dat wordt trakterenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat ik die niet had...
Maar ondertussen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat ik die niet had...
thank you very mutsquote:
Ah ben net op tijd zie ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt trakteren
[ afbeelding ]
dankje,quote:
lang leve de verwarmingquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dankje,
lekker warm
ook al kun je vandaag met gemak zonder jas ofzo in de auto zitten
die gebruik ik weinigquote:
hier niet hoorquote:
Hier ook... ontzettend, notquote:
Misschien even naar laten kijken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
even de winkelwaarde van de router opgezocht
maar is onder gaan zitten.
hmm kwam er ook achter dat mn benzine meter vaag doet
heb nog kwart tank over. Maar toen ik wegreed vanmorgen gaf hij aan 3 kwart
pas na paar kilometer zakte hij terug tot een kwart
same here. Dadelijk is beginnen met inventarisatie van de storingen van afgelopen jaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
hier ook niet. als je me een kussen geeft, val ik binnen 5 min in slaap
mja, moet rond 26ste afspraak maken voor APK. We hebben hem al 2 maanden vervroegd in verband met wat andere storingen. Wordt denk ik zware rekening :squote:Op woensdag 16 januari 2008 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien even naar laten kijken?
BRANDX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:
dus het wordt een andere auto voor Crazy-M ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, moet rond 26ste afspraak maken voor APK. We hebben hem al 2 maanden vervroegd in verband met wat andere storingen. Wordt denk ik zware rekening :s
banden .... remmen .... benzinemeter dan ... raar geluid van de motor.
(banden denk ik niet meer aan wettelijke eis voldoen)
remmen beginnen te piepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |