Nu pas?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:07 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor bier, want mn lichaam schreeuwt erom na de afgelopen dagen
Zit je te zweten ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:07 schreef rubbereend het volgende:
nou het begon vanmiddag alquote:
altijd ontwennen he....de apres-carnavalquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:07 schreef rubbereend het volgende:
Haring happenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
altijd ontwennen he....de apres-carnaval
Dat is het grootste minpunt van carnaval.quote:
het grootste minpunt aan Carnaval is dat het afgelopen is na dinsdagquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is het grootste minpunt van carnaval.
4 dagen vind ik wel goed genoeg hoor. Dit jaar wel overgeslagen, maar stel ik zou uitbundig carnavallen is 4 dagen voor mij wel het maximum.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het grootste minpunt aan Carnaval is dat het afgelopen is na dinsdag
mwa Nederland zal zoals altijd een land zijn om rekening mee te houden, maar Europees Kampioen zie ik Oranje niet worden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:27 schreef RayMania het volgende:
We worden gewoon keihard Europees Kampioen. Wat ik je brom!
Het waren 5 mooie dagenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
4 dagen vind ik wel goed genoeg hoor. Dit jaar wel overgeslagen, maar stel ik zou uitbundig carnavallen is 4 dagen voor mij wel het maximum.
Als het muntje goed valt. Iedereen kan Europees kampioen worden met een goede dag.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mwa Nederland zal zoals altijd een land zijn om rekening mee te houden, maar Europees Kampioen zie ik Oranje niet worden.
Verpest het nou niet! En jij kan niet oordelen, want jij hebt niet alles van Oranje gezienquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mwa Nederland zal zoals altijd een land zijn om rekening mee te houden, maar Europees Kampioen zie ik Oranje niet worden.
ik was verbazend fit op dinsdag, had nog een dagje getrokken!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
4 dagen vind ik wel goed genoeg hoor. Dit jaar wel overgeslagen, maar stel ik zou uitbundig carnavallen is 4 dagen voor mij wel het maximum.
Heb jij dan alles van de andere landen gezien?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verpest het nou niet! En jij kan niet oordelen, want jij hebt niet alles van Oranje gezien.
inderdaad, de shit is aan weet je!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:27 schreef RayMania het volgende:
We worden gewoon keihard Europees Kampioen. Wat ik je brom!
je hoeft niet alles te vertellen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:33 schreef rubbereend het volgende:
had nog een dagje getrokken!
Neequote:Op woensdag 6 februari 2008 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb jij dan alles van de andere landen gezien?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
je hoeft niet alles te vertellen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |