Ik kijk veel minder voetbal dan ik denk dat men van mij denkt.quote:
Jij zei weer op hun plekkie wijzen, ik zei dat goede plekkie dus.quote:
Tsja, ik heb al iets andersquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..], nou diekie, je kan je signature weer updaten.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
je hoeft niet alles te vertellen hoor
........... dat zeg ik, zuipen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jij zei weer op hun plekkie wijzen, ik zei dat goede plekkie dus.
Ze hebben eerder nl, vind ik, goed voetbal ook laten zien. Dus weer op hun plekkie wijzen. Dat is het plekkie van dat ze mooi, goed en fel kunnen spelen, als ze willen. Hoor
Welkom in de wondere wereld die SBS heetquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:38 schreef sweetgirly het volgende:
Neeeee, er komen nu ook nog belmiepen in het voetbaljournaal
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef borisz het volgende:
een kroatieshirt is alleen te gebruiken als theedoek.
Matige signature diekie, vrij matigquote:
Ik doe echt moeite om dit stukje proza te begrijpen, maar je typt net zo warrig als Tong80 om 9 uur 's ochtends.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jij zei weer op hun plekkie wijzen, ik zei dat goede plekkie dus.
Ze hebben eerder nl, vind ik, goed voetbal ook laten zien. Dus weer op hun plekkie wijzen. Dat is het plekkie van dat ze mooi, goed en fel kunnen spelen, als ze willen. Hoor
Tong typt altijd warrig. Dat is de charme van Tongquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik doe echt moeite om dit stukje proza te begrijpen, maar je typt net zo warrig als Tong80 om 9 uur 's ochtends.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:40 schreef sweetgirly het volgende:
Ik praat niet meer met jullie Nederlanders
Ik zal maar niet zeggen wat echt matig isquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Matige signature diekie, vrij matig.
Maar goed ook, want dat stukje hierboven snapt niemandquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:40 schreef sweetgirly het volgende:
Ik praat niet meer met jullie Nederlanders
Doe maar van mij, ik pas, ga lekker slapenquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:42 schreef rubbereend het volgende:
nou vooruit, nog 1 biertje graag
Miami Spice 3 ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:22 schreef golfer het volgende:
Ben nog klaarwakker.
Gooi er nog maar even een aflevering van een serie tegenaan.
Mag ik dan deze aanvragen? http://www.youtube.com/watch?v=yAm88lPPn-squote:Op donderdag 7 februari 2008 07:41 schreef VoreG het volgende:
En we zetten even een muziekje op voor Joran
http://www.youtube.com/watch?v=JCrCpgBRpc8
Wat is dat nu voor een boekje?quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:25 schreef SCH het volgende:
* SCH legt een boek ter verhoging van de feestvreugde op de bar
[ afbeelding ]
Van een 'kleinzoon' van Gerard van het Reve.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een boekje?
Ik heb er niet zoveel meequote:Op donderdag 7 februari 2008 09:00 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Reve, dat is inderdaad wel wat voor jou, SCH.
Maar met zijn "kleinzoon" dus wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |