klopt ja om 2230 in het sportjournaal is er een stuk over.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:04 schreef golfer het volgende:
Morgen de herdenking van de vliegramp van Man United, 50 jaar geleden.
Denk dat dat meer indruk maakt dan dat oefenwedstrijdje van Oranje.
Die ramp heeft mij op het idee van een topic gebrachtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:04 schreef golfer het volgende:
Morgen de herdenking van de vliegramp van Man United, 50 jaar geleden.
Denk dat dat meer indruk maakt dan dat oefenwedstrijdje van Oranje.
en ik mis het koppelteken tussen VBL en kroegquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:02 schreef RayMania het volgende:
Ik weet het niet, maar ik zie wel een spelfout.
Hey, alles flex?quote:
Hallo dan, alles okay?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:57 schreef Messenga het volgende:
Hoi.
Hoi! Welke film staat er vanavond op het programma?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:59 schreef pascalheister het volgende:
hoi
Bier.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi.
Ja, bier, ik ben eindelijk weer fit.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey, alles flex?
[..]
Hallo dan, alles okay?
[..]
Hoi! Welke film staat er vanavond op het programma?
[..]
Bier.
Carnavalquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:09 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk nog ff de kroeg in om de carnaval af te sluiten en een kater te verzuipen
Huh? waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan niet alle kwajongensstreken op gaan biechten tegen je beste vriend he diek, in z'n auto.
Kroatie heeft een afvallige provincie die onafhankelijk verder wil gaan?quote:bier voor degene die de vraag in de FIPO goed beantwoord
nope, dat bedoel ik niet. Heb het meer over een plaats in Kroatiëquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kroatie heeft een afvallige provincie die onafhankelijk verder wil gaan?
Dat subforum heb ik gebloktquote:
Weet ik maar hij deed andere rare dingen ook op andere sites die ik probeerdequote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:15 schreef Againzender het volgende:
tong: dat FOK! traag is ligt niet aan je PC hoor!
Vorig jaar alles er nieuw in laten zetten.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:18 schreef borisz het volgende:
niet tijd voor een nieuwe pc ?
geenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:07 schreef RayMania het volgende:
Hoi! Welke film staat er vanavond op het programma?
gewoon een schone installatie lijkt mij wel afdoende hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:18 schreef borisz het volgende:
niet tijd voor een nieuwe pc ?
Er wordt een vies spel gespeeld rond El Tanque!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Den Ouden nieuws heeft je zeker geen goed gedaan sjimz, als Urzaiz-fan.
Virusscanners kopen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vorig jaar alles er nieuw in laten zetten.
Maar mijn virusscanner is verlopen ofzo.
Moet morgen een nieuwe kopen
Ik was verkocht toen hij na zijn doelpunt tegen Ajax het biertje ving zonder ook maar 1 druppel te verspillen!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En of, die heeft z'n prachtige kaaklijn ook wel enorm mee.
quote:
Niks kopen, gewoon deze downloaden.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:20 schreef tong80 het volgende:
Vorig jaar alles er nieuw in laten zetten.
Maar mijn virusscanner is verlopen ofzo.
Moet morgen een nieuwe kopen
Met de muren overlegt ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:59 schreef golfer het volgende:
Na 3 jaar eindelijk de knoop doorgehakt: de enorm verwilderde coniferenbomen-afscheiding met onze buren wordt de komende dagen door een tuinman gesloopt en vervangen door een 'normale' houten schutting.
Ja, maar de (klaag)muur praatte niet terug naar mij.quote:
Ja, dat zit er gratis aan vast.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:16 schreef tong80 het volgende:
Straks zit ik vast aan een abonnement voor de Penthouse
Ik wil Sophies nummer ook wel hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:21 schreef tong80 het volgende:
Is het dom om mijn bankrekening nummer en sofie nummer te hebben gepost ?
Daar staat AM.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:26 schreef golfer het volgende:
Heb je nu een parapluutje rechtsonderin je taakbalk (naast je tijd) staan die open is??
(bloes vanaf golfers pc)
Ja natuurlijk wat dom van mequote:
Pak nog een ZA-tjequote:Op woensdag 6 februari 2008 02:29 schreef Bluezz het volgende:
Wij kijken nooit zo laat nog TieVie, je weetzzz... ik start nog ff Idols met Nikki... ik kreeg![]()
vel , vorige week ook al
GOOOOOLFFFFFFEEEERRRRquote:
Ze zal er blij mee zijn, dat hij haar nummer zomaar op internet zetquote:Op woensdag 6 februari 2008 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil Sophies nummer ook wel hebben.
Joooohhhquote:
Dat was destijds bijna 8 jaar terug zo, dan had je het over DE verkiezingen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:28 schreef tong80 het volgende:
Golfert heb jij hetzelfde ? Iki moet gaan slapen maar CNN is zo Spannend. ?
Dat redden we nooit
Hard remmen, toeteren en groot licht opzetten tegelijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Moest je rare dingen uithalen om die idioot z'n gang te laten gaan?
Ook zo.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:20 schreef Grulez het volgende:
mogguh
Dat vonden mijn 'vrienden' ook alquote:
Jij bent hem zeker bij carnaval kwijtgeraaktquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:37 schreef dndiek het volgende:
Heeft er iemand nog een beetje stem over? ik moet zo gaan werken, maar mijn stem ligt ergens in de kroeg of zo
Waar ben jij hem kwijt geraakt dan ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Jij bent hem zeker bij carnaval kwijtgeraakt
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Speltip 1: neem nooit een MILF mee naar huis met de carnaval..
Er is nog altijd zoiets als exen (en tevens vaders)
Thuis...quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar ben jij hem kwijt geraakt dan ?
MILF mee naar huis-"genomen", om vervolgens om 9:00 's morgens wakker te worden van een "echtelijke" ruzie via de telefoon, hele complex wakker waarschijnlijk. Die gast wou haar op komen halen en mij eventueel een lesje leren....quote:
Was't wel een lekkere Milf?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
MILF mee naar huis-"genomen", om vervolgens om 9:00 's morgens wakker te worden van een "echtelijke" ruzie via de telefoon, hele complex wakker waarschijnlijk. Die gast wou haar op komen halen en mij eventueel een lesje leren....
Om 10 uur was ze de deur uit, dat dan weer wel...
Ja!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:50 schreef Messenga het volgende:
Was't wel een lekkere Milf?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
MILF mee naar huis-"genomen", om vervolgens om 9:00 's morgens wakker te worden van een "echtelijke" ruzie via de telefoon, hele complex wakker waarschijnlijk. Die gast wou haar op komen halen en mij eventueel een lesje leren....
Als het goed is zijn die er, dus onder voorbehoud volgend die later....quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:29 schreef Messenga het volgende:
Pics.
Haha, zoek dr maar ff op Hyves ofzo.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als het goed is zijn die er, dus onder voorbehoud volgend die later....
Thema: Sjonnie & Anita overigens...
Ik weet d'r achternaam niet....quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:34 schreef Messenga het volgende:
Haha, zoek dr maar ff op Hyves ofzo.
Zoeken op voornaam + woonplaats.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik weet d'r achternaam niet....
Staat niet op de kaart...quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:37 schreef Messenga het volgende:
Zoeken op voornaam + woonplaats.
Jawel, maar er wonen meer gelijkgenaamde in dat dorp (wonder boven wonder)quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:46 schreef Messenga het volgende:
fuck zeg. Je weet niet waar ze woont?
Foto's van jou in bloemetjesgordijn.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:37 schreef rubbereend het volgende:oi
Carnaval weer overleefdhet was weer geweldig
Is er al een Centraal Hools in Carnavalskledij topic?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:59 schreef RayMania het volgende:
Foto's van jou in bloemetjesgordijn.
ik durf niet in mn mailbox te kijkenquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Foto's van jou in bloemetjesgordijn.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Kwestie van foto's kijken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jawel, maar er wonen meer gelijkgenaamde in dat dorp (wonder boven wonder)
weet je zeker dat het al een ex was? uit dit verhaal lijkt t me gewoon een vreemdgangsterquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje wel. Zie jij het niet als je erop klikt dan?quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:37 schreef dndiek het volgende:
Heeft er iemand nog een beetje stem over? ik moet zo gaan werken, maar mijn stem ligt ergens in de kroeg of zo
even de url copy pasten naar een nieuw scherm en dan refreshenquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:19 schreef methodmich het volgende:En die kan je niet aanklikken dat je wel het plaatje krijgt? Verdorie.
Ik ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:06 schreef Ole het volgende:
Ik hoef voorlopig niet naar Brabant
leuke milf voor frankyquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:31 schreef Grulez het volgende:
laat de vrouw van rene niet in dr hempie staan ajb....
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:54 schreef VoreG het volgende:
Carnaval is afgelopen. Ik kan weer redelijk veilig naarBrabant
Ik kom er voorlopig niet uitquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:06 schreef Ole het volgende:
Ik hoef voorlopig niet naar Brabant
Vergaat de wereld dan weer?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is weer aftellen tot 11/11
Toch fijn dat je dat even kwam melden.quote:
Serieus geen één wedstrijd afgekeken van Oranje?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:06 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 heeft zijn Kroatië shirtje al aan en gaat voor het eerst sinds het WK weer een keer (proberen) een hele interland van Oranje te kijken.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Net of msn kapot kan zijn.
"Niets is sterker dan dat ene wooord.... MILF! MILF! MILF! MILF! MILF! MILF! MILF! MILF!"quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Arme Franky, gelukkig ben je sterk.
en we lopen uitquote:
Meestal het begin niet gezien, of halverwege naar andere wedstrijden zappenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Serieus geen één wedstrijd afgekeken van Oranje?
* borisz ziet bos zitten met een theedoek omquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:06 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 heeft zijn Kroatië shirtje al aan en gaat voor het eerst sinds het WK weer een keer (proberen) een hele interland van Oranje te kijken.
Gewoon even die arrogante Kroaten weer hun plekkie wijzen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:17 schreef sweetgirly het volgende:
Stomme pizz(k)aNederlanders, ze voetballen (pás) goed als ze niet goed hoeven te voetballen![]()
Welk plekkie ? Een goed voetbalplekkie, het plekkie dat ze zo goed eerder hadden gewonnen, ohhhhh dat plekkie..quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:19 schreef VoreG het volgende:
Gewoon even die arrogante Kroaten weer hun plekkie wijzen.
Wat hebben jullie dan gewonnen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:21 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Welk plekkie ? Een goed voetbalplekkie, het plekkie dat ze zo goed eerder hadden gewonnen, ohhhhh dat plekkie..
Juist![]()
![]()
Voor welk (voetbal)plekkie speelt Nl eigenlijk![]()
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef DaMart het volgende:
Is het heel gek als ik zeg dat ik tijdens de eerste helft letterlijk bijna sliep?.
Het is het blauwe uitshirtquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
* borisz ziet bos zitten met een theedoek om
het zou gekker zijn als je vertelde dat je de gehele eerste helft op het puntje van je stoel hebt gezeten !quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef DaMart het volgende:
Is het heel gek als ik zeg dat ik tijdens de eerste helft letterlijk bijna sliep?.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:21 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Welk plekkie ? Een goed voetbalplekkie, het plekkie dat ze zo goed eerder hadden gewonnen, ohhhhh dat plekkie..
Juist![]()
![]()
Voor welk (voetbal)plekkie speelt Nl eigenlijk![]()
Vrouwen voetbal intelligentie! heerlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef sweetgirly het volgende:
Trouwens, een vriendschappelijke wedstrijd..dat klinkt als pizza's bakken zonder olijven, als shoarma eten zonder knoflooksaus..
Das toch niks aan, dan laat je de ander gewoon winnen, ja toch
Neuh, ik lag languit op de bank... ver van de punt verwijderdquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het zou gekker zijn als je vertelde dat je de gehele eerste helft op het puntje van je stoel hebt gezeten !
* borisz blij is dat bos een fatsoenlijk shirt aan heeftquote:
ik hou niet van knoflooksausquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef sweetgirly het volgende:
Trouwens, een vriendschappelijke wedstrijd..dat klinkt als pizza's bakken zonder olijven, als shoarma eten zonder knoflooksaus..
Das toch niks aan, dan laat je de ander gewoon winnen, ja toch
quote:
Ik vind die witte achterkant niks. Het hoort helemaal geblokt te zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]neem dan tenminste het unieke thuisshirt, da's tenminste nog mooi
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef borisz het volgende:
een kroatieshirt is alleen te gebruiken als theedoek.
dan moet je hem zelf even verder inkleurenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind die witte achterkant niks. Het hoort helemaal geblokt te zijn.
Ik doe niet anders johquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef DaMart het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:42 schreef DIGGER het volgende:
LUCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TOOOOOOOONNIIIIIIII
Is een leuke wedstrijd man. Het is ook nooit goed h'`e ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:45 schreef Bjoro het volgende:
Toch is het weer een leuke wedstrijd voor bewegend behang
Bluezz de coach van de Kroaten speelt in een rockband en heeft een oorbelquote:
tis prima...alleen ben ik inmiddels al een flinke wasmand met strijkwerk verderquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een leuke wedstrijd man. Het is ook nooit goed h'`e ?
de 1e ?quote:
Nu pas?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:07 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor bier, want mn lichaam schreeuwt erom na de afgelopen dagen
Zit je te zweten ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:07 schreef rubbereend het volgende:
nou het begon vanmiddag alquote:
altijd ontwennen he....de apres-carnavalquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:07 schreef rubbereend het volgende:
Haring happenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
altijd ontwennen he....de apres-carnaval
Dat is het grootste minpunt van carnaval.quote:
het grootste minpunt aan Carnaval is dat het afgelopen is na dinsdagquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is het grootste minpunt van carnaval.
4 dagen vind ik wel goed genoeg hoor. Dit jaar wel overgeslagen, maar stel ik zou uitbundig carnavallen is 4 dagen voor mij wel het maximum.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het grootste minpunt aan Carnaval is dat het afgelopen is na dinsdag
mwa Nederland zal zoals altijd een land zijn om rekening mee te houden, maar Europees Kampioen zie ik Oranje niet worden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:27 schreef RayMania het volgende:
We worden gewoon keihard Europees Kampioen. Wat ik je brom!
Het waren 5 mooie dagenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
4 dagen vind ik wel goed genoeg hoor. Dit jaar wel overgeslagen, maar stel ik zou uitbundig carnavallen is 4 dagen voor mij wel het maximum.
Als het muntje goed valt. Iedereen kan Europees kampioen worden met een goede dag.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mwa Nederland zal zoals altijd een land zijn om rekening mee te houden, maar Europees Kampioen zie ik Oranje niet worden.
Verpest het nou niet! En jij kan niet oordelen, want jij hebt niet alles van Oranje gezienquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mwa Nederland zal zoals altijd een land zijn om rekening mee te houden, maar Europees Kampioen zie ik Oranje niet worden.
ik was verbazend fit op dinsdag, had nog een dagje getrokken!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
4 dagen vind ik wel goed genoeg hoor. Dit jaar wel overgeslagen, maar stel ik zou uitbundig carnavallen is 4 dagen voor mij wel het maximum.
Heb jij dan alles van de andere landen gezien?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verpest het nou niet! En jij kan niet oordelen, want jij hebt niet alles van Oranje gezien.
inderdaad, de shit is aan weet je!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:27 schreef RayMania het volgende:
We worden gewoon keihard Europees Kampioen. Wat ik je brom!
je hoeft niet alles te vertellen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:33 schreef rubbereend het volgende:
had nog een dagje getrokken!
Neequote:Op woensdag 6 februari 2008 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb jij dan alles van de andere landen gezien?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
je hoeft niet alles te vertellen hoor
Ik kijk veel minder voetbal dan ik denk dat men van mij denkt.quote:
Jij zei weer op hun plekkie wijzen, ik zei dat goede plekkie dus.quote:
Tsja, ik heb al iets andersquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..], nou diekie, je kan je signature weer updaten.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
je hoeft niet alles te vertellen hoor
........... dat zeg ik, zuipen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jij zei weer op hun plekkie wijzen, ik zei dat goede plekkie dus.
Ze hebben eerder nl, vind ik, goed voetbal ook laten zien. Dus weer op hun plekkie wijzen. Dat is het plekkie van dat ze mooi, goed en fel kunnen spelen, als ze willen. Hoor
Welkom in de wondere wereld die SBS heetquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:38 schreef sweetgirly het volgende:
Neeeee, er komen nu ook nog belmiepen in het voetbaljournaal
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef borisz het volgende:
een kroatieshirt is alleen te gebruiken als theedoek.
Matige signature diekie, vrij matigquote:
Ik doe echt moeite om dit stukje proza te begrijpen, maar je typt net zo warrig als Tong80 om 9 uur 's ochtends.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jij zei weer op hun plekkie wijzen, ik zei dat goede plekkie dus.
Ze hebben eerder nl, vind ik, goed voetbal ook laten zien. Dus weer op hun plekkie wijzen. Dat is het plekkie van dat ze mooi, goed en fel kunnen spelen, als ze willen. Hoor
Tong typt altijd warrig. Dat is de charme van Tongquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik doe echt moeite om dit stukje proza te begrijpen, maar je typt net zo warrig als Tong80 om 9 uur 's ochtends.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:40 schreef sweetgirly het volgende:
Ik praat niet meer met jullie Nederlanders
Ik zal maar niet zeggen wat echt matig isquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Matige signature diekie, vrij matig.
Maar goed ook, want dat stukje hierboven snapt niemandquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:40 schreef sweetgirly het volgende:
Ik praat niet meer met jullie Nederlanders
Doe maar van mij, ik pas, ga lekker slapenquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:42 schreef rubbereend het volgende:
nou vooruit, nog 1 biertje graag
Miami Spice 3 ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:22 schreef golfer het volgende:
Ben nog klaarwakker.
Gooi er nog maar even een aflevering van een serie tegenaan.
Mag ik dan deze aanvragen? http://www.youtube.com/watch?v=yAm88lPPn-squote:Op donderdag 7 februari 2008 07:41 schreef VoreG het volgende:
En we zetten even een muziekje op voor Joran
http://www.youtube.com/watch?v=JCrCpgBRpc8
Wat is dat nu voor een boekje?quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:25 schreef SCH het volgende:
* SCH legt een boek ter verhoging van de feestvreugde op de bar
[ afbeelding ]
Van een 'kleinzoon' van Gerard van het Reve.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een boekje?
Ik heb er niet zoveel meequote:Op donderdag 7 februari 2008 09:00 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Reve, dat is inderdaad wel wat voor jou, SCH.
Maar met zijn "kleinzoon" dus wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |