Jaja, was er mee bezigquote:
Olla, que tal?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:48 schreef DeToXiC het volgende:
Ola
Even een snelle post vanaf mijn nwe werkplek... ik moet nog ff een andere hebben... ik zit niet bepaald gunstig nu...maar ik kon het niet laten!
F5-sletquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
hoi hoi, werdt tijd
had geen zin om er 1 te openen
hoi , gelukkig nieuwjaar, vrolijk pasenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:48 schreef DeToXiC het volgende:
Ola
Even een snelle post vanaf mijn nwe werkplek... ik moet nog ff een andere hebben... ik zit niet bepaald gunstig nu...maar ik kon het niet laten!
hier nog een hahaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
hoi hoi, werdt tijd
had geen zin om er 1 te openen
nee heb ff andere topics doorgenomenquote:
gij meucht met die treinquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:19 schreef lynda het volgende:
Droxz zijn internet ligt plat al uurtje of watGrote kans dat die ook niet meer komt dus
Ik ga me maar eens door de regen begeven en richting huis
In London (Yeah, Baby Yeah) niet dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:10 schreef Seventees het volgende:
Daar is ik weer
Wat een rotweer is het in Nederland
jawel hoor, zit al op mijn werkquote:
jij zegt vandag niet op internetquote:
Mogguh Droxzquote:
vandaar denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij zegt vandag niet op internet
maar goed, type fout zullen we maar zeggen
aaah gij ook gezien ;pquote:
Uiteraard... ben alweer een uur aan het werk, dus ik ben wel "scherp"quote:
Hyvesquote:Op woensdag 16 januari 2008 07:58 schreef Crazy-M het volgende:
hyves moet opschieten met uploaden![]()
ach jah, toch pas tegen 8:20 a 8:30 weg
015. 085 Crazy-Mquote:
aah nicequote:Op woensdag 16 januari 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Uiteraard... ben alweer een uur aan het werk, dus ik ben wel "scherp"
stiekem heb jij daar ook een accountquote:
Wel gehad, nu niet meerquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stiekem heb jij daar ook een account
Yes yes, alleen moet nog maar tot 15.00, maaaaar we kunnen vandaag weer de week doormidden zagenquote:
fotos carnaval weer bijna eropquote:
ik moet ook even kijken of ik eerder kan gaanquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Yes yes, alleen moet nog maar tot 15.00, maaaaar we kunnen vandaag weer de week doormidden zagen
sorry, niet gezien (kut humeur)...quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij zegt vandag niet op internet
maar goed, type fout zullen we maar zeggen
quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz
Zuur dat je geen internet had
hehe maakt iks uit, wij van het GRTDOJW topic wijzen je zachtjes op de foutjesquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry, niet gezien (kut humeur)...
zo ben al met mijn 2e grote bak koffie bezig![]()
(3 dagen maar 5 uurtjes slapen is niet goed voor een mens...)
Goed planquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:14 schreef lynda het volgende:
* lynda was van plan om vanochtend netjes naar stage te gaan..
bij het wachten op de bus niet kwam besloot ik maar om me om te draaien en weer richting huis te gaan
Duik nog lekker even me bed in
whahahahahaquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:14 schreef lynda het volgende:
bij het wachten op de bus niet kwam besloot ik maar om me om te draaien en weer richting huis te gaan
Ja dat is ook zo, maar ach... koste te veel moeite enzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
fotos carnaval weer bijna erop
ach jah, wel lachen. leuke toevoeging naast msn voor vrienden enzo. Meer niet
En nee dat is zeker niet goed voor een mensquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry, niet gezien (kut humeur)...
zo ben al met mijn 2e grote bak koffie bezig![]()
(3 dagen maar 5 uurtjes slapen is niet goed voor een mens...)
Mogguhquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen Beller!![]()
Geen internet gisteren en had mijn externe schijf ook nog thuis liggen... maarja, het was zo rustig dat ik wel iets eerder naar huis mocht
moeite?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar ach... koste te veel moeite enzo
Kreeg meteen te veel krabbels van oude bekenden enzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moeite?
ik doe er iks aansoms even krabbel reageren en fotos uploaden bij de Carnavals vereniging
pfff, Red Bull heeft er ook weer zin in
(onze kanariepietje)
Rode vogel, en ding loopt de ganse dag te fluiten, alleen als hij in de rui is, is hij stil
Voor de rest: Continue
smorgens vroeg vanaf 7:00
Ja wat is dat toch voor een gezeik daar?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
Valt me nu op, dat deze week al bijna elke dag een ongeluk op de a4 is gebeurd in de ochtendspits
haha ach jahquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kreeg meteen te veel krabbels van oude bekenden enzo
ik reed een maandag over de a4, kan goed zijn op punt waar het van 5 rijbanen in 1 keer naar 2 rijbanen gaat. (2 van de 4 gaan naar leiden? 2 naar rotterdam, en 1 die valt weg) Dus jah, kan goed zijn dat daar mis gaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch voor een gezeik daar?
Voelde mij bijna populair enzoquote:
Ik denk het ook, zelfde gezeur heb je ook als je van Utrecht naar Rotterdam / Den haag gaat, dan worden 5 rijbanen ook ineens 2, succes gegarandeerd...quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik reed een maandag over de a4, kan goed zijn op punt waar het van 5 rijbanen in 1 keer naar 2 rijbanen gaat. (2 van de 4 gaan naar leiden? 2 naar rotterdam, en 1 die valt weg) Dus jah, kan goed zijn dat daar mis gaat.
Ik ga ook naar mn werk
laters allemaal
Ook prima...quote:
hahahaha, ga lekker slapen zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:14 schreef lynda het volgende:
Alweer?quote:
Ik moet vanavond wel.. nouja... ik ga vanavond gewoon dik KO op mijn bed vanavondquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe maakt iks uit, wij van het GRTDOJW topic wijzen je zachtjes op de foutjes![]()
en nu naar bed jij !!!
Nu wel, zit nu lekker onderuit gezakt naar mijn eigen muziek te luisteren...quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh
Vandaag wel je externe HD mee dan? Ik wel, eindelijk mijn eigen muziek
Euh.. handjevol?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook prima...
* Sgele haalt een vooraad Advil uit z'n tas...
hoeveel wil je hebben? [afbeelding]
Nee, nog steedsquote:
1 woord: Kut...quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Euh.. handjevol?![]()
[..]
Nee, nog steeds...
Kijk zo begint de dag wel lekker rustig natuurlijk, en het is alweer bijna 9 uurquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu wel, zit nu lekker onderuit gezakt naar mijn eigen muziek te luisteren...
Nog niemand langsgeweest hier, nog steeds geen telefoon gehad ofzo
Succes met werk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:44 schreef DeToXiC het volgende:
Morning..
Druk vandaag, ben dus weinig hier... wilde toch ff "Helleuw" zeggen
* Sgele gooit strip met Advilquote:
En mijn "kut" collega heeft vertraging dus die is ook nog eens 30 minuten laterquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk zo begint de dag wel lekker rustig natuurlijk, en het is alweer bijna 9 uur
goede morgen, en succes dan maar!quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:44 schreef DeToXiC het volgende:
Morning..
Druk vandaag, ben dus weinig hier... wilde toch ff "Helleuw" zeggen
Hoe kan je nou een verkeerde trein pakken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En mijn "kut" collega heeft vertraging dus die is ook nog eens 30 minuten later...
terwijl ik dit typ beld hij me "ej droxz ik heb een probleem.... ik heb de verkeerde trein gepakt"![]()
ik: MOEHAHAHAHAHa nou ik geef het door, en spreek je straks, later!
hier the same,quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu wel, zit nu lekker onderuit gezakt naar mijn eigen muziek te luisteren...
Nog niemand langsgeweest hier, nog steeds geen telefoon gehad ofzo
Da's ook handig ja...eerst bellen voor ze ook maar iets proberen. Dat probleem ken ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier the same,
belde een storing van gister op, en die was al opgelost
nu 3 achterelkaar, waarvan NU iemand die geen nederlands praat, alleen ZEER gebrekkig engels *ZUCHT*quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier the same,
belde een storing van gister op, en die was al opgelost
mja, en probleem bleek nog eens niet bij ons te liggen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's ook handig ja...eerst bellen voor ze ook maar iets proberen. Dat probleem ken ik
tja, mail leeg, telefoon stil...quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nu 3 achterelkaar, waarvan NU iemand die geen nederlands praat, alleen ZEER gebrekkig engels *ZUCHT*
He wat is dat toch weer jammerquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En mijn "kut" collega heeft vertraging dus die is ook nog eens 30 minuten later...
terwijl ik dit typ beld hij me "ej droxz ik heb een probleem.... ik heb de verkeerde trein gepakt"![]()
ik: MOEHAHAHAHAHa nou ik geef het door, en spreek je straks, later!
Mogguh WLquote:
= dikke pretquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
nu alleen nog alvast een factuur maken voor die router
moeten ze maar zelf beslissen wat
niet betalen = router weg = geen internet
ook nog is jahquote:
Ben blij dat ik dergelijk gezeur niet hebquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook nog is jah
zo nu nog even kilometer vergoeding invullen
is dat ook weer rond
nog is even vragen waar mn vaste 200 pm blijft
nooit gezien
Nu al? Pff dat zou mijn maag niet kunnen hebbenquote:
Broodje Bakpao jonguh!quote:
echt werelds nuquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu al? Pff dat zou mijn maag niet kunnen hebben
m@zz31quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
en hoppatee, op naar utrecht :d
moeten pc`s worden losgekoppeld waar waarschijnlijk nog iets aan hangt te draaien
dus jah. Moeten we even komen kijken
laters allemaal
Verdomme nu krijg ik ook honger....quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt werelds nu
ik lust er nog wel eentje
Bwehehe ze blijven leukquote:
In de middag zou ik er wel 1tje lustenquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt werelds nu
ik lust er nog wel eentje
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verdomme nu krijg ik ook honger....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Zag gisteren die clip van Opposites op tv..daar komen ze dus ook in voor. Moet er altijd om lachenquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Waren zij ook niet van The Pulpshow?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zag gisteren die clip van Opposites op tv..daar komen ze dus ook in voor. Moet er altijd om lachen
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waren zij ook niet van The Pulpshow?
Dacht ik alquote:
Dat was ook al zo'n melig gebeurenquote:
Keek daar gisteren een paar filmpjes van.quote:
Internet werkt niet helemaal hierquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Keek daar gisteren een paar filmpjes van.
Met 1 filmpje zie je een van die jongens van die groep bij een wasstraat staan met een bak modder.
Vervolgens komt er een vrouw met haar auto uit de wasstraat gereden, hij dumpt die modder over de auto en zet het vervolgens op een rennen.
Erg leuk gezicht
Hmm minder, en ik verveel mij... niet te zuinig ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Internet werkt niet helemaal hier![]()
Maar goed, dat zijn inderdaad de leuke dingen van die show ja...
Bekske koffie aub!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik had even wat te doen! en nu weer niets
iemand koffie/thee/limonade ?
doe mij maar theequote:
tafelpootquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft het "SAW" gevoel en gaat opzoek naar een martelwerktuig
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tafelpoot![]()
a4tje oprollen en net zolang slaan tot hij gaat bloeden
eh niet roar gon praoten hurquote:
altijd makkelijk idd ,als je de keus hebtquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:18 schreef lynda het volgende:
* lynda is lekker uitgeslapen!
Nu nog uurtje ff relaxen daarna leren voor tentamen van morgenochtend
Ik had echt zooooooooo geen zin vanochtend, stond er echt van ik GA! toedeledokie
collega weer vervelend ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Weh dan! Verrekte Mongol!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eh niet roar gon praoten hur
* Sgele geeft een plank met uitstekende spijkers...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Het is net alsof ik een Drent hoor pratenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eh niet roar gon praoten hur
Je fijne collega is dus inmiddels gearriveerd zo te merkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou de keus had ik niet hoor, vroeg weg gaan wel..quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
altijd makkelijk idd ,als je de keus hebt
jij zit nog op school , dan heb je de keus.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou de keus had ik niet hoor, vroeg weg gaan wel..
nu een lulsmoes opgehangen![]()
Twee van de drie katten hebben trouwens ook heerlijk geslapen
Ik volg momenteel geen les en heb me te houden aan de 30-36urige werkweek op stagequote:Op woensdag 16 januari 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij zit nog op school , dan heb je de keus.
als je eenmaal werkt kost het je geld
kan je nagaan, deed ik het toch goedquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is net alsof ik een Drent hoor praten
Daarom! Lang leve de lolquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik volg momenteel geen les en heb me te houden aan de 30-36urige werkweek op stage
En ik studeer ja!
Je lacht je helemaal suf als je dat hoortquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan, deed ik het toch goed
Geweldig tochquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef Sgele het volgende:
Na maandagochtend het nieuws gezien te hebben, deed hij al moeilijk..maar ik had dit niet verwacht
Jan de Hoop stopt uitzending wegens prutswerk
Ik dacht dat je mij na deed...en ik ben toch echt Bredaosch!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan, deed ik het toch goed
Ja idd, die Jan de Hoop is altijd wel lachen 's morgens vroegquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig toch
Zo blijft het nieuws tenminste nog leuk
nee, ik probeerde zomaar wat. had een collega gehad die ook uit breda kwamquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij na deed...en ik ben toch echt Bredaosch!
jan de hoop rulezquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja idd, die Jan de Hoop is altijd wel lachen 's morgens vroeg
Paar weken terug nam ie een slok koffie, zegt hij zo heel droog.
" Het is geen nieuws item, maar m'n koffie is koud "
En zijn trui, kopje en papier matchen altijdquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja idd, die Jan de Hoop is altijd wel lachen 's morgens vroeg
Paar weken terug nam ie een slok koffie, zegt hij zo heel droog.
" Het is geen nieuws item, maar m'n koffie is koud "
Klinkt ehr... erg boeiend...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef lynda het volgende:
Zo ik gaat me maar eens storten op Macro-economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving*kots*
![]()
veel plezierquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef lynda het volgende:
Zo ik gaat me maar eens storten op Macro-economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving*kots*
![]()
Mogguh Smokez, alles kids?quote:
Ja Smokez...hoe is het met je kinderen?quote:
En het internet biedt geen relaas?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:30 schreef Sgele het volgende:
Even iets anders, heeft iemand verstand van immigratie en naturalisatie?
Collega van me heeft een probleem ... en IND wilt me niet antwoorden omdat ik geen familie benstakkers...
Jawel... maar dat klopt weer niet volgens de INDquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het internet biedt geen relaas?
Die volg ik ook niet helemaal, ze is dus gewoon Europees burger... Hmm misschien vragen of die beste persoon je even wilt door verbinden met iemand die er wel verstand van heeft?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawel... maar dat klopt weer niet volgens de IND
Ze wilt trouwen, ze heeft een Zweeds paspoort... maar is geboren in Teheran...en is daar tig jaar geleden uit gevlucht...
Ze heeft een Zweeds paspoort al jaren en is dus officieel staatsburger van Zweden. Ze zou dus gewoon mogen trouwen. Alleen volgens IND niet, omdat ze tig jaar geleden gevlucht is... ik snap er helemaal niks meer van
Alsof ik zo veel te doen hebquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
kan je dingen niet zwart op wit laten zetten door die organisaties ? scheelt jou een hoop gebel denk ik
Dat sowiesoquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
kan je dingen niet zwart op wit laten zetten door die organisaties ? scheelt jou een hoop gebel denk ik
ah okequote:
Cool thanks, ik dacht heeeel misschien wist iemand hier het..quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okeik d8 , denk ook ff mee
Sociaal van jequote:Op woensdag 16 januari 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okeik d8 , denk ook ff mee
Zoals gezegd eerder deze week... 'there's a whole lotta love in this topicquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zoals gezegd eerder deze week... 'there's a whole lotta love in this topic'
goeie voornemens van 2008quote:
Geen idee, ik dacht dat ik die niet had...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja Smokez...hoe is het met je kinderen?deze dag is te melig..
Welcome backquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
in tussen tijd gegeten enzo
dat wordt trakterenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat ik die niet had...
Maar ondertussen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat ik die niet had...
thank you very mutsquote:
Ah ben net op tijd zie ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt trakteren
[ afbeelding ]
dankje,quote:
lang leve de verwarmingquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dankje,
lekker warm
ook al kun je vandaag met gemak zonder jas ofzo in de auto zitten
die gebruik ik weinigquote:
hier niet hoorquote:
Hier ook... ontzettend, notquote:
Misschien even naar laten kijken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
even de winkelwaarde van de router opgezocht
maar is onder gaan zitten.
hmm kwam er ook achter dat mn benzine meter vaag doet
heb nog kwart tank over. Maar toen ik wegreed vanmorgen gaf hij aan 3 kwart
pas na paar kilometer zakte hij terug tot een kwart
same here. Dadelijk is beginnen met inventarisatie van de storingen van afgelopen jaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
hier ook niet. als je me een kussen geeft, val ik binnen 5 min in slaap
mja, moet rond 26ste afspraak maken voor APK. We hebben hem al 2 maanden vervroegd in verband met wat andere storingen. Wordt denk ik zware rekening :squote:Op woensdag 16 januari 2008 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien even naar laten kijken?
BRANDX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:
dus het wordt een andere auto voor Crazy-M ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, moet rond 26ste afspraak maken voor APK. We hebben hem al 2 maanden vervroegd in verband met wat andere storingen. Wordt denk ik zware rekening :s
banden .... remmen .... benzinemeter dan ... raar geluid van de motor.
(banden denk ik niet meer aan wettelijke eis voldoen)
remmen beginnen te piepen
elleu! koffie , thee , limonade ?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
BRANDX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Welkom
immer koffie!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
elleu! koffie , thee , limonade ?
Is het ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
misschien heb je hier wat aan ?
e grootte van het BBP kan op twee manieren worden berekend: De objectieve methode: optelling van de in een land gerealiseerde toegevoegde waarden. De subjectieve methode: optelling van de in een land verdiende primaire inkomens. De termen \'objectief\' en \'subjectief\' hebben hier een specifieke betekenis. Objectief betekent hier \'goederen\' (\'objecten\') en subjectief \'personen\' (\'subjecten\').
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen van deze zijn 130..
De 90 heb ik gevonden in tussen! Indirecte belasting was dat dus wel gewoon..
Ik HAAT macro eco![]()
Wat ben ik blij met mijn leaseautoquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, moet rond 26ste afspraak maken voor APK. We hebben hem al 2 maanden vervroegd in verband met wat andere storingen. Wordt denk ik zware rekening :s
banden .... remmen .... benzinemeter dan ... raar geluid van de motor.
(banden denk ik niet meer aan wettelijke eis voldoen)
remmen beginnen te piepen
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Is het ook niet![]()
Heb van alles gegevens zoals belasting voor gezinnen (60), gezinsconsumptie(760), NBPov(110), NBPb(800), Ind. belas.(90), Cov(30), Iov(25), I(85),M(410) en X(400)..ziet er ingewikkeld uit! kan je geen klasgenoot bellen hoe dat zit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen van deze zijn 130..
De 90 heb ik gevonden in tussen! Indirecte belasting was dat dus wel gewoon..
Ik HAAT macro ecoDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
We lopen er met ze 8en tegenaan hehequote:Op woensdag 16 januari 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ziet er ingewikkeld uit! kan je geen klasgenoot bellen hoe dat zit ?
whehequote:Op woensdag 16 januari 2008 13:49 schreef lynda het volgende:
[..]
We lopen er met ze 8en tegenaan hehe
Kia oraquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
toch leuk als er nog ergens iemand blij is om je te zien
Werken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Vind ie nog leuk ook hoor![]()
En where the fuck is Droxz
mja vind het idd wel grappig, dat toevallig 8 personen dat probleem niet op kunnen lossenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Vind ie nog leuk ook hoor![]()
En where the fuck is Droxz
Die leraar is zo'n kwalquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja vind het idd wel grappig, dat toevallig 8 personen dat probleem niet op kunnen lossen
kan je de leraar in kwestie niet bellen ?
ik moest lachenquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
Meneer u mag hier niet vissen. U krijgt een boete van 50 euro."
"Maar agent, ik vis helemaal niet! Ik leer mijn worm zwemmen."
"Laat me uw worm dan maar eens zien."
De man haalt zijn hengel op.
"Nou meneer dat wordt dan een boete van 150 euro...
voor naaktzwemmen; want uw worm heeft geen badkleding aan!"
Nee dat dacht ik ook alquote:
zal je nog is begroetenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
toch leuk als er nog ergens iemand blij is om je te zien
tja,quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat ben ik blij met mijn leaseauto
Succes dan maar alvastquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja,
denk dat ik maar ga sparen voor volgende maand
1 voordeel, heb ik ook auto van de zaakquote:
veel plezier lyndaquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:31 schreef lynda het volgende:
* lynda checkt banksaldo.. Hmm erg weinig..
* lynda checkt saldo van internetsparen AAAAAAAAAAAA daar is al me geld heen
* lynda checkt fooienpot.. fuck best veel nog
* lynda checkt bakje met losgeld.. fuck dat is nog veel meer!
ik voel me op een of andere manier rijk vandaagNormaal heb ik nu nog 50 over tot studiefin maar nu toch ietsjes heel veel meer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gaat me richting voetbal (Doetinchem here i come!)begeven, leuk die inhaalwedstrijden op een doordeweekse dag
Werk ze nog allemaal!
viel spass bij het voetbalquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:31 schreef lynda het volgende:
ik voel me op een of andere manier rijk vandaagNormaal heb ik nu nog 50 over tot studiefin maar nu toch ietsjes heel veel meer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gaat me richting voetbal (Doetinchem here i come!)begeven, leuk die inhaalwedstrijden op een doordeweekse dag
Werk ze nog allemaal!
Doeidoei, succes hequote:Op woensdag 16 januari 2008 14:31 schreef lynda het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werk ze nog allemaal!
We gaan het zien hequote:Op woensdag 16 januari 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
tja de graafschap , altijd lastig
radio ?quote:
Theh internetz?quote:
als het maar geen jack van gelder isquote:
kan dat dan ? p2p streampje ? niet via tele2 ieder gevalquote:
ik niet weetquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
joh als iemand die toevallig weetik hou me aanbevolen.
niet die chinese/koreaanse sites trouwens, die ken ik al
ik vindt de makro wel okquote:
Zelfbediening hè... Makro ruled!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt de makro wel ok![]()
[ afbeelding ]
Mazzelzquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
laterz![]()
* WhiteLightning moet nog 2 uur![]()
![]()
mandarijnen zijn anders goed te doen!quote:
dan kan je net zo goed de schil erom latenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:00 schreef Arjan007 het volgende:
ja maar op een of andere reden heb ik van die overdreven kleine mandarijntje. DIe zijn ongeveer 2 a 3 cm breed en kun je in 1 hap op.
Word je dus ook nie vol van
ah leukquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:18 schreef Arjan007 het volgende:
hehe ik wacht meestal op het 5 uur nieuws op de radio en als die is geweest ga ik meestal naar huis.
Ik irriteer me vandaag helemaal erg omdat ik vorige week een PC heb besteld en die is vandaag thuis afgeleverd. Dus zja, wil da ding graag in elkaar flatsen hehe.
relaxt toch dan is de tijd zo voorbij:Dquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:19 schreef Lynx666 het volgende:
Mag ik me in het laatste uurtje weer haasten.
ken dat. niets te doen hele dag, en op het laatst rennenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:19 schreef Lynx666 het volgende:
Mag ik me in het laatste uurtje weer haasten.
Kingston KVR800D2N5K2/2G, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 xquote:
netjesquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:25 schreef Arjan007 het volgende:
[..]
Kingston KVR800D2N5K2/2G, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x
Intel Core 2 Quad, Q6600, Socket 775, Boxed
Samsung Spinpoint T166, 500 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II
Asus DRW2014BLT,Wit, Retail, Serial ATA150
HKC 7025ND,Zwart
GigaByte GA-P35-DS3,Retail
Kan ik weer ff een tijdje mee vooruit hoop ik
oke mzlquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:28 schreef Arjan007 het volgende:
ik ga even wat kopjes afwassen, heb ik toch weet wat te doen.
De vid komt uit de pc die ik nu nog gebruik, een asus 8800gt 320mb
Nee, daar kan je mooi een olifantje van maken. Daar moet ik elke keer enorm om lachen! Overigens was de 'Pff ... " meer een algemene "Pff ... " dan een specifieke mandarijntjes-Pff ... ...quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed de schil erom laten
een algemene pff van zo ik ben de dag zat ofwa?>quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:35 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Nee, daar kan je mooi een olifantje van maken. Daar moet ik elke keer enorm om lachen! Overigens was de 'Pff ... " meer een algemene "Pff ... " dan een specifieke mandarijntjes-Pff ... ...
Sterktequote:Op donderdag 17 januari 2008 07:25 schreef Crazy-M het volgende:
TRUT
ik mag weer tot 17:00
hopelijk is er ook iets te doen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh, en mag ik even kotsen, ja? dank u...
Ik spuug op alle files!!![]()
Beetje op de a27 een weghelft afsluiten in verband met een onderzoek, wat kan mij het nou schelen dat er een heikneuter in de berm ligt... helemaal niks
Tja, ik hoorde het op de radio...quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh, en mag ik even kotsen, ja? dank u...
Ik spuug op alle files!!![]()
Beetje op de a27 een weghelft afsluiten in verband met een onderzoek, wat kan mij het nou schelen dat er een heikneuter in de berm ligt... helemaal niks
Ik ook van jou hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |