Nu al? Pff dat zou mijn maag niet kunnen hebbenquote:
Broodje Bakpao jonguh!quote:
echt werelds nuquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu al? Pff dat zou mijn maag niet kunnen hebben
m@zz31quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
en hoppatee, op naar utrecht :d
moeten pc`s worden losgekoppeld waar waarschijnlijk nog iets aan hangt te draaien
dus jah. Moeten we even komen kijken
laters allemaal
Verdomme nu krijg ik ook honger....quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt werelds nu
ik lust er nog wel eentje
Bwehehe ze blijven leukquote:
In de middag zou ik er wel 1tje lustenquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt werelds nu
ik lust er nog wel eentje
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verdomme nu krijg ik ook honger....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Zag gisteren die clip van Opposites op tv..daar komen ze dus ook in voor. Moet er altijd om lachenquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Waren zij ook niet van The Pulpshow?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zag gisteren die clip van Opposites op tv..daar komen ze dus ook in voor. Moet er altijd om lachen
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waren zij ook niet van The Pulpshow?
Dacht ik alquote:
Dat was ook al zo'n melig gebeurenquote:
Keek daar gisteren een paar filmpjes van.quote:
Internet werkt niet helemaal hierquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Keek daar gisteren een paar filmpjes van.
Met 1 filmpje zie je een van die jongens van die groep bij een wasstraat staan met een bak modder.
Vervolgens komt er een vrouw met haar auto uit de wasstraat gereden, hij dumpt die modder over de auto en zet het vervolgens op een rennen.
Erg leuk gezicht
Hmm minder, en ik verveel mij... niet te zuinig ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Internet werkt niet helemaal hier![]()
Maar goed, dat zijn inderdaad de leuke dingen van die show ja...
Bekske koffie aub!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik had even wat te doen! en nu weer niets
iemand koffie/thee/limonade ?
doe mij maar theequote:
tafelpootquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft het "SAW" gevoel en gaat opzoek naar een martelwerktuig
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tafelpoot![]()
a4tje oprollen en net zolang slaan tot hij gaat bloeden
eh niet roar gon praoten hurquote:
altijd makkelijk idd ,als je de keus hebtquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:18 schreef lynda het volgende:
* lynda is lekker uitgeslapen!
Nu nog uurtje ff relaxen daarna leren voor tentamen van morgenochtend
Ik had echt zooooooooo geen zin vanochtend, stond er echt van ik GA! toedeledokie
collega weer vervelend ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Weh dan! Verrekte Mongol!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eh niet roar gon praoten hur
* Sgele geeft een plank met uitstekende spijkers...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Het is net alsof ik een Drent hoor pratenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eh niet roar gon praoten hur
Je fijne collega is dus inmiddels gearriveerd zo te merkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou de keus had ik niet hoor, vroeg weg gaan wel..quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
altijd makkelijk idd ,als je de keus hebt
jij zit nog op school , dan heb je de keus.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou de keus had ik niet hoor, vroeg weg gaan wel..
nu een lulsmoes opgehangen![]()
Twee van de drie katten hebben trouwens ook heerlijk geslapen
Ik volg momenteel geen les en heb me te houden aan de 30-36urige werkweek op stagequote:Op woensdag 16 januari 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij zit nog op school , dan heb je de keus.
als je eenmaal werkt kost het je geld
kan je nagaan, deed ik het toch goedquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is net alsof ik een Drent hoor praten
Daarom! Lang leve de lolquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik volg momenteel geen les en heb me te houden aan de 30-36urige werkweek op stage
En ik studeer ja!
Je lacht je helemaal suf als je dat hoortquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan, deed ik het toch goed
Geweldig tochquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef Sgele het volgende:
Na maandagochtend het nieuws gezien te hebben, deed hij al moeilijk..maar ik had dit niet verwacht
Jan de Hoop stopt uitzending wegens prutswerk
Ik dacht dat je mij na deed...en ik ben toch echt Bredaosch!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan, deed ik het toch goed
Ja idd, die Jan de Hoop is altijd wel lachen 's morgens vroegquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig toch
Zo blijft het nieuws tenminste nog leuk
nee, ik probeerde zomaar wat. had een collega gehad die ook uit breda kwamquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij na deed...en ik ben toch echt Bredaosch!
jan de hoop rulezquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja idd, die Jan de Hoop is altijd wel lachen 's morgens vroeg
Paar weken terug nam ie een slok koffie, zegt hij zo heel droog.
" Het is geen nieuws item, maar m'n koffie is koud "
En zijn trui, kopje en papier matchen altijdquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja idd, die Jan de Hoop is altijd wel lachen 's morgens vroeg
Paar weken terug nam ie een slok koffie, zegt hij zo heel droog.
" Het is geen nieuws item, maar m'n koffie is koud "
Klinkt ehr... erg boeiend...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef lynda het volgende:
Zo ik gaat me maar eens storten op Macro-economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving*kots*
![]()
veel plezierquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef lynda het volgende:
Zo ik gaat me maar eens storten op Macro-economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving*kots*
![]()
Mogguh Smokez, alles kids?quote:
Ja Smokez...hoe is het met je kinderen?quote:
En het internet biedt geen relaas?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:30 schreef Sgele het volgende:
Even iets anders, heeft iemand verstand van immigratie en naturalisatie?
Collega van me heeft een probleem ... en IND wilt me niet antwoorden omdat ik geen familie benstakkers...
Jawel... maar dat klopt weer niet volgens de INDquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het internet biedt geen relaas?
Die volg ik ook niet helemaal, ze is dus gewoon Europees burger... Hmm misschien vragen of die beste persoon je even wilt door verbinden met iemand die er wel verstand van heeft?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawel... maar dat klopt weer niet volgens de IND
Ze wilt trouwen, ze heeft een Zweeds paspoort... maar is geboren in Teheran...en is daar tig jaar geleden uit gevlucht...
Ze heeft een Zweeds paspoort al jaren en is dus officieel staatsburger van Zweden. Ze zou dus gewoon mogen trouwen. Alleen volgens IND niet, omdat ze tig jaar geleden gevlucht is... ik snap er helemaal niks meer van
Alsof ik zo veel te doen hebquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
kan je dingen niet zwart op wit laten zetten door die organisaties ? scheelt jou een hoop gebel denk ik
Dat sowiesoquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
kan je dingen niet zwart op wit laten zetten door die organisaties ? scheelt jou een hoop gebel denk ik
ah okequote:
Cool thanks, ik dacht heeeel misschien wist iemand hier het..quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okeik d8 , denk ook ff mee
Sociaal van jequote:Op woensdag 16 januari 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okeik d8 , denk ook ff mee
Zoals gezegd eerder deze week... 'there's a whole lotta love in this topicquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zoals gezegd eerder deze week... 'there's a whole lotta love in this topic'
goeie voornemens van 2008quote:
Geen idee, ik dacht dat ik die niet had...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja Smokez...hoe is het met je kinderen?deze dag is te melig..
Welcome backquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
in tussen tijd gegeten enzo
dat wordt trakterenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat ik die niet had...
Maar ondertussen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat ik die niet had...
thank you very mutsquote:
Ah ben net op tijd zie ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt trakteren
[ afbeelding ]
dankje,quote:
lang leve de verwarmingquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dankje,
lekker warm
ook al kun je vandaag met gemak zonder jas ofzo in de auto zitten
die gebruik ik weinigquote:
hier niet hoorquote:
Hier ook... ontzettend, notquote:
Misschien even naar laten kijken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
even de winkelwaarde van de router opgezocht
maar is onder gaan zitten.
hmm kwam er ook achter dat mn benzine meter vaag doet
heb nog kwart tank over. Maar toen ik wegreed vanmorgen gaf hij aan 3 kwart
pas na paar kilometer zakte hij terug tot een kwart
same here. Dadelijk is beginnen met inventarisatie van de storingen van afgelopen jaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
hier ook niet. als je me een kussen geeft, val ik binnen 5 min in slaap
mja, moet rond 26ste afspraak maken voor APK. We hebben hem al 2 maanden vervroegd in verband met wat andere storingen. Wordt denk ik zware rekening :squote:Op woensdag 16 januari 2008 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien even naar laten kijken?
BRANDX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:
dus het wordt een andere auto voor Crazy-M ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, moet rond 26ste afspraak maken voor APK. We hebben hem al 2 maanden vervroegd in verband met wat andere storingen. Wordt denk ik zware rekening :s
banden .... remmen .... benzinemeter dan ... raar geluid van de motor.
(banden denk ik niet meer aan wettelijke eis voldoen)
remmen beginnen te piepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |