Haha dat heb ik nou ook.. daarom vind ik WIDM zo vervelend om naar te kijken ondertussen, zitten alleen nog maar stomme mensen in!quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:17 schreef Konijnenjager het volgende:
Leuk dat de KRO er elk jaar een paar opdrachten ingooit om de pot te temperen![]()
Gelukkig besteden ze dat aan (voorbereidingen van) leuke opdrachten, dus mij hoor je niet klagen!
Wel opvallend trouwens dat saaie/vervelende kandidaten zo ver komen. Vooraf heb ik altijd een paar BN-ers waarvan ik denk: redactie doe die nou niet en die blijven er altijd lang in
Patrick heeft er wel degelijk belang bij om topito's te jatten. Als mol wil hij natuurlijk niet dat iemand anders een vrijstelling bemachtigt, dus probeert hij als eerste een volle topo bij elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:42 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik dacht eerst Dennis (afl1), toen Joris (2-6) en nu Edo maar. Hoewel ik Edo ook wel verdacht vond bij de seinopdracht.
Edo vroeg het nummer van Joris, waarom?
Dennis werd wel erg boos toen zijn topito gestolen was. Het is maar een spel. Patrick zou hem niet jatten als hij hem niet nodig had (omdat hij de mol is).
Edo gaf toen maar een topito aan Dennis, omdat hij ze toch niet nodig heeft (?), en om toch de groep goed te stemmen over hem.
Ik mis Joris wel enorm. Wat een geweldige speler was dat.
Ik vond Patrick niet verdacht en dat topito-stelen bevestigd dat alleen maar voor mijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Patrick heeft er wel degelijk belang bij om topito's te jatten. Als mol wil hij natuurlijk niet dat iemand anders een vrijstelling bemachtigt, dus probeert hij als eerste een volle topo bij elkaar te krijgen.
Leg uit?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:51 schreef DaMart het volgende:
Als mol wil hij natuurlijk niet dat iemand anders een vrijstelling bemachtigt
Ik had ook opgehangen, Joris deed gewoon strontirritant.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gisteren was Patrick wel verdacht toen ie opeens Joris op ging hangen enzo.. Zo heeft Joris denk ik zijn strategie veranderd van Dennis naar Patrick en issie de klos geworden..
Als mol saboteer je het spel, en dat gaat mijns inziens verder dan de pot leeghouden. Onderdeel van het spel is dat kandidaten vrijstellingen kunnen verdienen. Als je als mol zo'n vrijstelling hebt, saboteer je dus ook het spel voor kandidaten, die zo'n vrijstelling misschien hard nodig hadden, waardoor ze nu toch naar huis mogen. Bovendien, als jij alles over blijkt te hebben voor een vrijstelling, kan dat je verdachtheid weer kleiner maken (je toont immers aan het spel niet te willen verlaten). Zeker in een groep waarin anderen zich (al dan niet bewust) telkens verdacht maken, kan het voor de mol dus zeker voordelen hebben om zelf de vrijstelling te bemachtigenquote:
Ik zou het een domme tactiek vinden. Hoe meer mensen, hoe lastiger het is om te zien wie de mol is. Ik zou juist proberen zoveel mogelijk mensen in het spel te houden dus met die opdracht van vorige week flink je best om zo niemand naar huis te laten gaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mol saboteer je het spel, en dat gaat mijns inziens verder dan de pot leeghouden. Onderdeel van het spel is dat kandidaten vrijstellingen kunnen verdienen. Als je als mol zo'n vrijstelling hebt, saboteer je dus ook het spel voor kandidaten, die zo'n vrijstelling misschien hard nodig hadden, waardoor ze nu toch naar huis mogen. Bovendien, als jij alles over blijkt te hebben voor een vrijstelling, kan dat je verdachtheid weer kleiner maken (je toont immers aan het spel niet te willen verlaten). Zeker in een groep waarin anderen zich (al dan niet bewust) telkens verdacht maken, kan het voor de mol dus zeker voordelen hebben om zelf de vrijstelling te bemachtigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |