nog voor miljoenen andere mensen. Wie ben jij dan om te zeggen dat het helemaal niets betekent?
Ja, want het gaat zo goed met de VSquote:
Dan hoop ik dat je vriendin snel een leukere vent tegenkomtquote:Op zondag 10 februari 2008 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik koop iets voor haar als ik dat wil, niet omdat het valentijnsdag is en het dan zo nodig moet.
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:32 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je vriendin snel een leukere vent tegenkomtIk probeer namelijk mijn vriendin blij te maken met dingen die ZIJ wil, op momenten dat ze het wil, en soms als verassing uiteraard. Maar ik doe dat niet zoals jij alleen op momenten die mij goed uitkomen, omdat ik me even beter moet voelen.
Uit eten of naar de bioscoop? Da's toch net zo goed een valentijnscadeau dan? Of is het kopen van een bos bloemen commercieel, maar een bioskoopkaartje niet?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik niks koop omdat ik weet dat zij verwacht dat ik wél iets koop en haar er zo mee wil pesten ofzo hoor
Maar komop man, waar is de spontaniteit gebleven, wat is er mis met het tonen van je liefde op elke andere fatsoenlijke dag, waarom is daar speciaal zo'n dag voor nodig.
Waarom moet je per se op valentijnsdag iets kopen voor je chick?
Ik ga liever uit eten of naar de bioscoop, you name it, dan dat ik geforceerd iets aan het kopen ben.
Daar hecht ik meer waarde aan, zij ook.
Wat is het probleem dan.
[..]
Ik weet niet of je de beurskoersen in ons landje gevolgd hebt, maar daar gaat het ook niet bijster goedquote:Ja, want het gaat zo goed met de VS![]()
Dat kan je zien als een cadeautje ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Uit eten of naar de bioscoop? Da's toch net zo goed een valentijnscadeau dan? Of is het kopen van een bos bloemen commercieel, maar een bioskoopkaartje niet?
[..]
Ik weet niet of je de beurskoersen in ons landje gevolgd hebt, maar daar gaat het ook niet bijster goed
Wij kunnen in ieder geval nog rondkomen, en geld pinnen enzo.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik weet niet of je de beurskoersen in ons landje gevolgd hebt, maar daar gaat het ook niet bijster goed
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:33 schreef rosaatje het volgende:
[..]
F*cking hell, ik heb het idee dat er iemand onder de plak zit...
Moest je dit ook van je vriendinnetje posten?
Er zit anders een behoorlijk verschil tussen Amerika en Europaquote:Op zondag 10 februari 2008 16:34 schreef American_Nightmare het volgende:
en daar heb je deze dag voor nodig?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Nee mijn vriendin zit niet op fok (sowieso vrouwen op fok zijn altijd potten)
Zij doet gewoon super veel voor mij dus dan vind ik het ook leuk om wat terug te doen.
Heerlijk van die zure reacties van alleenstaanden![]()
Het moment waarop je constateert dat het er bijna nooit van komt om iets leuks met je partner te doen, zou voor mij toch wel een goed moment zijn om de relatie nog eens onder de loep te nemenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Niets moet natuurlijk. En natuurlijk kun je je partner elke dag van het jaar verrassen maar in werkelijkheid komt het er bijna nooit van. En dan is valentijnsdag toch een leuk moment om even iets leuks te doen.
Ik zou mijn vriendin best willen verrassen hoor, daar gaat het helemaal niet om. Het gaat mij erom dat spontane acties mijns inziens meer gewaardeerd worden dan het verplichte gedoe op Valentijnsdag. Daar is niets spontaans aan, en iets doen omdat het moet, daar zit geen enkele betekenis achter naar mijn mening.quote:Bovendien gaat het er wat mij betreft niet om wat JIJ (of ik) ervan vinden maar onze partner. Als mijn vriendin zou zeggen 'valentijnsdag is belachelijke onzin' dan zou ik er niks aan doen. Maar ik weet dat zij het toevallig wel leuk vindt, en dan doe ik iets leuks voor haar omdat ik weet dat zij dat leuk vindt dus. Maar daar zijn de meesten hier blijkbaar te egoistisch voor. Die vinden hun eigen principes en idealen (*proest*) belangrijker.
Jaquote:Ja? Jij krijgt op 24 en 25 december standaard een kerstgevoel? Ook al ben je niet gelovig, doe je niet aan cadeau's en ga je niet uiteten of wat dan ook. Spannend!
Commerciële bedrijven die enkel met het oog op extra inkomsten het publiek proberen op te leggen dat zij één dag per jaar iets speciaals moeten doen voor hun geliefde. Dat versta ik onder commercie. En natuurlijk willen ze winst maken, dat wil elk bedrijf, maar de manier waarop stoort me enorm. Dat gedwongen gedoe allemaal op 1 dag van het jaarquote:Who the fuck is 'de commercie' trouwens?
O, ga gerust je gang hoor, ik doe gewoon niet mee aan die hypocriete valentijnsonzin. En het gaat me er ook niet om dat je iets leuks doet met je vriendin, maar zou ze het minder leuk vinden als je dat op 8 maart, of 1 augustus zou doen?quote:Als ik iets origineels verzin voor op valentijnsdag voor mijn vriendin dan vindt ze dat heel leuk en daar wordt ze blij van. En daar word ik weer blij van. Dus dan zijn er 2 mensen blij, en wel de 2 mensen waar ik het meeste om geef in de hele wereld. En zo geldt dat nog voor miljoenen andere mensen. Wie ben jij dan om te zeggen dat het helemaal niets betekent?
Zonder Europa was Amerika niet eens ontdekt.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Zonder Amerika waren we nu allemaal Duitsers geweest.
Valentijn is zo "Amerikaans"quote:Op zondag 10 februari 2008 16:38 schreef rosaatje het volgende:
Ik vind het 'gedoe'. Ik stuur ook een kaartje aan mijn vriend omdat ik weet dat hij mij een kaartje stuurt, en anders is het ook zo 'lullig'.
Maar ik zie me alweer net als vorig jaar om vijf voor zes bij de winkel staan om 1 of ander slijmerig kaartje uit het rek te halen, vervolgens te rennen naar een brievenbus om dan net op tijd het kaartje te kunnen posten.
Valentijn is zoooo lekker spontaan
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Zonder Europa was Amerika niet eens ontdekt.
Moet je nagaan.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:38 schreef rosaatje het volgende:
Ik vind het 'gedoe'. Ik stuur ook een kaartje aan mijn vriend omdat ik weet dat hij mij een kaartje stuurt, en anders is het ook zo 'lullig'.
Maar ik zie me alweer net als vorig jaar om vijf voor zes bij de winkel staan om 1 of ander slijmerig kaartje uit het rek te halen, vervolgens te rennen naar een brievenbus om dan net op tijd het kaartje te kunnen posten.
Valentijn is zoooo lekker spontaan
Ik moest lachenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:46 schreef rosaatje het volgende:
Je hebt toch ook dierendag niet nodig om je eraan te herinneren dat je je huisdier zo nu en dan eten moet geven...
En ik Amerika merkt iedereen het natuurlijk in z'n portemonnee...quote:Op zondag 10 februari 2008 16:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wij kunnen in ieder geval nog rondkomen, en geld pinnen enzo.
Wil je nou zeggen dat het daar beter gaat dan hier?
Overigens merk ik er niks van hoor, dat het hier 'slecht' gaat.
[/offtopic]
Nee niet nodig, maar ik doe dat OOK op deze dag. Zij vindt het leuk, dus ik doe het. Zo simpel is het.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en daar heb je deze dag voor nodig?
Slechte zaak...
Een beetje in contrast met jouw agressieve poststijl.quote:Wat lach ik me toch altijd weer suf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |