Jaja, was er mee bezigquote:
Olla, que tal?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:48 schreef DeToXiC het volgende:
Ola
Even een snelle post vanaf mijn nwe werkplek... ik moet nog ff een andere hebben... ik zit niet bepaald gunstig nu...maar ik kon het niet laten!
F5-sletquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
hoi hoi, werdt tijd
had geen zin om er 1 te openen
hoi , gelukkig nieuwjaar, vrolijk pasenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:48 schreef DeToXiC het volgende:
Ola
Even een snelle post vanaf mijn nwe werkplek... ik moet nog ff een andere hebben... ik zit niet bepaald gunstig nu...maar ik kon het niet laten!
hier nog een hahaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
hoi hoi, werdt tijd
had geen zin om er 1 te openen
nee heb ff andere topics doorgenomenquote:
gij meucht met die treinquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:19 schreef lynda het volgende:
Droxz zijn internet ligt plat al uurtje of watGrote kans dat die ook niet meer komt dus
Ik ga me maar eens door de regen begeven en richting huis
In London (Yeah, Baby Yeah) niet dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:10 schreef Seventees het volgende:
Daar is ik weer
Wat een rotweer is het in Nederland
jawel hoor, zit al op mijn werkquote:
jij zegt vandag niet op internetquote:
Mogguh Droxzquote:
vandaar denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij zegt vandag niet op internet
maar goed, type fout zullen we maar zeggen
aaah gij ook gezien ;pquote:
Uiteraard... ben alweer een uur aan het werk, dus ik ben wel "scherp"quote:
Hyvesquote:Op woensdag 16 januari 2008 07:58 schreef Crazy-M het volgende:
hyves moet opschieten met uploaden![]()
ach jah, toch pas tegen 8:20 a 8:30 weg
015. 085 Crazy-Mquote:
aah nicequote:Op woensdag 16 januari 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Uiteraard... ben alweer een uur aan het werk, dus ik ben wel "scherp"
stiekem heb jij daar ook een accountquote:
Wel gehad, nu niet meerquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stiekem heb jij daar ook een account
Yes yes, alleen moet nog maar tot 15.00, maaaaar we kunnen vandaag weer de week doormidden zagenquote:
fotos carnaval weer bijna eropquote:
ik moet ook even kijken of ik eerder kan gaanquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Yes yes, alleen moet nog maar tot 15.00, maaaaar we kunnen vandaag weer de week doormidden zagen
sorry, niet gezien (kut humeur)...quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij zegt vandag niet op internet
maar goed, type fout zullen we maar zeggen
quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz
Zuur dat je geen internet had
hehe maakt iks uit, wij van het GRTDOJW topic wijzen je zachtjes op de foutjesquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry, niet gezien (kut humeur)...
zo ben al met mijn 2e grote bak koffie bezig![]()
(3 dagen maar 5 uurtjes slapen is niet goed voor een mens...)
Goed planquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:14 schreef lynda het volgende:
* lynda was van plan om vanochtend netjes naar stage te gaan..
bij het wachten op de bus niet kwam besloot ik maar om me om te draaien en weer richting huis te gaan
Duik nog lekker even me bed in
whahahahahaquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:14 schreef lynda het volgende:
bij het wachten op de bus niet kwam besloot ik maar om me om te draaien en weer richting huis te gaan
Ja dat is ook zo, maar ach... koste te veel moeite enzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
fotos carnaval weer bijna erop
ach jah, wel lachen. leuke toevoeging naast msn voor vrienden enzo. Meer niet
En nee dat is zeker niet goed voor een mensquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry, niet gezien (kut humeur)...
zo ben al met mijn 2e grote bak koffie bezig![]()
(3 dagen maar 5 uurtjes slapen is niet goed voor een mens...)
Mogguhquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen Beller!![]()
Geen internet gisteren en had mijn externe schijf ook nog thuis liggen... maarja, het was zo rustig dat ik wel iets eerder naar huis mocht
moeite?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar ach... koste te veel moeite enzo
Kreeg meteen te veel krabbels van oude bekenden enzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moeite?
ik doe er iks aansoms even krabbel reageren en fotos uploaden bij de Carnavals vereniging
pfff, Red Bull heeft er ook weer zin in
(onze kanariepietje)
Rode vogel, en ding loopt de ganse dag te fluiten, alleen als hij in de rui is, is hij stil
Voor de rest: Continue
smorgens vroeg vanaf 7:00
Ja wat is dat toch voor een gezeik daar?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
Valt me nu op, dat deze week al bijna elke dag een ongeluk op de a4 is gebeurd in de ochtendspits
haha ach jahquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kreeg meteen te veel krabbels van oude bekenden enzo
ik reed een maandag over de a4, kan goed zijn op punt waar het van 5 rijbanen in 1 keer naar 2 rijbanen gaat. (2 van de 4 gaan naar leiden? 2 naar rotterdam, en 1 die valt weg) Dus jah, kan goed zijn dat daar mis gaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch voor een gezeik daar?
Voelde mij bijna populair enzoquote:
Ik denk het ook, zelfde gezeur heb je ook als je van Utrecht naar Rotterdam / Den haag gaat, dan worden 5 rijbanen ook ineens 2, succes gegarandeerd...quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik reed een maandag over de a4, kan goed zijn op punt waar het van 5 rijbanen in 1 keer naar 2 rijbanen gaat. (2 van de 4 gaan naar leiden? 2 naar rotterdam, en 1 die valt weg) Dus jah, kan goed zijn dat daar mis gaat.
Ik ga ook naar mn werk
laters allemaal
Ook prima...quote:
hahahaha, ga lekker slapen zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:14 schreef lynda het volgende:
Alweer?quote:
Ik moet vanavond wel.. nouja... ik ga vanavond gewoon dik KO op mijn bed vanavondquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe maakt iks uit, wij van het GRTDOJW topic wijzen je zachtjes op de foutjes![]()
en nu naar bed jij !!!
Nu wel, zit nu lekker onderuit gezakt naar mijn eigen muziek te luisteren...quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh
Vandaag wel je externe HD mee dan? Ik wel, eindelijk mijn eigen muziek
Euh.. handjevol?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook prima...
* Sgele haalt een vooraad Advil uit z'n tas...
hoeveel wil je hebben? [afbeelding]
Nee, nog steedsquote:
1 woord: Kut...quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Euh.. handjevol?![]()
[..]
Nee, nog steeds...
Kijk zo begint de dag wel lekker rustig natuurlijk, en het is alweer bijna 9 uurquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu wel, zit nu lekker onderuit gezakt naar mijn eigen muziek te luisteren...
Nog niemand langsgeweest hier, nog steeds geen telefoon gehad ofzo
Succes met werk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:44 schreef DeToXiC het volgende:
Morning..
Druk vandaag, ben dus weinig hier... wilde toch ff "Helleuw" zeggen
* Sgele gooit strip met Advilquote:
En mijn "kut" collega heeft vertraging dus die is ook nog eens 30 minuten laterquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk zo begint de dag wel lekker rustig natuurlijk, en het is alweer bijna 9 uur
goede morgen, en succes dan maar!quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:44 schreef DeToXiC het volgende:
Morning..
Druk vandaag, ben dus weinig hier... wilde toch ff "Helleuw" zeggen
Hoe kan je nou een verkeerde trein pakken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En mijn "kut" collega heeft vertraging dus die is ook nog eens 30 minuten later...
terwijl ik dit typ beld hij me "ej droxz ik heb een probleem.... ik heb de verkeerde trein gepakt"![]()
ik: MOEHAHAHAHAHa nou ik geef het door, en spreek je straks, later!
hier the same,quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu wel, zit nu lekker onderuit gezakt naar mijn eigen muziek te luisteren...
Nog niemand langsgeweest hier, nog steeds geen telefoon gehad ofzo
Da's ook handig ja...eerst bellen voor ze ook maar iets proberen. Dat probleem ken ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier the same,
belde een storing van gister op, en die was al opgelost
nu 3 achterelkaar, waarvan NU iemand die geen nederlands praat, alleen ZEER gebrekkig engels *ZUCHT*quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier the same,
belde een storing van gister op, en die was al opgelost
mja, en probleem bleek nog eens niet bij ons te liggen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's ook handig ja...eerst bellen voor ze ook maar iets proberen. Dat probleem ken ik
tja, mail leeg, telefoon stil...quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nu 3 achterelkaar, waarvan NU iemand die geen nederlands praat, alleen ZEER gebrekkig engels *ZUCHT*
He wat is dat toch weer jammerquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En mijn "kut" collega heeft vertraging dus die is ook nog eens 30 minuten later...
terwijl ik dit typ beld hij me "ej droxz ik heb een probleem.... ik heb de verkeerde trein gepakt"![]()
ik: MOEHAHAHAHAHa nou ik geef het door, en spreek je straks, later!
Mogguh WLquote:
= dikke pretquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
nu alleen nog alvast een factuur maken voor die router
moeten ze maar zelf beslissen wat
niet betalen = router weg = geen internet
ook nog is jahquote:
Ben blij dat ik dergelijk gezeur niet hebquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook nog is jah
zo nu nog even kilometer vergoeding invullen
is dat ook weer rond
nog is even vragen waar mn vaste 200 pm blijft
nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |