Nu al? Pff dat zou mijn maag niet kunnen hebbenquote:
Broodje Bakpao jonguh!quote:
echt werelds nuquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu al? Pff dat zou mijn maag niet kunnen hebben
m@zz31quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
en hoppatee, op naar utrecht :d
moeten pc`s worden losgekoppeld waar waarschijnlijk nog iets aan hangt te draaien
dus jah. Moeten we even komen kijken
laters allemaal
Verdomme nu krijg ik ook honger....quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt werelds nu
ik lust er nog wel eentje
Bwehehe ze blijven leukquote:
In de middag zou ik er wel 1tje lustenquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt werelds nu
ik lust er nog wel eentje
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verdomme nu krijg ik ook honger....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Zag gisteren die clip van Opposites op tv..daar komen ze dus ook in voor. Moet er altijd om lachenquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Waren zij ook niet van The Pulpshow?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zag gisteren die clip van Opposites op tv..daar komen ze dus ook in voor. Moet er altijd om lachen
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waren zij ook niet van The Pulpshow?
Dacht ik alquote:
Dat was ook al zo'n melig gebeurenquote:
Keek daar gisteren een paar filmpjes van.quote:
Internet werkt niet helemaal hierquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Keek daar gisteren een paar filmpjes van.
Met 1 filmpje zie je een van die jongens van die groep bij een wasstraat staan met een bak modder.
Vervolgens komt er een vrouw met haar auto uit de wasstraat gereden, hij dumpt die modder over de auto en zet het vervolgens op een rennen.
Erg leuk gezicht
Hmm minder, en ik verveel mij... niet te zuinig ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Internet werkt niet helemaal hier![]()
Maar goed, dat zijn inderdaad de leuke dingen van die show ja...
Bekske koffie aub!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik had even wat te doen! en nu weer niets
iemand koffie/thee/limonade ?
doe mij maar theequote:
tafelpootquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft het "SAW" gevoel en gaat opzoek naar een martelwerktuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |