abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56597645
Straks even uitzending gemist kijken. Kon niet wachten ens tiekum toch hier gekeken.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_56597656
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:17 schreef Konijnenjager het volgende:
Leuk dat de KRO er elk jaar een paar opdrachten ingooit om de pot te temperen
Gelukkig besteden ze dat aan (voorbereidingen van) leuke opdrachten, dus mij hoor je niet klagen!

Wel opvallend trouwens dat saaie/vervelende kandidaten zo ver komen. Vooraf heb ik altijd een paar BN-ers waarvan ik denk: redactie doe die nou niet en die blijven er altijd lang in
Haha dat heb ik nou ook.. daarom vind ik WIDM zo vervelend om naar te kijken ondertussen, zitten alleen nog maar stomme mensen in!
pi_56597716
Mwah valt wel mee. Vind alleen de vrouwen niet zo leuk.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_56597902
Blij dat hulpmol joris eruit is. al was hij de laatste twee afleveringen wel wat sportiever. Denk nog steeds dat patrick de mol is!
live life
pi_56598564
ja dat is wel zo, de leuke kandidaten gaan er vaak als eerste uit. \
Ik kon tot de laatste 2 afleveringen die joris echt niet aan, maar dat is veranderd en nu vind ik het jammer dat hij weg is... doe idd maar 1 van die meiden... *gaap* maar het zal volgende week wel edo worden

mijn mol is dennis of patrick...
pi_56598904
Mijn mol eruit

Ik ga nu voor Dennis. Op basis van al die aanwijzingen.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 10:54:29 #137
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56599246
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Haaibaaike op 08-02-2008 11:06:50 ]
  FOK!fossiel vrijdag 8 februari 2008 @ 11:20:00 #138
8443 cptmarco
it's captain...
pi_56599676
Als Patrick de mol is, dan is het een dieptepunt voor de gehele serie WIDM...

Kom op AVRO, volgend jaar weer een serie met gewone onbekende nederlanders die wel serieus er voor willen gaan...
pi_56599828
Wat is die Dunya toch een verschrikkelijk wijf zeg.. bah!

Ik hou het op Edo, Patrick of Dennis..
  vrijdag 8 februari 2008 @ 11:34:40 #140
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56600022
Mja, ik dacht eerst Dennis (afl1), toen Joris (2-6) en nu Edo maar. Hoewel ik Edo ook wel verdacht vond bij de seinopdracht.

Edo vroeg het nummer van Joris, waarom?

Dennis werd wel erg boos toen zijn topito gestolen was. Het is maar een spel. Patrick zou hem niet jatten als hij hem niet nodig had (omdat hij de mol is).

Edo gaf toen maar een topito aan Dennis, omdat hij ze toch niet nodig heeft (?), en om toch de groep goed te stemmen over hem.

Ik mis Joris wel enorm. Wat een geweldige speler was dat.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 11:43:19 #142
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_56600048
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 8 februari 2008 @ 11:47:49 #143
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_56600122
Als Dennis de mol is, is hij wat mij betreft een van de meest geniale mollen die ik heb gezien in al die series. Ik heb hem namelijk bijna nooit verdacht. Bij Patrick daarentegen, elke keer dat ie molt of iets verdachts doet, schiet ie al in de lach...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Moderator vrijdag 8 februari 2008 @ 11:51:25 #144
42184 crew  DaMart
pi_56600191
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:42 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik dacht eerst Dennis (afl1), toen Joris (2-6) en nu Edo maar. Hoewel ik Edo ook wel verdacht vond bij de seinopdracht.

Edo vroeg het nummer van Joris, waarom?

Dennis werd wel erg boos toen zijn topito gestolen was. Het is maar een spel. Patrick zou hem niet jatten als hij hem niet nodig had (omdat hij de mol is).

Edo gaf toen maar een topito aan Dennis, omdat hij ze toch niet nodig heeft (?), en om toch de groep goed te stemmen over hem.

Ik mis Joris wel enorm. Wat een geweldige speler was dat.
Patrick heeft er wel degelijk belang bij om topito's te jatten. Als mol wil hij natuurlijk niet dat iemand anders een vrijstelling bemachtigt, dus probeert hij als eerste een volle topo bij elkaar te krijgen .
pi_56600337
Het is Patrick gewoon, kijk maar naar aflevering #1 in die taxi. Zo zo zo gespeeld dat ik vanaf dat moment gelijk op Patrick zat. En de opdrachten daarna hebben dat alleen maar bevestigd voor mij.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56600494
Gisteren was Patrick wel verdacht toen ie opeens Joris op ging hangen enzo.. Zo heeft Joris denk ik zijn strategie veranderd van Dennis naar Patrick en issie de klos geworden..
pi_56600495
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:51 schreef DaMart het volgende:

[..]

Patrick heeft er wel degelijk belang bij om topito's te jatten. Als mol wil hij natuurlijk niet dat iemand anders een vrijstelling bemachtigt, dus probeert hij als eerste een volle topo bij elkaar te krijgen .
Ik vond Patrick niet verdacht en dat topito-stelen bevestigd dat alleen maar voor mij .

Maarja, ik was zo overtuigd over Joris, dat ik het nu ook wel helemaal mis kan hebben.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 12:32:31 #148
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56600809
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:51 schreef DaMart het volgende:
Als mol wil hij natuurlijk niet dat iemand anders een vrijstelling bemachtigt
Leg uit?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56601113
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:11:07 ]
pi_56601316
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 12:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gisteren was Patrick wel verdacht toen ie opeens Joris op ging hangen enzo.. Zo heeft Joris denk ik zijn strategie veranderd van Dennis naar Patrick en issie de klos geworden..
Ik had ook opgehangen, Joris deed gewoon strontirritant.
  Moderator vrijdag 8 februari 2008 @ 13:20:07 #151
42184 crew  DaMart
pi_56601623
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 12:32 schreef BVO het volgende:

[..]

Leg uit?
Als mol saboteer je het spel, en dat gaat mijns inziens verder dan de pot leeghouden. Onderdeel van het spel is dat kandidaten vrijstellingen kunnen verdienen. Als je als mol zo'n vrijstelling hebt, saboteer je dus ook het spel voor kandidaten, die zo'n vrijstelling misschien hard nodig hadden, waardoor ze nu toch naar huis mogen. Bovendien, als jij alles over blijkt te hebben voor een vrijstelling, kan dat je verdachtheid weer kleiner maken (je toont immers aan het spel niet te willen verlaten). Zeker in een groep waarin anderen zich (al dan niet bewust) telkens verdacht maken, kan het voor de mol dus zeker voordelen hebben om zelf de vrijstelling te bemachtigen .
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:46:34 #153
160182 Konijnenjager
It ain't rigged
pi_56603239
Ik zit zelf nu heel erg op Patrick maar ik hoop dat hij het niet is. Je ziet hem continu liegen bij de biecht (imo een heel matige acteur, je merkt gewoon dat ie niet meent wat ie zegt), hij verkloot talloze opdrachten en brengt weinig geld in de pot. Ik hoop echter dat ie het niet is om verschillende redenen:
-Niet weer zelfde type mol als Milouschka: iemand die zich een verschrikkelijk irritant karakter aanmeet als mol
-Weer een 'onsympathiek' persoon als mol: iemand die ik niet mag die door de redactie is gekozen als mol
-Hij acteert zo slecht
-Teveel mensen verdenken hem. Een goede mol krijgt veel geld uit de pot zonder dat iedereen hem/haar door heeft.

Ik had overigens veel meer respect gehad (en had het spel ook leuker gemaakt) voor Patrick als hij gewoon had gezegd: "Ja ik heb je joker en je krijgt hem niet terug."

Ik hoop dat Dennis, Regina, Edo of Dunya de mol is (en dan stiekem geniale acties hebben geflikt), omdat zij niet zo 100% obvious mollen. De 'ik verneuk alles, daarom verdenk je me niet" mol ben ik wel een beetje zat. We hebben al een aantal droevige acties gehad de afgelopen jaren "Zomfg ik heb de M in de nasi getekend, hoe duidelijk moet ik mollen loller eins111" of "ik had een M op mn tshirt, hoe wil je het niet doorhebben". Het zou zo mooi zijn als er wat meer stylisch acties waren zoals bijvoorbeeld George gemol bij de fietsopdracht

Wat mij betreft overigens ook volgend jaar weer onbekende Nederlanders: die zijn gemotiveerder en dan kan de mol ook beter zijn werk doen. Als de groep het de hele tijd al verneukt valt er weinig te mollen (zie Inge vorig jaar).
but it ain't right either.
pi_56603291
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als mol saboteer je het spel, en dat gaat mijns inziens verder dan de pot leeghouden. Onderdeel van het spel is dat kandidaten vrijstellingen kunnen verdienen. Als je als mol zo'n vrijstelling hebt, saboteer je dus ook het spel voor kandidaten, die zo'n vrijstelling misschien hard nodig hadden, waardoor ze nu toch naar huis mogen. Bovendien, als jij alles over blijkt te hebben voor een vrijstelling, kan dat je verdachtheid weer kleiner maken (je toont immers aan het spel niet te willen verlaten). Zeker in een groep waarin anderen zich (al dan niet bewust) telkens verdacht maken, kan het voor de mol dus zeker voordelen hebben om zelf de vrijstelling te bemachtigen .
Ik zou het een domme tactiek vinden. Hoe meer mensen, hoe lastiger het is om te zien wie de mol is. Ik zou juist proberen zoveel mogelijk mensen in het spel te houden dus met die opdracht van vorige week flink je best om zo niemand naar huis te laten gaan ,
pi_56604926
Ontzettend leuke uitzending gister!
Oh en wat een werk om al die spellen uit te denken, dat Taxispel ook, prachtig
T ging nog bijna mis aan het eind ook
Moest heel erg lachen om Patrick: - Ja, wat doe ik verdacht he! Ja, heel erg.
-Ik wil Regina ook even spreken
-Nee, die is aan het bellen
En dan dat hoofd van Regina

Dennis en Patrick vind ik ook een leuk duo samen, op die boot
Helemaal blij dat zij niet hoefden te zingen. Wel jammer enerzijds dat Patrick de topo of hoe heet dat ding had gejat. Maar anderzijds: vorige jaren werden er jokers en molboekjes gejat en dat was dit jaar ook nog niet gebeurt. Tis een wat hechtere groep ofzo heb ik het idee.
Mijn Mol is toch wel Dunya.. ze is zó wazig!
Of Dennis, die niet wist hoe snel hij die envelop moest pakken, en dan ook nog de verkeerde!

Hoeveel uitzendingen hebben we nog?
Screw them.
We're going home.
pi_56604942
Vergeet ik nog het allerbelangerijkste: JORIS ERUIT!!
Wat heerlijk, we zaten te juichen op de bank
Screw them.
We're going home.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')