Hij wist alleen niet wie de mol is. Dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:55 schreef boekjefotos.nl het volgende:
Ik had verwacht dat Joris de mol zou ontmaskeren... hij speelde briljant...
Maar waarom dan niet de envelop?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alles was hetzelfde, dus ook het stelletje.
hij zei: dan eet ik em thuis wel op.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:55 schreef boekjefotos.nl het volgende:
vraagje:
vlak nadat Joris het rode scherm kreeg vroeg hij aan Edo zijn petje...
wat zei hij vlak daarna? waarom vroeg hij dat petje? ... we hebben het niet kunnen verstaan.
Dat was ook de grapquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet de envelop?
Als je alles hetzelfde doet
Ik vind het een zeurtutje.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik hoop niet dat Dunya de Mol is. Ik hoop zelfs dat ze de serie nog een keer opnemen, maar dan zonder Dunya. Die voegt echt niets toe, als mol niet, als kandidaat niet.
ow jawel hoor. Het begon al bij die krokodille-tranen bij het schieten. Daarna bedacht zij tijdens die sijn opdracht dat ze de naam Georgina zouden over-sijnen terwijl dit de allerlastigste naam is! Het moment met die mol-info wees er helemaal op dat zij het was want ze is immers een actrice en heeft bruine ogen. Tijdens de opracht dat ze die 1000 euro en de vrijstelling van Regina terug konden pakken was zij de boel super aan het vertragen met Patrick, telkens als er iets goed ging wilde zij iets anders doen. In de opdrachten van vandaag (bootjes) wilde zij ook de boel constant vertragen en had ze totaal geen inbreng in het geld verdienen. Zelfs toen Joris goed geld aan het verdienen was met zijn gezang wilde zij iets anders gaan doen! Die opdracht met die taxi's was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. Op het moment dat alle taxi's bij elkaar zouden komen en Dennis achter haar moest invoegen vertelt zij de chaffeur dat ie moet afremmen!!!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik hoop niet dat Dunya de Mol is. Ik hoop zelfs dat ze de serie nog een keer opnemen, maar dan zonder Dunya. Die voegt echt niets toe, als mol niet, als kandidaat niet.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)5053/bb.20080207.asf denk ik, maar staat volgens mij nooit al direct online. Vanavond vanaf een uurtje of twaalf waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:03 schreef IedeK. het volgende:
Is er iemand die met de linkjes kan knutselen, zodat ik hem terug nu al terug kan zien?
Ik ben ook blij dat hij eruit ligt, het is vooral een opluchting dat hij de mol niet is. Op dit moment verdenk ik Dennis. Maar eigenlijk blijft iedereen verdacht.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:47 schreef Kinga het volgende:
He he, de eikel er eindelijk uit. Heb het eerste deel van de aflevering gemist, moet ik nog ff kijken. Kom ik straks op terug.
Groen wezen, de tekst "Creature". Dan denk je al snel aan "Mol".... Maar goed, we'll see... (alhoewel ik wel denk dat hij het nu is...)quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:55 schreef evert het volgende:
vond dat t shirt van dennis ook wel molachtige trekjes hebben
opvallend: dennis had na de kofferopdracht nog maar 4 kg maar wel iedere dag een ander tshirt....
Haha dat heb ik nou ook.. daarom vind ik WIDM zo vervelend om naar te kijken ondertussen, zitten alleen nog maar stomme mensen in!quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:17 schreef Konijnenjager het volgende:
Leuk dat de KRO er elk jaar een paar opdrachten ingooit om de pot te temperen![]()
Gelukkig besteden ze dat aan (voorbereidingen van) leuke opdrachten, dus mij hoor je niet klagen!
Wel opvallend trouwens dat saaie/vervelende kandidaten zo ver komen. Vooraf heb ik altijd een paar BN-ers waarvan ik denk: redactie doe die nou niet en die blijven er altijd lang in
Patrick heeft er wel degelijk belang bij om topito's te jatten. Als mol wil hij natuurlijk niet dat iemand anders een vrijstelling bemachtigt, dus probeert hij als eerste een volle topo bij elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:42 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik dacht eerst Dennis (afl1), toen Joris (2-6) en nu Edo maar. Hoewel ik Edo ook wel verdacht vond bij de seinopdracht.
Edo vroeg het nummer van Joris, waarom?
Dennis werd wel erg boos toen zijn topito gestolen was. Het is maar een spel. Patrick zou hem niet jatten als hij hem niet nodig had (omdat hij de mol is).
Edo gaf toen maar een topito aan Dennis, omdat hij ze toch niet nodig heeft (?), en om toch de groep goed te stemmen over hem.
Ik mis Joris wel enorm. Wat een geweldige speler was dat.
Ik vond Patrick niet verdacht en dat topito-stelen bevestigd dat alleen maar voor mijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Patrick heeft er wel degelijk belang bij om topito's te jatten. Als mol wil hij natuurlijk niet dat iemand anders een vrijstelling bemachtigt, dus probeert hij als eerste een volle topo bij elkaar te krijgen.
Leg uit?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:51 schreef DaMart het volgende:
Als mol wil hij natuurlijk niet dat iemand anders een vrijstelling bemachtigt
Ik had ook opgehangen, Joris deed gewoon strontirritant.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gisteren was Patrick wel verdacht toen ie opeens Joris op ging hangen enzo.. Zo heeft Joris denk ik zijn strategie veranderd van Dennis naar Patrick en issie de klos geworden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |