Nu wel, zit nu lekker onderuit gezakt naar mijn eigen muziek te luisteren...quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh
Vandaag wel je externe HD mee dan? Ik wel, eindelijk mijn eigen muziek
Euh.. handjevol?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook prima...
* Sgele haalt een vooraad Advil uit z'n tas...
hoeveel wil je hebben? [afbeelding]
Nee, nog steedsquote:
1 woord: Kut...quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Euh.. handjevol?![]()
[..]
Nee, nog steeds...
Kijk zo begint de dag wel lekker rustig natuurlijk, en het is alweer bijna 9 uurquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu wel, zit nu lekker onderuit gezakt naar mijn eigen muziek te luisteren...
Nog niemand langsgeweest hier, nog steeds geen telefoon gehad ofzo
Succes met werk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:44 schreef DeToXiC het volgende:
Morning..
Druk vandaag, ben dus weinig hier... wilde toch ff "Helleuw" zeggen
* Sgele gooit strip met Advilquote:
En mijn "kut" collega heeft vertraging dus die is ook nog eens 30 minuten laterquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk zo begint de dag wel lekker rustig natuurlijk, en het is alweer bijna 9 uur
goede morgen, en succes dan maar!quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:44 schreef DeToXiC het volgende:
Morning..
Druk vandaag, ben dus weinig hier... wilde toch ff "Helleuw" zeggen
Hoe kan je nou een verkeerde trein pakken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En mijn "kut" collega heeft vertraging dus die is ook nog eens 30 minuten later...
terwijl ik dit typ beld hij me "ej droxz ik heb een probleem.... ik heb de verkeerde trein gepakt"![]()
ik: MOEHAHAHAHAHa nou ik geef het door, en spreek je straks, later!
hier the same,quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu wel, zit nu lekker onderuit gezakt naar mijn eigen muziek te luisteren...
Nog niemand langsgeweest hier, nog steeds geen telefoon gehad ofzo
Da's ook handig ja...eerst bellen voor ze ook maar iets proberen. Dat probleem ken ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier the same,
belde een storing van gister op, en die was al opgelost
nu 3 achterelkaar, waarvan NU iemand die geen nederlands praat, alleen ZEER gebrekkig engels *ZUCHT*quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier the same,
belde een storing van gister op, en die was al opgelost
mja, en probleem bleek nog eens niet bij ons te liggen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's ook handig ja...eerst bellen voor ze ook maar iets proberen. Dat probleem ken ik
tja, mail leeg, telefoon stil...quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nu 3 achterelkaar, waarvan NU iemand die geen nederlands praat, alleen ZEER gebrekkig engels *ZUCHT*
He wat is dat toch weer jammerquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En mijn "kut" collega heeft vertraging dus die is ook nog eens 30 minuten later...
terwijl ik dit typ beld hij me "ej droxz ik heb een probleem.... ik heb de verkeerde trein gepakt"![]()
ik: MOEHAHAHAHAHa nou ik geef het door, en spreek je straks, later!
Mogguh WLquote:
= dikke pretquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
nu alleen nog alvast een factuur maken voor die router
moeten ze maar zelf beslissen wat
niet betalen = router weg = geen internet
ook nog is jahquote:
Ben blij dat ik dergelijk gezeur niet hebquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook nog is jah
zo nu nog even kilometer vergoeding invullen
is dat ook weer rond
nog is even vragen waar mn vaste 200 pm blijft
nooit gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |