tuurlijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:28 schreef RoodWitBlauw het volgende:
iig, dat vernam ik van een huisgenoot
Vandaag is 'ie pas in Amerika op T.V. dus dat wordt op z'n vroegst vrijdag in Nederland.quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:28 schreef RoodWitBlauw het volgende:
ik geloof dat ie om 11:00 live op CNN te zien is
Waarschijnlijk nog niet bijgewerkt. Zie ook:quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:08 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Zit net even te googlen...
Woensdagavond in de USA wordt het uitgezonden.
Uitzending straks is 11 uur sochtends bij ons, tijdsverschil is toch 5 a 6 uur? Dan zou het daar 5-6 uur sochtends zijn ? of reken ik nu verkeerd.
En ze zeggen : Michael Moore Tonight! ( dus geen Peter de Vries )
maar wanneer komt Peter dan op CNN!?!??
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:19 schreef Caesu het volgende:
stukje Good Morning America met Peter:
http://abcnews.go.com/Video/playerIndex?id=4255700
lachen om te zienquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:19 schreef Caesu het volgende:
http://abcnews.go.com/Video/playerIndex?id=4255700
Inderdaad, viel me eerder deze week ook al op.. Had 'ie het over de baddie/boddie van Natalee of iets dergelijks..quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:31 schreef -jos- het volgende:
Al meer uitzendingen online? Wel lomp om te zien hoe kinderachtig Engels hij praat
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:45 schreef Raven_ het volgende:
Alleen Oprah niet dus. Maar Larry King is echt een mooie vangst.
Maar mooi man Peter op ABC. He's the man. Proud to be Dutch atm.
Kneus.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:21 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Omdat een aandachtsgeile showjournalist (Met z'n moedermavo-Engels) het haalt op de 24/7 networks? Knap hoor
Ik ben op het moment eigenlijk wat minder trots op m'n nationaliteit.
Haha dat hoor je meer hier op FOK!. Ben benieuwd hoe vloeiend zij het zullen doen in shows.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:31 schreef -jos- het volgende:
Al meer uitzendingen online? Wel lomp om te zien hoe kinderachtig Engels hij praat
Inderdaad, allemaal oh zo overtuigd dat hun eigen Engels perfect isquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:49 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Haha dat hoor je meer hier op FOK!. Ben benieuwd hoe vloeiend zij het zullen doen in shows.
Ik kan het goed schrijven, grammaticaal is het ook goed te doen. Zodra ik het moet spreken kan ik alleen korte zinnen er vloeiend uitkrijgen als ik ze eerst 3 keer door me hoofd heb gehaald. Lange zinnen komen er vaak al met accent uit.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:57 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Inderdaad, allemaal oh zo overtuigd dat hun eigen Engels perfect is![]()
Dit zijn gewoon standaardvragen (en antwoorden) die ze ongetwijfeld van te voren hebben doorgemaild.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ik kan het goed schrijven, grammaticaal is het ook goed te doen. Zodra ik het moet spreken kan ik alleen korte zinnen er vloeiend uitkrijgen als ik ze eerst 3 keer door me hoofd heb gehaald. Lange zinnen komen er vaak al met accent uit.
Direct antwoord geven in shows in lange zinnen is dus nog lasteriger, zeker als het live is.
Volkje hier.
Gaat ie toch lekker over in het Nederlands. Zal ze allicht wel wat van verstaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:05 schreef Caesu het volgende:
voordeel bij Larry King natuurlijk is dat hij Peter R. uit zal laten spreken (zijn manier van interviewen) in tegenstelling tot Greta die gasten kan afkappen - lastig dus voor Peter R. ook vanwege de taal.
ja dat zou je wel denken. maar ze kan geen Nederlands lezen iigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:09 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Gaat ie toch lekker over in het Nederlands. Zal ze allicht wel wat van verstaan.
quote:PS - Of course I don’t know what it says…maybe it says I am a big jerk…????
op CNN USA maar pas op het eind van de ochtend in Nederland op CNN Internationalquote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:47 schreef F04 het volgende:
Over 15 min?
'die drukswereld is gewoon moordend'quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:00 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
Peter R. ziet er doodvermoeid uit.
Allemaal universiteit en iedereen is een manager ergens.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:02 schreef McGilles het volgende:
Heel FoK spreekt engels zonder nederlands accent, jeweettoch.... FoKkers hebben ook een IQ van 140 en weten alles!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |