elleu! koffie , thee , limonade ?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
BRANDX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Welkom
immer koffie!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
elleu! koffie , thee , limonade ?
Is het ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
misschien heb je hier wat aan ?
e grootte van het BBP kan op twee manieren worden berekend: De objectieve methode: optelling van de in een land gerealiseerde toegevoegde waarden. De subjectieve methode: optelling van de in een land verdiende primaire inkomens. De termen \'objectief\' en \'subjectief\' hebben hier een specifieke betekenis. Objectief betekent hier \'goederen\' (\'objecten\') en subjectief \'personen\' (\'subjecten\').
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen van deze zijn 130..
De 90 heb ik gevonden in tussen! Indirecte belasting was dat dus wel gewoon..
Ik HAAT macro eco![]()
Wat ben ik blij met mijn leaseautoquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, moet rond 26ste afspraak maken voor APK. We hebben hem al 2 maanden vervroegd in verband met wat andere storingen. Wordt denk ik zware rekening :s
banden .... remmen .... benzinemeter dan ... raar geluid van de motor.
(banden denk ik niet meer aan wettelijke eis voldoen)
remmen beginnen te piepen
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Is het ook niet![]()
Heb van alles gegevens zoals belasting voor gezinnen (60), gezinsconsumptie(760), NBPov(110), NBPb(800), Ind. belas.(90), Cov(30), Iov(25), I(85),M(410) en X(400)..ziet er ingewikkeld uit! kan je geen klasgenoot bellen hoe dat zit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen van deze zijn 130..
De 90 heb ik gevonden in tussen! Indirecte belasting was dat dus wel gewoon..
Ik HAAT macro ecoDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
We lopen er met ze 8en tegenaan hehequote:Op woensdag 16 januari 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ziet er ingewikkeld uit! kan je geen klasgenoot bellen hoe dat zit ?
whehequote:Op woensdag 16 januari 2008 13:49 schreef lynda het volgende:
[..]
We lopen er met ze 8en tegenaan hehe
Kia oraquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
toch leuk als er nog ergens iemand blij is om je te zien
Werken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Vind ie nog leuk ook hoor![]()
En where the fuck is Droxz
mja vind het idd wel grappig, dat toevallig 8 personen dat probleem niet op kunnen lossenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Vind ie nog leuk ook hoor![]()
En where the fuck is Droxz
Die leraar is zo'n kwalquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja vind het idd wel grappig, dat toevallig 8 personen dat probleem niet op kunnen lossen
kan je de leraar in kwestie niet bellen ?
ik moest lachenquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
Meneer u mag hier niet vissen. U krijgt een boete van 50 euro."
"Maar agent, ik vis helemaal niet! Ik leer mijn worm zwemmen."
"Laat me uw worm dan maar eens zien."
De man haalt zijn hengel op.
"Nou meneer dat wordt dan een boete van 150 euro...
voor naaktzwemmen; want uw worm heeft geen badkleding aan!"
Nee dat dacht ik ook alquote:
zal je nog is begroetenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
toch leuk als er nog ergens iemand blij is om je te zien
tja,quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat ben ik blij met mijn leaseauto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |